Hier gaat alles goed, wel heb ik last van de warmte zeg! Ik heb echt hoofdpijn ervan De meiden liggen lekker in hun rompertje en lijken er weinig last van te hebben. Met hun slaapjes leg ik ze boven en baker ze in. Daar hebben ze echt vel baat bij, alleen zo warm nu! Deze week is rene nog thuis de middagen, de ochtenden ben ik alleen. Dat gaat prima. Alleen is Fenne wat huilerig de laatste 2 dagen. Vandaag op CB over gehad en moet ze nu elk slaapje inbakeren en boven op hun kamertje neer leggen. (ik had ze nog beneden in box ivm keizersnede. Maar traplopen gaat al zonder pijn dus kan ze nu wel boven neer leggen!) Na de fles even lekker knuffelen of spelen in de box (al vind Fenne dat niks, ze wil alleen maar bij mij zijn. Of dat nu op of naast mij is dat maakt haar niet uit... Speentje vind ze ook oke, maar die kan ze nog niet zo goed pakken. Met drinken knoeit ze ook flink dus waarschijnlijk gebruikt ze haar tongetje soms verkeerd. Dit maakt niks uit maar KAN zijn dat ze vanaf fruit eten even logepedie nodig heeft... Ze eten erg goed, de flessen zitten op hun max 90+3 scheppen en nog komen ze echt om de 3 uur. Daarom nu forte 1 (hongerige baby's) aangeraden gekregen en daar ben ik net mee gestart, ik ben benieuwd! Zou fijn zijn voor papa als ze de nachten wat langer door slapen(ook voor mij, maar papa moet vroeg op en lange dagen werken) en wat groeien ze goed, ze zijn echt met inhaal slag bezig hihi.. Ninthe woog bij de geboorte 2728, 2 weken later 2880 en nu 3 weken verder 3120 Fenne woog bij de geboorte 2726, 2 weken later 2880 en nu 3 weken verder 3120 (hoe krijgen ze het voor elkaar he, precies zelfde gewicht steeds!) Ninthe was bij de geboorte 45 cm, nu 3 weken later 49. Fenne was bij de geboorte 50 cm, nu 3 weken later 50.5 Vandaag zou ik uitgerekend zijn, bijzonder idee vind ik dat! Ze zijn alweer 3 weken bij ons! Wat genieten we van ze!
Ik kom ook even hier kijken. Ik heb bij de mannen 6 maanden fulltime gekolfd ivm prematuur geboren. De een trok het toen hij thuis was wel om aan de borst te drinken maar voor de ander bleef het te zwaar. Dus dan allebei op gekolfde melk want dan kon ik ze tegelijk de fles geven. Later een combi van kv en bv omdat de hoeveelheden te groot werden om voor beide te kolven. Het koste me Met regelmaat veel moeite maar ben blij dat ik het gedaan heb. Zeker vanwege pre en 1 van de 2 dysmatuur geboren en mindere weerstand. Mensen in de omgeving snapte niet goed hoe ik het deed allemaal en vooral waarom. Maar op dat moment was de situatie gewoon zo en deed ik het gewoon. Toen ik eenmaal gestopt was lag ik 's nachts wakker, ik had zoveel energie ineens.
BB : wat fijn dat alles goed gaat met jou en de meiden. Het is ook ontzettend warm. Ik vind het wel lekker moet ik zeggen.... maar ik kan me voorstellen als je net bevallen bent en je ook nog druk bezig bent met die meiden dat het wat zwaarder is.... ( ook voor de mama's die al iets langer mama zijn hoor ) En ze gaan elkaar echt achterna he... precies hetzelfde gewicht! Goed hoor! Bijzondere dag vandaag lijkt me ook wel ja.... de uitgerekende datum...
BB, leuk zeg dat ze precies tegelijk oplopen! Echt precies hetzelfde gewicht... grappig! Lijkt me inderdaad ook druk, en dan ook nog dit weer... Lekker zweten en plakken Gelukkig begint het hier nu te onweren. Best even lekker, die warmte, maar na een poosje wordt je het toch zat. Lekker even regen, alles afkoelen...! Fijn dat CB zulke adviezen geeft enzo, daar heb je tenminste wat aan Tjonge, gaan ze nu al praten over logopedie? lekker vroeg... Vraag me af hoe ze aan een klein kind kunnen leren hoe ze hun tongetje moeten houden en moeten happen... Wij gaan waarschijnlijk toch nog een weekje/weekendje er even tussen uit, begin juni. Heb niet veel last van mn buik, dus dat moet kunnen. Waarschijnlijk kunnen we ook vrij krijgen voor Rafael. Dat is wel fijn, anders hadden we in de zomervakantie alleen weggekunt, en ik weet niet of ik er dan nog zin in had... Voordat we wisten dat ik zwanger was, wilden we naar Albanië op vakantie gaan, want daar heb ik vroeger gewoond. Hebben dat nu dus maar afgezegd, aangezien ik het veel te veel risico's vind hebben nu. De zh's zijn daar niet goed enzo... Dus dat doen we een keertje als de twins ouder zijn Zijn nu een poosje aan het zoeken geweest voor een alternatieve vakantie... iemand nog ideeën? Leuke campings in de buurt oid?
bb fijn dat je nu de goede hoeveelheid voeding hebt gevonden wel pittig hoor straks alleen thuis en dan zo veel traplopen, hier was het zo erg dat we zelf voor beneden commode hebben gekocht omdat ik het niet trok steeds naar boven te gaan. Maar gelukkig voel je je al weer wat beter, fijn ook dat jou dames er niet zoveel last van hebben, hier 2 kids die niet willen slapen. Elvina heb zo geen tips voor iets in de buurt. Ik ben nu lekker weekje vrij hopelijk word het iets minder benauwd en krijgen de kinderen een beter humeur maar daar ga ik wel vanuit!!
Hihi, iedereen is weg want het is buiten zo heerlijk genieten ( als je goed tegen de warmte kunt ) hih
Ik kan alleen maar reageren als ik een werkende internet-verbinding heb en dat wisselt nogal eens hier op de camping. Lang leve t-mobile
Oh het is echt heeeeeeeeeeeerlijk weer. Vandaar dat iedereen idd denk ik buiten zit. Afgelopen donderdag hebben we weer een echo gehad en onze ukkies doen het super. Tot nu toe alles goed. Ze lijken nu al op elkaar. Allebei lagen ze het zelfde, en allebei duimen. Zo lief Vind het echt super leuk!
**Breekt even in** Ik dacht even te komen spieken hoe het met jou gaat, zie ik dat je al bevallen bent!!!! GEFELICITEERD (beetje laat, sorrie.... ). **Breekt weer uit**
lekker rustig hier zeg ! maarja wat wil je met zulk lekker weer @ ikke175, lief zeg die echo... gisteren lekker naar het strand geweest, maar merk wel dat het zwaarder is hoor met 2 in je buik. Kreeg ook veel bekijks, ik laat ze maar denken dat ik bijna uitgerekend ben..haha nu bijna 25 weken , maar mijn buik is net zo groot als bij 38 weken van onze zoon. Heb heerlijk op een stoeltje gezeten, dat was echt genieten. Dus vandaag gaan we gewoon weer ! iedereen een heel fijn weekend !
Thx meiden! Voel me goed. Ben wel erg snel moe, maar dat was ik ook tijdens het gebruik van de Utrogestan. Vrijdag eerst een thuistest gedaan, gelijk positief, we konden het allebei eigenlijk niet gelijk beseffen. Dus gelijk daarna nog een ovu-test erachteraan gegooid en die gaf ook direct 2 strepen. Gaf ons toch wel een fijn gevoel. Test in het ziekenhuis was ook positief (GELUKKIG!!). Had die bevestiging wel nodig. 7 juni de eerste echo en dan weten we meer. Wellicht kunnen ze dan het hartje al zien, al zei de verpleegkundige ook dat het mogelijk was dat ik de week erop terug moest (wat erg zeg !!). Ik weet nog bij Tristan en Kyra dat we met 5 weken een echo kregen en dat er 1 zwangerschapsring te zien was, de week erop met 6 + 2 1 zwangerschapsring EN een kloppend hartje in de andere ring, was toen even schrikken. De week erna waren er 2 kloppende hartjes te zien. Dus ben erg benieuwd wat we te zien krijgen op de echo over anderhalve week. Ik krijg gelukkig meer controles en onderzoeken. Ze gaven ook aan dat als ik waar dan ook behoefte aan hab (extra echo, hartfilmpje, bloedkweek etc etc), ik het altijd zelf aan mocht geven en krijg. Dit om er alles aan te doen om me maar een beetje gerust te krijgen na ons verleden met Tristan en Kyra. Heel fijn dat ze in het ziekenhuis zo lief zijn voor ons. Nu op naar 7 juni! En nu ga ik genieten van het mooie weer en zo een plonsje nemen in ons zwembad (heerlijk!!!!). Weet iemand van jullie dat trouwens.. mag je als je zwanger bent wel in een sauna, hottub, bubbelbad of iets van dat gerei?
MissQ: van harte met deze zwangerschap!! Zie ik goed dat de keuze op twee embryo's is gevallen? Omdat je daar zo over dubde. Ik duim voor een goede echo 7 juni!! Wat betreft sauna, eerste 12 wk niet, daarna alleen als je vaker naar de sauna gaat. Geen infrarood sauna, rest kan wel.