Veel plezier Elvina, waar gaan jullie naartoe? (Tis hier inderdaad veel te rustig meiden, ben ik niet gewend in de topic )
Elvina onwijs veel plezier op jullie vakantie!!! Mijn man en ik hebben dat ook gedaan vlak voor ik zwanger raakte van onze tweelinh. De oudste bleef dus bij oma...ik vond de vakantie helemaal super maar wat miste ik mn zoontje...zo erg dat ik het nu jiet meer zou doen
Elvinia, geniet van je vakantie! Het is hier idd rustig. Moet zeggen dat ik het ook best wel druk heb de laatste tijd... maargoed... Gister ook weer druk dagje gehad en vandaag lekker rustig aandoen. Helaas geen zonnetje hier..... Als het zonnetje erdoor komt zijn de meeste dames niet actief in het forum...maar eigenlijk ook wel begrijpelijk toch?
Komt ook doordat de meeste wel op de facebookpagina schrijven denk ik, dat is afgesloten dus geen last van meelezers
Hoe kan ik ook toegevoegd worden op Facebook? Heb mezelf al wel toegevoegd (als ik de juiste groep voor me heb dan) alleen moet ik volgens mij nog geaccepteerd worden.
Ben ook wel benieuwd naar de facebookpagina. Heb trouwens nog niet gezocht hoor.. haha.. wist niet eens dat dat kon. Elvina, geniet van je weekje weg!! Even heerlijk er tussenuit.
op de fb-pagina van de zp-tweelingmama's is het ook even rustig. 't kan niet iedere dag volle bak zijn Als je lid wilt worden moet je ff mama van 3 pb'en...
Hehe en toen waren er opeens weer 10 reacties erbij Ga over een uurtje weg naar Zuid-Limburg, hééérlijk!! Veel plezier met kletsen!
Veel Plezier in Limburg! Wij zijn er tot vorige week geweest, het is daar (bijna) net iets warmer dan in de rest van Nederland...
heel veel plezier Elvinia !! hier gaat alles rustig door, ben nu precies 26 weken, en sinds een paar dagen veel last van mn rug..daardoor slaap ik ook slecht de babies bewegen lekker door, geen idee hoe ze nu liggen, maar alles beweegt daar in mijn buik kids weer naar school na een weekje vakantie , dus is het even wat rustiger, Kian mag bijna afzwemmen, dat zou wel mooi zijn, nog net voor de babies komen zijn diploma ! morgen naar een lactatiedeskundige in Delft, om eens te horen hoe dat gaat met tweelingen, ik wil echt heel graag borstvoeding geven ook al verklaart iedereen me voor gek..pfffff
Ik (z)waai weer even langs!! Twee zieke zielige meisjes met hese huiltjes, dus druk druk! Voor alle zwangere meiden: ik heb een kindekeklein tweeling hang wieg te koop! inclusief matrasjes, en evt lakentjes en dekentjes... Als er iemand interesse heeft pb me dan even!
Mem81: woon je in Friesland?! Ik wel!! Ik woon in Drachten, en heb een meisjes tweeling van bijna 9maanden! Waar in Friesland woon je?
heerlijk om te lezen dat iedereen lekker op vakantie gaat. Vind ik altijd leuk vooruitzicht al beginnen ik nu wel tegen onze reis op te zien. Vliegen met 2 uckies toch wel hele ondernemening en hoe krijg ik alles mee...
Hier helaas geen vakantie nog.... Vorig jaar aug. verhuisd, als het goed is straks wel ons andere huis verkocht (onder voorbehoud), helaas niet de prijs ervoor wat we wilden maar allang blij dat er kopers zijn na ruim anderhalf jaar in de verkoop.... ivm de hypotheek moeten we nog geld bijleggen, maar goed, diepe hap lucht nemen en weer verder gaan.... huizen verkopen is nog steeds niet geweldige tijd ervoor en word er ook niet beter op dus de keuze maar gedaan om het door te laten gaan... *slik*
@nikkijane, dan zijn we bij deze "dorpsgenoten". Woon namelijk ook in Drachten. Haha.. wat leuk zeg!! Jij al twee meiden van 9 maanden. Leuk zeg. Ben ook erg benieuwd wat er in mijn buik groeit.. meisjes, jongens of van beide één... We zullen nog even geduld moeten hebben. Iedereen er even lekker tussenuit. Wij zijn in februari een weekje weg geweest. Hier ondertussen een start gemaakt met het opknappen / verbouwen van de zolder. Deze zomer geen vakantie voor ons... Maar dat is niet erg. Als het weer wat mee werkt vermaken we ons ook prima in de achtertuin en in de omgeving. @Candijtje. Hopen dat de verkoop doorgaat. Dan wordt de last/zorg toch ietsje minder... @mama van 2.. vliegen?? waar gaat de reis naartoe? Succes met de voorbereidingen, het praktisch inpakken en de uitdaging hoe alles mee te krijgen. (hoe oud zijn je kindjes?)