hoi ik heb hier al eens eerder gespiekt en wil nu graag met jullie komen meekletsen als dat mag. ik geef mijn zoon nog 2 keer per dag bv, maar merk nu wel dat het wat meer zeer gaat doen allemaal met aanhappen. ach we zien wel hoe lang we dat volhouden. ik wil dus ook heel erg graag de 2-ling strakjes bv gaan geven, maar ben er wel nuchter in. heel graag maar nie ten koste van alles. gelukkig nu al de nodige ervaring met onze oudste, mss dat dat iets scheelt.
Naatje, wij hebben onze kinderwagen besteld bij de babydump. Volgens mij zit er ongeveer 4 weken levertijd op, maar omdat we alles tegelijk wilde hebben duurt het voor ons iets langer. Wij hebben heel veel besteld, en het ding dat het langs duurde ( weet niet meer wat het was ) kon pas in week 27 geleverd worden. Dus toen hebben we gezegd...dan lever alles maar in week 28 ( weten we zeker dat alles binnen is )... Dus nu nog ff wachten... anders hadden we de wandelwagen deze week gekregen... nu nog heel ff geduld hebben.. hihi... maar hij rijd echt super fijn. En ik ben ook erg klein, dus de bugaboo is voor mij ontzettend handig...
@ blinky; gefeliciteerd met je zwangerschap! Zie dat wij heel dicht bij elkaar wonen (boz). Mocht je nog spullen zoeken ter overname, ik heb nog wel wat staan (2e box, 2 kinderstoelen, kleertjes). Mocht je interesse hebben, dan hoor ik 't wel...
Afgelopen vrijdag zijn wij ook bij Babydump geweest en hier willen wij ook alle grotere dingen gaan bestellen incl. de Donkey. Ik ben ook ontzettend klein en vind het daarom ook ideaal voor mij Denk dat wij komend weekend alles gaan bestellen bij Babydump. Veel voordeliger met al die speciale acties haha!
Blinky, gefeliciteerd met je zwangerschap! Naatje, ja is echt voordelig. Voor ons scheelt het dat we de kinderwgen van mijn ouders krijgen. De spullen die we erbij willen betalen we zelf zoals voetenzakken etc... maar met de tweelingkorting scheelt het echt wel wat... hihi... altijd fijn. Wij hebben wel gewacht met alles kopen tot we echt over de 12 weken waren, want dat gaf me een meer gerust gevoel. Maar de babydump heeft leuke dingen vind ik...
Wij krijgen idd ook een x bedrag van m'n schoonouders en de rest betalen we ook zelf bij. Volgend weekend ben ik ook 12 weken. Vind het moeilijk om te beslissen wanneer alles te bestellen/aanschaffen omdat er toch meer risico's zijn. Maar aan de ene kant ook weer niet te laat omdat er kans is op vroeggeboorte. Gelukkig kan je bij Babydump alles weer terug brengen, mocht er onverhoopt iets gebeuren (waar we allemaal niet vanuit gaan natuurlijk) en zitten daar verder geen kosten aan verbonden. Hebben jullie ook een babykamer via hen besteld? Bij sommige babykamers krijg je er een gratis box bij hè? Tenminste wel bij de kamer die wij op het oog hebben. Altijd leuk zulke meevallers
hey Blinky.. Welkom hier. haha.. wij hebben de spullen bij babypark besteld en daar hebben ze ook de tweeling korting en scheelt idd hoop.. Wat betreft borstvoeding moet ik er niet aan denken. dus gaat het hier niet worden,tenzij ze echt veel te vroeg geboren worden dan. ga ik het doen omdat het beter is. xxx
Wow wat een hoop nieuwe zwangere erbij, leuk! Hier gaat alles goed, Fenne soms wat huilerig maar gaat steeds beter! Fenne laat al vaak een mooie lach zien. Ninthe nog niet die fronst wat meer hihi... Ik zal hier ook even mijn meiden showen!
BB, wat een lieve meiden heb je zeg.... oow kan niet wachten tot Wnze ukkies er zijn... maar ze moeten nog heel lang blijven zitten... wie is nu eigenlijk de eerst volgende??? Lijst maar weer eens naar voren halen en updaten??? Naatje, ik heb er eigenlijk niet op gelet of er een box bij zat. Wij hebben gewoon een tweeling box besteld daar en zag op de bon die we opgestuurd hebben gekregen dat er iets meer dan de helft korting op zat...dus eigenlijk denk ik wel dat er een box bij zat. Wij hebben geen complete kamer gekocht omdat ik in het vorige huis ( heb op mezelf gewoond en na een paar dagen leerde ik mijn vriend kennen... hihi ) een mega grote kast had staan. Dus die hebben we nu op de babykamer.. Wel hebben we dus 2 bedjes en een commode en een plankje. Wat voor kamer hebben jullie gezien? Feny, sorry ik kort je zo maar ff af... je hebt een te lange naam.. hihi.. fijn dat ze dat bij babypark ook hebben. Wist ik niet. Ik ben er 1x geweest voordat ik zwanger was, maar vond het toen erg tegenvallen. en het ligt bij ons een eind uit de buurt, dan vandaar dat wij naar de babydump zijn geweest.
Wij hebben ook alleen maar een commode, wandplankje en 2 ledikantjes nodig qua kamer. Omdat het er 2 zijn, moeten we ons kantoortje (werken allebei vaak vanuit huis) verhuizen naar de zolder. In onze werkkamer hebben we al een supergrote kledingkast van ons staan. Het is een heel gedoe om die te verplaatsen (is ook bevestigd aan de muur). Vandaar dat we die ook gaan gebruiken voor de tweeling. We hebben van Bopita de Manhattan-uitvoering gezien. Is beetje zelfde stijl als onze kledingkast.
Hier nog een nieuwe zwangere! Nou ja.. inmiddels 16 weken op weg van mijn 3e en 4e. We hebben twee meiden van 5 en 2. Wij kopen eigenlijk niets voor de kleintjes. We hebben 1 extra bedje nodig en dat krijgen we van familie (die het nog over had) en verder lenen we wat spulletjes en als ik nog iets nodig heb koop ik het op Marktplaats. Echt, marktplaats is je beste vriend voor babyspullen. Daar ga ik over een tijdje ook even zoeken voor een duowagen Ik ga wel even los op kleertjes. Als er een jongen bij zit dan, want anders heb ik nog heeeel veel liggen. En, een tweelingbox. Heb je dat nodig? Want ik heb een box en wilde die eigenlijk gewoon weer gebruiken...
Gefeliciteerd & welkom! ik heb geen 2ling box... daar hebben wij de ruimte ook niet voor. Ik moet nog ervaren hoe dat straks gaat als de meiden wat ouder zijn...
Gefeliciteerd en welkom!hier ook geen tweeling box...mis m tot nu toe ook niet...We hebben grote hal met allemaal speelgoed die ik met een traphekjes kan afsluiten werkt goed...De box(eenling)staat in de keuken soms gaan ze er weleens in maar dat is alleen ff als ik bv de ene naar bed breng en de ander even moet wachten of met t uit bed halen...(wij gaan via de keuken naar boven)vandaar!!)
Welkom Nieuwe Zwangeren! Hier 2 losse boxen in de kamer.... Toen ze beide begonnen te draaien werd de eenlingbox wel een beetje krap... kon ze geregeld van elkaar af halen Leuk, hier ook 2 oudere dochters en daarna de 2ling, een j/m tweeling... Een jongetje na de meiden is toch heel anders en bijzonder hoor Tijd om de oudste te halen van school! Doei!