Tweeling Mama's IIII

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door linnepinneke, 4 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elvinia

Elvinia Niet meer actief

Hallo, daar ben ik weer na mn weekje vakantie:)

Heb eventjes alles bijgelezen. Weer lekker veel nieuwe tweelingmoeders erbij! Gezellig hoor!!
    Ik ben nu 27+2 van een twee-eiige tweeling, en ik heb nog een zoontje van 6 jaar.

Hihi hoe vaak zijn die discussies over kinderwagens al wel niet gevoerd?!:D:D Misschien moeten we daar ook maar even een aparte lijst van maken, met voor- en nadelen:p Net als met de auto's....

Candijtje, succes met de verkoop van jullie huis! Nou ja, onder voorbehoud is ook al super fijn in deze tijd! Dus dan gaan jullie verhuizen? Succes ermee! Dat zal lekker druk worden....

Sannie, stel je voor dat je familie erachter zou komen dat je zwanger bent van dit forum, dan zal je nog heel wat uit te leggen hebben;) Lastig hoor, al die namen die op elkaar lijken... kan het ook allemaal niet meer uit elkaar houden.

Sjaantje, fijn dat ze uit de luiers is zeg! Idd een heel nieuwe tijd aangebroken... nou ja, dat met die brommer zal (hoop ik voor jou) nog eventjes duren;)

Goed idee om die lijst weer een keertje te uploaden en aan te passen ja!

2. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Welkom terug elvinia...

Wij hebben wel voor een 2ling box gekozen. Wilde dit eerst ook niet maar ze hebben mij overtuigd...hihi.

De angelsound is binnen!!! Joehoe!! Dalijk ff luisteren. Vind het wel spannend...

Leuk kamertje naatje! Wij hebben het kamertje milk met een wandplankje van ambiente geloof ik... haha...

3. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Welkom nieuwe zwangeren :) ik ben nu 19 weken zwanger van een 2-eiige jongenstweeling. Heb al een dochtertje van nu 20 maanden.

Hier ook t kamertje Manhattan toevallig. Die hadden we voor dochter en nu via mp een 2e ledikantje erbij gevonden! Nog wel even passen en meten of t gaat lukken in de babykamer, anders moeten we de kledingkastnaar zolder verhuizen :(

Wij hebben ook een eenlingbox, nog van dochter. En ook niet zoveel ruimte voor een tweede box. Maar dochter lag ook vaak op een speelkleed dus dat kan met de boys vast ook :)

Kinderwagen wordt hier de easywalker duo via de ING rentepunten, scheelt superveel en gelukkig hebben moeder en zusje genoeg punten!

Volgende week 20 weken echo, vind ik wel heel spannend!!

Ikke heb je de hartjes gehoord? Vind een angelsound (zolang je ze niet voelt) wel ideaal om af en toe eens te luisteren. Zooo leuk! :)

4. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Elvinia, wij zijn vorig jaar verhuisd, ik toen met een zwangere buik van ruim 23 weken ;) Was inderdaad heftig!

Leuk weer al die zwangerschapsverhalen, blij dat ik niet meer hoef ;) Maar het blijft heel speciaal 2 van die wondertjes in je buik! Geniet maar zolang het kan... Straks is het heel anders genieten maar nog veel leuker! :)

t`Word lekker weer vandaag dus straks naar buiten met de hele bups :) KLeintjes nog lekker op bed, straks de oudste van school halen... Zonnetje is goed voor de geïrriteerde billetjes van Lieke, spruw is nog steeds niet helemaal over.... Maar zonneschijn op het blote kontje doet wonderen :)

Fijne dag allemaal!

5. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Elvinia, jaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik heb beide hartjes gehoord!!! Na heel lang zoeken en eindelijk het snappen van het apparaat ging het wel... haha... eerst vond ik mijn eigen hartslag.... even later net onder mijn navel aan de rechterkant hoorde ik een galof achtige hartslag, dus dat was van een kindje :D De 2e vinden was wat lastiger... ik denk door mijn spekjes... haha... maar na een paar keer op en neer hoorde ik vlak bij mijn schaamstreek weer een snelle hartslag...die hoorde anders dan de galop hartslag ( om het zo maar te zeggen ) en leek ook iets sneller te gaan. Dus we vermoeden dat dat de hartslag van kindje 2 is... alleen dan gehoord via de navelstreng denk ik, want zo laag kan een kindje toch niet meer liggen??? of heb ik dat nu mis... Maar we vermoeden ze beide gehoord te hebben. Vriendlief vond beide snelle hartslagen ook anders klinken..en er leek een ander ritme in te zitten... wel snel, maar de 1 net iets sneller...

Candijtje, veel plezier buiten! hier schijnt het zonnetje niet echt...

6. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames lisa gaay van de monitor af vandaag morgen volgt hopelijk esmée

groetjes sandra

7. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    wat een fijn nieuws!

8. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    dat is leuk dat je zo dichtbij woont. gelukkig hebben we al een hoop van onze zoon, maar ik houdt het zeker in gedachte dank je

9. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    dank je wel voor het warme onthaal wat leuk
    @ fenyalara: hee wat gezellig. babypark zal ik dan ook eens gaan kijken. we hebben niet heel veel nodig omdat we alles van onze zoon nog hebben, maar toch de nodige dingen die we dubbel moeten hebben straks. taj bv moet je ook alleen geven als je dat echt wilt. zeker met een 2-ling. van flesvoeding worden ze net zo goed groot hoor.
    @ bezigbijtje: mooie meiden heb je.
    @ hier: rest lees ik later nog ff bij. hebben nu vakantie, maar wel een hele drukke tijd. gelukkig morgenmiddag een weekendje weg naar kaatsheuvel

10. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Oei ik moet hier toch echt weer wat vaker lezen hahaha maar druk druk druk met mn mannen!

Nieuwe zwangere, WELKOM!!!!! En Ossendrecht, da's niet zo heel erg ver :)

11. mama van 2

mama van 2 Actief lid

7 dec 2011
    179
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Blinky fijn weekend.
    San84 wat een goed nieuws
    Babyshoppen vond ik zo leuk maar oh zo duur maar gelukkig raar ik nu weer een hoop kwijt via mp.

12. mem81

mem81 Actief lid

21 jan 2012
    291
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo.. kom hier nu ook maar weer eens buurten. :)
    Het bijhouden van meerdere topics is zo makkelijk nog niet. :D

San84, wat fijn zeg!! Hopelijk volgt de 2e snel!!!

Hier nu 16 weken. Nog een week.. en dan voor de 2e keer op controle. Ben erg benieuwd. Eindelijk weer even die bevestiging en natuurlijk hopen dat alles goed gaat..

Fijna avond allen!!

13. sannie30

sannie30 Fanatiek lid

24 jan 2011
    1.050
    9
    38
    @ Linda: tijd om de lijst weer 's bij te werken...:D
    @ San: heerlijk nieuws! En hopen dat ze nu snel mee naar huis mogen...

14. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Sinja...is mn nicht gister bij mij zitten we te kletsen kom ik er achter dat je bij haar op de basis school hebt gezeten!!!ze was er ook 1 van een tweeling j/m dan weet je het vast wel!

15. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    San, heerlijk dat ze van de monitor is! Hopelijk volgt idd de 2e snel.

Hier verder niet echt veel te melden. 20 weken echo komt steeds dichterbij... spannend!! Vanmorgen beide hartjes van de kids gehoord... 1tje schopte tegen dat ding aan.. tenminste zo hoorde dat. Best grappig. En het ander kindje zwom weg... hihi... Wel grappig dat je het verschil hoort in hartslag van beide kinderen..

16. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Heel goed plan!!!

Dames die nog niet in de lijst staan, wanneer ben je uitgerekend -2 weken en mocht je het geslacht weten en willen delen zet ik dat er ook bij, weet je het wel maar wil je het niet delen zet ik er verrassing bij :D werk ik dit weekend het lijstje weer helemaal bij!!!!!

17. mem81

mem81 Actief lid

21 jan 2012
    291
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij sta ik in dit topic nog niet in de lijst.
    Wij zijn uitgerekend op 28 november -2 wordt dan 14 november.
    Geslachten zijn onbekend.

18. Naatje

Naatje Bekend lid

22 jun 2011
    618
    0
    0
    Provincie Noord-Brabant
    Ik ben vooralsnog uitgerekend op 30 december (maandag termijnecho) dus dan kom ik uit op 16 december. Geslachten zijn nog niet bekend..

19. nikespits

nikespits Actief lid

2 jun 2012
    178
    0
    0
    Dordrecht
    Ik ben hier nieuw, maar ik ben 31 december uitgerekend, dus ik kom dan uit op 17 december. Geslacht weet ik dus nog niet, maar ik wil het wel weten (in tegenstelling tot de eerste).

20. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland

Jaaaa dat klopt :D in de klas zelfs ;). Toevallig was ik gister met vriendinnen van de basisschool nog en die zeiden: heb jij 'sjaantje' in je fb lijst. Heeft die ook er tweeling? Ik zei: kennen jullie 'sjaantje' dan? Jaaaa, die was heel vaak bij M. en vaak in H. :) die ken jij ook wel! Maar mijn lange termijn geheugen is geloof ik erg slecht ;) maar was dus wel grappig.

Deel Deze Pagina