leuk!! nee sorry kan je niet helpen..heb voor mn dochter wel echt een meisjeskamer maar geen roze muur. Maar als t bij ons 2 meissies worden, wordt t ook zoetzoet en babykaartje ook leeuk Ik had ook nog een vraag aan de ervaren mama's: wie heeft een easywalker en wie een bugaboo donkey? dacht er nml uit te zijn (ook al is t nog vroeg) dat we een easywalker wouden, maar nu zag ik dat je de rugleuning alleen met ritsen kan verstellen? dat lijkt me ni echt practisch..of kunnen ze wel echt rechtop zitten dan? en de bugaboo, kan die echt rechtop? (deze wagen is wel heel duur helaas....) benieuwd naar jullie ervaringen!
Wij hebben de bugaboo gekocht. Kan ik verschillende standen..ook rechtop... gewoon met een knopje dacht ik.. heb de reiswiegen er nu opzitten dus eigenlijk nog niet echt naar gekeken eerlijk gezegd. Is idd een dure wagen maar ik vind het HE-LE-MAAL te gek... haha.. Ook lekker laag, dus ideaal voor mij (1.57m)
hij is ook HELEMAAL TE WAUW indd mm laag..kan ie hoger of is ie gewoon laag? enne..als t omgebouwd is tot buggy waar z in zitten is ie dan ook heel laag? want dan kijken de kids altijd zo over de grond he.. gelukkig hebben we nog ffies haha. wat een keuzes hihi thnxx voor je revieuw
@ jane: gaat goed hier hoor. de kleintjes zijn ontzettend druk in ijn buik. eentje ligt met de voetjes naar mijn ribben en die heeft ie dan ook gevonden auau. de andere ligt met de voetjes omlaag en die trapt lekker op mijn blaas haha @ fenyalara: wij gaan ook lekker voor blauw i de babykamer. alleen niet te fel nog. we hebben lekkere pittige kleuren in de kamer van deny gedaan pasgeleden en voor de kleintjes willen we heeeeele zachte blauwtinten gebruiken.
Wij hebbende donkey, die gaat onder de zonnekap met een hendeltje omhoog en omlaag, heel makkelijk en ze kunnen als ze in de zitjes zitten, liggen, halfzit en rechtop! Ik vind de wagen niet laag. Ja de bakken staan iets lager op de wagen dan de andere wagens, maar wij hebben daar echt geen last van. De duwstang kan heel erg hoog. Ik heb voor de meiden die interesse hebben, nog een lodger draagzak Coton, grijs rood, een lime groene wikkel draagdoek, en een baby Björn draagzak liggen! Ik heb nog een badstandaard, badje, maat 50 kleding voor meisjes van noppies, Mexx etc. Een speelkleed met van die bogen (roze, voor meisjes dus)
Idd..de bakken staan laag op de wagen maar is voor mij ideaal! En in het zitje zitten de kindjes gewoon normaal. Als ik dat ding zie staan, vind ik het nu al leuk als de kindjes erin kunnen... maar nog ff wachten... nog 15 weekjes ongeveer
Jij had ook een leuk kamertje, Sjaantje! Hé jammer, Josuus, heb juist een paar draagdoeken van mp gehaald... Maar misschien de andere meiden
Wij hebben ook de Donkey besteld. Deze vond ik het prettigst bij het uittesten in de winkel. Ik ben zelf ook maar klein (1.58) en moet er in mijn uppie ook goed mee overweg kunnen. Nu alleen nog wachten tot begin september want dan wordt 'ie geleverd samen met de babykamer
Hey dames ff vraagje Hebben jullie jullie tweeling meteen op hun eigen kamertje gelegd of bij jullie in het begin? Hoor graag ervaringen, twijfel Zelf nogal. Er wordt gezegd dat het goed is voor kindjes en binding maar ik weet het niet Alvast bedsnkt, Fijn weekend xxx
Hier meteen op eigen kamer in eigen bedjes. Eerste 5 weken hebben ze in het ziekenhuis gelegen en hebben ze ook niet bij me kunnen liggen. En met de binding is niets mis hoor.
Oh ja, kleine aanvulling. Praktisch kan het wel zijn, als je bijvoorbeeld borstvoeding ga geven. Maar ook met flesvoeding vond ik dat weinig verschil maken. Je moet er 's nachts toch uit, of je dan 3 of 10 stappen moet zetten maakt naar mijn idee niks uit
Meiden, ik heb even een vraagje... Als je bij de tweeling een ks hebt gehad en je zou daarna weer zwanger raken, moet die dan ook met ks?? Ik weet dat als je twee ks'en hebt gehad, je daarna altijd een ks moet hebben en je niet meer normaal mag bevallen. Maar hoe zit dat met een tweeling? Mag je daarna nog gewoon bevallen of is die wond dan even zwak dat je niet natuurlijk mag bevallen?? Eentje van mijn twins ligt namelijk in stuit, dus ik zit even na te denken over keizersneeën (Niet dat ik nu aan een vierde loop te denken hoor Gewoon zo maar een vraagje...)
MIjn 2e zw-schap eindigde in een ks.... de twin is geboren via de natuurlijke weg.... en ingeleid... verschilt per ziekenhuis hoe de regels zijn.... Hoeft dus niet meteen bij een 2e zw-schap ook een ks... Hier lag de 1e, Gijs, in hoofdligging, en Lieke in stuit. Stuitbevalling stelde echt niets voor, met Gijs op mijn buik perste ik Lieke er in 2 weeen uit.... Hier de eerste week de tweeling in een wiegje bij ons op de slaapkamer gelegd, daarna nog een paar dagen elk in hun eigen wiegje. Maar we werden steeds wakker van de geluidjes die ze maakte dus na 2 wk geloof ik al terug naar hun eigen kamer
Nouja, ik hoop gewoon dat nummer 1 nog gaat draaien, voor zover het daar de plek nog voor heeft... maar dan ben ik in ieder geval van die stuitbevalling af
Ik heb 2 paar teva's, maat 18 in de aanbieding. Naar mijn idee voor jongens en meisjes. 10 euro per paar. Iemand interesse?
elvina, hoop ook dat die nog gaat draaien scheelt indd een hoop sannie succes met verkopen, heb nog geen interesse. meiden van FB; is er nog plek voor nieuwelingen? lijkt mij nml ook wel gezellig