Halloe daar ben ik even.Nou infuus is er weer uit...moest iets verder erin geschoven maar lukte niet. Wel blij dat ie eruit is.vond t maar eng dat ie er maar maybe 2mm in zit. Verder onrustige buik. Op de ctg waren regelmatig (omca2min) kleine harde buiken te zien.ik kan t van binnen voelen dat er iets gebeurd zeg maar,maar aan de buitenkant voel je geen harde buik. Wel afentoe een duidelijk harde buik. Houd mezelf rustig.ookal zei de doc gister dat ik er als moeder niks aan kan doen,veranderen.als ze moeten komen komen ze of ik nou de hele dag zit of lig. We zullen zien.
Ook ik ben er weer bij Sunshine wat onwijs klote he..en dan kan iedereen zeggen dat je er niks aan kan doen.. maar zelf denk je er vast heel anders over... maar ook ik zeg...je lichaam doet dit en niet jij...
sun, afwachten dus... spannend of niet? Ik hoop dat er geen weeen meer komen, met harde buiken kun je het opzich nog weken volhouden, fijn is het niet maar goed... Is er al een beleid om omtrent een eventuele bevalling besproken? Ga je natuurlijk bevallen of wordt het een ks, als het doorzet? Of is er besproken wat er gebeurd als het bij harde buiken blijft, mag je dan eventueel naar huis toe? Sorry veel vragen, maar ben erg benieuwd welk beleid jullie ziekenhuis hanteerd, ik weet uit ervaring dat daar nogal veel verschil ik kan zitten. Ik lag namelijk in AMC en kort daarna in het Sophia in Rotterdam, en beide hadden een totaal ander beleid, heel erg frustrerend...
Ps : Mijn uitgerekende datum blijft lekker op de 40 weken, ik heb namelijk iets te compenseren tegen over de vorige keer... Alleen hoop ik niet dat het zo n benauwde zomer gaat worden, warm mag wel... maar niet zo benauwd aub.. Iemand ervaring met een bugaboo cameleon? Ik ga die vandeweek bestellen denk ik.. twijfel alleen erg over welke kleur, beetje een luxeprobleem natuurlijk... verder hoef ik niet veel te kopen denk ik voor de baby, wat kleertjes en ik wil graag ook voor deze baby een koeka setje, dus wiegdeken, ledikantdeken, boxkleed, maxicosi zak etc. Denk dat ik alles in het wit koop, en de kinderwagen denk ik offwhite of khaki... en dat is het, ik heb verder nog alles... misschien 1 flesje erbij, maar weet nog niet of ik bv ga geven of niet. Nog een vraagje : iemand wel eens een suikertest gehad? Ik moet vandeweek hiervoor, ik begreep dat je wel een ochtend bezig bent, met wachten, iets drinken en dan weer bloedprikken, en een uur later ofzo weer het hele riedeltje...
I love de bugaboo! En de kleur is idd een luxe probleem... Zou bij het overwegen ook nadenken over het in en uit de auto doen, ivm vies worden! Ik zag trouwens op Google een olaatje van een easywalker duo waar 2 kindjes in zaten, en de maxi cosi zat er dan nog bovenop bevestigd... Kan dat?!
En suikertest heb ik zelf niet gehad, Maar ben je idd wel een ochtend mee onderweg! Volgens mij moest candijtje voor een suikertest (toch?)
Ik heb laatst een easywalker gezien, 2 kleintjes in het buggygedeelte, en 1 kindje zat voorop op een soort fietsstoeltje. Zag er echt super handig uit... Kan volgens mij ook als er 2 reiswiegen opzitten.... geen idee of het te koop is of zelf gemaakt, maar leek mij echt ideaal.
dat is een two of more stoeltje volgens mij, Paste eerst alleen op de urban jungel.. Nikki kan je niet 1 reiswieg, 1 buggyzitting en dan 1 baby in de draagzak doen? Zo deed ik het ook altijd op het begin. Dan m.ace dus in de wagen..?
hey meiden ik ben er ook weer bij!! ik hoop net als velen ook zeiden dat we elkaar tot steun mogen zijn.. het is toch bijzonder een (aanstaande) tweeling mama te zijn..
zoo net sport mama in deel 3 topic even gemeld dat we hier zijn hihi... dadelijk raakt ze ons nog kwijt! las dat sportmama ook 5kilo aangekomen is, nu ook 20wkn is, dus ik neem aan dat het "normaal gewicht is" voor deze tijd. ik moet 10jan weer op controle dan gaan tante en zusje mee ipv mijn vriend (zou dat zomaar mogen steeds? Ik wil liever niet alleen en vriendje kan niet steeds meer mee vanaf nu ivm werk alles op sparen voor als ze er zijn) ik ben dan 5wkn niet geweest! Benieuwd om de hoeveel tijd ik dan moet komen, lees hier 2-3 weken...?? Bij mij doen ze altijd echo maar ik ben de laatste tijd niet meer op groei gecontroleerd...??
Ohh spannend hoor net dat bij de vriendin van mn man zn neef de weeen begonnen zijn!! Ook een tweeling! En nu wachten tot de geslachten bekend zijn *wacht in spanning*
Mamav3: ja dat kan natuurlijk ook wel... Maar op zich is het niet heel nodig hoor... Dan moet ik namelijk ook nog een draagzak aanschaffen, en ach, zo noodzakelijk is het nu ook weer niet. Ik doe toch verder alles in de auto,'haha! Dus denk dat ik het maar zo laat! Mace loopt heel lief mee, en houd zich netjes vast als ik dat van hem vraag!
Ik heb positieve ervaring met de bugaboo cameleon. Vind dat de wagen fijn rijd en ideaal dat het kindje in het stoeltje naar je toe kan zitten maar ook van je af. Wij hebben daarom nu ook van de Donkey gekozen, ondanks dat het een heel gevaarte is bevalt deze ook prima.
Wij hadden ook een bugaboo camelion altijd super blij mee geweest, hadden de zand kleur en werd niet snel vies. Nu dan ook een bugaboo donkey, off white. Wat betekend een abbo op dit topic en hoe doe ik dat? Misschien moet mijn datum veranderd worden in de lijst er staat nu 24 febr maar dat is als ik 40wk vol maak. Word waarschijnlijk rond 4 febr. kan iemand dit doen als het klopt wat ik zeg. Moest gisteren ook mijn plasje even inleveren, Gyn belde vandaag dat ik een verborgen blaasontsteking heb... Vandaar waarschijnlijk de vele harde buiken. Heb veel vaker mijn plas ingeleverd bij de HA maar daar hebben ze het dus waarschijnlijk nooit gezien. Deze test was wel duidelijk. Nu dus aan de kuur. Hopelijk heb ik dan de laatste weken zwangerschap minder harde buiken. Spannend sunshine.. ben benieuwd.
onder het kopje "nieuw bericht" loopt een balkje als je die volgt naar rechts dan zie je staan "onderwerp tools" daar klik je op en dan op aboneren op dit onderwerp. Dan oke. En je ziet dit topic voortaan staan onder het kopje "gebruikers instellingen" scheelt veel zoekwerk IDEAAL!
Wij ook positieve ervaring met de bugaboo cameleon! Hij is licht,makkelijk in gebruik wat inklappen etc betreft.en makkelijk te sturen! Ik heb er zelf nog bij de Hema een wagen/boodschappennet bij gekocht. Wij zetten hem binnenkort op MP.hebben eigenlijk een bugaboo Paul frank versie.enige verschil is stijl wat bekleding betreft. Hier harde buiken....maar wel uit te houden. Dus wacht gewoon af.zolang het niet echt weeën worden,sla ik geen alarm
Ik had helemaal gemist dat er een nieuw deel was! Dus dank je Bezig Bijtje! Ik ben nu 6,5 kg aangekomen. Misschien leuk voor op de lijst, ik verwacht een jongen & een meisje!