Tweeling Mama's IIII

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door linnepinneke, 4 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MySuNsHiNe

MySuNsHiNe Actief lid

5 jun 2011
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    #381 MySuNsHiNe, 13 jan 2012
    Laatst bewerkt: 13 jan 2012
    zal toch niet zo zijn dat de naam nina ineens heel populair word he HAHAHA zag m tot nu niet zo vaak...
    met mij gaat t goed.gister blijkbaar toch teveel gedaan,ookal deed ik echt bijna niks!had weer harde beetje zere buiken ,s avonds-s nachts,om de 3 minuten,maar viel gelukkig toch in slaap,dus zakten ze weer af.schrok wel en was ook bang dat t nou wel doorzet.
    dus vandaag heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel gerust.

2. MySuNsHiNe

MySuNsHiNe Actief lid

5 jun 2011
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb dit zonet per sms gestuurd:

Lieve "friesje" - K.laasje en man en grote zus A.nne, van ons allemaal van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie twee dochters-zusjes lisa en meike!Mooie namen hebben ze gekregen!wij zijn erg benieuwd hoe het met jullie gaat!duimen dat je twee meiden gauw uit de couveuse mogen en jullie snel thuis kunnen genieten van elkaar!dikke knuffel van ons allemaal ,de tweeling mamas en zwangeren!! Liefs

3. rave angel

rave angel Actief lid

10 nov 2008
    437
    0
    16
    Hengelo
    Gefeliciteerd met jullie meiden friesje! Hoop dat ze snel naar huis mogen!

4. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

Friesje: wat een leuk nieuws!! En dan zijn ze er ineens...wow. Ik hoop ook dat ze snel uit de couveuse mogen en dat je een voorspoedige bevalling hebt gehad. Ik ben benieuwd naar het verhaal!

Rest: dank jullie wel voor jullie lieve en opbeurende woorden. Ik probeer het een beetje van mij af te zetten. Bij vlagen ben ik ongerust, maar gelukkig had ik vandaag mijn zonneschijntje bij mij en die zorgt voor bergen afleiding! :)

5. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Friesje van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie 2 dochters, en zusjes. Geniet ervan. Volgens mij is het nog aardig snel gegaan... als je gister avond bevallen bent...

All, Nina ja echt te leuk he, staat bij ons op nr 1. Is ook echt de naam waar we beide gelijk over uit waren... Maarja of het die naam gaat worden is of afwachten tot de 21e wie weet zien we het dan toch stiekem, of wachten tot de geboorte... Maar het kan ook zomaar nog een andere naam worden haha...

6. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Friesje wauw gefeliciteerd!!!!!!! daar zijn je meiden dan nu op naar een snelle hereniging met elkaar en op naar huis waar jullie heerlijk met zijn 5en kunnen gaan genieten!!!

7. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Goedemorgen dames!
    Hier weer een top nacht! 23uur de fles, en vanmorgen om 7.45uur weer. Om half 7 waren ze een beetje wakker, maar na een slinger aan de wieg zijn ze weer gaan slapen. Om kwart voor 8 moest ik T zelfs wakker maken.... Heerlijk hoor zulke nachten!
    Nu liggen ze lekker in de box te pruttelen, en straks gaan ze weer naar boven.

Ons grote mannetje is de laatste dagen zo ontzettend druk! Wil van alles, maar heeft er maar 2 minuten geduld voor... Aan het eind van de dag kan ik hem dan wel achter het behang plakken... Hij is ale vanaf de kerst niet bij de gastouder geweest, dus denk dat hij daar volgende week maar weer naar toe moet. Kan hij eventjes wat energie kwijt, en heeft hij weer wat andere dingen.
    Daarbij zit ik nog te wachten op bericht van de psz, ik hoop voor hem dat hij daar snel naar toe kan. Even wat nieuwe uitdagingen.

Hoe gaat het bij jullie?!

8. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Friesje, van harte gefeliciteerd met jullie meiden!!! Ik hoop dat de bevalling goed is gegaan en dat ze snel met jullie mee naar huis mogen!

-x-
    MissQ.

9. samloes

samloes Actief lid

5 jan 2011
    485
    0
    0
    Noordwijk zh
    Friesje, van harte gefeliciteerd met jullie meisjes! Ik hoop dat ze snel uit couveuse mogen en dat jullie snel van ze kunnen genieten! (leuk, 12 januari ook mijn verjaardag!)

Hier rusteloze week gehad en nog steeds. De meiden komen in ene weer voor nachtfles! Pff! Ik denk dat ze meer vaste voeding willen, dus ben nu aan het uitzoeken wat ze allemaal lekker vinden. Fruit en groentehap, brood, crackers, babykoekjes gaat er allemaal goed in. Pap vinden ze helaas niet echt lekker en dat vult juist zo goed als laatste fles. hoop dat ze snel weer door gaan slapen, zo vermoeiend!

10. samloes

samloes Actief lid

5 jan 2011
    485
    0
    0
    Noordwijk zh
    oja en nu net voor het eerst tuitbeker geprobeerd en dat ging al best aardig!

11. bhdrcm

bhdrcm Actief lid

5 nov 2009
    125
    0
    0
    NULL
    NULL
    hello ladies

@Friesje gefeliciteerd!!!! Hoop dat je zsm met je kleintjes naar huis mag!!

K ben nog steeds aan t rusten thuis en iedere dag weeenremmers innemen. ben niet meer zo fit maar dat komt ook doordat k te laatste tijd alleen maar op de bank lig maar voel me gelukkig wel goed.
    Wat k wel de afgelopen 2 dagen heb, mn buik trekt 2 a 3 per dag op naar mn rechterkant, je ziet dan een hele hoge bult terwijl de linkerkant dan laag blijft. Wat is dit hebben jullie dit ook (gehad)?
    En wat had k een ontzettende jeuk aan mn buik vannacht!! k kon t wel open krabben, denk dat de meiden weer aan de groei zijn :)
    Verder zijn de meiden best rustig in mn buik, moet nog wel vaak opstaan s nachts om een plasje te doen maar dat moet k dan maar blijven volhouden niks aan te doen....

12. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Friesje gefeliciteerd met je meiden hopelijk gauw thyis met zijn allen.
    Groetjes san

13. mama van 2

mama van 2 Actief lid

7 dec 2011
    179
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Friesje van harte met jullie meiden.

14. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Ik heb nog schoentjes en slofjes in de aanbieding....iemand interesse?

Maatje 19 babyclub (helemaal nieuw) onze meiden hadden een te hoge wreef.

Mogen weg voor 4 euro per paar

15. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Lief lifestyle schoentjes maat 6-12 maanden

Deze trokken mijn meiden uit....

16. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Wat zijn er voor meisjes toch leuke dingen....

17. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Oh Jane, wat heb je schattige spullen! Zucht... Maar mag ff niks meer aanschaffen van mezelf!

18. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Leuk leuk jane!!! Maar schoentjes trekken ze hier helaas allemaal uit... Als je nog kleding of iets hebt dan heb ik wel eventueel interesse..

Owww volgende week lekker een weekendje weg met manlief:) dagje shoppen en dagje sauna.. Heb er zo zin in! Oppas eindelijk kunnen regelen wat bij ons beide goed bevalt:)

19. MySuNsHiNe

MySuNsHiNe Actief lid

5 jun 2011
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve dames even snel,net smsje van friesje gehad ;)

Bedankt voor reactie. Ze doen het hartstikke goed. Drinken al 20 cc en morgen gaan ze van.de monitor af. Ikke en natuurlijk manlief en anne zijn erg trots op ze. Nu nog de temperatuur goed kunnenvasthouden en dat ze lekker in wiegje slapen zodat de volgende stap thuis zou betekenen. Doei gr friesje

20. MySuNsHiNe

MySuNsHiNe Actief lid

5 jun 2011
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier vandaag weer meer harde buiken.geen idee hoe het komt,hoop dat t weer afzakt!

Deel Deze Pagina