Nog even op de fotoos van yippie wachten, dan lekker naar bed kan me voorstellen dat het voor de zwangere onder ons ook best emo is om om onze bevallingsfotoos te zien.... maar kan me ook weer voorstellen dat het je een extra boost geeft om door te gaan en dan zulke mooie babies op de wereld te mogen zetten
ik heb juist als ik al die geweldige foto's zie: Wat ben ik blij dat ik niet meer zwanger ben! Pff, die zwangerschapskwalen, zware buiken, gierende hormonen! Pff, word er bij de gedachte weer moe van! Nu ben ik ook gezegend met 4 gezonde kids en is het goed zo, dat scheelt denk ook wel.
Nou ik miste mijn buik enorm na mn bevalling hoor, oke de eerste paar weken niet, maar daarna vond ik het ineens zo stil in mn buik! En nu haha, heb ik alweer een buik, bye bye maatje 34... Maar toch ook weer een lekker gevoel hoor dat getrappel van binnen... En tja, of dit de laatste is, daar durf ik geen uitspraken meer over te doen haha!
Oooohhh die broek van Isis... hahaha.... haha die oogjes op je buik Yippie Kijk hoe groot dat mutjes van Lieke is Goed ik ga naar bed... Slaap lekker allemaal, spam maar door heb ik morgen wat te kijiken
Isis woog 2205 gram en Vinn woog 2025 gram. Nu zijn ze 8400 en 8700 gram. Ben benieuwd naar het gewicht van baby 3 hoor, ik had nu al 2 hechtingen, man man man wat moet dat voor een gedoe worden als er een baby van 4000 uit moet, en ik geloof jullie meiden oprecht hoor dat jullie er niks aan over gehouden hebben, maar geloof me........ ik ben daar niet op gemaakt hoor denk ik!!!!
Zo bolgens mij heeft het berichtje heel wat teweeg gebracht!! Ik zal dus ook even meedoen Buik 36 weken en 4 dagen en net geboren Bekijk bijlage 215573 Bekijk bijlage 215574
Oh jeempie, kunnen jullie stoppen met de mooie foto's van enorme maar prachtige buiken als je bedenkt dat er twee pracht kids in zitten, ik word er zo week van. Ik merk dat het veel met me doet, jullie hadden dus ook echt z'n buik. En om jullie gezichten er ook eens bij te zien, vind ik heel mooi. Ik vind het nu werkelijker.. Ik ga zo naar de Gyn ben benieuwd weer. Ben nu 34+4. Later.. x Suus
Kijk Josuus, daar doen we het voor Nog eventjes en dan kan jij ook spammen! Hoop dat de gyn je wat kan vertellen, wat ze gaan doen.... Succes!
De laatste fatsoenlijke buikfoto die ik zo snel kon vinden, met 30+ 1. Ik had gelukkig ook niet zo'n gigantische buik. Respect voor de meiden die het wel hadden want ik vond het al heel zwaar!