Tweeling Mama's IIII

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door linnepinneke, 4 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. samloes

samloes Actief lid

5 jan 2011
    485
    0
    0
    Noordwijk zh
    bm meten is inderdaad wel inwendig, maar heeft in principe niets met groeiecho te maken. Het kan misschien wel zijn dat de arts of assistente het wil laten meten. Bij mij is het nooit gebeurd, alleen vlak voor bevalling.

2. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
  3. mama van 2

mama van 2 Actief lid

7 dec 2011
    179
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Wat leuke al die fotos die voor bij komen.
    Ik heb gister weer me eerste werkdag gehad nu vroeg ik me af of iemand van jullie ervaring heeft met ouderschapsverlof?

4. MySuNsHiNe

MySuNsHiNe Actief lid

5 jun 2011
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff zit ik hier een docu te kijken over te vroeg geboren babys die op de neanatologie terecht komen. Dus tussen de 24-32 weken zs. Kwam gister avond op nl2. Best heftig allemaal,niet zo leuk om een baby te zien overleiden,dat met 25+ is geboren.janken dus pfff.
    De docu heet -het kwetsbare begin- en komt volgende week weer.ga weer kijken,vind het toch interessant en wat je ziet,ja zo is het gewoon ook echt.wel fijn om dit te zien,want dat is toch een heeeel stuk duidelijk dan een rondleiding hoor.
    Dat geeft me toch meer het gevoel van,ze MOETEN echt nog wel nweek of vijf (liefst langer) in mn buik blijven zitten! Het derde trimester iz toch ook heel belangrijk voor ze!!!
    Het laat je de dingen toch nuchter en zeker realistisch bekijken/zien. En niet van-ach jo komt allemaal wel goed.want zo vamzelfsprekend is het helemaal niet!!! Ik denk dat dit wat ik net zag,sOmmigen(zeg niet jullie hoor) wel even op de bodem terug zou halen,die er te makkelijk over denken,dat t niet veel uitmaakt of je kind met bvb32 weken of 36 weken of 38 weken ge oren word!!

Nou dat wou ik even kwijt :D :D

5. JoSuus

JoSuus Actief lid

13 mei 2011
    219
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben helemaal heppie de peppie!!! Vanmorgen weer bij de Gyn geweest. Kindje A was wederom moeilijk op te meten omdat ze zo erg met haar hoofd ingedaald ligt, toch een geschat gewicht van 2200. zij zal dus nog iets zwaarder zijn, z'n 2350gr zei de Gyn. Alles oké met haar. Kindje B weegt nu al het gewicht wat een eenling moet hebben op 36 wk namelijk... 2600gr. Ook alles oké met haar. Beide hoofdligging in een mooie positie. Kortom ik hoef er niet over te twijfelen of mijn broedmachine het goed doet. Ben zo trots. Ook vertelde ze mij dat we over twee weken gaan bespreken hoe en wat met bevallen mochten ze zichzelf niet voor de 37wk aandienen. Jeetje 2 weken, 14 dagen, of niet volgende week maar die erna. Nu is het moment snel daar dat ik ze kan vasthouden en nooit meer loslaten. Nou jullie merken wel, ik ben uit mijn dip.

6. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    josuus: heel fijn meid!! Super!! Nog een paar weekjes te gaan":)

7. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    wie van jullie heeft er toevallig interactieve tv van kpn??

Wij zitten te denken om deze te nemen, maar twijfelen of de kwaliteit van het beeld goed is.... ;):)

8. MySuNsHiNe

MySuNsHiNe Actief lid

5 jun 2011
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahaha josuus wat een ommezwaaai of hoe heet dat ook alweer?? :D :D :D ben blij voor je hoor!!! zal duimen dat ze wel tot 37 wk blijven zitten en zich dan vanzelf gaan melden ;)
    wat hebben ze dan toch al een mooi gewicht zeg!

hoop eigenlijk dat mijn laatste groeiecho klopt en die daarvoor niet. want dat zou betekenen dat ze zwaarder zijn dan een eenling beeb rond deze tijd :D:D

9. MySuNsHiNe

MySuNsHiNe Actief lid

5 jun 2011
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    BB wij niet ... upc hier

10. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Josuus, wat een goed nieuws! Geniet er maar even lekker van...

Mysun, kan me voorstellen dat de docu indrukwekkend is zeg... maar ik zie je banner, hupakee 30 weken, je gaat de goede kant op zeg!

Bb, hier tweak onderdeel kpn, super beeld, maar ik heb glasvezel, weet niet of het daar mee te maken heeft.

Mama van 3, heerlijke foto zeg!

Mama van 2, ik heb ouderschapsverlof. Alhoewel ik op dit moment niet mag werken, dus nu in de ziektewet zit, maar ik heb wel ouderschapsverlof opgenomen. Als je iets wilt weten pb me dan maar.

All, wat is eigenlijk het nut van harde buiken? Weet iemand dat? Ik bedoel, die krengen zijn bloedirritant, en doen gewoon zeer, dus ben eigenlijk wel benieuwd of het ergens goed voor is, of dat het gewoon een zeer vervelend bijkomend kwaaltje is tijdens mn zwangerschap... Ik lig nu dus weer op de bank, nadat ik even heb gespeeld met de twins (die liggen nu lekker te slapen)!

11. teddybeer86

teddybeer86 Bekend lid

30 mrt 2009
    841
    0
    0
    hoi dames,

heb al paar keer meegelezen. maar jullie klesten zoveel dat ik het niet bij houd. maar ga het toch proberen.
    dus wil me ook bij jullie voegen als dat mag.

ik ben nu ruim 20 wk zwanger van een eeneiige tweeling. We krijgen 2 jongetjes. erg leuk en vooral spannend! we hebben al een dochtertje van nu 16 mnd.
    ik ben veel misselijk geweest en veel moe en extreem koud hebben. ik was echt futloos. nu begint dat een beetje op te krabbelen dat ik wat meer fut krijg. Al is het nog zeker niet alles. ben ook vaak heel licht in me hoofd. en heb soms erg veel bandenpijn. erg pijnlijk! dus trek het nu al niet meer om heel ver te wandelen. best wel balen, maar hopelijk hebben we er straks 2 mooie wonders voor terug.

ik ben gewezen door een andere tweelingmama die hier gezellig mee kletst. Wij hadden iets gekocht bij der en toen kwam dit forum ter sprake. wel leuk! ik klets hier al wel mee maar dan in topic van me dochtertje "september mamas 2010".

hopelijk gaat het allemaal goed met jullie zwangere en mama's en kindjes.

liefs teddybeer.

12. MySuNsHiNe

MySuNsHiNe Actief lid

5 jun 2011
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mm7 goed vraag....dat zou ik ook wel graag willen weten. rot harde buiken O_O !!!! niks gaat hier zonder een harde buik ervan te krijgen.....maar daar weet jij helaas ook aales van. hou je het nog n beetje vol??? vind het rot voor je dat je last ervan hebt...again!

13. josuus wat super dat het zo goed gaat.. ga er maar lekker voor.. wil graag dat mijn record word verbroken dus dames.. :)..

hier tv van alice dus weet niets over interactieve tv..

teddybeertje welkom hier.. lees lekker mee en reageer wanneer jij tijd en zin heb.. doen we hier allemaal..

Jane wat een mooie meidne heb je toch.. heerlijk hoor..

Ik heb een vraag hoe doen jullie dat met eten van de twins.. ik merk dat ik hier nog vaak de meiden eten geef en dan pas wij gaan eten.. dus ook niet echt aan tafel zitten.. hoe doen jullie dat!! ik wil daar graag verandering in brengen.. nu door de grondbox is eten in de kamer niet handig alleen op de bank :p maar we hebben een bar in de keuken en die willen we gaan gebruiken.. met de stoelverhogers als dat kan en anders even een andere oplossing bedenken :)

14. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Heej Teddybeer...leuk je ook hier te zien! Het september mama topic kon ik helemaal niet bijhouden toendertijd

15. MySuNsHiNe

MySuNsHiNe Actief lid

5 jun 2011
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    Teddybeer welkom hier! Gezellig hoe meer zielen hoe meer vreugd :D

16. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Bb: ja hier!! Beeld is super! Nooit problemen mee!

Teddy: welkom!! Gefeliciteerd!! En 2 jongens! Super!! Die zijn hier in de minderheid namelijk!!

17. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    yippie: wij eten dus meestal met zn alle, Gewoon aan de gewone tafel. Ik neem vaak T.imo en 1 van de dames onder mn hoede, en manlief de andere dame. Het is niet rustig eten, maar wel heel gezellig. Wij hebben dan wel gewone kinderstoelen..

Dus misschien voor jullie 1 geeft E eten en de andere V?

Teddybeer welkom!

18. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    Dames mag ik jullie wat vragen?

Mijn baas kwam vandaag bij mij met een vraag voor een ervaringsdeskundige ;) (in zijn ogen ik dus)..Hij is afgelopen nacht opa geworden van een j/m tweeling en hij vroeg mij wat hij het beste cadeau kon geven. Hij wil iets geven wat mooi, praktisch en handig is voor een tweeling maar nu kan ik eigenlijk niks bedenken....stom he? Dus eigenlijk wil ik vragen of jullie iets weten....

19. ik zou het ook niet weten..

bumbo stoeltjes heb ik veel gebruikt
    wippertjes zulllen ze al wel hebben
    leuke mobiel voor de box (tiny love heeft geweldige die 20min draaien.)

20. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    speelkleed bv van kidzimpulz?
    loop auto'tjes
    schommelstoel
    fotoshoot?

Deel Deze Pagina