Tweeling Mama's IIII

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door linnepinneke, 4 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama van 2

mama van 2 Actief lid

7 dec 2011
    179
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Nikkijane, hier drinkt B 160cc en I 140cc uit een avent nr2 speen.
    Belle fijn dat ze goed gegroeid is en leuk dat je een 3d echo kreeg, zie soms zulke mooi foto's daarvan voorbij komen, wij hebben er geen gehad en het echo bureau bij ons in de beurt deed het maar tot 20 weken met een tweeling en die waren we toen al voorbij.
    Mama van 3 mogt het niks worden met de andere dames dan heb ik eventueel ook wel intresse in de merkkleerdjes. Zag laatst ook een mooi foto voorbij komen in de winkelwagen welke winkel was dat?
    Hier is I sinds vorige week woensdag erg onrustig wil maar 3 kwartier achter elkaar slapen overdag en dat dan zo'n 2 a 3 keer en is tegen de middag bijna niet meer te troosten.
    Wat denken jullie zou het ermee te maken kunnen hebben dat ik sinds vorige week weer aan het werk ben of zijn ze te jong omdat te merken?

2. JoSuus

JoSuus Actief lid

13 mei 2011
    219
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mama van 2, dat kan het echt wel zijn hoor. Mijn dochter heeft er met haar 2.5jaar nog steeds last van. Dan wel alleen bij haar grote prins (papa) en niet bij mij :$

Belle ben heel blij voor je...

3. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    weinig reactie van mij uit, heb een hele slechte week achter de rug. Ik kan niet meer ben op..... heb gyn gebeld en eea besproken;

Morgen om 8.00uur me zelf melden in het ziekenhuis voor een uitgebreid bloed onderzoek en daarna controle gyn. Als bloed goed is krijg ik zwaardere en andere medicijnen bij de primperan. (volledig veilig) Hopen dat het helpt!!!!!

ze wil me eerst goed onderzoeken of ze niet wat over het hoofd ziet waardoor ik zo extreem misselijk blijf. Is dat niet het geval krijg ik een pretnison achtig middel wat volledig veilig is voor zwangerschap. En daar heeft ze zeer goede ervaringen mee....

Maar ze wil eerst het eea uitgesloten hebben zei ze. Belde er speciaal nog n 2e keer voor terug.... wat voelde ik me begrepen door haar!!!

PS: vandaag mega slechte dag. Heb nog maar 1 ding binnen weten te houden en nu dus mega honger! En hoofdpijn van t misselijk zijn...
    Gelukkig voel ik de twins beide erg bewegen in mijn buik dus dat zit vast wel goed. De "rutige" voel ik nu door de placenta heen komen. EN vanmorgen voor het eerst echt mijn buik zien bewegen hihi

4. sportmama

sportmama Actief lid

7 mrt 2010
    432
    0
    0
    administratief
    Gelderland
    #764 sportmama, 24 jan 2012
    Laatst bewerkt: 24 jan 2012
    Wat een geweldig nieuws! Ik hoop zo voor je dat het vanaf nu allemaal onbezorgd zal verlopen. Ook fijn dat je gyn heeft doorgezet met een uitgebreide echo. Waarom mag je niet ingeleid worden vanwege je kz verleden? Ik heb ook een kz gehad dus ben erg nieuwschierig naar de reden!

BB-tje, echt balen dat je je zo rot voelt! wel fijn dat de beebjes lekker aan het bewegen zijn. Sterkte meis!

5. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    ik heb in mijn vorige zw schap ook een ks gehad maar met de bevalling van de trweeling ben ik wel ingeleid via het infuus, is allemaal heel voorspoedig verlopen...

6. sportmama

sportmama Actief lid

7 mrt 2010
    432
    0
    0
    administratief
    Gelderland
    Ja, inderdaad, ik las jouw voorspoedige bevallingsverhaal! Misschien verschilt het per ziekenhuis dan...

7. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    Bezigbijtje, ik heb het met je te doen, wat erg zeg dat je jezelf zo beroerd voelt! Hopelijk kunnen ze je helpen morgen!

Hier HELLP gehad, ingeleid en dat had 0,0 resultaat (dat komt blijkbaar sporadisch voor) dus toen over op KS.
    Mag nooit meer natuurlijk bevallen en langer zwanger zijn dan 38 weken. Ook moet ik onder controle van het zh als ik weer zwanger wordt.

Ikke geluk dat we het bij deze 2 laten hihi

8. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Zwaaaai!!!

Hier erg druk weer met T.imo bij revalidatiecentrum dus niet veel geweest..

Weekend was top!

Winkel: c1000 hebben van die karretjes met babyschaal en peuterzitje..

josuus: heb je gemaild over merkkleertjes.

Mama van 2: wacht dus even het antwoord van josuus af en anders pb ik jou even..

9. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

Mysunshine, hoe was jouw echo??

10. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    waarschijnlijk ben ik mijn baan kwijt :$

:(:(:(

11. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    :( :( hoe kan dat nou???

12. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    7feb verloopt mijn contract (3x verlengd geweest) ze moesten hem dan vvast maken of 3mnd eruit en dan weer terug... maar ze willlen geen vaste mensen meer. Alleen maar 0uurs ivm crisis die ze verwachten 2012 (kinderopvang)

ik heb er 4 jaar alles ingestoken en de laatste 2jaar alles zelf gedraaid omdat er amper locatie manager was en altijd invallers om me heen... en dan krijg je dit....

morgen hoor ik het zeker maar weet het al wel zeker door de manier waarop lg net tegen mij sprak aan de telefoon.... vind het zo erg...

ik denk dat ik niet snel aan ander werk kom omdat er in die branch gewoon amper nog gevraagd word... ik vind het zo erg... dat was mijn droombaan... en net nu ik zwanger ben en dan met verlof enzo... pffff

en laat staan financieel dat gaan wij niet redden, dus zie het even niet meer zitten:(:)

13. JoSuus

JoSuus Actief lid

13 mei 2011
    219
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jemig zeg ik heb echt met je te doen. Ben zelf ook kinderleidster en weet hoe het er aan toe gaat met de bezuinigingen etc maar dit is erg zuur. Ik denk aan je hoor. Liefs Suus....

14. MySuNsHiNe

MySuNsHiNe Actief lid

5 jun 2011
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    grrrr alles weg.....

BB wat rot van je werk! daar zit je nou zeker niet op te wachten. balen meid!! en dan voel je je ook nog steeds zo belabberd.bah! wel fijn dat jegyn nu verder gaat kijken!ik hoop dat ze je gauw van die misselijkheid kan bervijden!! dikke knuffel!

Belle wat een geruststelling he. gelukkig is alles goed en houden ze het wel goed in de gaten. hopelijk kan je nu weer heeeerlijk genieten.

hier groeiecho was goed. ze wegen nu ca 1600gr-meissie en 1700gr-mannetje.
    ons mannetje ligt in stuit,met zn billen voor mn BM. en ons meissie ligt dwars bovenin. ben helemaal vergeten te vragen, wat het beleid in het wkz is.....
    oh ja tijdens gesprek met gyn gevraagd of mijn BM nog gemeten word of even gekeken of hij nog wel dicht is. dat deed ze gleukkig wel,en ja hoor geen verandering. ikk blij uiteraard!! en ze deed zelfs nog een ctg omdat ik onze twin ineens veeeeeeeeeeeel minder voel bewegen.ze zijn ineens zo rustig,vond t maar gek. maar ook t ctg was goed.

dus met een gerust hart naar huis en over twee weken terug. nou wie weet hoe lang ze nog lekker in mn grote buik blijven hahaha

15. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Fijn dat je goed nieuws hebt gekregen. Ook fijn dat je dit meld. Was al erg nieuwsgierig naar het beleid van inleiden bij een tweeling van ons zkh. 38wk vind ik een mooi termijn ;):)

16. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ BB, wat ontzettend balen van je werk. Wel fijn dat je morgen compleet onderzocht wordt in het zkh. Succes morgen. Hopelijk leidt het ertoe dat je je weer beter gaat voelen!

@ Sunshine, super weer een goede groeiecho gehad. En alles dus goed. Heeriljk hoor. Zo hou je het nog lekker even vol :D

17. sannie30

sannie30 Fanatiek lid

24 jan 2011
    1.050
    9
    38
    Bezigbijtje: heel erg vervelend, dat dit je nu net treft. Maar ik heb een kleine "pleister op de wond" voor je, qua financiën. Als jij ziek uit dienst gaat, ten gevolge van zwangerschapsklachten dan krijg je voorlopig nog 100% uitkering. Tijdens je verlof (wazo-uitkering) krijg je ook 100%. pas als je na je verlof weer geschikt bent om te werken dan val je terug naar 70% (of 75%, de eerste 2 maanden van je ww-periode) uitkering. Zie ook de site van UWV: Hoe hoog is de Ziektewet-uitkering? - UWV - Voor Particulieren dus ook als je na je verlof, ten gevolge van de bevalling nog niet in staat bent om te werken dan krijg je ook nog 100%. Uit eigen ervaring (als oud UWV-medewerker), weet ik echter wel dat t.g.v. De bevalling bijna nooit word toegekend. Je krijgt dan wel gewoon 70% (indien "gewoon" arbeidsongeschikt), maar geen 100%. Als je nog vragen hebt, dan kan je me pb'en. Ook als je advies wil....

18. sannie30

sannie30 Fanatiek lid

24 jan 2011
    1.050
    9
    38
    @ mysun: Jeetje, wat fijn zeg dat je kleintjes nog steeds binnen zitten, 31 weken alweer! Had je dat een aantal weken geleden kunnen bedenken??

19. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    @Sunshine, wanneer komt er een nieuwe buikfoto in jouw album ;) -x-

20. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

Bezigbijtje: heel veel succes vandaag in het zh! Ik hoop dat ze wat voor je kunnen betekenen!

Deel Deze Pagina