@bb, het zit jou ook niet mee zeg! Is het al 100% zeker van je werk dan? Inderdaad, wat sannie zegt, voorlopig krijg je wel je geld maar zo'n onzekere toekomst kun je nu net niet gebruiken met een dure tweeling op komst! Ik werk ook in een onzekere branche (reisbranche) maar heb wel een vast contract en werk er al 13 jaar dus maak me niet teveel zorgen maar je hoort nu zulke schrijnende ontslagverhalen om je heen... Suc6 in het ziekenhuis vandaag! @mysun, goed nieuws dus! Fijn voor jullie en de kleintjes hebben al een mooi gewicht zo te lezen.
jij heb helemaal gelijk hoor! moet me gaan schamen!! de laatste wasmet 22 of 24 weken.en die maakte mn schoonma. dus die heb ik geen eens. zal straks even vragen of mn vriendin eentje maakt. echt slecht van mij!
sannie tnx meid. Stelt me iets gerust. Had indd uwv van deze site al een vraag erover gesteld. Dus tot 1aug zou ik dan nog volledig mijn loon ontvangen.... Helaas is het zh iets anders gelopen dan verwacht... mijn alvleesklier ontstekingswaardes zijn erg verhoogd, dus nu geen medicijnen maar eerst een "spoedje" internist... ik word zo gebeld wanneer dat spoedje zal zijn... Helaas niet vandaag dus zit nog wel ff zonder de medicijnen en met de erge misselijkheid. De vraag is nu; ben ik misselijk door een ontsteking OF is de alvleesklier aangetast door het misselijk zijn/spugen.... #nietleuk! Gelukkig doen de ukkies het heel goed, groeien beide precies op de lijn van 23weken ze zijn weer gedraaid en liggen nu beide als yingyang dwars door mijn buik heen... #vandaag23weken! Verder beroerde nacht gehad tot h2 wakker gelegen kon gewoon de slaap niet pakken.... en vanaf h5 (wekker voor medicijnen) wakker van harde trappen overal in me buuik.... pfff ze laten nu wel weten dat ze met zn 2en zijn zeg! (wel fijn dat ik ze nu beide voel, was dr steeds maar 1)
hmmm, niet goed dus..jammer dat je vandaag niet meer terecht kan bij de internist. Wel fijn dat het goed is met de ukjes! We schelen echt precies een week bb! Mijn banner loopt 1 dag voor namelijk... beterschap meis!
Weet iemand nog een leuke winkel/site met tweeling luiertassen?? Ben zo blij met de aanschaf van de Urban jungle duet, we krijgen een zwarte met rode voetenzakken. Was er nou nog iemand laatst die deze heeft gekocht? De kleine meid mocht em testen in de winkel:
Leuk, grappig! Je hebt ook mooi buikje. Mijn buik meet nu 27cm had ze het over... Was erg mooi (vroeg het omdat vele zeggen dat mijn buik zo klein is)
Sportmama: ik ga de Duet kopen! Althans vandaag bestellen. Denk alles in zwart (hij is ook maar in 1 kleur toch?) BB: oei, zit er toch wat anders achter. Toch wel erg goed dat ze verder hebben willen kijken dan puur: ach, het hoort erbij... Hopelijk is het wel iets waar ze wat aan kunnen doen. Mysunsine: jij dus ook goed nieuws! Hartstikke fijn! Blijf jij nou onder controle bij WKZ of ga je terug naar het streekzh? Ik heb ook al weken geen foto meer gemaakt. Wordt tijd!
ik heb 2 luiertassen van LIEF! Wist niet eens dat er tweelingluiertassen bestaan? Bij mij gaan alle spulletjes makkelijk in 1 tas voor 2 kids
Hoi hoi. M gaan we vanmiddag ophalen uit het zh. Lekker nu als gezin compleet. Ik lees verder al jullie verhalen en leef ontzettend mee maar ik denk dat de drukte nu thuis begint dat ik niet heel veel zal reageren even een ritme gaan vinden....tot later
Ik heb ook een luiertas van lief! Gaat makkelijk alles voor 2 kids in! Vraag me soms echt af wat andere moeders meenemen die maar 1 kindje hebben... Vaak zitten hun tassen veel voller dan die van mij haha
Wat fijn! Heerlijk om nu niet meer op en neer te hoeven naar het zh. Tuurlijk gaat dit ten koste van zp tijd en we vernemen het wel als de 'rust' weer een beetje is wedergekeerd... Ok, dames, de tassen van Lief! en Oilily ga ik checken!
Hallo ervarings deskundige! Hier bijna 20 weken. Echo toch best zwanger, daarna eens op spullen jacht. Nu hoor ik verschillende verhalen Wat denken jullie, een tweeling box of toch 2 kleine boxen. Hoe krijgen jullie alles mee in de auto? Welke auto is groot genoeg? En wat betreft kinderwagen naast elkaar of achter elkaar? Oei zoveel vragen...
van harte met je zwangerschap, 20 wk spannend zeker weten. Antwoord vraag 1: wij hebben 1 gewone box staan en heb een groot dik grondkleed. Aangezien mijn kindjes er nog niet zijn weet ik niet hou dit gaat bevallen. Vraag 2, wij rijden een Audi a4, het past niet om zoals in onze situatie nodig is twee maxicosi en groep 2 stoel. Maar alleen twee maxicosi gaat heel goed. Grote nadeel, je moet zelf isofix bevestegingen monteren als je dat wil ( voor de familiefix ) want dat zit ik geen enkele Audi standaard. Achterin heb je genoeg ruimte voor een wagen. Vraag 3, ik vind achter elkaar niets. Wij hebben een bugaboo donkey gekocht die is heel duur maar alle snufjes en handigheidjes zijn heel fijn. Succes met uitzoeken.
BB jeetje wat vervelend allemaal zeg, je baan en dan ook nog alle andere vervelendheden erbij. Dikke knuffel voor jou Mysun wat fijn zeg! Ze groeien dus goed, dat had je een paar weken terug niet kunnen bedenken denk ik. Meiden verder hier nog steeds hartstikke misselijk en een buik als 20 weken zwanger. Heb zo'n opgeblazen gevoel bah...en zwanger kan ik niet zijn want ik ben vorige week nog ongie geworden. Zou wel een nastaartje zijn van de buikgriep
Heupjes Lieke zijn goedgekeurd, echo gaf geen bijzonderheden aan en de kinderarts was ook tevreden. conclusie, byebye ziekenhuis we hopen er voorlopig niet terug te komen gesprek ging ook goed, morgen bellen ze hoop dat het wat word en dat manlief zijn werktijden ook kan aanpassen dan zou het helemaal mooi zijn Afwachten nog even dus... @Ongeduldje, wij hebben een eenling box, maar nu met 3 mnd beginnen ze te draaien enzo dus dat word erg krapjes. Aangezien onze box erg fijn is in gebruik, lekker hoog en een flinke lade er onder wil ik hem niet kwijt, ben nu dus op zoek naar een box voor erbij.... Als je een nieuwe moet aanschaffen en je hebt de plek dan zou ik voor een 2lingbox gaan.... Wij zijn nu met zn 6en we hebben dus een grotere auto gekocht, een Seat Alhambra, waar 6 stoelen in zitten en de 7e stoel hebben we eruit gehaald om plek te maken voor de kinderwagen met bakken en evt. nog boodschappen of andere spullen.... Kinderwagen, wij hebben de easywalker, zitjes naast elkaar, grote luchtbanden prettig rijden... kost wel wat maar dan heb je wel wat Friesje, super dat M. ook mee naar huis mag... Nu eindelijk lekker genieten met zn 5jes en inderdaad een ritme proberen te vinden met beide ukkies... Wij komen wel weer Qau luiertas heb ik er eentje van Little Compagnie, degene die ik al bij de andere meiden ook had, werkt prima en zoheel veel zeul ik ook niet mee