Tweeling Mama's IIII

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door linnepinneke, 4 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    @ongeduldje31 allereerst welkom hier en gefeliciteerd met deze bijzondere zwangerschap!!! Wij hebben een tweelingbox en bevalt super!!! Binnen nu en 3 maanden gaat hij hier de deur uit dus mocht je interesse hebben kan ik je een foto sturen! Dat geldt natuurlijk voor alle zwangere mama's ;) wij rijden een Skoda Fabia combi en daar past alles makkelijk in!!! Hiervoor een ford fiesta, daar kon de kinderwagen wel in maar dan zonder de wiegbakken! En voor de rest kon ik helemaal nix meenemen... Wij hebben een easywalker, echt een superwagen! Rijdt fantastisch, draait ontzettend soepel en is niet superbreed... Maar 75 cm!!!

@friesje, wat lekker meid dat je allebei je kleine meisjes nu thuis hebt! Geniet ervan en we horen je snel weer haha

@bb, hoe gaat het met jou in het zh???

@hier, we zitten nu heerlijk in centerparcs! Ontzettend leuk en lekker met de jongens zwemmen enzo! Maar...... Sinds zondag is mijn buik wat op gaan zetten... Als ik tegen vreemde zou zeggen dat ik zwanger was zouden ze me direct geloven... Kan niet naar de wc maar wel blijven eten :( 2 dingen waarbij ik bij de jongens ook last van had... Mss vrijdag thuis toch maar even een testje doen voor de zekerheid!! :(

2. sannie30

sannie30 Fanatiek lid

24 jan 2011
    1.050
    9
    38
    Ik ben juist een grote voorstander van 2 losse boxen. Ieder gewoon lekker hun eigen plekje om te spelen, ontwikkelen en slapen ( ja, bij ons was de box niet alleen om te spelen, hier konden ze heerlijk overdag beneden slapen, zodat ik met mijn rug in ieder geval 1 of 2 keer minder per dag de trap op en af moest)

Auto: hier een audi a3 sportsback. Easywalker kan achterin, 1 reiswieg achterin erbij, andere reiswieg tussen de cosi's in. Toen ik de reiswiegen verkocht had, kwam ik er pas achter dat je de reiswiegen in kunt klappen, hahaha...

3. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    Hallo meiden,

ik heb vandaag, met 8 wk, de tweede echo gehad. Zo geschrokken als we waren bij de eerste echo dat we in verwachting waren van een tweeling, zo lamgeslagen zijn we vandaag: bij beide geen hartactie meer. Van het ene in het andere uiterste. Dit hadden we niet verwacht en we zijn er dus ook helemaal kapot van. Ze waren zo welkom!! Afgelopen week heb ik veel met jullie meegelezen, heel mooi om jullie ervaringen te lezen. Bedankt voor het warme welkom hier, maar ga dus nu weer afscheid nemen. Ik wens jullie allemaal veel geluk met jullie bijzondere tweeling kindjes, zwangerschappen en sterkte met de bevallingen (Josuus volgende week! alle succes en sterkte zet 'm op) Ook nogmaals sterkte hier voor diegenen die hun kindje(s) verloren hebben. Ik vond het heel bijzonder om zwanger geweest te zijn van een tweeling! Deze vlindertjes zitten voor altijd in ons hart!

liefs Hummie

4. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    @hummie, jeetje meid wat heftig!!! Heel veel sterkte ermee!!!

5. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    #805 mm7, 25 jan 2012
    Laatst bewerkt: 25 jan 2012
    Wel veel meegelezen niet veel meegeschreven, snot druk, en niet fit hier in huis..

friesje, wat fijn om je meiden nu thuis te hebben, nu gaat het echt beginnen he! Geniet er lekker van, vind je ritme maar... we horen je vanzelf weer!

Josuus, wat gaat het snel, nog eventjes he... Ik weet niet of jij het was die iets vroeg over inleiden, maar ik heb er een super ervaring mee. 10 uur werd ik ingeleid middels infuus, half elf eerste wee, tien voor 1 is mijn dochter geboren en 3 voor 1 mijn zoon in stuit. Ik kijk er met een super gevoel op terug, en heb nu ook totaal geen angst voor mijn aanstaande bevalling in Juli. Ik ben bevallen zonder pijnstilling, alleen had ik vanaf de eerste wee tot aan de persweeen wel een weeenstorm, maar het was te doen. Succes....

Bb, wat onzettend rot van je werk en je gezondheid. Hopelijk krijg je snel meer info bij de internist, en ga je misschien middels andere medicatie je snel beter voelen, dan kan je ook lekker gaan genieten van je zwangerschap zonder zo ziek te zijn telkens!

Belle, fijn dat je meisje gegroeid is, en dat het goed gaat! Geniet er lekker van, vast heel fijn dat de onbezorgdheid nu wat minder is.

Lin, lekker dat je in centerparcs bent zeg... En wat spannend van je buik... Hadden jullie nog een wens voor een kindje? Dat je kunt wachten zeg totdat je terug bent... Het kan snel gaan.... kijk maar naar mij!

Jane, ben je weer wat opgeknapt inmiddels, ziek zijn is idd niks! Hier ook een soort buikgriep, zet alleen niet super door ofzo...

Ongeduldje, gefeliciteerd met je zwangerschap, leuk dat je hier komt kletsen!

Hummie, wat een rot nieuws! Ik wens jullie veel sterkte toe, en hopelijk ga je in de toekomst een goede zwangerschap tegemoet! Sterkte!

All, nog 6!!! dagen dan worden jut en jul 1 jaar.. We vieren het Zondag. Vandaag hun verjaardags kado besteld, 1x wheelybug biggetje en 1x de koe, Oma maakt de taart, slingers zijn in huis... Kortom het komt er echt aan... en ik vind het leuk, maar toch ook weer niet haha... Ik merk op dit moment dat mijn tweeling ontzettend veel samen gaat doen, zijn constant samen aan het lachen en giebelen, trekken meer naar elkaar toe, en gaan nu echt samen spelen, ik vind het zo bijzonder twee kindjes, soms denk ik wel eens, ach wat sneu dat dit kindje in mijn buik, dat niet gaat meemaken... Maar goed, die heeft wel een broertje en een zusje die weinig in leeftijd schelen, dus zal vast wel goed komen. Ook weer lekker geinternetshopt haha, ralph lauren overhemdjes voor Vinn, en Ies is weer verwend met Jottum setjes. Mocht er iemand interesse hebben in jongens kleertjes, ik heb genoeg haha... (en ik heb kastruimte nodig voor ons aankomende babymeisje!)

6. friesje1978

friesje1978 Actief lid

7 jun 2011
    322
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hummie...wat erg zeg.

Zieken beterschap

Is het indankbaar van mij om te zeggen dat ik de meiden volgende week wil laten slapen op hun eigen kmr. Elk kreuntje en zuchtje hoor ik nu. Op eigen kamer hoor ik dat niet maar wel gehuil. Hoe deden jullie dat?

7. mama van 2

mama van 2 Actief lid

7 dec 2011
    179
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hier vanaf het begin op hun eigen kamer als ze naar bed gingen. En als er dan s nachts een wakker werd mogt die bij ons op de kamer in het wiegje of evt bij ons in bed als ze ontroosbaar waren.

8. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    @Hummie, wat verschrikkelijk. Tuurlijk ben je lamgeslagen, hier ga je toch zeker niet vanuit na een mooie eerste echo. Ik wil jou en je vriend/man heel veel sterkte wensen met jullie verlies. Weet dat wij er hier voor je zijn als je behoefte hebt om je verhaal te doen.

Dikke knuff,
    MissQ.

9. JoSuus

JoSuus Actief lid

13 mei 2011
    219
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje hummie, dat is echt niet leuk. Weet eigelijk niet zo goed wat ikverder moet zeggen. Lief dat je toch nog aan me denkt.
    Mm7 dat gevoel van leuk dat ze jarig zijn maar dat ze al weer 1 worden en het dan eigenlijk niet leuk vinden (lees: het gaat zo snel etc, had ik ook heel sterk.
    Ik merk dat ik het nu ook op een bepaalde manier heb met deze zwangerschap. Dit is toch echt wel de laatste en vind het moeilijk om er ondanks dat ik het zat ben afscheid van te nemen. Bedankt ook voor je inleid verhaal dat maakt het even minder onbekend.
    Voor de rest eigenlijk geen nieuws. Heb allleen zo vreselijke pijn in mijn heupen en bekken. Kan haast niet lopen zeg, ahw. Dan maar lekker niets weer doen vandaag, kleine meid is naar het KDV dus kan mooi... Dag

10. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

Hummie: wat een rotnieuws zeg! Dat is heel verdrietig. Ik wil je veel sterkte wensen!

Josuus: heb je veel last gehad van rug/bekken deze zwangerschap, of speelt het juist nu op? Wel een heerlijk idee dat je kunt aftellen. En ook héél spannend!!

Candijtje: zo, ook weer gedaan! Fijn dat de heupen goedgekeurd zijn en lekker die periode afsluiten. En dus een goed soll gesprek gehad? Voor wat voor soort baan ben je gaan praten? Dus een spannend dagje vandaag, ik ga voor je duimen!

Linnepinneke: je bent aan het genieten dus daar! Zit je in een fijn park? Is het erg druk of kun je redelijk je bewegen in het zwembad? Wel spannend van de symptomen... wie weet. Zou het kunnen, of is het echt een wonder als je nu zwanger zou zijn? :p

Sannie: wij gaan hier ook 2 boxen gebruiken. Wij hebben een split-level woning (grote keuken beneden, woonkamer 1e etage met vide) en zullen in eerste instantie eentje beneden en eentje boven zetten. Als dat niet meer voldoet zoeken we wel weer een andere oplossing...

mm7: oh leuk, bijna 1 jaar! Dan ga je ook wel een beetje terugdenken aan een jaar geleden hè? En nu al een zusje in de buik, dat is extra bijzonder... En leuk dat ze nu echt interactie beginnen te krijgen onderling. Grappig dat jij je een beetje "zorgen" maakt om de derde (eenling) dat hebben wij een beetje over onze eerste. Als ze maar niet teveel een blok gaan vormen etc etc. Daarom ben ik wel blij dat het een jongen en een meisje zijn, dat scheelt misschien een beetje. Maar waarschijnlijk zijn het van die zorgen die uiteindelijk heel erg gaan meevallen...

Friesje: ik denk dat het heel simpel is, als jouw nachten zo slecht zijn omdat je op elk geluidje reageert (en dat x2) dan is het helemaal niet verkeerd om ze op een eigen kamer te laten slapen. Toch?
    Hoe gaat het verder, zo met het hele gezin compleet? Hoe reageert grote zus?

Hier: ik denk dat ik vorige week mijn buik verkeerd heb opgemeten, of hij is 4 cm gekrompen... ;) Hij is 1 meter precies. Ik zal ook weer eens een foto maken.

11. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    @ belle mss zijn de beebs gedraaid ;)........

@hummie sterkte...das schrikken......X

@friesje tword nu spannend he!

12. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    @Hummie, wat erg! Logisch dat jullie lamgeslagen zijn zeg, van het ene uiterste naar het andere! Heel veel sterkte hoor!

@MM7 Mocht je jongenskleertjes weg gaan doen, ik heb wel interesse hoor, vanaf maatje 74....62-68 heb ik nu genoeg van... Beetje weemoedig he zon eerste verjaardag.... Renske word volgende week alweer 3!

@Friesje, hier heeft de 2 ling een kleine week in hun wieg op onze kamer gelegen, wij werden ook wakker van elke kreun / scheet etc. van ze.. En gijs die kreunde behoorlijk dus al snel naar hun eigen kamer gegaan. Wel eerst nog met de babyfoon naast mn bed maar die sloeg ook al aan voor elke kreun dus al gauw ook uit. En inderdaad het huilen hoor je wel.... en heel gek maar op de voedingstijden in de nacht werd ik zelf ook al spontaan wakker... niet lang erna begon de 2ling te piepen.... gewoon doen waar je je goed bijvoeld hoor!

@Belle, het is een baan in de verzorging, heb altijd in de verst. gehandicapten zorg gewerkt maar de onregelmatigheid staat me zo tegen nu met een gezin met kleine kinderen. Dis is alleen smiddags in een verzorgingshuis met bejaarde dus, op de dagactiviteiten, spelletjes doen enzo en er voor betaald worden haha! Leek me wel leuk en hoop dat manlief zijn werk er op aan kan passen.... Afwachten dus!

Nu vanmiddag met Renske naar het consultatiebureau, vorige week met de 2ling geweest, haha, we blijven gaan ;)

13. sportmama

sportmama Actief lid

7 mrt 2010
    432
    0
    0
    administratief
    Gelderland
    goedemorgen!
    @hummie, wat een verdrietig nieuws....sterkte met het verwerken van je miskraam meis!
    @linneke, dat zou wat zijn! Ik neem aan dat een zw. welkom is? Dan duim ik voor een roze testje hoor! Veel plezier nog in CP!
    @josuus, lekker kalm an doen dan maar hoogzwangere dame, fijne dag!
    @friesje, niet schuldig voelen hoor, je bent net bevallen! Ik kan je (nog) geen advies geven uiteraard maar lijkt mij dat je vooral bij een tweeling nog erg zoekende bent in het begin, suc6 met je keuzes!

hmmm, 2 boxen, ik heb er helaas echt geen plek voor. Ik ga denk ik ook voor een extra dik boxkleed op de vloer.

All, fijne dag vandaag, ik ga an die arbeit en morgen met sportpapa lekker een weekendje naar Noordwijk, dochter gaat naar opa en oma, zo'n zin in!!
    Kom vanavond nog even lezen/posten, ben benieuwd hoe het bbtje vergaat vandaag!

14. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Hummie: wat een rotnieuws zeg! Heel veel sterkte!

Friesje: fijn dat jullie nu compleet zijn!

De rest: heb wel mee gelezen, maar even niks onthouden! Pfff, best druk hoor weer werken en hier thuis de boel op orde houden! Dus zo nu en dan mis ik ff een dag of 2!

Hier is T voor een echo van de heupen geweest, ook dat was allemaal goed! De rest van deze week is vrij rustig. Volgende week weer een vlieg-week met elke dag wel iets op de agenda!

15. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Owwwwwww ik ben helumaal niet bij hoor FRIESJE T WORDT NU SPANNEND HE???????????ik bedoelde natuurlijk Josuus

Friesje doe waar je je goed bij voelt hier hebben ze nooit bij ons op slaapkamer gelegen!!

X

16. MySuNsHiNe

MySuNsHiNe Actief lid

5 jun 2011
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    goede morgen allemaal!!

Hummie wat rot voor jullie!! he bah houd je er rekening mee dat maybe een van de twee het niet red,krijg je zulk rot nieuws om je oren gegooid. dikke knuffel voor je-jullie! sterkte!!!

zla even buikfoto plaatsen :D ja hey dank aan missq hihi

17. MySuNsHiNe

MySuNsHiNe Actief lid

5 jun 2011
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    deze zijn dus met 31 weken zs :D

18. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Mysun: wat ga je goed!! Dit had je een paar weken terug niet verwacht denk ik hè?! Super hoor!! Lukt het een beetje met rust houden?!
    Je bent 'mijn' termijn al voorbij!! Goed bezig!

Josuus: morgen was het toch?! Spannend!!! Heb je al een buddy?! Anders bied ik me graag aan! ;)

19. MySuNsHiNe

MySuNsHiNe Actief lid

5 jun 2011
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee idd nikkijane dat had ik zeker niet verwacht.zeker toen ze in het zh zeiden, nou als je eind jan al haal is dat knap :D
    rust houden gaat wel hoor.tuurlijk is je dagindeling anders en toch drukker dan in het ziekenhuis. maar ja wil toch ook wel n beetje genieten van mn zoontje. ach ja je doet toch automatisch meer.maar er word goed op mij gelet door iedereen hoor hahaha :D :D

20. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    Bedankt voor jullie medeleven! Dat is heel fijn.

Deel Deze Pagina