Mzzz missa altijd lastig he...Skye die slaapt goed door... Hun schema ongeveer 7u fles 9u bed 11u fruithao 12u boterham 12.30 fles !3,00 slapen 15.30 wakker 16.00 warm eten 17.30 fles 22u papfles Vlg het bureau kan er 1 fles vanaf ben de hele week al aan t rekken maar lukt me niet.... Skye heeft vandaag die van 17.30 niet gedronken helemaal en kwam om 20u...dus die gaat de goede kant op...ben ook niet bang dat ze de nacht niet door komt... Jax daarintegen die krijgt zo nog en die is dus standaard rond half 4 wakker en ligt zn 1.5 uur te klooien...en niet omdat ie honger heeft???vannacht heeft ie doorgeslapen maargoed dat zegt niks.... Het blijft gewoon heel lastig en vandaag is t dit schema maar kan morgen wel weer anders zijn...vind het ook best heel erg lastig een vast schema te krijgen hoor!! Succes en jij ook sterkte meis X
Hummie jeeetje ik schrik van je bericht...heel veel sterkte Mysun wat een prachtige buik MM7 het gaat sinds vandaag weer beter gelukkig, en hoe gaat het met jou dan ook niet lekker? Jij hebt ook alweer een prachtige buik zeg. Laatste fles hier hadden ze met 4 maanden ook al om 20.00 uur de laatste fles omdat ze onderhand sliepen van 22.00 tot 09.30 uur en aangezien ik toch weer moest gaan werken vond ik het wel prettig ze vroeg op bed te hebben zodiat ze toch konden uitslapen maar dan tot 07.00/07.30 uur. Josuus wat heb je mooie kleding, jammer dat ik niet meer zwanger ben Verder ben ik het alweer kwijt meiden...
Er zijn er 2 jarig hoera hoera, dat kun je wel zien dat zijn STAN en WESSEL!!!!!!! gefeliciteerd met de mannen!!!!!!!
Goedemorgen! @sannie, gefeliciteerd met de verjaardag van je twee kleine mannen! @bbtje, suc6 vandaag in het ziekenhuis! Volgens mij was dat geen harde buik zoals je omschreef hoor. Je beebjes worden groter en daardoor voel je ze beter. Misschien ging er eentje draaien en voelde je het ruggetje of hoofdje. Bij een harde buik is je gehele baarmoeder even tijdelijk flink opgezet zoals Josuus ook zegt. Harde buik af en toe is niet erg, is zelfs goed schijnt! Maar als ze achter elkaar komen is niet goed natuurlijk. Ow, wat een mooie buiken zag ik voorbij komen, dames! Ik ben er maandag weer meiden want ga een weekendje weg. Mssn nog ff spieken op de telefoon van sportpapa naar de evt. uitslag in het ziekenhuis van bb-tje.
Sannie, Gefeliciteerd met de boys! Wauw geen babys meer maar dreumesjes! Nouja, ik weet zeker dat ik Gijs in de box op zn rug heb gelegd, kom ik beneden met Lieke ligt ie gewoon op zijn buik, met een grote glimlach! Wat een mannetje! Alleen zn arm lag niet erg lekker dus dat moet ie nog maar ff oefenen BBtje, succes vandaag in het ziekenhuis hoor! Sportmama, fijn weekend, heerlijk er even tussenuit!
Missa: lastig zeg! Ik weet ook niet meer hoe ik het allemaal had op die leeftijd. Weet dat een vriendin van me een jochie heeft van 6 maanden en die krijgt 20.30uur nog een papfles. Slaapt dan door tot half 7 ongeveer en krijgt 4 flessen.... Sannie: gefeliciteerd met je 2 mannen! Alweer 2! Zijn ze nog ziekjes? Sportmama: veel plezier! Bb: succes vandaag! Hier: meisjes slapen de laatste 3 nachten weer door! Ze drinken nu met een nr2 speen, en de eerste en laatste fles heb ik opgehoogd naar 165cc... Gaat nu bijna altijd leeg... Dus daar hadden ze toch behoefte aan, maar simpelweg de kracht niet voor dus. Nu hopen dat ze het zo doorzetten. Gister was het 23.15 en vanmorgen 8uur wakker, en half 9 de fles. Als z het zo doorzetten, dan wil ik graag de laatste fles wat vervroegen, zodat we zelf ook weer eens optijd in bed kunnen!
hoiiiii, hier lijkt alles wel prima te verlopen, overdag zijn ze goed tevreden en snachts ach tis niet het leukste van alles om gebroken nachten te hebben. Wat mij alleen heel frustreert is het drinken. Bij beide gaat het nog niet optimaal en waarschijnlijk komt het omdat we de juiste speen nog niet hebben gevonden. Difrax 1 23 speen is voor de een nu het beste maar voor de ander gaat die weer veel ste snel. Difrax 1 stand gaat weer superlangzaam, met een speld er een extra gaatje in geprikt, gaat ook niet super. Avent gaat helemaal niet. Nu vanavond difrax 2 standen maar kopen en kijken hoe dat gaat. Nu wel even te leen een weegschaal en dan om de dag wegen en dan weten we i ig of ze gegroeit zijn. herkenbaar voor julllie????? ik lees dat er een op vakantie gaat. een naar het ziekenhuis moet en dat er meer moeders last hebben van hun schema's met de kindjes omdat het nooit zo uitkomt als het schema zelf. wat gebeurd er toch veel in je eigen leventje en wat kan een "klein" probleem "groot"worden he. zo ervaar ik het nu het drinken als een """groot"" dilemma, maar als het straks beter gaat dan is dat niet meer een hot item. doei doei
sannie gefeliciteerd!!!! @2 hier vandaag een nieuwe poging heb nu bij iedere fles 2 schepjes bambix rijstebloem er door kijken of dat helpt.....
Sannie gefeliciteerd met je mannen!!! Hier gister avond en vannacht zere harde buiken om de 3-4 minuten pfff echt pijnlijk,dat ik er niet doorheen kon slapen.dus de shrik zt er even weer in.  maar gelukkig zakte t weer af en viel ik toch nog in slaap. Nu natuurlijk opgelucht en blij!!
Friesje: hier ook lang moeite gehad om de juiste spenen te vinden. Uiteindelijk de difrax van een vriendin geleend, en dat leek goed te gaan... Maar na een aantal flessen lieten ze toch steeds meer staan, dus aan het experimenteren geslagen... Nu gebruiken we de dr brown spenen op de difrax flessen, en dat werkt goed! Die spenen zijn wat soepeler dan de difrax en kunnen ze makkelijker vacuüm pakken. Wellicht is dat nog het proberen waard. Maar herkenbaar die onzekerheid wbt het drinken, in het zh is dat ook zo'n belangrijk iets, dat je er helemaal op gefixeerd raakt! Mysun: oeh wat spannend! Moet je daarvoor niet aan de bel trekken? Weet niet wat nu het beleid is hoor?! Maar wel goed dat het vanzelf stopte!
Mysunshine: oei, dat is schrikken inderdaad. Wel fijn dat ze afgezakt zijn, maar toch. Ik heb al een paar dagen veel harde buiken (doe teveel denk ik), droom ik vannacht dat ik gebroken vliezen heb.... pffff. Leve de levendige dromen van een zwangere! Bezigbijtje: ben erg beniewd hoe het vandaag bij de internist was! Hopelijk heeft hij iets voor je kunnen betekenen! Sannie: van harte gefeliciteerd met jouw kids! Friesje: dat is wel even een getob ja, met die spenen. En waar de één goed uit drinkt, heeft de ander weer moeite mee. Laat jij nou net 2 kindjes hebben, dubbelop gezoek dus! Geen wonder dat je dit nu even als veel ervaart... Hopelijk werkt de Difrax 2speen... Heb je eigenlijk nog kraamzorg?? Hier: ben echt even aan het einde van mijn Latijn. Relatief druk geweest de afgelopen dagen en gewoon moe. Komt wel weer goed.
hummie: jeetje wat heftig veel sterkte aankomende tijd!! Friesje: wat een mooie meiden heb je! Tja elke kindje is anders helaas.. en er zijn zoveel soorten verschillende spenen. Hier drinken ze dus het beste uit de hemaflessen.. Sunshine: jeetje schrikken snachts! Moet je dan niet bellen? GHelukkig is alles weer rustig! Mamavan2: fijn weekend met je man! Sannie: van harte met je mannen!!!! Belle: we je rust pakken hoor dan! Dat is echt het belangrijkste! Als je merkt dat je aan je latijn bent was het hier mn bed in! Linnepinneke: ben benieuwd naar je test.. als je gaat testen! was het leuk in je cp? Ik zie mooie buikjes voorbij komen!!Dan mis ik die van mij toch wel weer hoor... Hier beroerde nachten achter de rug.. dames zijn ziek. Vooral L.ieke. Ik ben echt 2 nachten van half 12 tot half 5 wakker geweest en om half 7 was T.imo alweer wakker. Zo die hakken erin. Maar goed sinds vandaag heeft L.ieke dus uitslag over der hele lichaam.. Dus zo maar eens een bezoekje aan de ha brengen
Hoi meiden, ik heb wel gelezen maar reageer ff verder niet, vriendje is thuis vandaag en voel me eindelijk eens dagje echt goed dus zijn druk in huis (voor zover ik dat aan kan) zh was goed, 100den vragen beantwoord, onderzoeken gehad en ze hebben niks kunnen vinden. Waarschijnlijk dus toch door het vele spugen Uhmz, ik heb nu zwaardere maagzuurbeschermers gehad omdat dit er ook voor kan zorgen dat ik zo misselijk word. EN maandag dan even mijn eigen gyn bellen overe die medicijnen waar de gyn het over had.... ff wachten dus maar vandaag voel ik me sinds dat ikz wanger ben het eindelijk eens goed. Nog helemaal niet misselijk geweest en ga nu zelfs voor het eerst in vele weken een broodje hamburger proberen te eten! Mmm (hoop ik) xxx PS: sportmama veel plezierrrr!
Oh ff klagen hoor. Heb z'n pijn in mijn bekken en heupen. En die steken daar onder, het doet echt zeer zeg. Al de hele dag erg veel afscheiding heel soms een vlaagje kramp en heel veel iets pijnlijkere harde buiken. Heb even gebeld naar de Gyn. ik mocht langskomen maar dat vond ik niet nodig. Ze vertelde dat de baarmoedermond aan de slag is en dat dit wel het kleine begin is van de bevalling al kan het nog wel een week duren. Mijn lichaam is overduidelijk zich aan het klaarmaken voor de bevalling. Ik vind het vreselijk spannend. Hebben jullie ook iets van dit gehad? Dag... Ps sorry dat ik weinig op jullie reageer ben op dit moment ff alleen maar met mezelf bezig. Sorry
Josuus: spannend meid!! Heb geen idee.. bij de eerste wel de eerste 10 cm onsluitings weeen gehad.. maar kan mij er eigenlijk niks meer van herinneren.. Maar klinkt wel als een naderende bevalling.. Als je het echt niet vertrouwd altijd bellen he! Ook al is het half 3 snachts!!!! Daar zijn ze voor!! Succes!! Hier heeft L.ieke dus een infectie bij de bovenste luchtwegen en een ooronsteking. Dus een ab kuurtje rijker, nu maar hopen dat het snel aanslaat, want ik word hier inmiddels hondsdol van 2 meiden die niks willen
josuus heel herkenbaar.......je lichaam is al bezig zich voor te bereiden, nu achteraf herken ik dit gevoel ook wel. Op dat moment zelf niet zo. Ga maar lekker met jezelf bezig zijn, dat hoort er ook bij en op het moment doe ik zelf dat ook nog.
belle hahaha ja here the same!! droom olver gebroken fliese n vannacht heb nu enorme druk op onderkant. als ik loop doet t pijn. benieuwd wat de aankomende dagen brengt.