Josuus, van harte met je meiden! En een fijne bevalling+nasleep zeg maar...en nu genieten! Mm7 alvast van harte met I en V! Dinsdag ook nog visite of heerlijk met zijn viertjes?
@ Josuus, Gefeliciteerd met de geboorte van je meiden. Je klinkt goed en blij @ mm7, alvast gefeliciteerd met I en V.
Oh... ha ha ha.... ik was dus niet de enige dat de eerste verjaardag van mijn dochter een soort van aan mij voorbij is gegaan en ik dus driedubbel van haar 2e verjaardag heb genoten... Dacht dat het aan mij lag! Meiden, ik heb weer even jullie advies nodig. Ik heb vanaf donderdag veelvuldig harde buiken gehad. Nu is dat al een stuk over. Maar ik hou zo'n gespannen rotgevoel in mijn buik en als ik langer sta (koken, douchen etc) dan wordt hij weer hard. Het voelt gewoon allemaal niet lekker aan. Niet dat ik denk dat ik weeën heb, daar heeft het niets mee te maken. Meer zo'n drukkend gevoel wat doortrekt naar achteren, heel gespannen, benauwend. Gevoelig. Ik weet niet goed hoe ik het moet omschrijven. Zouden jullie hiervoor de gyn bellen of zou het bij het groter worden van de buik horen? Harde buiken trekken door in mijn vagina. Maar het zou kunnen zijn dat de onderste baby dan in mijn bmm gaat duwen ofzo.
@belle, morgen gyn bellen! Ik heb rond die tijd wel wat harde buiken gehad maar deden nooit zeer of iets dergelijks...
Belle ik zou morgen even voor de zekerheid bellen.liever een keer te voor niets als een keer te laat gebeld toch Hier nog harde buiken afentoe. Wel druk op mn jaaaa schaambot/onderkant pfff alsof ze erop hangen....wodd heel zwaar voor mijn gevoel. En als ik naar de wc moet,mn blaas legen sjeej enorme druk op mijn schaambot. Oh en mij viel op dat mijn buik al best laag hangt....zou kunnen betekenen dat t niet lang meer duurt. Spannend!!!!
Belle!!Gewoon bellen hoor!Beter 10 x teveel dan 1x te weinig.... My sunshine spannend maar hou zo voor nu nog maar lekker bij je hoor!!
@mysunshine bij mij ging mn buik met 31 weken ineens hangen... Dit kwam omdat Noah ingedaald was... Heb ze daarna nog ongeveer 4 weken binnen gehouden haha
Goedemorgen! Wat een goed nieuws lees ik hier zeg! Josuus, bevallen van 2 meiden met prachtige namen! Van harte gefeliciteerd!! Goed om te lezen dat je bevalling zo voorspoedig ging en dat ze het goed doen. Spam je nog een x een fotootje?? Mijn weekend was heerlijk!!! Ik ben naar Noordwijk geweest met man en zonder dochter (ook wel eens lekker) naar de spa geweest en een zwangerschapsmassage genomen, echt heerlijk! Ik moest er wel voor op mijn zij liggen maar dat ging prima! Zwangere dames, moet je ook eens doen, echt lekker hoor! Ik las dat ze gelukkig bij BBtje weinig kwalijke oorzaken hebben gevonden in het zh. Fijn! En hoe gaat het nu? Ik heb nog een tip voor meiden met hinder van de verzwarende buik. De buikband van Anita Maternity o.a. te koop bij Prenatal. Deze is verstelbaar en heeft een ondersteunende band. Ik gebruik hem als ik veel moet lopen en bij huishoudelijk werk, echt fijn, en het helpt tegen rugpijn! ben benieuwd hoe het met belle is? Kom straks nog even spieken...
Nou ik hoop dat ze nog even blijven zitten dan. Maar als ik nu n garde buik krijg voelt het alsof er beneden alles uit elkaar ploft. Sjeej zeg wat n pijn pfff!!
gewoon altijd bellen, dan heb je ongerustheid tenminste even geuit. mm7 bijna gefeliciteerd met je kids. ik had een vraagje aan de moeders. ik ben bijna vanmorgen een uur bezig geweest met rondje drinken en verschonen. duurt erg lang en als ze dan om de drie uur drinken gaat hier heel veel tijd in zitten. hoe deden jullie het voeden met 2 kleine kindjes. Om de beurt of tegelijk en hoe dan tegelijk of wanneer ben je daarmee begonnen? zelf denk ik dat het later komt als ze even wat meer power hebben met drinken of meer hun hoofd kunnen beheersen, maar ik wil graag jullie idee daarover tot horens
Friesje: je geeft ze de fles toch? Die gaf ik toen altijd gelijk. Ik wilde nog wel eens ze op grote bed leggen met hun hoofdjes op een kussen en dan flesjes erin.. Of in hun wipstoeltjes en dan allebei tegelijk een fles. Dit idd ook omdat ik nog een peuter had rond lopen en anders bleef ik bezig met voeden wat niet leuk was voor hem en ik kwam anders ook nergens aan toe Nu geef ik ze de fles tegelijk op schoot. De ene op mn ene been en de andere met het hoofdje op mn andere been. Maar denk dat je dames daar nu nog beetje te klein voor zijn.. Belle: altijd bellen hoor!! Heb je inmiddels gebeld? Of is het afgezakt? Bb: al iets gehoord van ziekenhuis voor eventuele nieuwe medicijnen? Sportmama: heerlijk zo weekend! Wij hebben het vorige week gedaan zonder 3 kids en idd ook sauna! Hier wordt zo langzamerhand beetje stappeldol.. meiden zijn ziek en willen echt niks. Nu voel ik me zelf ook zeer belabberd:s maarja wat wil je met al 5 nachten gebroken nachten doordat hun zo ziek zijn.. Maar volgens mij begint de ab aan te slaan!! Maar nog even een vraagje: Hier willen ze dus bijna geen melk meer. Ze krijgen nu 2 flessen van 180 met 6 scheppen. Maar ze laten vaak bij beide een bodem staan en bij de avond fles drinkt F.leur maar de helft.. wat moet ik hier mee? Heb al geprobeerd om de avondfle tussen de middag te geven maar dat helpt ook niet.. iemand een tip?? Trouwens: aan de dames die hun eerste verjaardag hebben gevierd van de tweeling.. wat zijn jullie tips dan voor de verjaardag?
hoi meiden! Allereest gefeliciteerd met de geboorte van 2 meisjes! Leuk weer 2 meiden erbij! Ben erg druk geweest laatste tijd. Vanaf 2 weken geleden alle kids af en aan ziek geweest. Bleek 5e ziekte. 4 kids ziek tegelijk is nog drukker dan normaal. Ze waren ook echt heel zielig, hoge koorts, knalrode wangen, overal vlekjes. 3 van de 4 zijn weer helemaal beter, alleen Jet blijft er niet goed uitzien. Ze is nu ook erg verkouden geworden, nog steeds vuurrode wangen. Ik ga vanmiddag even langs huisarts, want vind sinds vanmorgen dat haar voorhoofd boller is dan normaal. Niet extreem, maar mijn gevoel zegt dat het niet klopt. Ze heeft geen koorts en naar mijn idee ook geen hoofdpijn. Hopen dat het niets ernstigs is en met de voorhoofdholtes/verkoudheid te maken heeft. Hier loop ik ook al paar weken te klieren met eten bij de twins. Flessen willen ze minder, willen meer vaste voeding, krijgen ze dan ook, maar komen nu weer tekort, waardoor ze snachts weer om fles vragen! pff! Dus mijn nachtrust is weer ver te zoeken. zo, even een zeurmomentje!
Dank jullie wel voor de reacties! Na vannacht was het weer lekker rustig, maar het begon weer na het ontbijt. Dus toch maar even gebeld en kan vanmiddag even langskomen. Zal wel niks zijn, maar een fijn gevoel is het niet en miss hebben ze er een verklaring voor.
samloes.. herkenbaar wat het ete betreft rond die tijd zaten de meidne hier ook te klieren.. en nu nog.. pff heftig joh 4 ziek.. ik vind hier 2 al heftig.. belle goed dat je gebeld heb.. jossus weet iet of ik je al gef heb maar vanharte met je mooie meiden.. hier 2 meiden al een week ziek e nog steeds koorts en dan weer verhoging en echt aan de jengel.. hier ook weer naar de ha..vanmiddag.. meiden verder allemaal de groetjes en hoe is het met idereen..
@ 1e verjaardag: als ik het over mocht doen, dan zou ik alleen directe familie (opa's/oma's/ooms-tantes) uitnodigen. Geen vrienden van ons, en geen ooms en tantes van ons zelf. Die zou ik dan op een ander moment laten komen. Kaarsjes blazen en taart meppen zou ik lekker met mijn eigen gezinnetje doen. 2e verjaardag hebben wij nu zo gedaan: op woensdagmiddag vrienden. Omdat het 's middags was kwamen alleen de vrouwen met evt kinderen, mannen waren nog aan het werk. Rond half 6-6 uur was bijna iedereen weer weg, gewoon relaxed dus. Op vrijdag (de echte verjaardag) hebben wij na het middagslaapje zelf cadeau'tjes en taart gedaan. Vanaf 3 uur mocht de familie komen. Kids waren 's ochtends gewoon naar het kdv geweest, zodat wij taart konden halen, hapjes maken, alles klaar zetten e.d. Verder veel makkelijke dingen: chips op tafel en af en toe met een hapje rond. Om 18.00 uur frietpan aan en een berg frikadellen en kroketten bakken. Zak broodjes en een mes op tafel en eten maar. Voor luxe ga je maar naar een restaurant om half 8 was iedereen naar huis, lagen de jongens al op bed en hoefde wij alleen nog maar ff op te ruimen. Geloof dat we om 20.00 uur helemaal klaar waren.
mama's van zieke kindjes; beterschap! Knuffel ze maar extra lekker Mama's met gebroken nachten; sterkte, pffff daar zie ik nog het meeste tegen op @all; opzich gaat het wel aardig zolang ik niks doe. Gister wat gedaan en meteen misselijk. Zaterdag avond verjaardag en na een uur erg misselijk. Dus dat wil nog niet echt. Ik word door een ander gyn tussen 4-6 terug gebeld over medicijnen. Ben benieuwd o hij weet welke ze bedoelde want ik weet het niet meer En dan hopelijk vanaf morgen eindelijk aan die medicatie zodat ik weer het eea kan aanpakken over paar dagen!
hebben jullie dit gezien? SBS 6 - Programma Video's - Detail pagina - Reportage - Reportage: Baby's in de bajes - Reportage: Baby's in de bajes ikvind het toch zoiets onwerkelijks en appart?!
Net terug uit zh. Ze hebben een CTG gemaakt. De harde buiken waren goed te zien (ze waren 30, weet iemand nog haar intensiteit bij een CTG? Weeen zijn geloof ik 100 ofzo) Baby's waren moeilijk te meten omdat ze zo bewegelijk zijn, dus toen maar echo en die was prima. Baby A ligt nu weer in hoofdligging, houden zo! Bmm was mooi 4 cm, dus harde buiken doen nu niks. Urine was schoon. Bloeddruk 140/80, voor mijn doen hoog/hoger, maar dat vinden zij niet erg (normaal 120/70) Dat was dat! Voor nu dus gewoon allemaal goed...