Pfffffffff **klaag**hier ook een twin die al een paar dagen NIKS wil en veel huilt pfffff en een dwarse peuter vandaar niet zulke uitgebreide reacties im sorry!Maar k lees wel mee hoor!X
Ja ik heb het gezien ja aan de ene kant vind ik het een mooi project. Aan de andere kant ja had je maar niet zo dom moeten zijn.
Baby buddy nieuws!!!!!! Lieve jullie allemaal wij zijn met 31+5 dmv een KZ ovm stuitligging, trotse ouders geworden van onze tweeling. Dex weegt 1775 gram en werd om 13:16 uut geboren. Nina weegt 1765gram en is om 13:18 uur vanmiddag geboren. Ze doen t allebei hartstikke goed.tot nu ademen ze zelfstandig,waarbij Nina misschien nog ondersteuning zou kunnen krijgen,heeft t iets moelijker dan Dex.de lengtr wetrn wij nog niet. Gr MySunshine
Woow Shineshine van harte met de geboorte van jullie tweeling!!! N.ina en D.ex hele mooie namen!! Ben benieuwd naar jullie verhaal! Hopelijk gaat alles goed zowel met jou als de kids! Yippie: toch 2 kuurtjes gekregen? Hopelijk knappen ze snel op!!
Wow, Wat een nieuws weer! En zo snel en onverwachts! Mysunshine: van harte gefeliciteerd met je zoon en je dochter!! Mooie gewichten voor de termijn hoor. Hoop dat ze de goede start vast kunnen houden en dat ze snel mee naar huis mogen. Sterkte de komende tijd...
Wow, dat komt even uit de lucht vallen! Van harte Mysunshine!!! Super dat ze zo'n goede start hebben. Voor jou wel even pittig door de ks. Ik ben vreselijk benieuwd naar jouw verhaal.
Oooooohh jahoor wauw, weer 2ling baby nieuws! Mysun, gefeliciteerd met de tweeling! Mooie gewichten al voor het termijn hoor! Hoop dat je wel kan genieten ondanks dat het zo snel is gegaan, leuke namen ook! Benieuwd naar jou verhaal! Maar eerst even aansterken en bijkomen hoor
Zo mysunshine gefelicigeerd met dit heugelijke nieuwz hopelijk alles goed gehaan geniet ervan en mooie namen hoor
Mysun, GEFELICITEERD!!! Schitterende namen en wat fijn dat ze het goed doen!!! Ben heel benieuwd naar het verhaal!!!
wow wat onverwachts!!! maar super gefeliciteerd met de geboorte van DEX en NINA hoop dat alles goed blijft gaan!!
@ hier al twee nachten heerlijk kunnen slapen maar mis de meiden wel snik snik vanacht hebben ze bij opa en oma ook doorgeslapen!!! gelukkig hopen dat het doorzet nacht er voor om het uur...