Tweeling Mama's IIII

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door linnepinneke, 4 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48

Dankje!, Jaaaaaa heel moeilijk, hoop dat ik het zelf volhou haha... komt vast goed, al ben ik nu al wel erg nieuwsgierig...

2. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Ik zeg als je voor een natuurlijke bevalling gaan kan en het is verantwoord DOEN!!.....

3. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36

Absoluut helemaal mee eens! Je herstelt zoveel sneller!

4. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Dames.... ik denk dat het mis is bij Sun...de hele dag nog geen reactie van haar gehad hier....
    hoop zo dat het goed gaat met haar en haar wondertjes in/uit de buik.... :( ik vrees het ergste en dat de weeen niet gestopt zijn

5. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Hier lag F.leur al sinds 19 weken in stuit dus wist al dat het hoogstwaarschijnlijk een ks zou worden... Maar als ik kon wou ik echt wel natuurlijk..

Dames hier even zo trots!!! Dames zijn net 7 maanden en F.leur die kruipt al echt op handen en knieeen en L.ieke die tijgert het hele huis door:) (op facebook staat een filmpje van F.leur)

6. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Idd moet ook de hele dag al aan mysunshine denken :( maar nog niks gehoord...

Karin echt super goed die dametjes van jullie mag je met recht trots op zijn hoor!!!

XX

7. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Silvia: ik wilde het net ook posten of mm7 toevallig nog iets had gehoord? Heb vandaag de hele dag gekeken of er al nieuws was.. Ik blijf duimen dat ze nog binnen zitten sun!!!!

8. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    mv3; daar mag je ook wel trots op zijn:D Leuk!!! Word opletten geblazen hihi...

mm7; ik heb de lolly's binnen, wanneer nam jij ze? En een per dag of meer?

sun; ik ben indd ook al steeds aan het gluren of er nieuws is maar nog niet, geen bericht is goed bericht zeggen ze, laten we hopen dat ze "gewoon" lekker ligt te slapen....;)

9. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    zie wel dat ze er vandaag om 13uur nog even opgeweest is...:)

10. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Vandaag weer een hele tijd in het ziekenhuis vertoefd. Om half 12 hadden we een afspraak bij de internist. Heel gesprek gehad en het is zeer waarschijnlijk dat de bacterie mee is gekomen toen de eitjes zijn terug geplaatst. Daarna mijn bloedwaardes van afgelopen dinsdag bekeken en wat bleek, mijn infectiewaardes waren weer erg gestegen. Zat van onder de 6 weer op 53. Internist vulde weer formulieren in voor bloedafname en moest urine in gaan leveren. Omdat ik toen ik in het ziekenhuis lag geen oogarts had gezien, belde ze gelijk op om te vragen of ik langs kon komen. Schrik zat er weer erg in. Na het bloedprikken even bij mijn zusje snel een boterhammetje gegeten en toen weer terug naar de oogarts. Gelukkig is de bacterie niet in mijn ogen aangetroffen en ze waren bovengemiddeld goed. Wel vervelende druppeltjes in mijn ogen gekregen waardoor ik nu nog steeds erg wazig zie. Toen weer naar de internist. Bloedwaardes waren weer aan het dalen, infectiewaarde zit nu op 10. Volgende week belt de internist terug voor de uitslag van de bloedkweek. Het was me het dagje wel weer zeg...

11. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

Pfff MissQ, het is toch allemaal wat. Wat een rotbacterie is dat die jij hebt opgelopen! Gaan ze ook op onderzoek uit hoe het heeft kunnen gebeuren? Heeft het zh bv niet hygienisch gewerkt?

Mysunshine: hopelijk gaat alles goed!

12. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    jeetje miss q das toch ook niet niks he...kan me voorstellen dat je er van schrok....

nou de kids liggen op bed ik ga ook manlief doet de laatste fles kan ik ff doorhalen....

X

13. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Jeetje missq, wat heftig! Sterkte!

Hier geen sms gehad van mysun, ik hoop nog steeds op het beste bij haar en blijf positief denken, wie weet is ze zo moe dat ze geen puf heeft om te reageren, althans dat hoop ik... en als het wel mis is, hoop ik dat haar kinderen in zo n goed mogelijke gezondheid geboren zijn, en dat zij beide hier goed uit gaan komen. Twijfelde om haar te smsen, maar dat vind ik eigenlijk toch niet zo gepast.

14. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Uiteraard zodra ik iets hoor, post ik het hier.

15. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Jemig missq! Heftig zeg! Wat gaan ze nu dan doen om die ontstekingswaarden naar beneden te krijgen? Of moet het van zelf weer over gaan?!
    En idd hoe kan zon bacterie dan binnenkomen?! Door niet goed steriel materiaal of?!

My sun: we denken aan je!!

Hier vannacht een brak nachtje. We sliepen pas tegen 1 uur en om 5 uur waren er alweer meisjes wakker... Oef! Ik word daar dan chagie van... Man zegt dan dat ik niet mag klagen, het gaat meestal namelijk goed. Maar zo midden in de nacht kan ik daar goed chagrrijnig van worden!
    Heb het kunnen rekken tot half 7, dus schema was gewoon goed!

Maar ik ben nu moe! Vandaag dagje shoppen gedaan met een vriendin, en mijn ouders pasten hier op 3 kinderen! Heerlijk! Ze zijn nog blijven eten, dus gezellig dagje!
    Nu hopen op vannacht een goede nacht!

16. MySuNsHiNe

MySuNsHiNe Actief lid

5 jun 2011
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zooo ik schrok wel even. Neeeee hier alles goed!! Heb gister hele dag harde buiken gehad en kon niet in slaap komen vannacht.sliep uiteindelijk pas na 4uur s nachts.
    Moest aan ctg...goed
    Echo...liggen nu allebei met hoofd bovenin....stoute stuit kids dus :D
    Getoucheerd....geen verandering...Gelukkig!

Vandaag harde buiken om de 7 minuten,dus minder vaak. En nu zelfs 10-15 minuten ertussen. Zou t een goed teken zijn of stilte voor de storm....?

Ben zelf wel veeeeeel relaxten nu ze zeiden,als ze komen,komen ze.

Nu snel slapen,twee vermoeiende nachten achter de rug!

Liefs van mij

17. MySuNsHiNe

MySuNsHiNe Actief lid

5 jun 2011
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ps idd was zooooo moe,wilde wel op inet maar iPad toch weer weg gelegd en geslapen. :D nu echt m'n oogjes weer dicht.

Tot morgen.

Vind t zooooo lief hoe jullie met mij en de twins mee leven!!

18. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Mysun wat een fijn nieuws! Maakte me ook al ongerust

19. sannie30

sannie30 Fanatiek lid

24 jan 2011
    1.050
    9
    38
    Gelukkig, ff een teken van leven ;) hou vol, sunny-baby's :D

20. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Jaaaaaa gelukkig is alles nog goed. Bij mij kwam er ook steeds meer tijd tussen de harde buiken, dus ik vind het een goed teken! Slaap lekker, en rust goed uit! En natuurlijk leven we mee met jou en de babys, daar zijn we hiervoor toch, om te delen met zn allen!

Deel Deze Pagina