Tweeling Mama's IIII

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door linnepinneke, 4 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Missq, gefeliciteerd!! All, zo na t cb voor prikjes!

2. friesje1978

friesje1978 Actief lid

7 jun 2011
    322
    0
    16
    NULL
    NULL
    hoi
    hier niet zo lekker, L is nu al 24 uur aan het spugen na elke voeding, ze zit zo vol dat ze na het eten moet hoesten en dan ook weer de hoeveelheid melk spuugt. Nu maar weer naar de dokter de derde dag achter elkaar. Ze is stil, huilt geen moment, maakt geen zieke indruk en heeft ook geen koorts.
    getsie en het drinken ging nog steeds niet voortreffelijk,
    maar ja we houden maar moed.

3. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    friesje; he bah vervelend! Hopelijk weet de ha raad!

sunshine; hoe is het met jullie?

Hier weer even een buikfoto voor de gene die dit leuk vinden... hij is weer wat groter geworden nadat hij vanaf de 20weken echt stil gestaan heeft!

4. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    he friesje wat naar! heel veel beterschap met je kleine meisje!!!

sjaantje: fijn dat het bl.oedonderzoek goed was.. maar hoe nu verder?

mama van 2: mijn meiden zijn nu 8 maanden (wel klein van stuk wegen nog maar 7,5 kilo) en passen er nog goed in hoor. Maar F.leur die zit al een poos heel zelfstandig dus de schaal weggeven aan vriendin die ook een fietskar wilde.. Maar volgens mij kunnen ze tot 1 jaar erin.. ligt er natuurlijk ook aan hoe groot je baby/kind is. Ik heb dus een fietskar die ik kan afkoppelen en om kan toveren tot wandelwagen. Zo hgoef ik geen buggy mee te sjouwen en dames kunnen heerlijk blijven zitten.

Mm7: succes bij het cb en de prikjes!!!

Hier is F.leur dus helemaal in to het staan:O vanmorgen wilde ik ze op bed leggen en ze blijft maar staan... en dus echt niet gaan slapen:(

kijk: Fl gaat staan!! - YouTube

5. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Ik heb het filmpje gezien mamav3, wat een dondersteen, en maar lachen hè.... Word nog wat met die dames ;)
    Ben ook heel benieuwd hoe die van ons zijn met 8 mnd :)

Friesje, wat naar zeg! Ik hoop dat de huisarts je ongerustheid wat weg kan nemen... niets aan zo hè...

MM7, succes met de prikjes, blijft vervelend hè....

BBtje, mooi bolletje hoor, bijzonder hè, dat er gewoon 2 kindjes in zitten, hoe is het met de spugerij, werken de medicijnen een beetje nu...?

Hier nu beide wiegjes naar zolder verhuis en de ledikantjes op hun plekje gezet... toch wel even slikken hoor, kleintjes worden groot! Maar het ziet er ook wel leuk uit zo :) Manlief nog even de geboorteborduurlappen op laten hangen die ik in mn verlof gemaakt heb. Heb ze laatst afgemaakt met de namen en data erop en ingelijst... leuk hoor ;) Ook nog 2 lampjes die we laatst gekocht hadden, dan is de kamer helemaal af :)

6. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    weet iemand trouwens hoe dat werkt met die baby-van-demaand foto hier op op het forum, heb gister een foto van Gijs & lieke ingezonden maar die staat er nog niet.... hoelang duurt dat...?

7. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    TV-tip: vanmiddag om 16.35 uur op RTL4 'Het Familieportret'. Joyce en Matthie kregen 19 jaar geleden onverwacht een vijfling. Een indrukwekkend verhaal, kijken dus!

Candijtje: die wordt dan pas volgende maand erop gezet.. wat je in februari stuurt wordt in maart erop gezet:)

8. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Indd het blijft heel gek en zooo bijzonder dat er 2 in zitten... vanmiddag weer ff spieken in mijn buik:D

Ik roep niet te hard want het is wel ns vaker n weekje oke gegaann. Maar met de nieuwe medicijnen nog geen een keer misselijk geweest of moeten spugen!!!!! Wel vandaag beetje weeig maar niet misselijk te noemen. Vanavond erwtensoep met pannenkoeken proberen te eten hihi....

lijkt me indd een hele fase als ze van wiegje naar bedje gaan, maar ook weer mooie fase! Knuff

9. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Ooohhh ik heb een foto ingestuurd van dat ze net geboren zijn, haha... nouja dan dus pas wachten tot in maart.... Lekker vlot ;) tegen die tijd laat ik de link wel ff weten want heb natuurlijk veel stemmen nodig *lol*

10. sportmama

sportmama Actief lid

7 mrt 2010
    432
    0
    0
    administratief
    Gelderland
    Hey allemaal, ben aan het werk maar heb ff pauze om een berichtje te tikken...

@friesje, knuf voor jou! wat vervelend dat je kindje zo moet spugen, hoop dat de arts met een gouden tip komt!
    @bbtje: mooie buik hoor en nog best bescheiden voor een tweeling. Is alleen maar lekker toch als die nog niet teveel in de weg zit. Fijn dat de meds lijken te helpen! Hier vanavond ook aan de snert, past goed bij het weer!
    @candijtje, ik ga i.i.g. op ze stemmen hoor!!

Hier verder alles goed. We lopen alleen enorm te dubben over een tweede meisjesnaam... eentje staat al vast maar nog zo'n mooie naam bedenken lukt nog ff niet. We hebben de tijd, ik weet het, maar zou zo lekker zijn als we nog zo'n supernaam als ...?????... konden bedenken!! :D;):p

11. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    @sportmama, het namenprobleem... Hebben wij ook gehad hahaha Voor meisjes wisten we ze eigenlijk al nadat we wisten dat het een tweeling zou worden, voor jongens hadden we Noah al maar zoek daar maar eens een naam bij haha Mn man wilde Levi maar ik wilde niet dat hij dezelfde voorletter had als mij. Ik had Finn maar dat vond mn man maar weer nix en toen noemde hij Kyan... Nou moet ik zeggen dat ik niet meteen stond te springen maar na een week zat die naam toch mooi wel in mijn hoofd haha en toen moest en zou die het worden hahaha

@de mama's, hadden jullie ook namen voor als het het andere geslacht zou zijn??? En wat waren die namen, ben nieuwsgierig haha Hier zouden de jongens Mila & Nerena hebben geheten

12. mama van 2

mama van 2 Actief lid

7 dec 2011
    179
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Wij hadden ook echt moeite met de namen waren er pas in de 35ste week uit mijn man wilde steeds engelse namen en die sprak ik dan verkeerd uit.
    Wij hadden nog wel andere namen achter de hand namelijk Eva en Ryan dan zouden de kinderen vernoemd zijn naar de opa's en oma's maar beide namen komen in de top 20 voor en we wilde dus liever wat anders.

13. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Wij hadden geen andere namen erbij eigenlijk.... we gingen er van uit dat het goed zat wat de gyn gezien had... Wel heel typisch hier in Meppel in het ziekenhuis werd er naar het geslacht amper gekeken... In Blaricum vonden ze dat wel leuk / interessant... Zo ie zo 2 totaal verschillende ziekenhuizen....

14. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    linnepinneke: nee we hadden geen jongensnamen klaar. Wel een lijst met jongens en meiden namen. Vanuit die lijsten hebben we ook de meisjesnamen gekozen..

15. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Hier ook aan t denken over namen we hebven nu dit : Nina, Joya, Jess en Cait, of Kate. Moeilijk!!!!

16. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    En sofie/sophie vinden we ook leuk.. Net als Emmelyn maar dat vind ik denk ik te lang...

17. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Ik lees wel mee hoor, alleen niet veel tijd te regageren... Drukte! Heb elke dag wel iets!

Hier gister naar het CB geweest. M weegt nu bijna 5200gr en T bijna 5100gram. Toppers!
    De prikken vonden ze not Nice! Hele middag en avond last van gehad. Veel slapen, maar ook piepen, en als ze wakker waren niet willen drinken en veel en ontroostbaar huilen! Sneu!!
    Vandaag gaat het al ietsje beter. Gelukkig waren dit de laatste prikken voorlopig!
    Verder zijn ze verkouden en hoesten veel, ook met resultaat dat er veel voeding weer uitkomt met zo'n hoestbui...
    Vanmorgen was echt een poep en kots ochtend!
    Ze hebben trouwens ook enorme rode wangen en vieze poep,
    Maar kan nog geen bulten ontdekken, en zou ook wel vroeg zijn toch?!

Hier zouden 2 jongens Levi en Jason gaan heten. Alhoewel ik over Jason nog niet echt overtuigd was!

Mm7: ik vind joya heel mooi!! Ik hoorde laatst ook Laya... Heeft ook wel wat vind ik!

Mv3: wat een toppers die dames van jou! Snel hoor!!

18. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Joya klinkt heel mooi!! Past ook goed bij i en v!!

Nikki: heftig dan he 2 piepende meisjes, maar vooral zo zielig!! Beterschap

19. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Ik ben weer helemaal goedgekeurd! En de twins doen het goed. ZItten precies op de curve van de 24weken met groei en zijn beide even groot gemeten! :D

mm7; kate vind ik mooi bij de andere 2 namen passen;)

Namen; wij hadden al 4 meiden namen, de 2 mooiste uitgekozen voor de twins. Jongens hebben we er ook 2 van ;)

20. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Joya!!Vind ik ook erg mooi!!!

Hier hadden we voor een jongetje ook nog : Mace of Dex...(haha nikki en Mysun)

En voor een meisje hadden we Luna....

X

Deel Deze Pagina