haha toevallig! pfff! heftig dagje hoor! vanmiddag even bij mijn ouders geweest, ook daar gegeten. meisje echt niet in hun hum. T moet sosm zo hoesten dat ze de fles uitspuugt.... Daarbij was M ace in een boeven bui, dus heb heel vaak tot 10 moeten tellen... nu dus kapot! bleeegh!! Friesje: wat was het advies van de huisarts? misschien kan ik er nog mn voordeel mee doen?
Hoi meiden, Hoe gaat het hier kan het allemaal niet bijbenen maar heb even jullie advies nodig. Eergister bij de gyn geweest en alles was goed met de tweeling maar heb gister en vandaag erge last van mijn buik onderin denk zelf bandenpijn maar doet dit zo zeer zelfs verzitten of omdraaien is zowat geen doen . Iemand tips.
San84, dat heb ik nu ook, ik denk ook bandenpijn. Ik ga bij bandenpijn of veel harde buiken op een stoel onder de douche zitten, met de warme straal een beetje op mn buik, en dan gaat het met een kwartier vaak wel oke. Als je een bad hebt, zou ik lekker in bad gaan. Omdat ik zovaak last heb van harde buiken, zit ik zo soms wel 3x per dag onder de douche, niet echt of handig of zuinig, maar ach als het helpt. En bij twijfel bel dan je vk op. Maar moet eerlijk zeggen dat ik bij de twins rond jou termijn erg bandenpijn gehad heb, en dat ik dat nu bij deze baby ook rond die termijn heb, misschien maakt onze baarmoeder op dit moment een groeispurt? Namen, Luna vind mn vriend ook leuk, alleen ik ken een paard dat zo heet, op een of andere manier krijg ikddat niet uit mn hoofd! Joya, vind ik erg mooi, Nina ook... de rest twijfel ik een beetje over! Joya vind ik dan wel weer beter bij I & V passen... Maarja.......... ik heb nog even, kan zomaar nog veranderen! Bb, fijn dat de meds lijken te helpen! Mysun, hoe gaat het bij jou?
Hier ook alleen meegelezen....Naomi begon deze week met ziek worden en Elize gaat de week afsluiten. Die heeft nu sinds gister koorts en heeft vannacht goed lopen spoken. Ze blijven altijd in eigen bed liggen maar ben er zeker 10 keer uit geweest voor een aai over de bol en speen. Beide hebben ze een goede kou te pakken en koorts door het doorkomen van de hoektanden volgens mij. Overal snot hier en zielige en hangerige meisjes, IK WIL ZOMER!
Mama van 3...je vroeg hoe nu verder heb morgen dubbele afspraak bij de dokter om de bevalling nog een keer door te spreken zij pakt de papieren van t zh erbij en waarsch is dat dan ook weer een stukje verwerking...heb echt een hele lieve dokter die me echt serieus neemt das dus wel fijn!!Merk nu doordat ik mn gevoelens eruit gegooit heb t al een heel stuk oplucht!! Dus weer mn lesje geleerd dat ik niet alles in mn eentje kan oplossen...en je soms gewoon die extra hand of dat extra uurtje oppas aan moet pakken gewoon omdat je dat soms nodig hebt!! X
hoi hoi, ik kom even zwaaien. Ik zit momenteel niet zo lekker in mijn vel. Buik doet erg zeer en heb dagenlang veel harde buiken/buikpijn gehad waar ik niet goed van werd. Zo vermoeiend. Beterschap voor iedereen die het nodig heeft! Wat een rotperiode hè? Qua verkoudheden etc. Afgelopen juni zijn de keel en neusamandelen verwijderd bij mijn dochter en dat scheelt ontzettend. Maar dan nog. Bezigbijtje: ik ben heel blij dat jouw misselijkheid momenteel zo goed gaat! Hopelijk blijft dat zo. Je hebt een prachtige buik en ik ben ook heel blij dat de controle goed was! San: ja, herkenbaar. Bandenpijn. Had ik ook precies zo rond de 18 weken. Toen ging mijn buik ook ineens groeien. Namen: wij zijn eruit. Gelukkig. Welterusten!
Hier kijken we ook al uit naar de zomer, vind dit drie keer niks. Morgen weer een poging wagen voor babyzwemmen kijken of ze het dit keer langer uit houden vorige keer hebben ze 10 minuten aan een stuk door gehuild en toen zijn we er maar uit gegaan. Weltrusten
belle toi toi meis.... hier echt een heel heel heel verkouden tweeling ben net alweer bezig geweest met ze...ze slapen nu weer en ik ben klaarwakker jeetje dat vind ik toch wel pittig hoor als ze alletwee zo ziek zijn.... luuf neuspray zetpillen druppeltjes voor t hoesten...allemaal niet aan te slepen op dit moment hahaha....en jax is nog iets extra zielig want die krijgt ook nog s twee tandjes pffff poept zicht ongans...stumpert.... nou ga weer poging slapen doen en heb ze net ingefluistert dat 7u vroeg zat os haha x
Goedemorgen! Hier (Veluwe) nog geen sneeuw, bij jullie? Ik hoef vandaag gelukkig niet de deur meer uit. Ben er blij om want heb sinds gisteren rugpijn! Slechte nacht gehad ook, ik kan alleen nog maar op mijn rechterzij liggen. Not nice... @bbtje, wat heerlijk dat de twins weer zijn goedgekeurd! @San, de buikband van Anita Maternity helpt bij mij heel goed tegen banden/rugpijn! Deze heeft een brede ondersteunende band onderlangs en kun je straktrekken met klitteband. Ik draag hem nu weer omdat ik zo'n rugpijn heb. @belle, beterschap voor jou! vervelend dat je buik zo'n pijn doet... @dames met snotterende kinderen: nog ff volhouden, tis alweer februari! Wie weet zitten we over een paar weekjes in het lentezonnetje! Dames, leuk, al die namen! Ik vind Luna ook mooi maar zo heet vriendinnetje van mijn dochter al. Nina vind ik ook heel gaaf! Voor jongetjes hadden wij Twan en Roan in gedachten. Maar ben er dus nog niet uit... Ik zit veel op brabbels.com te kijken. Daar staan veel namen op. fijne dag allemaal!
sportmama; wat vervelend van je rugpijn!! Ik heb daar gelukkig nog geen last van en ook het geluk dat ik nog op alle kanten kan slapen, zelfs half op mijn buik met been opgetrokken en kussentje eronder! HEEEL NICE! Wel gebruik ik ook een band voor als ik langer als 10min moet lopen. Dan ga ik enorm wiebelen onder t lopen anders hahaha.... Krijg dan last van mijn hangende buik, en door die band word hij ondersteund. namen; gister noemde mijn moeder de jongens naam (op een letter na, we hebben n hippere versie zeg ma) die ze heel mooi vond. We weten dat een van de ouders van me vriend die ook voor mijn vriend wilde, maar de andere ouder hem lelijk vond Nou nog een nachtje zonder vriendlief slapen (weg voor werk al vanaf dinsdag vroeg ) valt ons beide erg zwaar en doen we NOOIT meer hihi... het was vrijwillig maar is het hnu voor hem niet meer, hij vind het hell, hij mist me zelfs (dat zegt hij niet snel hihi, mannen en gevoelens he) hij zou vandaag terug zijn maar alles zit tegen dus word morgen pas... zo balen!!!
Aaah, jammer, dus nog 1 nachtje afzien voor je? Lief dat ie toegeeft dat ie jou ook mist. Dat doen mannen inderdaad niet snel, hi hi!
Hahhaa nee en die van mij praat NOOIT over geveoelens dan slaat die dicht hihi.... dus krijg nu erg lieve smsjes en ben ik helemaal ontroerd (leuk ook die hormonen) zie wel erg tegen vannacht op zo alleen... (nu met hondje bij mijn ouders geweest deze week lekker daar gegeten en geslapen) Vannacht thuis... eenzaam
nikkijane@ gisteren en vandaag bij de ha geweest. advies kleine beetjes aanbieden. iets langer rechtop houden. goed letten op de temp. goed letten op plasluiers. denk dat je hier niets aan hebt. ik nl niet, maar vind het wel prettig dat ik geluisterd wordt en gewoon weer langs kan komen. l. gisteren niet meer gespuugd. wel afgevallen maar drinkt nu wel weer. huilt goed. plast nu ook weer goed, dus ik denk dat het wel overwaait. ze zit bijna wel weer op der geboortegewicht. als het vandaag niet positief was dan mochten we langs de ka. succes iedereen met de sneeuw