Otm: wauw!! Gefeliciteerd joh!! Wát een verhaal!! Mysun: wat fijn dat ze overgeplaatst zijn!! Is weer een stapje in de goede richting! Hier had M na de overplaatsing ook wat dipjes, en is 3 dagen even 'wat minder' geweest. Het vergt ook zoveel energie voor die kleintjes! En moeilijk in ze achter te laten herken ik ook! Sterkte meid! Hoe vind je dochter haar zusjes? Is ze er al bij geweest? En hoe gaat het met jou, met het herstel?
Hier heeeeeeerlijk geslapen (wel met pilletje, maar was echt helemaal op). Met de meisjes gaat het super! Heb ze gisteren tegelijk vast mogen houden.. Voor hun termijn doen ze het echt super goed! Ze zijn prachtig, 2 donkere koppies met haar, en lekker roze en zelfs een beetje spekkig. Foto in album volgt hopelijk vandaag! Mn man komt zo met de de oudste 2, kunnen ze ook kennismaken met hun zusjes. Met mij gaat het ook geen, geen kleerscheuren aan overgehouden , bijna geen bloedverlies alle behoorlijk naweeeen, maar wat wil je met zoon stortbevalling.
ff snel een kleine update hier... Manlief is om 3 uur met L naar de hapost geweest omdat ze benauwd blijft en ontzettend hoest. Daar doorverwezen naar het ziekenhuis, waarschijnlijk longonsteking of anders iig luchtwegontsteking... Net bloed geprikt en nu wachten op de uitslag. Kans op opname is vrij groot, dus ik ga maar vast wat spulletjes bij elkaar pakken want na onze ervaring op de kinderafdeling hier in Hengelo laat ik mijn meisje geen seconde alleen....
Meiden, ff kort van mij maar wat zag ik.... OTM van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie tweeling. Wat heerlijk dat het zo voorspoedig verlopen is!
Het was 'gelukkig toch alleen maar' het rs-virus. Ze is niet opgenomen, want ze nog genoeg zuurstof in haar bloed. Als ze slechter werd dan moesten we gelijk terug komen en moest ze aan het zuurstof. Hopen dat ze nu snel beter wordt dan!
Drama haha, heb geen oog dichtgedaan. En nu ligt madam heerlijk te slapen uiteraard Maar het gaat geloof ik al wel iets beter dan gisteren. De hoestbuien zijn nog steeds heel heftig, maar duren wel minder lang.
Beterschap rave, met de kleintjes! Hoe is het met alle newborn twins? Alles goed? Wij zijn onderweg naar de winterefteling. Ik ben zooooooo benieuwd wat de mannen er aan gaan vinden
Heej meiden....hier weer een berichtje van mij. Na 3 beroerde nachten met Elize gisterochtend toch maar naar de HAP geweest en wat blijkt dat ze bronchitis / beginnende longontsteking heeft. Ze hoeste zo erg en was zo lusteloos dat ik het niet meer kon aanzien. Nu hebben we een AB kuurtje en vannacht hebben we haar niet gehoord, alleen een keertje rond 22.00 uur voordat wij naar bed gingen. Hopen dat het snel beter gaat. Rave sterkte hoor, Naomi had vorig jaar in januari het RS-virus en die heeft echt 48 uur non-stop in bed gelegen. Die moesten we echt wakker maken voor wat melk.
@ MySun, Gefelicteerd met de geboorte van je twee meiden. wat is dat onverwachts snel gegaan. Fijn dat het zo goed gaat dat ze al in het zkh in jullie buurt liggen. Hopelijk houden ze het zo vol! @ OTM, Ook voor jou Gefeliciteerd met de geboorte van je meiden. Bij jou ook al zo snel zeg. Je meisjes ook al vastgehouden. Super dat het zo goed gaat! @ mama's met zieke kindjes, beterschap! @ babynamen, ws hebben we 1 naam, de ander is een drama . Ik heb er zelfs al een nachtmerrie over gehad, dat we er na de geboorte nog steeds nieut uitkwamen . Gelukkig hebben we nog even te gaan Van de week weer goedgekeurd door de gyn. Ze liggen op dit moment allebei in hoofdligging. Maar allebei nog veel bewegingsruimte om te draaien volgens gyn. Volgens haar was ik een ranke dame met een flinke buik . Dit is de bewuste buik (vandaag):