Tweeling Mama's IIII

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door linnepinneke, 4 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    OTM, wow!!! Van harte gefeliciteerd met jullie 2 meiden! Wat een onwijs snelle bevalling, Ik hoop dat ze snel mee naar huis toe mogen!

-x-

2. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

Hoe is het vandaag met alle zieke kindjes??

Afrola: ook echt een prachtige buik hoor! Maar vond Dr R dat hij groter is dan gemiddeld omdat ze er een opmerking over maakte?
    Wanneer krijg jij jouw eerste groeiecho? Dat zal denk ik bij jouw volgende controle zijn, of niet?

Sannie: hoe was de winterefteling? Was het druk? Had je het niet verschrikkelijk koud?

Linnekepinneke: wat goed van Kyan!! Weer een mijlpaal! En nu gaat het hard. Eerst de eerste onzekere stapjes van bv stoel naar muur en dan straks rennen ze al langs...

Hier: buik is -na heel veel rust- eindelijk stukken rustiger geworden. Ik werd er vorige week verdrietig van, het deed zo'n pijn! De aftakeling is wel begonnen, maar die voel je toch stukken minder als je niet bij elke stap ineenkrimpt door de harde buiken. Morgen weer controle in het zh. Toch stiekem een beetje spannend.

3. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Dames die zwanger zijn en t pittig hebben!!Even een opstekertje neem je rust!!laat je verwennen!!laat de boel de boel!En geniet zover het kan!!
    Als ze er strx zijn ben je alles vergeten!!

Dikke knuf voor jullie!!Want het is idd pittig!!!!!

X

4. sportmama

sportmama Actief lid

7 mrt 2010
    432
    0
    0
    administratief
    Gelderland
    Lief van je Sjaantje! Het wordt wel zwaarder ja....mijn rugpijn is weg maar het was wel een waarschuwing dat ik het ook echt rustiger aan moet doen nu....

5. sportmama

sportmama Actief lid

7 mrt 2010
    432
    0
    0
    administratief
    Gelderland
    @afrola, mooie buik hoor! Hier ook babynaamstress! Geen nachtmerries gelukkig maar juist 's nachts krijg ik mooie ingevingen en het lijkt erop dat we eruit zijn:D
    @belle, fijn dat de rust geholpen heeft. Ik moet er ook aan geloven want kwaaltjes worden hier ook steeds erger. Ben benieuwd hoe je controle is morgen. Ik heb volgende week, de 14e, weer een groeiecho.
    @rave angel, beterschap hoor! Het is ook zo naar als je kleintjes zo ziek zijn!
    @missq, hoest met je meis???
    @linneke, gaaaaaf, wat zul je trots zijn op je (grote) kleine man.

6. mama van 2

mama van 2 Actief lid

7 dec 2011
    179
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    ja, dames doe rustig aan.
    Hier slaapt B sinds een week s nachts niet meer door, wat waren we ook al verwent dat ze dat allebei wel deden.
    Wanneer zijn jullie begonnen met rijstebloem te te voegen aan de laatste fles. Hij is nu 3,5 mnd zou dat veelste vroeg zijn?

7. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    @mama van 2, rijstebloem zijn wij met 4 maanden mee begonnen... Die 2 weekjes zou ik me nou niet heel druk om maken en het gewoon eens proberen!

8. friesje1978

friesje1978 Actief lid

7 jun 2011
    322
    0
    16
    NULL
    NULL
    #1108 friesje1978, 6 feb 2012
    Laatst bewerkt: 6 feb 2012
    Hoi hoi
    linnepinneke wat goed zeg de eerste stapjes.
    Zwangeren geniet nog even en doe rustig aan.

Vervelend he al die snottebellen hoesten verkoudheden benauwd zijn en ws niet goed drinken dan. Dat is hier zo het geval.
    Ik sta er nu alleen voor, maar best intensief. Drinken om de drie uur denk nu al stiekum aan de tijd van een fles minder. Ik weet het gaat snel maar ik vind dat niet zo erg. Of snachts geen fles meer.....heerlijk

9. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    hoi hoi dames

gelukkig rave dat ze niet is opgenomen...
    hier om hlaf 6 vanaaf weer naar h.arts dames hoesten al vanaf de kerst en zitten nog steeds vol net 2 koffie potjes die prutelen, ze hebben al 2 keer kuur gehad & pufjes maar gaat niet over.... h.arts wil ze weer zien pfff ben benieuwd...

@linneke gaaf zeg dat je manneke los loopt!!!! wat zullen jullie trots zijn!!!

@sjaantje hoe gaan je nachten???

@afrola mooie buik hoor en vind hem niet mega of zo

@mama van 2 hier was het doorslapen ook opeens over vanaf bijna 4 maand toen ook begonnen met rijstebloem helpt hier niet we hebben nu ze uitelkaar gehaald en I slaapt er nu omdoor L helaas nog niet.....

10. mama van 2

mama van 2 Actief lid

7 dec 2011
    179
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    missa hier kunnen we ze helaas niet uit elkaar halen of we zouden er eentje bij ons op de kamer moeten leggen.
    Maar gelukkig maken ze elkaar s nachts nog niet wakker overdag wel. En als we speentje geven slaapt hij ook zo weer verder maar het begint me nu beetje op te breken en het is zo koud uit bed ;).
    Maar wil denk ik toch eerst me de ka overleggen voor we met de rijstebloem beginnen of dat dat geen verstopping geeft aangezien we hem ook al laxeermiddel toe moeten dienen.
    Vind het af en toe best lastig om nieuwe dingen te proberen en we willen ook niet steeds blijven veranderen.

11. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Rave, fijn dat je kleintje mee naar huis mocht, hopelijk knappen ze beide snel op!

Lin, wat gaaf, trotse papa en mama dus! Echt leuk!

Belle, fijn dat je buik wat rustiger is!

mama van 2, wij zijn hier met 12 weken begonnen met rijstebloem, alleen I kreeg daar toch verstopping van, wat ik dus heb geprobeerd toen is nutriton door de voeding, V kreeg dit al, maar bij I zorgde het ervoor dat ze doorsliep, waarschijnlijk een voller gevoel in haar buikje, dit mag vanaf de geboorte gebruikt worden zonder problemen. Wel de eerste 2 weken een paar keer kans op spuitluiers.. maar dat was voor I niet zo erg. Dus misschien is dat nog een optie? KA gaat waarschijnlijk zeggen niet doen, althans dat vermoed ik... Maar goed hopelijk wordt er bij jou thuis snel weer doorgeslapen!

Hier, 1 dag goed, 1 dag slecht en zo gaat het af en aan met de harde buiken, wordt er echt een beetje simpel van, maar goed ik leg me er maar bij neer, en probeer er het beste van te maken.

12. mama van 2

mama van 2 Actief lid

7 dec 2011
    179
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    mm7 nutriton krijgen ze hier al maar daar wil ik juist vanaf omdat ik op een ander forum las dat dat ook verstopping kon veroorzaken.
    Maar bedankt voor de tip.
    We zijn rond de 5 weken met nutriton begonnen en met 8 weken sliepen ze allebei door maar we merkte inderdaad meteen verschil toen we dat gaven, helaas dus sinds een week niet meer en weet dat ik eigenlijk niet mag klagen maar het was zo lekker dat doorslapen.

13. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Balen mama van 2, ik heb verder ook geen tips...

14. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Hier ook nog steeds niet doorslapen helaas...heb nu pyjamapapje gehaald....mss dat dat nog iets zwaarder is...vanmorgen fruithap boterham macaroni en wat fruit na...flessen met rijstebloem...kan zowat geen honger meer zijn....
    maar Jade sliep ook pas tegen een jaar aan door...dus heb er een hard hoofd in :(......

Fijne avond meiden!

15. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    hallo meiden,

snel ff bijgelezen, het gaat met mij erg goed!

Sinds de nieuwe medicatie heb ik amper meer last van misselijkheid of spugen!! Zo heerljk! Wel na eten een baksteen gevoel maarjah er is 20wkn lang amper wat in gekomen dus is normaal denk ik.

Hier liggen ze nu standje 69 hihi.... De ondereste blijft in stuit liggen, benieuwd of dat nog gaat veranderen. Hier inmiddels een band te leen voor een wandeling met de hond en de boodshappen. Dat gaat stuk beter! Verder eink nergens last van nog!

SOms word mijn buik alleen zo hard, vooral na plassen en ervoor... Dan voel ik de twins echt liggen zeg maar... maar word steeds een minder fijn gevoel:)

liefs

16. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi meiden,

net terug uit het ziekenhuis had al sinds donderdag last van mijn buik en vanmorgen een testje gedaan of het geen blaasontsteking was en dat was het niet dus gyn gebeld en we moesten even komen.
    komen we daar was het bed al klaar voor me dus ik schrok was het een misverstand maar toch echo gehad en alles was goed en heb dus erge last van bandenpijn .

groetjes san

17. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Veel zieke kindjes lees ik! Jakkes zeg!!
    hier zijn de meisjes ook niet helemaal in hun hum. maar inmiddels blijven de flessen weer binnen en hoesten ze ook minder. ik was ook even bang voor het rs virus... Maar dat is het dus gelukkig niet... ze worden er ook tegen ingeent, dus het zou ook bijna niet moeten kunnen....

Sorry dat ik er zo weinig ben, maar ik ben druk met werken weer (ookal werk ik nog niet volledig), en moet weer even balans komen in alles!
    morgen met de beide meiden naar de kinderarts, weer voor controle. Ben benieuwd wat die ervan vind.

hier zijn we gisteravond vergeten de laatste fles bij de mieden te geven... oeps, we zijn met zn allen als een blok in slaap gevallen... en toen werden ze natuiurlijk midden in de nacht (3uur) wakker... dus fles gegeven, en kon nooit weer in slaap komen... en om kwart voor 6 moest ik er al weer uit om te werken, dus ben nu best wel moe... haha. Manlief is niet thuis, dus moet de laatste voeding straks nog doen (en NIET vergeten) hihi!

sorry dat ik verder niet reageer, maar heb slechts vluchtig na gelezen.

18. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    mama van 2 L ligt nu ook bij ons op de kamer dan hoef ik er ook niets steeds zo ver uit want het breekt je echt op!!
    En meis wij hebben ze 3 nachten uit logeren gedaan vond het heel erg moeilijk maar heb wel 3 heerlijke nachten gehad!!

@ hier meiden weer een kuur als dit niet werkt moeten we met ze naar kinderarts...

19. mama van 2

mama van 2 Actief lid

7 dec 2011
    179
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hier zijn zo nog nooit ergens een nachtje wezen slapen.
    Vandaag zijn ze voor het eerst bij opa en oma geweest van 10-16 maar daar wouden ze niet in de campingbedjes slapen alleen in maxi cosi dus weet niet of het verstandig is als ze ergens een nacht heen moeten vooral Isabel heeft er veel moeite mee als dingen anders gaan, die is vanavond alleen maar aan het huilen geweest :s.
    Dames door welke flessen doen jullie allemaal rijstebloem of alleen de laatste hier zitten ze nu op 5 flessen van 180 en heb zojuist door de laatste de rijstebloem gedaan ben benieuwd wat vannacht brengt.
    Iedereen met zieke kindjes veel succes en ik hoop dat alle kuren snel aan slaan.
    Welterusten.

20. mama van 2

mama van 2 Actief lid

7 dec 2011
    179
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Joepie vanacht er maar 1x uitgehoeven. Hoop dat het door de rijstebloem komt en dat er meer van zulke nachten mogen volgen.
    mamavan3 had jij nog merk kleerdjes in de aanbieding?

Deel Deze Pagina