yeah goed nieuws van my sun!!rustig aan meis en denken doen we zeker aan je!!en we houden t gewoon op geen bericht is goed bericht als we nx horen lig je gewoon te pitten haha!! nou jax vond t na 3 nachten goed wel weer eens tijd om te spoken alles gepro eerd..nu net toch maar flesje gegeven nou binnen no time leeg en hij slaapt weert tevreden door????manlief heeft de laatste fles.gedaan dus weet niet of ie die goed gedronken heeft?? nou ik pit ook nog ff verder....totdat de dames wakker worden...nouja pitten beetje.doemelen hihi... xxx
Pfffff gelukkig goed nieuws van MySun!!!!! ben zoooo blij maakte me echt zorgen Rust goed uit meis je hebt je enrgie hard genoeg nodig!!
Mysun: gelukkig goed nieuws!! Geeft niks meid, belangrijkste is dat jij rust hebt en je babys binnen blijven! Als dat betekent dat wij langer moeten wachten op een berichtje dan is dat zo!! Duimen blijven draaien dat alles goed blijft gaan!!! Sjaantje: misschien toch meerbijvoeding ernaast gaan geven? Wat is je schema voor hem? Kunnen wij kijken of er iets bij kan of veranderden... Welke voeding geef je, al nummer 2 of niet? Hier zitten de dames nu op 2 flessen bevalt goed. En dan eten ze eigenlijk smiddags en savonds met ons mee best gezellig met. Zn 5 en aan tafel, maar ook heel druk.. En meiden idd leeftijd van 2 erg leuk, en wordt alleen nog maar leuker hier een mannetje van 3,5!! Begint al lekker mee te kletsen en hele gesprekken te voeren.. Moet ook eerlijk zeggen nu de dames wat mobieler worden ze een stuk vrolijker zijn. Ze komen bij wat ze willen.. Maar is wel druk om alles in de gaten te houden.. Kom nu al soms ogen tekort:0
Zo ervaar ik het dus ook! Mathijs 3,3 jaar lekker mondig houd geen 5 sec zijn mond dicht hihihi Luuk en Sanne die de hele dag brabbelen tegen elkaar en ons, en die lopend dus echt overal bij kunnen komen... heb er wasbeurten bij die normaal 1.30 duren maar als ik niet oplet duurt het wel 3 uur omdat ze steeds mijn machine uitzetten vind ze heel erg pienter voor 19 maanden!!
Gelukkig is het "alleen" vermoeidheid MySynshine. Ukkies: blijf nog maar een paar weken lekker warm bij jullie mama zitten!!!!
My Sun: ik had het gisteravond al gelezen, maar reageer nu even. Ben blij dat je kindjes nog binnen zitten! Elke dag is er 1!! Ik hoop dat er nog vele dagen mogen volgen!! Stuk of 60!! Hoe gaat het met je zoontje? Hoe pakt hij alles op? En met je man?! Mv3: klinkt idd heel gezellig! Die dames van jou zijn ook maar snel met alles! Is 2 flessen niet relatief weinig voor hun leeftijd?! Heb geen idee meer hoor! Maar als ze dan zo lekker mee eten, helemaal goed toch! 2 een leuke leeftijd?! Ik vind het heerlijk!! Ons mannetje word in febr 2,5! En hij is zo gezellig! Kan idd ook hele verhalen vertellen en is zo wijs! Hoor van iedereen dat hij zo voor loopt voor z'n leeftijd... Ik wacht op bericht van de peuter, denk dat hij dat super vind, hij is echt op zoek naar uitdaging, En ik merk dat ik het soms moeilijk vind hem dat te geven. Dus nieuwe prikkels zijn voor hen wel welkom denk ik!
Hihi herkenbaar wat je zegt nikki die nieuwe prikkels hier ook een erg pienter peutertje haha!!ze gaat al naar de peuterspeelzaal maar heeft nu vakantie ze vind het erg leuk ook daar zeggen ze dat ze behoorlijk voor loopt dan ben je als mams best trots!Van wanneer is Mace dan?scheelt geloof ik niet veel met Jade...(ow ik zie t al in je ondertekst haha scheelt idd een maandje!) Mama v 3... Schema! 7.00 fles 11.00 fruit 12.00 fles 16.00 warm eten 17.00 fles en dan word het lastig...vind het zo moeilijk om er een schema in te krijgen en het wisselt ook een beetje eigenlijk.... wat waren jullie schema's met 6 maand mss heb ik er wat aan?!X
@sjaantje, waarom geef je ze rond half 4 geen koekje met wat te drinken, warm eten naar 17.30 en de fles dan tegen 19/19.30 dat was ons schema iig
Hier trouwens een super nacht!! 23.15 laatste fles, en om 7.30uur maar wakker gemaakt! Anders het hele schema in de war! Hihi! Ze zijn dan wel vanaf half 10 's avonds wakker, maar niet vervelend, Gewoon heel wakker... Nou ja, als ze dan 's nachts goed slapen, vind ik dat helemáál niet erg!
@linnepinneke ze kunnen het koekje zelf echt nog niet opeten?of hield jij t vast ze zijn alletwee erg makkelijk hoor haha brood is ook nog niet echt een succes......
Ik hield de koekjes idd vast of hele kleine stukjes in hun mond haha. Of een liga verkruimelen met wat jus... Deed het hier ook erg goed haha
@goed idee geen bericht is goed nieuws,laten we het daarop houden Als de kids toch onverwacht geboren worde,zijn....stuur ik jou MM7 wel n whatsappje okay? @nikki m'n zoontje doet t hartstikke goed! Hij is zooo lief en oh zo makkelijk! Gelukkig! M'n lieve vent die is ongelofelijk....bedoel hoe hij alles regelt en doet.zonder gemopper of wat dan ook.hij is zelf ook heel nuchter en altijd positief. Wat in verloop van tijd toch vanzelfsprekend kan worden,begin ik nu toch wel enorm te warderen! Bof echt met m'n lieverd! Hier tot nu toe een of twee harde buiken.zelfs tijdens en na het douchen had ik geen harde buik. Dat is net als een oppepper voor mij. Ben nog wel voorzichtig,om gelijk op weken te hopen. Maar hoop op een goede dag en ben benieuwd hoe het morgen zal gaan. Ik rust veel en blijf er zo nuchter mogelijk onder. MissQ wat naar zeg,een grote schrik voor jou om te horen dat de bacterie maybe toch weer terug was. Hopelijk brengt de kweek ook goed nieuws! Big hug for you!
@ Mysun, goed om te horen dat het goed gaat en je kindjes nog lekker bnnen ztten. Volhouden zo! @ all, vanmorgen naar de gyn geweest ivm pro-twin studie. In december had k er al nfo over gekregen, toen besloten mee te doen en na dat besluit werd ik ingeloot voor een ring om mijn baarmoedermond. Die mocht ik vandaag ophalen. Eerst de baarmoedermond/hals opgemeten (3,9 cm), die was perfect. Even hartjes gezien en toen de ring ingebracht. Niet heel fijn dat gewroet onderin maar gelukkig zat dat ding snel goed. Nu hopen dat het helpt . Het idee is dat het het risico op vroeggeboorte helpt te verlagen omdat de ring steun geeft aan de baarmoedermond. Bij eenlingzwangerschappen blijkt het te werken, risico wordt verlaagd. Nu onderzoeken ze of het bij tweelingzwangerschappen ook werkt. Volgende wk 20-wk echo. Kijk ik wel naar uit. Hopelijk is alles goed en ben heel nieuwsgierig aan het worden naar de geslachten
kunnen jullie mij even gerust stellen? ik heb nu al 15min een ongesteldheids rugpijn en een vervelende buiktpijn
ben een rondje met de hond gaan lopen. Nu is de rugpijn iig weg.... buikpijn is nu een harde buik geworden. Maar komt denk omdat ik 20min gelopen heb. Iets te ver merkte ik! Even afwachten en anders bel ik over 2uurtjes ff op. Phoe schrok wel ff van die ongi rugpijn zeg