hoi hoi ik heb net bezoek gehad van collega's. ben goed verwend....natuurlijk ikke niet, maar wel die twee. maar ikke mag kopen. Heb een tegoedbon bij de prenatal gekregen en nu lekker shoppen. nu maar eens bedenken wat het wordt....want ik heb zoveel al. Het zal wel iets van decoratie worden en misschen iets bewaren voor een winterjas. deden of doen jullie ook aan inbakeren?
oja en hebben jullie ook zoiets als een aandenken van je twins aan een hangertje of armband of iets aan de wand? zo wat precies
@friesje, ik wil nog een hangertje laten maken maar het komt er momenteel niet van... Het hangertje wat ik wil geven ze helaas niet weg en alles gaat momenteel op aan de mannen!
Ik heb mn gipsbuik en de striae als aandenken haha! Oh en een mooi glazen beeld van een tweeling inde baarmoeder maar dat heb ik gekregen...
Als ik het goed begrijp krijg ik het straks dus nog drukker als ze gaan lopen... Pff en dan met mn dikke buik er achter aan! Ben benieuwd hoe ik dat ga beleven. Hier ging ik na 3 dagen ziekenhuis naar huis.. Vk kwam op de 5e dag langs.. Verder geen zorg gehad. Had recht op 15 uur coeveuse nazorg maar dat heb ik de ochtend dat ze kwam afgebeld, in t ziekenhuis deden wij alle zorg zelf al, en toen ze thuis waren vond ik het wel prima, lekker met zn 4tjes!
hah linneke... nou we zienn het gewoon te gemoed hoor.. maak me er niet druk over.. boefjes zijn het hier wel dus wij maken onze borts vast nat.. helaas hier veel zieke meisjes vooral eva.. vannacht ook weer op de hap gezeten ze zit al 1,5 week aan de ab en weer over geven en 40,3 vannacht en een ademhalling van niks.. maar het is echt een virus ze meot er door wel een ander ab gekregen.. haar neusamadelen zijn te groot en zitten haar erg in de weg.. arts daar zij zorg maar dat ze er snel uit gaan.. vertelde dat ze een helft van een icsi 2 ling is.. zegt hij.. wist je dat icsi kinderen sneller ziek zijn en zo.. ik zeg wist wel dat ze evt een afwijking konden hebben wist niet dat dit daar ook onder viel.. voor hem nog meer advies om wel de amadelen weg te halen. dus ga maar eens in gesprek met de ha.. linnepinneke we gaan weer naar zeeland van het zomer.. begin jullie dus wie weet..
AB kuur wij hadden ook een spuitje zonder naald uiteraard maar zelfs dat ging soms moeilijk. Gelukkig is de kuur klaar en hebben we voorlopig geen AB meer nodig. Kraamzorg wij hadden ook nog rechts op couveusenazorg maar daar hebben wij bewust niet voor gekozen omdat we alles in het zkh hebben geleerd en blij waren eindelijk met z'n viertjes thuis te zijn. Vandaag een afspraak gemaakt met kinderfysio voor Naomi, zij loopt nog steeds op haar tenen en doet alles zoals het niet hoort. Ze komen dinsdag aan huis....ben benieuwd
Hier hebben de mannen ook heel lang alles op hun tenen gedaan! Kyan loopt zelfs alleen op zn platte voeten als hij los stapt. Aan kastjes en tafels enzo nog steeds op zn tenen... Mss een toekomstige carriere als ballerina
Ja meeten!! Hier vlakbij zit een indoor speel ding wat kleinschalig is.. Spelekids heet het, is het midden van nl.. Miss een optie?
Hier trouwens ook 2 ballerinas hoor! Lopen overal langs maar wel op hun teentjes.. Vinn stond vandeweek los in zn bedje.. Ben benueuwd hoe lang het lopen hier nog gaat duren...
Hallo Meiden, Hier ben ik dan weer eens. Het gaat erg goed met ons. We zijn Maandag thuis gekomen met z'n allen. De meiden groeien goed, krijgen BV en dit gaat ook erg goed. Isabel heeft vaak wat moeite met boeren en last van krampjes. Het is nog even zoeken voor ons hoe wij haar daar het beste mee kunnen helpen. Heb ook al een paar dippen gehad. Jemig wat kun je met je handen in je haar zittten als twee mienie mensjes zo huilen en je weet het even niet. Amber eet, poept en slaapt en is een rustig meisje. Isabel is beduidend drukker. De nachten zijn pittig, de ene is onrustiger dan de ander. Ik ben erg moe en probeer zo veel mogelijk te slapen in de middag. Ook met mij gaat het heel erg goed, al merk ik duidelijk dat ik er nog lang niet ben als we even buiten een boodschap gaan doen ofzo. Heb onwijs last van mijn bekken en het zal nog wel even duren voor dat over is. Waar ik me aan irriteer is dat het kraambezoek nog niet zo op gang komt en dat terwijl Willem nog maar een week thuis is. En dan weer aan het werk gaat. Ik heb geen zin om voor 3 kids te zorgen en een horde bezoek. Ik hoorde van mijn moeder dat veel mensen ons nog met rust willen laten maar ik wil dat ze komen. Dat vind ik vervelend. Zo dat lucht iets op. Heb nog niets terug gelezen, jullie begrijpen wel dat we nog zo moeten wennen aan elkaar en de nieuwe situatie dat ik daar even geen tijd voor heb. Tot snel.
Josuus, herkenbaar van het kraambezoek.. En erg irritant! Rust nog maae goed uit, die eerste tijd is zo hectisch! Goed om wat van je te horen. Geniet!
JEETJE!!!!!!Wat een geklets weer kom je ook ff een daggie niet kijken haha!! Hier alles zn gangetje!!twee vrolijke baby's en een dwarse peuter!! Ik weet uit ervaring dat het vannaf 1 jaar 1.5 weker pittiger word!Dus hou mn hard vast met straks twee van die ondernemende kids gelukkig is Jade dan alweer wat verder!! Jax vind t nog steeds heerlijk omk snachts eventjes een half uurtje op te zijn een flesje te drinken en dan weer te gaan slapen heb t geprobeerd maar een paar nachten achtereen om 3u al wakker zijn omdat meneer echt niet wil gaan slapen brak op dus hij krijgt nu gewoon weer zn (fop)flesje zodat ik na een half uurtje ook weer kan gaan pitten....verder is het echt een tevreden mannetje!! Skye die rolt inmiddels van buik naar rug....en als ze op de rug ligt op de zij....Jax die dikke die krijgt t nog niet voor elkaar haha!Die blijft trouwens dan wel weer aardig zitten!! Zo even genoeg over mijn kids lees al jullie verhalen trouw mee leuk!maar heb geen puf om overal persoonlijk op te reageren!!Fijne aaf X
Ben ik ook weer... Ik zou nu eigenlijk een enorme mand met was op moeten vouwen, maar ik heb geen zin! Hier hebben we gister de fotoshoot voor Pacco gehad. Was erg leuk, hoewel m en t er niet echt heel veel zin in hadden! We waren er om 11uur, maar toen waren en ook 7 andere kindjes, dus we moesten 'wachten' tot half 1 voor ze geschoten werden... Uiteraard waren ze al een beetje moe, dus weet niet of het wat geworden is! Daarbij zijn er ook nog gewone leuke foto's gemaakt van de meiden, en nu dus afwachten wat het resultaat is! Als ze ergens te bewonderen zijn dan laat ik het weten! Had ik al gemeld dat de meiden nu op hun eigen kamer slapen? Dat gaat heel goed. Meestal piepen ze even rond een uur of 6, maar slapen daarna weer verder (en wij dus ook). Wel heel fijn, normaal bleef ik daarna wakker omdat ze wat bleven kreunen en zo... Dus krijg nu nog iets meer slaap! Fijn! Grote M is ook gezellig (is nu uit logeren trouwens) lekker vrolijk, en gelukkig niet meer zo dwars (sjaantje het word weer beter!!) Wacht overigens nog steeds op een oproep voor de peuter... Ws dan na de komende vakantie worden vermoed ik! Nou, ga nu echt maar eens de was opvouwen!
Yeeeej Skye heeft ook een tandje!!Vandaar dat ze afgelopen week zo slecht sliep vannacht heeft ze weer geslapen van 21.00 tot 7.00! Alles goed verder met iedereen....x
hoi allemaal even zwaait naar iedereen!! iedereen die ziek is , snelle beterschap!! hier koortslip...balen.maar goed is niet anders. dus even paar dagen afkikken met de kleintjes. en heb ook spruw volgens mij...tepels branden,steken....en zeer tijdens kolven. maar wat kan ik hieran doen,op een zondag middag??? iemand n tip voor mij? ps omdat ik spruw heb....moeten de kids nou zo aan de medici....bedoel of is het niet besmettelijk via de modermelk die ze nu afentoe(1-2 pd 5-10 cc perkeer) via fles en aders via sonde krijgen?? D&N zijn vanochtend voor het eerst in bad geweest en samen. het was zooooooooooo leuk!!! ze mochten nu ook een rompertje aan.schattig! en als goed is gaan ze woensdag in een open bedje,met een watermatrasje die op temp kan.want woesndag zijn ze 34 weken...en ze wegen nu boven de 1800 gram....N 1800 en D 1805 oh ja hoofdomtrek etc is bij beiden precies hetzelfde hahaha ze zeiden dat t bijn niet voorkomt alles zo dicht op elkaar,hetzelfde. dus nu ishet echt richting NAAR HUIS werken he.....gaat hard ineens