josuus herkenbaar over het kraambezoek. hier met ons peutertje was het ook zo.baalde enorm daarvan! wij willen nu een kraamfeest geven. alles in een keer.
Sunshine: wat bijzonder he tegelijk in bad!!! Heerlijk!! Wat doen ze het goed je kanjers!! uhm weet wel wat helpt voor een borst ontsteking: maandverbandje doormiddenknippen nat maken, in een boterhamzakje doen en dan in de vriezer over een heel brood leggen zodat het een soort half rondje word zeg maar. En die kan je dan als die koud genoeg is over je borst leggen heerlijk verkoelend.. Spruw: anders even googelen? Spruw Hier staat wel wat op...
Goedemorgen! Ik heb zoveel mogelijk terug gelezen en zag weer mooie foto's voorbijkomen van mooie zwangere buiken en de badfoto's van friesje, leuk hoor! Ik zal ook weer effe posten binnenkort. Josuus, leuk om even van je te horen! Ik hoef de deur niet uit vandaag met die gladheid gelukkig want ook hier heeft het griepvirus toegeslagen... Ik niet maar dochter ligt als een ziek vogeltje op de bank. Dus even geen school vandaag. Morgenochtend weer groeiecho in het zh, ben erg benieuwd. Ik had gisteren iets meer harde buiken maar vermoedt dat ik het soms verwar met een baby die draait, dat gaat met steeds meer grof geweld, haha!
@mysunshine wat fijn dat het met jullie kleintjes ook zo goed gaat! EN wij krijgen precies hetzelfde te horen in het ziekenhuis dat het maar zo weinig voorkomt dat er zo weinig verschil in zit! De meiden scheelden maar 50 gram in geboortegewicht en hoofdomtrek was hetzelfde hihi . Hier alweer goed nieuws! De meiden zijn gisteren verhuisd van de couv. naar een bedje! Ook zijn ze zaterdag voor het eerst samen in badje geweest. Vandaag gaat de monitor eraf. En de gisteren heeft F zelf haar hele flesje van 40cc gedronken! Verder groeien ze als kool! Ze komen van de 1810 en 1860 en (na een beetje afgevallen te zijn) wogen ze gisteren al 1992 en 1920 gram! N was wat meer afgevallen omdat haar infuus 1,5dag eerder gesneuveld was... maar hoefde geen nieuw infuus omdat haar bloeduitslagen goed waren en ze het verder super deed. Wel is er nog steeds twijfel of ze 1 of 2 eiig zijn... Beoordelen jullie het maar! Foto's in album toegevoegd, wel eerst even vriendjes worden .
@kraambezoek. hier ook een kraamfeest! Eind april hebben we het gepland, dan zijn de meisjes al ruimschoots thuis. Verder doen we erg weinig bezoek in het ziekenhuis. Ze liggen daar niet voor niets. Ik snap sommige ouders echt niet hoor... komen hordes mensen binnen (mag niet eens, maar daar hebben ze lak aan!) en dan foto's maken (met flits natuurlijk) pfff. Wij houden ze alleen vast, voeden ze zelf/of de zusters, en toen ze nog in de couveuse lagen => lekker dicht laten dat ding. We willen het beste voor onze meisjes! En de mensen die dat niet begrijpen hebben dikke vette pech! * sprak mama die als een leeuwin waakt over haar meisjes haha*
otm ik heb je een verzoek gestuurd.. meiden ik mag wel effe showen he.. meeting luek idee ik wacht wel af wanneer het is.. op zondag heeft namelijk niet mijn voorkeur..
Otm: wat fijn dat ze het zo goed doen!! En al lekker in een bedje goed teken!!! Hihi dat leeuwin gevoel herken ik heelgoed!! Ook al zijn onze dames niet heel vroeg geboren toch werd ons aangeraden door kinderarts en verpleegkunde ze zo min mogelijk door mensen vast gehouden te laten worden.l dus in het ziekenhuis hebben wij en alleen ziekenhuislersoneel ze vast gehouden.l tot grote ergenis van opa en oma's wordt ons nog steeds kwalijk genomen maar dikke pech hoor!! Yippie: geweldig!!!!!! Ze zien er weer wat opgeknapter uit meid!! Als we beide uit ziekenboeg zijn spreken we af!! Sportmama: beterschap voor je meisje!!! Hier begint alles eindelijk op te knappen.. Waren 2 zware hefmtige weken en ik ben kapot dus nu is het tijd om bij te gaan tanken!
ik kan ook gek worden van al dat geregel!!! pfff snap uiteraars dat iedereen wil komen kijken,maar ik heb echt andere dingen aan mn hoofd en kan me niet daarop concentreeren(man hoe schrijft men dat haha) vind het erg moeilijk om te zeggen ja nee jongens, nu even niet! je wil niemand voor hun hoofd stoten he. maar ook ik denk ZE LIGGEN DAAR NIET VOOR NIKS
even spammen dames eindelijk weer even samen....en nog wakker ook aandachtig naar elkaars hik luisteren. ook mochten ze gister voor teerst in bad en gelijk een romper aan
Oh wat heerlijk dat die inieminimensjes het zo goed doen! word er helemaal blij van Dan lijken die 2 van ons weer zò groot als ik jullie fotoos zie! Otm, ik vind ze wel erg op elkaar lijken hoor.... Mooie kindjes hoor, logisch dat je lekker trots op ze bent... Hoe vinden de 2 andere zusjes ze...? Fijn hoor dat ze lekker in bad zijn geweest.... Hier zijn ze thuis een keer samen in bad geweest met de kraamhulp... Wij gaan alweer richting de 4 maanden! Wauw, al bijna aan het fruit en groente, Gijs zit soms al hevig te smakken als hij ons ziet eten... echt leuk... Yippie, wat een heerlijke meiden zeg, Inderdaad die ogen, wauw! Meeting leuk! Maar alleen als het niet te ver u it de buurt is Wil ook best mijn huis openstellen hoor.... Mamav3, gelukkig gaat het weer de goede kant op... intensief he al die zieke kindjes.... Nu aan jezelf ook denken hoor, lekker gaan slapen zodra het kan
Meeting lijkt mij ook wel gezellig. Hier vanmorgen de 3x prikjes gehad. Onze schatjes zijn weer goedkeurd. B weegt nu 6070 en is 62 cm die volgt netjes de middellijn van de curve. I weegt nu 4700 en is 57 cm komt nu in de curve. Vrijdag zijn ze al weer 4 maanden wat gaat dat hard! Wanneer begonnen jullie met introduceren van vaste voeding?
@mama van 2, de dag dat ze 4 maanden werden begonnen met groente. Steeds 3 dagen hetzelfde en dan een ander smaakje en na 2 weken begonnen met fruit op dezelfde manier!
Hier voorhet eerst naar de ka geweest. Alles prima alleen bij m hoorde ze een hartruisje. Voor alle zekerheid begin maart langs de kindercardioloog voorceen echo van het hart. Ze groeien goed.
meeting lijkt me nu ook wel leuk!! werk onregelmatig maar eerst maar even wat meer duidelijkheid over waar en eanneer want ik kan misschien ruilen met een collega.............werken ikke moet er nog niet aan denken haha tot 16 apr verlof