Tweeling Mama's IIII

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door linnepinneke, 4 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Hoi meiden, maandag mag infuus van weeenremmers dr op vroegst pas af. Dan nog 1a2dgn afwachten zonder.... Nu gaat alles goed. Af en toe wat harderre buik maar minimaal... Baal wel dat vriendje morgen thuis gaat slapen en hele dag alleen maandag blegh! Twins bewegen goed!

2. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Bb, hou ze binnen he! 2,5 vind ik nog super netjes.. Hopelijk mag he vandeweek weer lekker naar huis! All, ik had verkeerde antibiotica gehad, ik blijk namelijk ook nog bronchitis te hebben, hoest snachts zo erg dat ik vreselijke druk can onder voel... Niet fijn hoop dat het vannacht beter gaat!

3. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Tnx meiden, erg fijn dat er zo meegeleefd word.

Hier gelukkig vannacht aardig kunnen slapen. 6uurtjes ofzo. Nadeel is dat ze hier om 7u al de kamer opkomen en ook saaf rond h12 nog.

Ik heb nog weinig harde buiken maar ben erg benieuwd hoe dit morgen zal zijn als infuus voor weeenremmers eraf gaat.

Ze zorgen goed voor me, straks weer spuit voor longrijping, rot spuit is dat, au!
    Voelt je zo wel heel afgesloten nu je kamer niet af mag... Maar voor goed doel hoop ik.

Allemaal: ik reageer niet persoonlijk op iedereeen gaat beetje lastig via tel. Maar lees alles mee hoor!

Mm7; het zit jou ook niet mee zeg. Beterschap!

Xxx

4. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Ja die longrijping zijn echt rot prikken! Rust goed.. En houdt in je hoofd dat ik met jou termijn al ontsluiting had en mn bmm was volledig verstreken, uiteindelijk ben ik ingeleid met 36.2 weken. Blijf positief.. Heb je trouwens een buddy voor het geval dat? All, de mama s met al 1 ouder kindje, zijn jullie tien in zk of thuis bevallen? Ik wil graag thuis bevallen in een bevallingsbad, iemand ervaring? Mn vk staat er erg posi tegenover!

5. sportmama

sportmama Actief lid

7 mrt 2010
    432
    0
    0
    administratief
    Gelderland
    Ben ff tijdje niet hier en wat lees ik, BB in het ziekenhuis!
    Je zult wel geschrokken zijn. Gelukkig op tijd aan de bel getrokken en fijn dat je in goede handen bent. Ook fijn dat je de beebjes goed voelt. Sterkte meis en ik kom vanaaf nog even spieken hoe het met je gaat.

6. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

mm7: een vriendin van mij heeft t/m persen (vorderde niet, toen alsnog naar zh) in bad gezeten thuis. Is haar erg goed bevallen. Ze kon zich heel goed ontspannen in het warme water.

7. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Ik wilde bij t.imo thuis bevallen. Gng allemaal heel goed. Todat ze mn vliezen braken en hij is stuit bleek te liggen. Dus ik moest met spoed naar ziekenhuis. En nu mxht het niet meer omdat een tweeling en sowieso een ka gehad dan moet je in het aiekenhuis bevallen..

Lijkt mij geweldig om in zo bad te bevallen!

8. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Ik ben zo snel bevallen van de twins dat ik sowieso al bang ben dat de vk te laat zal zijn, laat staan dat we dan nog na t zk moeten. En het warme water lijkt me zo fijn! Ik ga het bad deze week reserveren!

9. MySuNsHiNe

MySuNsHiNe Actief lid

5 jun 2011
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    BB he bah jij ook al..... hou je ze svp nog even lekker bij je!!! ik denk aan je en zal en heeeeeeeeeeeel hard duimen dat ze nog maar lekker n week of negen in je buik mogen blijven!!

10. sannie30

sannie30 Fanatiek lid

24 jan 2011
    1.050
    9
    38
    @ MM7; wat ik me afvraag; was jij heel erg bang dat het er weer 2 zouden zijn? Zijn er hier meer moeders die al een tweeling hadden, met nog een wens voor een 3e en die die angst hadden?

11. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    San, nee geen angst.. Met de twins ben ik door mmm en hormonen spuiten zwanger geworden. Nu was deze zwangerschap spontaan(een wonder) dus dacht vanaf het begin al dat het er niet 2 zouden zijn. Wij zouden wachten tot de twins 2 waren en dan weer de mmm ingaan, met hormonen spuiten heb je dan weer kans op een meerling, dat had ik dan niet erg gevonden.

12. caroline2008

caroline2008 Actief lid

20 feb 2012
    222
    0
    16
    wat zijn de symptomen van een tweeling-zwangerschap????hebben jullie iets anders gevoeld???ik ben benieuwd....

groetjes

13. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Niks anders gevoeld! Nu ben ik zwanger van 1 baby, en was ik zelfs misselijker dan bij de tweelingzwangerschap. Heb je het idee dat je een tweeling krijg?

14. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Kom ff zwaaien druk weekend... tot snel meiden

15. caroline2008

caroline2008 Actief lid

20 feb 2012
    222
    0
    16
    ik heb zelf helemaal geen symptomen! maar ik wel zo graag tweeling..dat vind ik heel leuk! mijn moeder heeft wel tweeling daarom dacht ik misschien krijg ik ook:)

16. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Ik ben daar dus wel "bang" voor... Wij gaan om die reden voorlopig ook nog niet proberen...

17. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Dames, ik moet echt even wat kwijt... Begin er een beetje moedeloos van te worden en weet het echt niet meer...

Ik ga graag op visite bij vriendinnen, mn vader etc maar sinds de jongens kunnen staan en nu ook lopen wordt ik gek van ze!!! De mannen zijn gek op geluid. Kastjes/laatjes zijn dus heel leuk om ze open te doen en weer zo hard mogelijk dicht te slaan... Bij ons thuis vinden ze dat ook prachtig maar hebben daar van die kinderbeveiling opgezet. Niet dat dat helpt want zo kun je ze nog steeds een stukje open doen om vervolgens hard dicht te slaan. Momenteel heb ik kastjes dicht geplakt met tape en mn dressoir bouw ik vol met de box en stoelen ervoor... Ziet er niet uit. Mn keuken heb ik alle grepen afgehaald maar mn huis is een grote puinzooi dus. Ik heb ook geprobeerd om er achteraan te lopen en ze steeds weg te halen maar na 3 weken werd het er maar niet beter op. Zeker ons humeur niet. Het lijkt wel of ze echt geen nee snappen. Op visite gaan doe ik dus ook bijna niet meer want ik kan nergens op mn gemakje zitten. Gisteren op verjaardag bij mijn vader. Van de 2 uur daar geweest te zijn heb ik denk ik wel 5 min op mn kont gezeten om snel mn koude koffie naar binnen te werken. En dan lopen daar nog andere kinderen los van hun leeftijd en die zitten werkelijk nergens aan terwijl die van mij de tafel leegroven van alle bekers etc om daar weer mee te gaan gooien...

HELP!!!! iemand de goude oplossing voor mij????

18. naomi33

naomi33 Bekend lid

18 aug 2006
    835
    0
    0
    tuinbouw
    emmen
    sorry ben ik ook even weer lees trouwens wel mee
    linnepinneke heel er kenbaar hier het zelfde probleem je bent gewoon aan het sporten met een tweeling haha
    amber kan nu lopen en thom dan alleenlang de tafel maar niks is meer veilig amber krijgt zelf woede aanvallen dan begint ze te bijten en in de haren trekken dus hier ook HELP:(

19. sannie30

sannie30 Fanatiek lid

24 jan 2011
    1.050
    9
    38
    @ linnepinneke en Naomi; heeeeeeeel herkenbaar. Als ik straks thuis ben zal ik ff reageren....

20. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Linnepinnek: bij jullei thuis eventueel een grondbox? Hebben ze genoeg ruimte maar komen ze niet aan de dingen die jij niet wilt??

En tja op bezoek gaan.. Toch volhouden.. Ik mag in mn handen knijpen want t.imo gedraagt zich altijd heel goed.. Maar denk de enige manier is om toch heel consenquent te blijven. Snappen ze wel al wat je hun vertelt.. Anders toch telkens zeggen ik heb liever dat je er niet aan komt of ik heb liever dat je even op de bank komt zitten en niet gaat rond rennen.. Het lijkt mij erg lastig en snap je helemaal hoor! Merk aan mijzelf dat ik ook langzaam tegen die dingen ga aanlopen, want f en l zijn nu erg aan het ontdekken en gaan overal staan! Wat het niet makkelijk maakt om ergens heen te gaan..

Deel Deze Pagina