Over geplaatst naar ander zh. Veel harde buiken, sommige erg pijnlijk. Bmm neemt af... Geen weeen remmers meer heeft geen zin zei de arts. Ik zit dr doorheen, moe misselijk en buik en rugpijn... Stomme onzekerheid Xxx
Ooohh BezigBijtje, sterkte hoor.... Vervelend die onzekerheid... Mochten ze zich nu aandienen laten ze ze ook komen begrijp ik nu...? Je ligt nu in een academisch ziekenhuis ipv streek? Heel veel sterkte hoor!
Oh hier lopen ze niet maar ze ontdekken alles staand en kruipend ook wel dus hier ook af en toe om gek van te worden. Aan en uit knop van onze dreambox en tv vinden ze maar al te goed!!!! :x Het is idd zwaar maar heb me er bij neergelegd. Wij hebben jippie magneetsloten overal op, ook op het dressoir. Die zijn iets duurder maar kunnen geen kiertjes meer open. BB ik duim mee Iemand nog interesse Marktplaats.nl > Puma baby sneakers maat 18 (tweeling) - Kinderen en Baby's - Babykleding | Schoentjes en Sokjes Marktplaats.nl > Lief lifestyle schoentjes 6-12 maanden (evt tweeling) - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Schoenen en Sokken Marktplaats.nl > Fisher Price Precious Planet Muziek / Licht (box / ledikant) - Kinderen en Baby's - Speelgoed | Fisher-Price
San ik probeer deze week te kijken naar de kleertjes die ik nog heb op zolder, heb het erg druk gehad vorige week. Heb ook geen idee wat ik allemaal nog heb aangezien ik ook een keer op een rommelmarkt heb gestaan en wat dingen heb verkocht. Foto's volgen snel
Oh bb rustig aan... Ik ken je gevoel is idd protocol om na 48h te stoppen en dan... als het komt dan komen ze! Ontzettend oneerlijk is dat! Naar wel zkh wordt je over geplaats? Wij hebben super goede ervaring in het AMC, ze hebben daar toen zelfs besloten om mij toch nog tegen protocol in, nogmaals 48H weeenremmers te geven. Alleen was ik natuurlijk pas 25 weken zwanger toen. Slik je magnesium? Dat is namelijk erg goed... ik ben dat toen gaan slikken en de harde buiken werden niet minder, maar ze waren niet meer pijnlijk, het werdt minder hard ofzo. Ik duim voor je, je hebt me nr als er wat is, of je het even van je af wilt praten bel me dan he! Hou ze binnen! Sterkte... en wat is de reden dat je bent overgeplaats? Ben je in eerste instantie dan niet al gelijk naar een ziekenhuis met nicu gebracht?
BB: sterkte en hoopelijk blijven ze nog even binnen!! Andere zwangere dames gaat goed met jullie!!! Houd vol! en straks lekker genieten van 2 ukkies!!! Hier al vroeg op. T.imo gaat vandaag voopr het eerst naar special opvang:O wordt zo opgehaald met busje. Ow meiden wat vind ik het moeilijk.. hem zo los te moeten laten daar staat die dan met zn tasje met een broodje erin en fruit.. och och.. Sorry klaagzang..
Klopt, ik lag in streek (mijn eigen) maar het radboud ligt daar maar 5min rijden vandaan. Omdat ik gister veel harde buiken gad waren ze bang dat t zou gaan beginnen. Dus vandaar naar radboud. Vannacht is t rustig geweest, tenminste heb gied geslapen en niet wakker van de harde buiken! Nu erg misselijk en spugen weer (balen) maar buik is ook rustig. 1x in half uur max. N harde buik. Vandaag afwachten! Liefs
Oei, bb, nog steeds onzekere tijden bij jou lees ik.... gelukkig heb je een redelijk goede nacht achter de rug. Ik duim me suf dat je je kindjes nog lang bij je mag houden! Je bent in goede handen in het Radboud meis! (Ik heb alleen maar goede ervaringen daar gehad want onze tweeling is daar ontstaan na ivf!) Jij moet gewoon ook eens wat geluk hebben, tot nu toe alleen maar ellende bij jou...dikke knuf!
Ik lag in zelfde stad in zh. Radboud ligt er 10min vandaan. Maar ander zh mogen ze pas met 32wkn vandaar. Ik kom uit buurt van nijmegen. Alles rustig hier. Buiken doen minder zeer en komen minder vaak... Nu wachten op echo want twins spelen verstoppertje met ctg
Heb je al op fb opgezocht via karin !!!Spannend meis ben erg benieuwd hou de twee nog lekker binnen hoor!! X
Hallo meiden, Misschien ben ik een beetje brutaal dat ik hier zomaar even binnen val..Maar ik heb een vraag en misschien kunnen jullie mij daarmee helpen..? Gister heb ik mijn eerste echo gehad (8weken zwanger) en daarop waren 2 vruchtzakjes te zien. De een is groter dan de andere en bij de grote was een kleintje met hartactie te zien, in de wat kleinere was een kleinte zonder hartactie te zien..na ze hebben opgemeten zat er een week verschil tussen de kleintjes. Volgens de verloskundige moeten we er rekening mee houden dat de kleinste overleden is en is het nog maar de vraag of de andere het ook red. Over 2 weken moeten we terugkomen, maar ik ben zoo aan het piekeren..heeft 1 van jullie misschien ook zoiets meegemaakt?? *Breekt weer uit*
hoi doe maar rustig aan . je mag van mij ook wel een pakket maken en opsturen want wat elize en naomi aanhebben vond ik altijd leuk dan maak ik gewoon geld over . zie maar groetjes san
Friesje: nee helaas in die maat zitten mn meiden nog niet Hoe gaat het met je meisjes? hoe vindt grote zus het?
BB: hmmm... ze zitten in elk geval nog in jouw buik. Nu hoop ik dat de boel vanzelf rustig wordt. Weet je al of je eventueel opnieuw remmers gaat krijgen? Sterkte maar weer!
misslisa je heb pb.. groetjes allemaal hier super druk.. meiden zaterdag jarig.. vakantie op mijn werk betekend dat ik veel werk.. spreek jullie weer!! xxx