Tweeling Mama's IIII

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door linnepinneke, 4 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Reageer even snel : misslisa, hier meegemaakt alleen bij mij waren er 3 vruchtzakjes te zien, 1 heeft het helaas niet gered maar de andere 2 zijn inmiddels alweer 1 jaar. Google even op vanishing twin syndrom, dan vind je meer info. Het blijft afwachten, succes/sterkte!

2. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    friejsje, ik heb misschien nog wel wat kleertjes voor je van Renske.... Ga ik morgen even de zolder op, dan gaan mn meiden logeren bij Opa & Oma.... heb ik ff wat meer mn handen vrij ;)

3. friesje1978

friesje1978 Actief lid

7 jun 2011
    322
    0
    16
    NULL
    NULL
    candijtje> ik ben benieuwd.

mv3> grote zus is trots en lief en af en toe een klein draakje.
    met de andere twee gaat het prima...eten...slapen....huilen....even spelen ik wacht nu op meer reactie.
    ik geniet van ze en van gezin

4. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Mamavan3 ze zitten nu zelf in 80/86 maar ik zal er naar kijken of er al iets tussen zit wat ze niet meer passen.

San we houden contact

5. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    @Jane hoe gaat het met de fysio??? En waar komt tie nou precies voor?

6. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Om te kijken hoe het gaat met Naomi betreffende het optrekken, ze is al goed vooruit gegaan. Ook het tenen staan wordt minder, verder krijg ik voor beide dames tips om ze te begeleiden met het zelf gaan leren en durven lopen. Maar dit alles rustig aan omdat ze ook pas laat zijn begonnen met voortbewegen.

7. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bb hoe is het nu met jou en de kleintjes?

8. MySuNsHiNe

MySuNsHiNe Actief lid

5 jun 2011
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    BB hoe gaat het nu??

9. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Nog weinig nieuws hiero, ik voel me goed. Op de ochtenden misselijk na. De harde buiken lijken rustig te bkijven... 1x in t uur ofzo. Net van ctg af, ze zei dat.bovenste kindje sinds vandaag wel reageeert op de hardere wordende buijen door hartslag die zakt. Weet iemand of dit erg is? Wat dit inhoud? Valt denk ik wel mee want mocht van ctg af maar vraag t me af

Dadelijk komt dokter hoor ik vast meer. En een uitgebreide echo rond h12. Eindelijk ff deze kamer af. Wel in een rolstoel.

Vandaag wat meer in beweging. Lees; in stoel zitten en op gang stukjd lopen.
    Benieuwd hoe t dan gaat.

Verder.... Weinig te melden geloof ik.

10. sportmama

sportmama Actief lid

7 mrt 2010
    432
    0
    0
    administratief
    Gelderland
    Klinkt wel hoopgevend BB dat je harde buiken afnemen! Nou, straks echo, ben benieuwd...sterkte!

11. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Hoop dat de hartslagdips niet te ver dalen want dan kan het niet goed zijn maar als er niet gelijk een gyn op af kwam zal het wel goed zitten!!!

12. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Ze gingen van 150 naar 135 geloof ik te zien te hebben. Maar dokter is geweest en zei dr niks over dus zal wel oke zijn.

Net uur lang zeer uitgebreide echo gehad, fototjes rijker hihi. Alles is echt perfect. Gewichten zijn toch echt al 1200gram van beide. (geloofde ze in vorig zh niet omdat dat zo groot zou zijn voor een 1ling in dat termijn zelfs al...?) We moesten dr trots op zijn want was voor 2ling heel erg goed. Somnige 1ling mamas zouden al jaloers zijn zeiden ze hihi.

Harde buiken vallen mee, 1x in t uur maximaal en niet pijnlijk. Voel ze alleen beetje.opblazen als een ballon hihi.

Hooop zo morgen naar huis! Hangt morgen van bmm meting af...!

13. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Bb wel arts had je in het streekziekenhuis Dokter Sporken?
    Fijn dat de harde buiken afnemen en de kids zo mooi op groei zijn!

X

14. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

BB: ik lees best positieve berichten van jou! Vooral de groei van die kleintjes... wow!! Wel het mooie bewijs dat zij er niet onder te lijden hebben dat jij zoveel spuugt/gespuugd hebt!
    Ter vergelijking met jouw gewichten: met 27+5 wogen mijn kleintjes 1040 g & 890 g!!

Hier: pfffff... naast bronchitis nu ook middenoorontsteking. Dit zijn geen leuke geintjes zo. :(

15. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Friesje, ik heb je een email gestuurd met fotoos van kleding... voornamelijk zomer denk dat je dat zoekt.... Kijk maar of het wat voor je is :)

Oudste 2 zijn heerlijk aan het logeren bij opa & oma. Wel rustig zo hoor.... 2 kleintjes zo maar eens wakker maken voor de laatste fles. Ze doen het super op 4 flessen, niet verwacht!

BB fijn voor je dat de tweeling zo lekker groeit! Hopen dat je snel naar huis mag, daar gedijt het toch beter :)

16. mama van 2

mama van 2 Actief lid

7 dec 2011
    179
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    bb duim voor je dat je morgen naar huis mag
    Hier vandaag begonnen met fruithapjes B vond het super en kon er geen genoeg van krijgen I moest duidelijk wennen.
    Hoe word het schema als je fruithapjes gaat geven?
    En gaven jullie ook eerst paar dagen achter elkaar hetzelfde?

17. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Wij zitten op volgend schema:
    tussen 7.00 - 8.00 uur sochtends de 1e fles 180 - 6
    tussen 10.00 - 11.00 fruit
    rond 12 uur fles 180-6
    16.00 uur fles 180-6
    en dan rond 1900-1930 de laatste fles 180-6

Fruit ben ik begonnen met peer, 1 peer voor zn 2tjes, na 3x er een liga doorgegaan want het werd zo dun.... 4 of 5x hetzelfde gehad nu.... Morgen gaan we over op meloen (als die rijp is...) anders appel, ook een paar dagen aan houden.... Als ze het goed eten dan 1 stuk per kind. Nu krijgen ze tussen de 80 en 100 gram fruit per kind per keer....

18. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Candijtje: heb gestemd op je foto van Gijs en Lieke hoor:)

Verder lekker druk hier.. lees dus wel mee.

19. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Bb, hoop dat je naar huis mag vandaag! Candijtje, ik ga ook even stemmen.. En zijn de schalen al gearriveerd?

20. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Ik heb uiteraard ook even gestemd!!!

Deel Deze Pagina