BB wat fijn zeg! En inderdaad rustig aan doen hoor! Sjaantje, ik heb hem dus afgelopen maandag gekocht via marktplaats. heb er wel een dikke 100 km voor moeten rijden maar op marktplaats gaan ze als warme broodjes zeg maar.... Ik heb er 425 voor betaal en hij is 4 jaar oud, regenhuif en een zeil voor op de bak zit erbij. Babyschalen dus niet maar die heb ik dus van mm7 overgenomen. mm7 ze zijn vanmorgen gebracht hoor, top! Nu maar ff hopen dat die vieze miezer weggaat dan kunnen we lekker ff een rondje doen Ik dnek dat ik er straks veel plezier aan zal hebben... Lekker even naar het park als de oudste op school zit.... dat is net ff te ver lopen.... en gewoon een rondje fietsen met zn 3tjes in de bak, van mij mag het zomer worden! dames die nog niet gestemd hebben op de baby-van0de-maand-foto stem even op Gijs & Lieke Mijn dank is groot
Candijtje: ga voor je stemmen! Welke bakfiets is het die jij hebt gekocht? Ik heb ook naar een bakfiets gekeken, maar eentje waar zowel twee baby's inkunnen + peuter vond ik nog lastig te vinden. Ik kwam uiteindelijk op zo'n verlengde bakfiets met één wiel voor en één achter. Toch niet gekocht, maar misschien doe ik de investering alsnog... BB: super dat je naar huis mag! Best snel zo ineens! Is jouw bmm nog steeds die 2,5 dan??
Ik heb een babboe bakfiets, met 3 wielen. Kunnen 2 babyschalen in op 1 bankje en dan heb ik het andere bankje nog over voor mn 2 andere dochters eventueel... 5 versnellingen.... Je krijgt er wel been spieren van Maar de hoop is dat onze oudste dochter van de zomer zelf zonder zijwieltjes kan fietsen... Maar nu kan ze er zelf in iedergeval nog bij... en ze hebben er al dikke schik in gehad Nieuw kom je al snel op 1200 euro uit.... *boink*
Hier bakfiets van Johnny loco gekocht met trapondersteuning!! maar die zijn erg prijzig (2900 euro) we hebben hem gedeeltelijk met fietsplan gekocht en vorig jaar zomer de vakantie over geslagen nu maar hopen op een mooie zomer en dan lekker genieten met onze boefjes.
Beenspieren...hi hi.... Ik keek ook al meteen naar diegene met trapondersteuning moi lazy.... Maar dat hoor ik nog wel als nadeel, dat ze zo zwaar trappen. Wel een topuitvinding!
Trapondersteuning lijkt me ook wel lekker ja, maar dan werd ie nog een stuk duurder inderdaad en voorlopig gaan we er toch geen tochten van tig kilometers maken... Is nu eerst voor even naar het park, naar school en een rondje in de buurt dus dat moet nog wel lukken ik ben er in iedergeval blij mee... wachten alleen nog op het lekkere weer, een beetje zon enzo...
Wat fijn candijtje! Lekker fietsen maar.. Hier de babboe big gekregen voor mn eerste moederdag. Soms stunt babboe mwt showmodellen, die van ons is dat ook wij waren 1090 kwijt met babyschalen en regentent!
Dames die gestemd hebben thx! Dames die nog niet gestemd hebben, stem op Gijs & Lieke bij babyfoto van de maand
ben heel druk met nieuw webwinkeltje! even stiekem een linkje! bij kraamkatootje! | kraamkatootje (nog niet helemaal af, maar ik ben alvast begonnen. Ga eerdaags zelf knuffelpopjes maken/naaien voor goedkoop prijsje, druk,druk,druk!)
Hoi meiden , Bb fijn weer thuis misuneshine hoe is het met de kleintjes en met jou? Bakfiets leuk om die te zien met meerdere kindjes erin ik ga toxh voor een mamafiets tegen die tijd hebben jullie nog tips voor een luiertas ben nog zoekende denk jullie hebben de tas. Groetjes san
Hallo dames ben er even snel...bijgelezen maar ben kapot moe dus reageer even kort @ BB wat goed dat je weer lekker naar huis mocht!doe je wel svp rustig aan??!! @bakfiets zou ook graag een willen,da ht zelf aan 2de hands,scheelt wel n hoop in de prijs idd. @hier JoEPPIE D en N mogen morgen naar huis
samloes: ziet er erg leuk uit!! Hoe xzijn je nachten inmiddels?? Myshine: wat fijn meid!!! Van harte met de thuiskom dag van je 2 ukkies!!! Bakfiets: hier ook naar gekeken... maar heb toch gekozen voor een fietskar.. en ben er super blij mee! Dames liggen heerlijk uit de wind/regen enz.. en fiets niet heel zwaar. Kan hem afkoppelen naar buggy.
my sun gefelicieerd geniet ervan vandaag!!!; heb idd ook over fietskar gedacht maar op langer termijn lijkt me zn bakfiets ook wel handig.... maar mss ga ik uiteindelijk ook wel voor een fietskar hoor idd dat je die af kan koppelen is ook wel nou hier tandje nummer 5 door bij jax:Ohij gaat als een speer!! xx
Mysun: wiehoooooooeeeee!!!! Hoe laat halen jullie ze op?! Samloes: leuk hoor!! Heb je daar nog tijd voor?! Bakfiets: ik heb een auto!! Haha, en heb een mamafiets nu 2 jaar, maar pas 4x gebruikt of zo... Ben niet zo'n fietser... Doe het lopend, of in de auto... Hier: vanmiddag de kindjes weer wegbrengen naar schoonouders. Ik moet morgen weer vroeg werken, en man ook... Dus gaan ze vanmiddag alvast, anders moet ik morgen zo vroeg weer met het hele spul slepen... Dus dan maken we er maar weer wat van, en gaan we f uit eten...
mysun gefeliciteerd! Heerlijk voor je, genietse! @mamavan3 goed heel goed hier. Ze zijn tussendoor nog wel ziek geweest, allemaal de griep en toen werden ze snachts wakker voor een extra fles. Maar nu doen ze het heel goed. 20 uur erin en 8 uur eruit. Heerlijk! Ze eten ook goed. Boventanden nu aan het doorkomen, kunnen bijna zelfstandig zitten, nog beetje wiebelig! En tijgeren de kamer door en zeggen mama! Zo leuk! Ze zijn niet zo rap als jouw meiden. Wow, wat gaan die hard! Een vraagje, Jet en Mies zijn nu 9 maanden en drinken per dag 2,5 fles en de rest vaste voeding. Hoelang blijven die flessen ook al weer? Ik merk dat ze de flessen die ze nu drinken echt nog nodig hebben.