Tweeling Mama's IIII

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door linnepinneke, 4 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Gelukkig!!

2. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Nikkie: die meiden van jou zijn anders ook echt kanjers!!!!! Nu al zo goed doorslapen!! Wij deden als we even de stad in gingen de maxis op het onderstel en dan kon t.imo op die voorbumber zitten was ook erg fijn!

Lief dat je het vraagt over t. Hij gaat naar een kinderdagverblijf voor kids met beperkingen die kunnen varieren tot een lichte taalachterstand tot zwaar gehandicapt. Hij komt in een groep te zitten die dan schoolvoorbereidend is. Daar zitten kindjes van 3 tot 5 jaar die net een extra steuntje nodig hebben voordat ze naar school gaan. Voor hem is vooral het voordeel dat er een fysio,ergo en logopedist in huis is die met hem tijdens de opvang oefeningen gaan doen.. Indicatie is aangevraagd, daar is het nu op wachten.. Gelukkig geen opzegtermijn voor hem bij het kdv waar die nu op zit. Dus als we groen licht krijgen van ciz gaat die meteen naar de andere opvang

Sjaantje: fijn we drinken!! Hier hebben ze het ook een poos gehad dat ze minder dronken. Ik ben toen wat kleinere flesjes gaan aanbieden meerdere keren op een dag zodat ze wel genoeg vocht binnen kregen.

3. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Wat fijn dat hij dan daar z'n fysio en zo kan krijgen! Hoeft hij niet steeds ook nog ergens anders heen! En idd even een extra steuntje in de rug voor hem!
    Zit dat kdv dan een beetje in de buurt voor jullie?
    Hoop dat hij het daar naar z'n zin krijgt, en de indersteuning krijgt de hij nodig heeft!

Onze meiden zijn idd ook kanjers! Ben ook echt wel super trots op ze. Begin ook steeds meer te genieten! Erg fijn!

4. MySuNsHiNe

MySuNsHiNe Actief lid

5 jun 2011
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goede morgen!M'n kleintjes nog lekker in m'n buikje.Vandaag wel onrustige buik. Nou ja wie weet zijn ze weer de boel van binnen aan t verbouwen,of zoeken weer een andere ligging....nu met hoofd naar beneden hoopt deze mama :D:D want deze mama wil toch echt wel normaal bevallen!!! Geen kz meer pleeeaaaase;)

5. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Wat een goed nieuws meis!!!! Al 28 en een halve week, op naar de 32 en een halve week :)

6. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Mysun: goed zo!!! Jij gaat mijn record niet breken hoor! Je houd ze mooi binnen!! Hou vol!

7. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Mijn vliezen braken maar had geen weeen. Vinn is met 36 weken gedraaid van onvolkomen stuit in stuit. Toen ik aan kwam in het ziekenhuis kwamen ze daarachter tijdens een echo. Kreeg toen optie vaginasl of ks. En alsik vaginaal koos was er een mogelijkheid dat vinn met ks werd gehaald. Ik koos voor vaginaal en het is prima gelukt.

8. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Oh en hier was het inleiden bij 37 weken als het voor de moeder te zwaar zou worden, maar zouden de babys blijven zitten en ging het met hen goed, dan pas inleiding bij 39 weken maar vanaf 37 weken had je daar dus wel enige inspraak in.

9. MySuNsHiNe

MySuNsHiNe Actief lid

5 jun 2011
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    Doc was er net.ze zei,als alles goed blijft gaan tot maandag,en maandag de groeiecho goed is,ze de baarmoedermond op gaanmeten en die nog hetzelfde is, we dan toch erover moeten hebben ,eraan gaan denken om naar huis te gaan...... dus duimen duimen.
    Ik probeer me niet te veel te focussen daarop,
    Maar meer te leven afwachten tot maandag zeg maar.anders word ik nog hyper hier :D

10. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Whiiiiiiiiiiiiooooiiiiiiiiiiiui!!! Das toch wel stiekem voorzichtig prachtig nieuws!

11. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Jaaaa goed nieuws!! Ik duim voor je...

12. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    meiden tnx voor jullie reactie!

sunshine; jjeeeeeejj das goed nieuws! Ik duim voor je!

13. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Wat fijn mysun dat je mss naar huis mag!!! Ik duim voor je dat er niets veranderd is!!!

14. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Wauw, das een lekker bericht MySunShine.... Duimen draaien voor jou!

Verder weinig te melden hier.... 2ling dot het super... gister al om 2130 de fles gegeven ze hadden honger, we hadden zo iets we zien wel wanneer ze komen.... was het gewoon 7.15 uur vanmorgen.... wauw! Verder een beetje een lummeldagje.... rotweer buiten, binnen beetje rommelen, computeren lezen, wii spelen, ohja hebben cakejes gebakken met de meiden.... Morgen komt zwager en schoonzusje met kids langs op kraam bezoek jaja, lekker vlot he... 21 oktober gebeld dat de 2ling geboren is.... vervolgens niets gehoord, geen belletje, kaartje of wat dan ook... dussuh heb er niet zo heel veel zin in....

15. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    21 oktober... Ja die zijn er lekker vlot bij ;)

16. rave angel

rave angel Actief lid

10 nov 2008
    437
    0
    16
    Hengelo
    Schandalig is dat hè...kan er ook zo boos om worden. Hier een schoonzusje die haar nichtjes nog steeds niet gezien heeft. Maar wel bellen of we 10 december op haar verjaardag komen...euh....wat denk je zelf?:x

Hier gaat alles z'n gangetje. Meisjes slapen tot nu toe nog steeds lekker door's nachts, heerlijk!

Mysun,.goed bericht zeg! weet nog heel goed dat ik na 3 weken ziekenhuis te horen kreeg dat ik naar huis mocht...ik snap hoe je je voelt :D

17. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Wat een goed nieuwe MySunshine, ik blijf voor jullie duimen!!

18. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Hier ook vaginaal bevallen en daar was ik zelf wel blij om anders had ik niet zelf kunnen rijden naar mijn meisjes in het zkh. Vriendlief ging namelijk weer werken totdat ze naar huis mochten. Eerste lag in hoofdligging en tweede heeft lang in stuit gelegen maar een week voordat ik beviel was Naomi gedraaid in hoofdligging.

Mysun hoop dat je naar huis mag, zal wel lekker zijn als je je aan je rust houd.

Verder morgen een tweelingverjaardag van kennissen van ons, worden alweer 1 jaar.

19. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Vannacht slapen de meiden voor het eerst in hun eigen kamer. Overdag slapen ze er al, maar 's nachts lagen ze nog bij ons in de wieg.
    Broerlief is nu uit logeren, dus wilde het nu graag proberen. Als ze wel beginnen te krijsen word hij er iig niet wakker van...
    Ben benieuwd, vind het best spannend!

Weer een stapje richting zelfstandigheid...

20. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Mysunn yes!!!dat zijn nog eens berichten ik zal voor je duimen meis!

Nikki hoe is het vannacht gegaan?!

Yeah Jax gaat goed 22.30 tot 6.30 dat zijn nog eens nachten...weet je wat ik nu gedaan heb...geen fles van 210 maar een fles van 240 gemaakt :O en dan doe ik eerst hem laat ik m ff spelen in de wipstoel doe ik skye en als ze dan alletwee klaar zijn voor de nacht hoppa erin dus half 12 gaat hij dan uiteindelijk slapen en dat werkt goed?!

Skye drinkt ook weer goed!!Gelukkig...

X

Deel Deze Pagina