Tweeling Mama's IIII

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door linnepinneke, 4 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Inderdaad, respect voor je hoor MissQ, jij ook bedankt voor al je medeleven bij een ieder van ons! Hoop dat je je weer snel mag melden met goed nieuws hier, ongeacht of het er 1 of 2 is ;)
    Sterkte met het verwerken van alles!

En bedankt voor je stem natuurlijk!

2. Maxje

Maxje Lid

9 dec 2011
    27
    0
    0
    Amsterdam

Gestemd! En wat knus zo samen in een bedje :)
    Ik hoop dat andere mamma's draagdoek tips hebben!

3. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Thx Maxje :)

Toen we de verloskamer in gingen en zagen dat er maar 1 wiegje stond zeiden we al tegen het verplegend personeel... "het zijn er 2 hoor, er staat maar 1 wiegje" en toen zeiden ze dus dat ze samen in een wiegje kwamen te liggen :) Echt super schattig... thuis ook nog een paar dagen samen in een wieg gelegen, zò lief...

4. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Ik kleed mn jongens eigenlijk ook altijd nog hetzelfde of een ander kleurtje omdat ik het nu nog erg schattig vind! En nu maar kijken tot hoe lang het leuk blijft want net als Sannie zegt het is bij mij ook een 1eiige tweeling maar totaal verschillend van karakter!!!

5. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    @Jane, kreeg echt tranen in mijn ogen toen ik jou reactie las.... damn meis!!!! THX

@candijtje, ik zal me melden hier als het ooit nog zover mag komen!!! De twijfel is hier nog steeds, 1 of 2 eitjes terug plaatsen ;)

6. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Miss q ik snap je helemaal meis...jij hebt veel steun aan ons gehad meis maar wij hebben het ook fijn gevonden met jou mee te mogen leven en jou er via deze weg mischien toch een beetje doorheen te slepen....sterkte voor de komende tijd en wie weet tot ziens...

Candijtje kheb ook gestemd hoor!!Hoop dat je gaat winnen...heb ook al x meegedaan :( maar is niks geworden hihi

Nieuwe zwangere van harte welkom!!!leuk weer hoor!

straks weer naar t bureau ben benieuwd......

hier inmiddels gewoon weer een late fles nog :( Jax was nu 6u wakker..skye slaapt nog wel...heb voor mezelf besloten pas als hij een week lang elke ochtend om 6u wakker is geworden ga ik m afbouwen......t zal toch een keer goed moeten komen?!!

X

7. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

mm7: dank je voor jouw info over hoe het bij jou ging qua bloeddruk. Ik heb nu ook gelezen dat vanaf onderdruk van 95 pas schade kan onstaan dus dan snap ik wel dat onderdruk 90 nu geen actie behoeft. Ach, morgen zal m'n bd wel weer netjes zijn.

Maxje: ik ken iemand die heel druk is in het draagdoeken-wereldje. Zij is ook draagconsulent (ja ja, het bestaat). Zij kan jou heel goed op weg helpen. Als je mij jouw gegevens per pb stuurt kan ik jullie met elkaar in contact brengen??
    Ik ga wel dragen, maar dan 1 kindje. Denk dat 2 tegelijkertijd voor mij een beetje too much is :)

MissQ: dank je wel voor jouw lieve woorden. Ik ben blij dat wij je tot steun hebben kunnen zijn gedurende deze rotperiode. Een hele dikke knuffel en ik hoop dat het jullie snel gegeven is weer in verwachting te zijn!

8. sportmama

sportmama Actief lid

7 mrt 2010
    432
    0
    0
    administratief
    Gelderland
    Hey dames, veel gekletst hier! Ook weer nieuwe dames erbij, welkom!
    Misq, wat een mooie woorden weer, goed dat je je blik weer geheel op de toekomst richt. Ik hoop dat je je verlies een goed plekje kan geven! Suc6 met alles en ik hoop op een mooie onbezorgde zwangerschap voor jou!
    BB, hoe is het nu met jou? Morgen trouwen las ik??? Wat gaaf jôh!

De kogel is hier door de kerk, ik ga vanaf deze week halve dagen werken (do en vr) en volgende week ook en dan....is het afgelopen en ga ik heeeeeerlijk thuis cocoonen!
    Net nog even 2 buikfoto's gemaakt:

9. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

Ziet er goed uit sportmama! En heerlijk dat je nu gaat afbouwen met werk!

10. friesje1978

friesje1978 Actief lid

7 jun 2011
    322
    0
    16
    NULL
    NULL
    hoi hoi alle nieuwe zwangeren welkom hierzo

sportmama> mooi buikje

ervaring met draagdoek, nee alleen soms even de bjorn drager gebruikt.

miisq jij ook bedankt voor alles hierzo. En wil je sterkte maar ook onwijs veel succes met de komende tijden.
    ik hoop snel goed nbieuws te lezen.

candijtje> ook ik heb gestemd.

mm7 ging jij nu verbouwen? ooooh mijn hersens lezen zo veel, ikke niet meer weten haha

ik heb nog ca 5 weken verlof en dan weer werken. Heb er stiekum ook wel een beetje zin in

11. mama van 2

mama van 2 Actief lid

7 dec 2011
    179
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Misq heel veel succes met het vervolg traject en vind het echt knap hoe je je altijd overeind wist te houden en ons kon steunen.
    Hier verschillende draagzakken geprobeerd (wel altijd maar voor 1 kind) De baby bjorn vinden we het fijnst en de premaxx vonden beide kindjes hier niks.
    Friesje kan me voorstellen dat het stiekum wel weer een lekker vooruitzicht is om weer te mogen werken. Ga je veel werken?
    Nieuwe dames welkom leuk dat jullie je verhaal met ons willen delen.
    Hier weinig nieuws gaat wel lekker.

12. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Nieuwe dames: welkom!!

MissQ: wat vind ik het dapper van je dat je weer even wat van je laat horen. Kan me goed voorstellen dat je een tijdperk af wilt sluiten. Doe het wel in je eigen tempo, en forceer niks! Mooi dat je je beide kindjes een mooie plekje in huis wilt geven!

Ik wil je ook nog bedanken voor alle mooie woorden die je geschreven hebt.

Heel veel succes en sterkte in de toekomst, en mochten jullie goed nieuws hebben, laat je het ons dan nog wel even weten?

Hier: drukdrukdruk! Ben weer aan het werk, dus weinig tijd om mee te schrijven!

13. friesje1978

friesje1978 Actief lid

7 jun 2011
    322
    0
    16
    NULL
    NULL
    mama van twee> ik heb even teruggelezen en jij hebt een fietskar? had jij kindjes in de maxicosi of in een schelp?
    vond/vind je het niet eng in het begin dat je er geen zicht op hebt als je aan het fietsen bent vooral als ze zo klein waren? en kun je fietskar makkelijk afkoppelen en in elkaar doen?

ik ben me lekker aan het orienteren voor fietskar of toch bakfiets.
    maar denk toch oook aan de kosten en aan de handigheid enz enz.

14. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Friesje: ik heb een fietskar.. De croozer voor 2 kindjes.. Vind hem heeerlijk fiets niet veel zwaarder. Ik had er wel 2 babyschalen bij want de sitjes waar ze in zitten kunnen niet plat. Voordeel van de croozer is dat je hem kan afkoppelen en dan een ander wiel er op zetten en zo krijg je een buggy.,

15. mama van 2

mama van 2 Actief lid

7 dec 2011
    179
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Idd mama van 3 heeft de fietskar wij hebben een bakfiets maar nog niet gefietst met de kids dus kan nog niet vertellen hoe dat is.

16. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Candijtje je hoort morgen van me, het zijn wel newborn pakjes maar vallen erg groot.

Ik hoor van San morgen wat ze wil hebben, en als ze deze niet wil dan zal ik ze even meten.

Missq knuffel

17. sannie30

sannie30 Fanatiek lid

24 jan 2011
    1.050
    9
    38
    Voor de mama's in spe die nog op zoek zijn naar een goedkope easywalker duo; bij de ING kan je met je rentepunten een duowalker bestellen voor 450 euro. Dit is inclusief adapters. Daarnaast kun je bijpassende reiswiegen bestellen voor 100 euro per stuk ( alles nog wel exclusief verzendkosten). De kleuren vind ik wel apart, maar die Sand kleur vind ik wel mooi. Dus voor nog geen 700 euro heb je een volledige wagen!!!

18. friesje1978

friesje1978 Actief lid

7 jun 2011
    322
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mv3 bedankt....we gaan verdsr snuffelen op intetnet en langs fietsenzaak

19. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Nog even weer een vraag aan de mams die nog neit gestemd hebben op Gijs & Lieke bij baby van de maand.... Wil jullie dit als nog doen.... ik loop nog maar 1 stem voor ;0
    En vraag iedereen die je op zw-forum kent ook ff op onze twin te stemmen :) Onze dank is groot :)

20. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Candijtje!!!!SPAMMERD haha!!

Alles goed hier?!

X

Deel Deze Pagina