@san, ben jij zwanger van een 1 eiige tweeling? Hier zijn we er nog steeds niet achter... Volgende week nacontrole bij de gyn. dus zal eens vragen of ze er daar al uit zijn.. Of ze het aan de placenta hebben kunnen zien. O ja voor de nieuwsgierigen onder ons, heb foto's in mijn album staan. Wel eerst even vriendjes worden . Album is prive.
OZT, ik sluit me bij je aan hoor, ermelo is prachtig Je hebt prachtige fotoos van je gezinnetje in je album staan
@candijtje, dan is het 2 tegen 1 tegen 1 haha. Hebben wij gewonnen . Tuurlijk heb ik allang gestemd op Gijs en Lieke! Geweldige foto zo samen in 1 wiegje... *smelt*. En dank voor het compliment . Heb mijn forumnaam toch helemaal goed gekozen haha (wat een vooruitziende blik ).
Vandaag zijn F & N weer gewogen! Ze groeien als kool! F. is in 10 dagen van 2590 naar 2920 gegroeid! En N. van 2510 naar 2890! Wat een kanjers he!
Hoi het is 2 eiig en de 1 is 3 dagen jonger ha ha . Ermelo ja kan ook leuk zijn wil er zelf niet wonen maar goed ze hebben er dan wel weer een leuke speelhal.
otm, wauw zeg, kleine kanjertjes hoor, nog even en ze hebben echte spekkies Dat zie ik al aan Lieke, die herken je echt niet meer terug vann de fotoos toen ze 2450gram was... Nu dik 6 kilo Top dat je al gestemd heb op Gijs en Lieke Misschien nog even je shopaholic vriendinnetjes vragen om te stemmen....? De maand is nog zo lang
Otm: Wat een toppers zeg! Nieuwe: (weet je naam ff niet meer, sorry) Welkom!! Spannend!! Wanneer moet je voor het eerst naar de gyn?! Wat ben ik stiekem jaloers op alle mooie verhalen van de mama's die gewoon hebben mogen bevallen van hun 2 mooie wondertjes! Krijg er tranen van in mijn ogen! Hier mocht dat niet, T ess had dat waarschijnlijk niet gehaald... Heb vandaag met tranen in de ogen de foto's van M ace z'n bevalling (of nou ja, mijn bevalling van M ace) terug gekeken! Wat ben ik blij dat ik het toch 1 keer zelf heb mogen doen... Hier gaat het trouwens goed met onze toppers! Ben zo trots! Zijn zulke lekkere kindjes!! Binnenkort zal M ace naar de PSZ mogen, en dan hebben we de maandag ochtend met z'n 4 en, en de donderdagmiddag met z'n 3en! Stiekem lijkt me dat ook wel eventjes heel lekker! Even de aandacht voor hun, zonder dat ik nog een derde aandacht moet/wil geven!
Hoi meiden , Ik ben een leek maar hoor toch sommigen dat ze denken gefaald te hebben met een ks ik laat me verrassen en ga af op de artsen wat hun beter vinden . En kan het niet als falen zien. Wil niemand voor de borst dtoten hoor .
Ik denk zeker niet dat ik gefaald heb met m'n KS. Had het alleen zo graag willen doen... Het is zo bijzonder. Maar de gezondheidrisicos van jezelf of je kinderen wegen daar natuurlijk zwáár boven!
Ja ergens voelt het wel zo voor mij heb er ook best even last van gehad...dat gevoel word nu minder hoor....maar voor een [aar maandjes terug kon ik me heel druk maken heb er ook veel van gedroomd...ben ook erg blij dat onze oudste dochter natuurlijk geboren is WOW wat een ervaring maargoed nu kan ik alleen maar heel erg trots zijn op mezelf en als andere denken dat ik bij de tweeling een makkie heb gehad moeten ze dat maar lekker denken ik en de andere dames weten t wel beter...iedere bevalling heeft iets goede en slechte dingen...kijk nu vaak de foto's en probeer de mooie momenten te herinneren en de vervelende dingen laat ik achter me ZO moeders heeft gesproken mama van 3 bezigbijtje wij wonen eeeecht wel in de mooiste omgeving van gelderland toch otm ik ga even vriendjes met je worden!!ze doen t goed he!! san84!spannend maar ook o zo leuk een controle komt vast goed!
Wat zijn dr toch veel mama's in het oosten zeg... Zit ik dan zielig alleen in t prachtige Zeeuwse land haha
Nee vroeg het me gewoon af ik kan het nu niet en misschien nooit zeggen hoe een gewone bevalling is maar of ik dan gefaald heb denk het niet het gaat toch om de gezondheid van allen . Hmm hoop dat ik het goed verwoord maar ik vind beide keuzes en wie ook die beslist een zeer overwogen keuze waar je trots op moet zijn .
Linnepinneke, je zit gewoon veel te ver weg.... Hoe zit eht trouwens met de meeting... Gaan we nog een poging doen...?
Tuurlijk gaat het om de gezondheid van de kindjes en de moeder... Maar in mijn geval toendertijd met mijn 2e dochter.... Vond het echt niet leuk dat het een ks werd en we dat pas met 38 weken zw schap te horen kregen.... de een zei tis ook een groot kind, de ander zei weer van niet, de volgende weer wel etc. uiteindelijk was ze nog geen 8 pond en had het makkelijk vaginaal geboren kunnen worden... Ligg je klaar met catheter infuus etc. komt er een andere gyn voelen aan je buik en als nog voorstellen van waarom doe je het niet zelf... Was een hele bizarre situatie.... Is ook nog een "case" geweest in het vk en gyn overleg toendertijd in het ziekenhuis.... Vandaar dat ik de 2ling zelf op de wereld wilde zetten, maar niet ten koste van alles natuurlijk... gezondheid staat absoluut op 1... Ben daarom wel hèèl bij dat ik eht zelf gedaan heb.... Was toch echt mn laatste bevalling Tijdperk van zwanger zijn / bevallen goed afgesloten