he linnepineke ik ben een ras echt tukker.. maar voel me ook zeer thuis in het zeeuwse lang hoor.. even over de bevalling ik ben natuurlijk begonnen en e is ook zo geboren.. helaas werd het voor v als nog een keizersnee.. dus tja zo kan het ook nog.. meeting leuk.. ben enthousiast maar een ander mag het regelen lunteren was wel centraal weet niet waar linnie helemaal heen wil rijden
ja ik begrijp het allemaal wel , maar stel dat ik een ks moet dit is waarschijnlijk mijn enige zwangerschap en zal dan misschien nooit weten hoe het is om normaal te bevallen dan vind ik niet dat ik gefaalt heb zeg maar . maar goed alle opcies staan hier nog open hoor maar schrik er toch van dat velen er toch erg mee zitten .
@bevallingen, tuurlijk is een keizersnede geen falen! Hier hebben ze mij 2 opties geboden, of een dubbele stuitbevalling of keizersnede. Ik heb toen geantwoord dat ik het allebei niet echt zag zitten (haha) en dat ik het wel "op het moment" liet aankomen wat verstandig/haalbaar was. Nou F. liet geen keuze die verraste ons allemaal! Gelukkig had ik mijn onderbroek nog aan anders was ze vast van het bed gevallen . Ik wilde wel heel graag natuurlijk bevallen, en zeker omdat het bij de andere 2 ook heel goed te doen was en die zijn thuis geboren zonder complicaties in resp. 7 en 3,5 uur. Ook zag ik de herstelperiode niet echt zitten met nog 2 kleintjes hebben lopen en weinig tot geen hulp in de buurt. Maar als het beter was... dan had ik me er bij neergelegd. uiteindelijk gaan mama en kindjes voor! En mogen we heel erg blij zijn dat er meerdere opties zijn!
@candijtje, heb een verzoekje gedaan bij mn shopvriendinnetjes! En aan de stand te zien zijn er al een aantal die hebben gestemd! @bijeenkomst, ik wil best komen maar ik kan en wil komende tijd nog niet te ver weg. Daarom stem ik voor lunteren! Dat is bij mij om de hoek (nog geen 10 km haha). Dus als ik zo brutaal mag zijn om een suggestie te doen .
Ach ik zie het ook wel en laat het over me heen komen . is denk ik ook het makkelijkste allebei lijkt me niet leuk maar goed ze zitten er in en moeten er een keer uit . linksom of rechtsom .
Heel goed meid! Dat is de beste instelling! Ik heb dat ook echt geprobeerd bij alle 3 de zwangerschappen (bij de eerste 2 ging dat wat makkelijker ) maar relax, en de kindjes komen er vast wel uit. Maaaaarrrr, volg wel je eigen moedergevoel! Dat gevoel heeft het vaak wel goed, dus vertrouw op jezelf!
FF snel doorgelezen en ff snel reageren Missq kan me voorstellen dat het lastig is om te kiezen om meerdere eitjes terug te laten plaatsen. Het is toch gecompliceerder dan bij een eenling. Goed praten...fijn dat je je goed voelt bij het weer werken. Schommelen.... dat vonden ze hier ook geweldig Lijkt alweer zo lang geleden CIMG0488 - YouTube Natuurlijk bevallen....ben ook trots op mezelf dat ik het zelf heb gedaan. Alhoewel het niet veel scheelde of Naomi was met een spoedkeizersnede gekomen maar gelukkig was dat niet nodig dmv hulp van de gyn en geduw op mijn buik. Ik heb wel het idee gefaald te hebben qua zwangerschap....het voelt ook als onafgemaakt maar ik denk dat dat gevoel altijd wel zou blijven. MM7 kan me voorstellen dat je er tegenop ziet op je werk, succes. Trotter proficiat met je zwangerschap! Hier ook een toevalstreffer en geen tweelingen in de familie. Maar bij 1 eiig hoeft dat ook niet, dat kan iedereen overkomen. Ben dus wel benieuwd of jij 1 of 2 eiig krijgt. Ik gok 1 eiig. Verder ben ik het weer kwijt...sorry dames
Ik blijf dubbel in het keizersnede/natuurlijk bevallen verhaal. Als ik dan weer lees hoe fijn het is om normaal te bevallen....pffff. Ik heb alleen begrepen dat het herstel van een geplande ks ook wat makkelijker is dan van een spoedks. Ach, ik weet het ook niet. Mijn man zegt dat ik bang ben voor de bevalling en daarom nu zo sterk hang naar de ks. Misschien ook wel waar. Maar nogmaals, het lijkt net alsof ik er zelf voor kies maar vooralsnog is het het advies van mijn gyn. Afwachten maar even en kijken of zoon nog gaat draaien voor de bevalling. Ik kom trouwens uit het prachtige Utrecht, centraler kan bijna niet Meeting, leuk! Alleen afhankelijk van het tijdstip of ik er bij kan zijn of niet.
Je moet doen wat je gevoel zegt.... alhoewel het hier eigenlijk niet zo makkelijk was om voor een KS te kiezen als beide kindjes normaal liggen. Ze gingen er bij mij al vanuit dat ik vaginaal ging bevallen en zo is het uiteindelijk ook gegaan. Heb er ook nooit een punt van gemaakt en ik hoopte ook natuurlijk te bevallen omdat ik anders nooit zou weten hoe dat zou zijn. Wij willen geen kindjes meer vandaar
Omgeving veenendaal is qua afstand wel de max... Dus Lunteren kan ook haha en omgeving utrecht vind ik ook prima haha Gaan we weer een poging doen tot locatie zoeken of heeft iemand een groot huis
Ik zou dit keer ook graag bij de meeting aanwezig zijn om jullie mijn toppertjes te laten zien en ik jullie en jullie toppers. Maar ik woon in noord holland noord vlak bij den helder en kan en wil echt niet zo ver. Maar dat zal moeilijk kiezen worden dan. Bij Utrecht zal net nog gaan. Ik hoor het wel, anders gaat het voor mij jammer genoeg over.
ik zeg ook omgeving utrechth dat is voor mij een klein uurtje dat vind ik ook echt max met 3 kleine kids
jeetje wat hebben jullie veel gekletst!!!!! Belle: ik vond de controle's op het eind ook wel spannend worden!! Succes!! Meeting: leuk, maar durf zelf nog steeds niet te rijden, dus moet even kijken hoe en wat... Bevalling: ik heb zelf nu 2 ks gehad, dus geen idee hoe een normale bevalling is.. Maar ow wat wilde ik het graag meemaken bij de twins! Heb er echt paar dagen om gehuild, omdat F.leur maar in stuit bleef liggen.. MAar ja het is goed gekomen, en uiteindelijk het herstel ook wel... Alhoewel ik ook wel moest. Man aan het werk, kraamzorg net 1 dagje gehad en daarna moest ik het zelf doen en het huishouden moest ook weer gebeuren. Dus eigenlijk 9 dagen na mn ks stond ik alweer van alles te doen.. Verder zijn mn dames nu echt bezig met los staan en lopen achter karretjes..wat gaat de tijd snel!! En nu ook best vermoeiend, want ze willen dus telkens dat ik kom helpen.. Maar o zo leuk om mee te mogen maken dat mn dames dit zo snel kunnen, bij T.imo hebben we er 27 maanden op moeten wachten:O
otm> mooi hoor, zekers trots op te zijn welkom nieuwe zwangeren. ik heb geen mening over natuurlijk bevallen of met een kz of geplande kz. Kan ik niet over meepraten Deze twee meiden kozen ervoor om gewoon met het koppetje naar beneden te gaan liggen. stuitligging is nooit ter sprake geweest. meeting lijkt me leuk. Lunteren of utrecht (dichterbij) zou voor mij max een uur rijden zijn. en wat kunnen jullie kletsen zeg wij gaan als het goed is morgen naar mijn ouders in friesland en dan savonds naar de sauna. en zondag nog een vriendin bezoeken en nog een fietskar bekijken dus een vol gepland weekend hoop op het zonnetje
Ik vind een meeting heel leuk, maar Utrecht etc is me tevergeefs met 2 of 3 kids... Is 1,5uur rijden vanaf hier... Dus dan zit ik al 3 uur in de auto...
werd het bij V dan een spoed ks? Of wel "gewone". Bij mij is er namelijk ook al gesproken over dat de eerste natuurlijk komt en de 2e ks kan worden omdat die volledig dwars ligt...
controle gister was super in orde, het heeft me erg gerustgesteld ook, was zo bang dat ik ineens toch weer moest blijven echo; groei is perfect, onderste is ingedaald. Dat is die druk die ik regelmatig voel. De onderste heeft ook heeeel veel haar al. Dat kon ze zien (kleine puntjes zei de gyn) normaal letten ze daar niet zo op, maar dit was zo duidelijk te zien zei ze. Dat heeft de kleine alvast van mama (papa had tot zn 2e niks hihi) Bloeddruk; prima in orde en GEEN suiker! Dat kwam dus echt door die pretnisolon dat de meting vorige keer in zh zo hoog was. |Gelukkig ben ik van die troep bijna af... (moet heel langzaam worden afgebouwd, iets met mijn nieren anders...) Bmm; de baarmoedermond is niks verkort meer, nog steeds 2.5 wat erg goed teken is dus, de harde buiken hebben geen invloed tot nu toe op de bmm!! Zo fijn! Afspraak; niewe controle pas over 2 ipv 1 weken, ze was zo tevreden (fijn gevoel) en dan ben ik 31+1 weken.. hopen dat ik dat haal want dan mogen we de week erna met 32+1 mooi naar ons eigen gyn en zh terug... we vinden dit zh zooo 10xNIKS! vriendje, oh nee manlief heeft boven het bed op klossen gezet (ik heb trapje nodig nu hahaha) en matrasberschermer ligt er ook op.... hij heeft verder lekker alles schoongemaakt boven dus zo lief en lekker (en dat op vrije dag!) mijn mams komt komende week de badkamer nog een flinke beurt geven en dan is alles wat goed schoon moest weer gedaan! Heerlijk idee.... nu aftellen tot de 32 weken (19 dagen!!) en dan is elke dag extra mooi mee genomen.... word wel steeds nieuwschieriger zeg