Bb fijn dat alles goed was en hoop dat je snel weer terug mag naat je vertrouwde ziekenhuis ik vond cwz kwa controles enz ook erg fijn!! wat ik me afvraag spoedkeizersnee met ruggenprik wat nou als een ruggenprik niet zo snel lukt...bij mij zijn ze 1.5 uur aan t prikken geweest???? en trotter niet bang worden ik denk dat de meeste mama's allemaal wel wat hebben maar uiteeindelijk t als een mooie ervaring beleefd hebben meeting ik ga mn woonplaats pb-en! X
Heb ook mijn woonplaats gestuurd, hopelijk komt er wat uit. In Zevenaar in het ziekenhuis is de regel dat ze keizersnede doen als ze beide in stuit liggen. Als de toestand van de kindjes en moeder het toestaat gaat het met een ruggeprik. Helaas kwamen ze erbij mij te laat achter dat ik hellp en pre eclampsie had en kreeg dus 5 minuten voor de ks te horen dat ik onder algehele narcose moest. Heb in het begin heel erg het gevoel van falen gehad had het zo graag zelf gedaan maar helaas waren ze niet gedraaid, b lag al vanaf 22 weken in stuit .
Heb nu al van 7 dames reactie en van 2 weet ik waar ze wonen En heb 3 optie's... Ik geef iedereen ff een nummertje 1. mama van 3 2. Candijtje 3. mama van 2 4. JoSuus 5. San84 6. Jane1983 7. MM7 8. Sannie30 9. ontzettendtrotsemama 10. Ik Als eerste omgeving Zeewolde 1. 56 min 2. 67 min 3. 60 min 4. 88 min 5. 26 min 6. 61 min 7. 29 min 8. 93 min 9. 29 min 10. 130 min Dan omgeving Lunteren 1. 34 min 2. 82 min 3. 39 min 4. 93 min 5. 41 min 6. 40 min 7. 34 min 8. 92 min 9. 12 min 10. 127 min En de 3de optie: Amersfoort 1. 55 min 2. 76 min 3. 59 min 4. 89 min 5. 35 min 6. 60 min 7. 30 min 8. 87 min 9. 29 min 10. 123 min
En het heeft me 10 min gekost Had op mn werk even een plaatje van nederland geprint, kon ik mooi alle plaatsen erop zetten haha valt me wel op dat we niemand uit limburg, zuid-holland, drenthe en groningen hebben
@sjaantje, ja net nadat ik het geplaatst had hahaha maar er zullen nog meer moeders volgen (hoop ik) dus ga hem morgen weer even updaten
Dames, het lijkt me echt heel erg leuk om te meeten, maar net zoals bij de vorige poging zeg ik alvast dat ik oversla als het in bijv. een binnenspeeltuin is. Mijn jongens blijven echt niet zitten in het baby/peuter gedeelte, dus dan zou ik er heel de tijd achteraan moeten. De kans om dan gezellig een praatje te maken is er dan niet. Bij iemand thuis zou ik wel leuk vinden. Als het dan mooi weer is, kunnen we lekker in de tuin. Jammer dat ik niet centraal woon, anders had ik mijn huis en tuin beschikbaar gesteld.
He mama van 2 ik ben ook bevallen in het ziekenhuis zevenaar!!!! Waar woon jij dan? Dan woon je denk ik vlak bij mij!! Leuk een tweelingmama zo vlak bij!!
Ik zal je ook even pben lin! Hier een drama nacht gehad... Laatste nachten is Milanerg onrustig... En vannacht dus van 2.15-4.15 heen en weer gelopen... Toen maar met jaar beneden op de bank gaan liggen. Zolang de speen erin bleef was het goed, dus ik heb de rest van de nacht de speen vast moeten houden... Heb het idee dat ze pijn heeft (moeite met piepen) en daarom zo wilde zuigen... En anders gooien we het op een sprongetje/fase die hopelijk snel voorbij is! Gelukkig sliep ik gister al om 21.30uur...
Wauw Linnepinneke, top zeg dat je er zo handig in bent om alles ff op een rijtje te zetten! Wat ik al zei, ik wil ook best mn huis open zetten hoor.... Voor ons huis is een groot grasveld waar we wel wat kunnen regelen met party tent o.i.d. Speeltuintje vlakbij.... ook diverse leuke hotelletjes om te overnachten voor de dames die wel erg ver weg komen Nikki balen van je nacht joh! Zielig voor Mila ja.... hopen inderdaad maar op een sprongetje.... Zo wij gaan ontbijten en dan maar eens richting wolvega voor een nieuw matras/bed kijken of we wat kunnen vinden.... en of het prijsje ons aanstaat Fijn weekend!
Eventueel een optie: Burgens zoo/Ouwehands dierenpark/dierenpark amersfoort??? Leuk voor de kids, kunne ondertussen bij kletsen enz..
he meiden is het een idee de dag weer te plannen via afspreken.nl vond dat wel handig.. wie had dat de vorige keer geregeld.. bb: ik heb bij V ook gewoon een ruggeprik gehad.. ondanks dat haar voetje al buiten de schede was.. meiden hier veel aan het kwakelen de laatste tijd.. ik baal er giga van maar ja je kan er niets aan doen. meiden steeds ziek en verkouden.. E steeds tegen uitdrogen aan mag gelukkig maandag naar de kno dus ben wel benieuwd wat deze gaat zeggen.. Meeting leuk.. ik heb geen mega groot huis maar hier mag het evt ook.. maar is denk ik niet handig.. maar in lunteren was een apart zaaltje wat je niet hoefde te betalen als er maar consumties werden genuttigd.. Welkom bij het Uilenbos hier is ok een speeltuin bij.. dus laten we even kijken..
Volgens mij woon ik vrij neutraal voor iedereen het mag hier ook zit een pannekoekenhuis op de hoek bos zit erbij pakeerplek zat trein in de buurt .dorp op loopafstand grote tuin . Zeg het maar
hoi schreef ik gisteren nog enthousiast over een weekendje weg. Is weekendje weg gewoon thuis met een kleintje met koorts (nu verhoging) ik ging gisteren tassen pakken en dacht ach een thermometer is ook wel handig om mee te nemen. Ik ga eens kijken wat hun tempt is., Beide toen 37.9 L overdag suf, melde zich ook niet voor eten, plassen en poepen ging verder prima en maakte geen zieke indruk, om 16 uur nog eens getemd en was het 38.4 voor l en m 37.9 toch de huisarts gebeld voor advies paracetamol en weekendje weg. hij wilde l zien, maar kon niets concreets vinden wat hij toch raar vond want kindjes van 8 weken moeten geen verhoging/koorts hebben dan. Dus naar de spoedeisende hulp seh. bij de seh door een kinderarts gekeken, bloedcontrole en poging urinecontrole. Na 3 uur wachten en wachten toch weer naar huis omdat ze toch niet echt een zieke indruk maakte maar wel met het advies om goed haar te observeren en meteen bellen of langs komen bij het niet vertrouwen. Vanmorgen nog een kinderarts aan de telefoon gehad en nogmaals gezegd, als u het niet vertrouwd kom dan even langs Sauna afgebeld, fietskar afgebeld en vriendin afgebeld. volgende week nieuwe kans. wel balen maar gezondheid kindje staat toch wel voorop en ook wel fijn dat ze dit zo serieus nemen
Jemig friesje! Wel fijn dat ze zo laagdrempelig zijn! Hopen dat het gauw over waait! Hier: hiep hiep!! De 'half-jaar-dag' van Mila en Tess!! Hoera!!
Het mag ook hier wel thuis... maar ook niet gweldig groot huis wel een tuin maar daar kan je niet echt lekker zitten.. Vond lunteren ook wel erg leuk idd. Met eventueel een speeltuin en kinderboerdij bij mooi weer.. Of een dierentuin! Hier voor het eerst F apart laten slapen in een andere kamer. Heb het idee dat F dus L de hele tijd wakker houdt snachts.. Dus ben benieuwd hoe ze nu smiddags slapen! En of het bevalt. Friesje: jeejte wat heftig! Wel in de gaten houden hoor!! In iede rgeval zorgen dat ze genoeg vocht binnen krijgen!! Fijn dat wel je hap zo meedenkt en laat komen!Beterschap!! Nikki: Hiep[ Hiep Hoera M En T samen 1 jaar
@meeting, voor mij is alles goed te doen qua afstand. Ik woon volgens mij dan ook in het midden van iedereen haha. Voorkeur is wel lunteren (om de hoek). Hebben jullie daar al eens eerder afgesproken?
@friesje, dat is wel even schrikken! Hopelijk knappen ze snel op! @nikki gefeliciteerd met de "half-jaar-dag" van je meisjes! @yippajee, pff wat heftig meid! Fijn dat je maandag al terecht kunt bij de ka. Hopelijk knappen ze ook gauw op! @hier, meisjes groeien als kool. Ik ga zo langzamerhand afscheid nemen van maatje 44... Toch wel een beetje moeilijk. Mochten er nog zwangeren zijn die interesse hebben in 2ehands kleertjes voor 2 meisjes graag even pb. Heb niet super veel, maar wel mooie pakjes! Van Prenatal, noppies, lief e.d. Rompers van prenatal (roze ) en nijntje.