Nou om 5uur waren ze allebei schreeuwend wakker... Nog proberen te sussen, maar dat wilde niet, dus ze hebben een fles gehad. En toen weer bij ons in de wieg gelegd. Normaal als ze 's nachts wat beginnen te piepen geef ik een slinger aan de wieg en dan bouncen ze even en dan vallen ze weer in slaap... Nu hoorde ik ze pas als ze echt huilden... Das het nadeel... Dus we houden ze eerst nog maar even bij ons. Tot ze echt rustig helemaal rustig door slapen.
@ nikkijane: ik zou het zelf nog ff een paar nachtjes proberen. Ze moeten weer eventjes wennen en dat doen ze niet in 1 nachtje.
inderdaad even doorbijten. Ze moeten altijd even aantal dagen wennen. Ik weet niet of je een babyfoon hebt. Wijzelf slapen op zolder en de kids op de 1e verdieping. Ik heb een babyfoon naast me staan. Zo ben ik altijd voordat ze echt hard beginnen te huilen bij ze. Gelukkig gebeurd het bijna niet meer dat ze snachts wakker worden.(klop het even af!)
Goedenmorgen op deze mooie zondag, belle jij vroeg nog of ze vrijdag met een echo hebben gekeken. Inderdaad even snel hoe de ligging was en of de hartjes klopten. Ik vroeg zelf naar het vruchtwater en dit was prima. Verder gaan we nu per dag gestaag verder op naar donderdag naar de laatste termijnecho, kijken hoe de baby's liggen en hoe de placenta's liggen. Daaarna naar de gyneacoloog en dan bepraten hoe en wat. Ws een vaginale bevalling en hopende inleiden en dan niet zoals de gyneacoloog zei op 38 weken wachten maar op mijn verzoek of 37.3 dagen ofzo, dat lijkt me een redelijk voorstel, maar of dat zo gaat worden????? i dont know oja mijn banner klopt niet helemaal meer maandag officeel 36 weken groetjes en sterkte en succes voor ieders
Hoi meiden, Mysunshine hopelijk morgen naat huis hoop het voor je . Spannend voot de dames die er bijna zijn. Succes. Er was hier iemand met de kees wagen heb je een foto voor mij was even benieuwd hoe de kids in het nestje lagen? Hier verdet alles goed last van de rug maar verder geen klagen. Groetjes san
Zo wat wordt er veel gekletst! Heb al een poosje niet gepost . @missq wens je nog heel veel sterkte in deze moeilijke tijd! Denk aan je! @mysunshine, at een heftige tijd maak je door zeg! Maar gelukkig heb je je kindjes nog bij je! Ik denk ook aan jou, en hoop dat je maandag goede uitslag krijgt en toch nog een paar weken thuis mag doorbrengen! @mm7, hoe is het nu met jou? Heb je nog steeds zoveel pijn in je buik? Bijna 15 weken alweer! Wat gaat het hard! @bezigbijtje, wat naar dat je nog steeds je zo beroerd voelt.. maar ik zag iets van lolly's voorbij komen die je wel schijnen te helpen? Hopelijk kun je toch nog wat weken gaan genieten van je zwangerschap! @cadijtje, wat fijn dat de twins zo goed slapen zeg! Heerlijk, hoewel je zult wel druk genoeg zijn met 4 kleintjes . Staat me nog wat te wachten denk ik.. @rave angel, wat fijn dat ze bij jou ook nog zo goed slapen! Wat kan een goede nachtrust een mens goed doen! @jane, wat fijn dat je gewoon kon bevallen! Ik zou dat ook weer heel graag willen.. de vorige keer lagen de meisjes allebei in een stuit, maar ik hoop dat iig nr 1 zich draait zodat ik gewoon kan bevallen. KS kan ik me nu al best wel druk over maken . Maar ja als het moet, dan moet ik me er ook bij neerleggen.. Mn andere 2 meisjes zijn in 7 en 3,5 uur zonder complicaties thuis geboren... dus je snapt dat alleen bevallen in het ziekenhuis al een hele verandering is..
@sjaantje, wat fijn dat Jax weer goed drinkt, en Skye ook al zulke lange rukken maakt! @friesje, wow 36 weken alweer.. toch wel weer echt een mijlpaal! Ik hoop dat ik dat ook mag halen! @hier, gaat het redelijk. Morgen alweer 30 weken! Volgende mijlpaal is toch echt wel de 32 weken, en als ik al even stiekem vooruit denk de 34 weken . Ik merk dat he nu echt lichamelijk zwaar begint te worden. Een dag alleen met de 2 meiden thuis is niet lollig meer.. En zeker omdat ze maar al te goed door hebben dat ik niet zo snel meer ben. Gelukkig heb ik nu 3 dagen in de week "rust" zodat ik wat kan rommelen, uitrusten en wat kan voorbereiden voor de komt van de tweeling. Ik heb p het moment nog wel weinig aandacht voor mn omgeving, herkent iemand dit? Ik heb geen zin meer om eruit te gaan, mensen te spreken enzovoort. Kost me gewoon te veel energie.. O ja, ook mijn hersens maken overuren op het moment, misschien kunnen jullie me helpen met wat inspiratie?! - Ik zoek nog steeds een mooi gedichtje voor op het kaartje.. - Tips en truuks voor het kraamfeest (ook hoe te vermelden op het kaartje, of losse uitnodigingen sturen ofzo?!) wat is handig? - Hoe proberen de kinderen voor te bereiden op wat komen gaat (lekker handig dat we zelf ook totaal niet weten wat we kunnen verwachten...) Pff zo lees je wel, ik zit met een hoop "dingetjes" zoals mn man dat noemt haha, maar hij is nogal makkelijk (lees meegaand) en zal dus niet zelf met ideeen komen, en vind alles best.. Fijn als je zulke keuzes moet maken haha.
Onze twin in de nestjes van de kees van de zomer buiten(buikslapertjes!!) Morgen reageer ik even uitgebreid feestje gehad iets teveel wijntjes op hihi Xx
en de rest...en een koppijn dat ik nu heb pfff ruim een jaar niet echt meer x goed doorgezakt merk ik nu toch wel haha
otm ik ga voor je duimen dat je natuurlijk kan bevallen Meiden wij hebben naast ons weekendje in mei naar Center Parcs ook eindelijk een vliegvakantie geboekt. Wilden vorig jaar al gaan maar toen niks kunnen vinden maar nu hebben we een vrij nieuw hotel (bijna 1 jaar oud) in portugal gevonden met aquashow en themapark ernaast, wat wil je nog meer! We wilden het liefst niet te lang vliegen en geen lange transfer vanaf de luchthaven en dat is bij dit hotel. We hebben een familiekamer geboekt en wat ziet het er vet uit, echt onze stijl. Zal de prijs maar niet noemen...of toch wel? Wat geven jullie uit aan een vakantie? Wij gaan 8 dagen halfpension Aquashow Park Hotel HOME
@jane, niet zoveel als jullie hahahaha wij gaan ongeveer 3 keer per jaar naar centerparcs via mysterypark dus dat is ongeveer 250 euro per boeking maar voordat de jongens er waren gingen wij standaard ieder jaar 4 dagen naar disneyland! Dat wil ik eigenlijk dit jaar ook weer doen! Lijkt me zo gaaf met de jongens! Maar eerst eens kijken hoe ze op de efteling reageren! Onze mysterypark boeking voor april is al bekend en dan gaan we met vrienden naar de kempervennen. Dus lekker dicht bij de efteling haha. In 2013 gaan we in januari wel op wintersport (lees de jongens op een sleetje voort trekken, ik heb nog nooit geskied haha)
Ook wij hebben een vliegvakantie geboekt voor deze zomer naar Corfu 2,5 uur vliegen en half uurtje transfer. We gaan naar een kidsworld hotel. Ben benieuwd hoe het vliegen zal gaan. Mystery park hebben we vorig jaar gedaan maar kwamen in een vies rookhuisje terecht dus dat was geen succes. Zometeen gaan we voor de 2x prikjes halen hopelijk krijgen ze er niet zoveel last van. Iemand van jullie ervaring met hoever je met een tweeling wagen op schiphol mag of dat we echt een buggy moeten gaan kopen.
Sjaantje:al bekomen van de hoofdpijn?? Ha ha ha... Daar kijk ik naar uit, weer lekker wijn drinken en al die champagne/prosecco die ik aan mijn neus voorbij heb moeten laten gaan... Mmmmmm. Maar goed, zolang ik bv geef zal ik mij toch nog inhouden, mijzelf kennende... Jane: gaaf, op vliegvakantie! Spannend ook wel denk ik. Maar zo te horen hebben jullie een hotel dat van alle gemakken voorzien is. Kamers zien er idd prachtig uit! En wat een leuke foto van jouw twee dames! Die staartjes, zo grappig. Linnekepinneke: oh ja, Disneyland. Nog nooit geweest maar ik zou er toch wel graag een keer naar toe willen. Gaan nog wel een paar jaartjes overheen ben ik bang. Of we moeten de tweeling ergens stallen en alleen met de oudste gaan...hmmmm.... zorgen voor morgen Efteling is ook al leuk! Ook nog niet heengeweest. Ik denk wel dat mijn dochter dat nu leuk zou vinden zo langzamerhand, maar ook dat zal eventje nog moeten wachten. Mamavan2: leuk, Corfu! Idd niet te ver vliegen en natuurlijk een heerlijk klimaat. Wij zijn in 2010 in september naar Kos geweest. Ging perfect met onze -toen 8 maanden oude- dochter. Al die vakantieverhalen, krijg zin om ook te gaan! Wij hebben het nu over Texel voor dit jaar... En vanmiddag de pretecho! Ik ben benieuwd of de dame en heer zich mooi laten zien. Fijne dag allemaal!
hihija heb vrij weinig nlast en dan ook nog eens een pittig nachtje gehad met ons oudste dochtertje!!!ow heerlijk ff zo'n ouderwets feestje!! @Jane sta ik gister met een vrouwtje te praten die ik al ff niet meer gezien had...Jah zegt ik zag op fb dat jij Jane ook kent!!Zij doet de administratie van de pannekoekenboot haha grappig toch!! @belle veel plezier vanmiddag!! @all alles goed met iedereen?
Hier ook een lekker weekendje achter de rug.... Zaterdag beetje aangerommeld, zondagochtend eerst nog "kraambezoek" viel allemaal ook wel weer mee... Daarna zijn we met de auto de hort op gegaan, 2ling wagen mee met bakjes, 4 kids in de auto... voordat alles goed en wel zit en we ingepakt zijn zijn we zo 15 min verder haha! Zijn naar lemmer gereden, gekeken bij het stoomgemaal, van de weg hoor, aangezien het echt mega druk was.... Daarna doorgereden naar Stavoren, daar bij het water een cafeetje opgezocht lekker wat gegeten en de tweeling gevoed en toen weer richting huis.... Onderweg gaf Renske een keer over, getsie maar zo sneu voor het meiske.... Gelukkig hebben we altijd schone spullen en handdoeken en een rol pedaalemmerzakken mee dus die vieze boel uit.... Dat scheelt ook een berg voor de lucht... Vakantie, ja ook weer zin in... afgelopen jaar neit geweest door de verhuizing en zw-schap.... We gaan altijd kamperen, eerst met de tent maar nu denken we aan een vouwwagen, toch net ff wat meer ruimte en comfort. Tent hebben we dan ook verkocht. Blijven in Nederland.... Maar nu zijn we wel gekoppeld aan de schoolvakanties dus het zal nu wel wat duurder zijn... ben benieuwd hoe dat gaat met de 2 ling, gelukkig zijn ze dan al weer wat ouder.... Jane, mooie meiden hoor, lopen ze al wat los? Scheetig die staartjes Voordeel van flesvoeding is inderdaad dat je weer een wijntje mag drinken... lekker hoor... baylies doet het hier ook goed Zo trots op ons kleinste mannetje en vrouwtje.... ze slapen zo lekker.... Lieke is savonds langer wakker dan Gijs. Die brengen we rond 1900 uur na de enalaatste fles naar zn wieg en die moet ik echt rond 2130 wakker maken voor de laatste fles... Lieke leggen we ook wel weg rond die tijd maar na een half uurtje begint ze te brullen. Na 2 x naar boven te hebben gelopen nemen we haar maar weer mee naar beneden... In de wipper of in de box bij ons vind ze het prima, dan na de laatste fles weer naar bed... Vanmorgen om 5 uur Lieke een speen gegeven en toen om half 7 weer wakker voor de fles.... En nu slapen ze nog! Zo de strijk maar eens even van boven halen...... gaat ook almaar door he MM7 wat ga je hard zeg, alweer 15 weken geloof ik hè! Spannend hoor dat je het niet wil weten wat eht word, ik zou reuze nieuwsgierig zijn 20-weken echo al gepland...? Hoe is het met je cystes...? Belle, Txel is ook leuk! Wij gaan meestal in nov. of begin van het jaar naar texel, lekker uitwaaien op het strand... Maarja nu ff niet aangezien we ons oude huis nog niet verkocht hebben... wel inmiddels in de verhuur, spelen we toch nog een beetje quite....