hihi mama van 3 timo op die foto!!echt zo WOOOOWWW haha jij had ook wel een mega buik he! en idd erg leuk om die foto's allemaal weer te zien... X
ja had best wel een huge buik als ik het nu bekijk... dit was mn buik bij t.imo met 38 weken en 5 dagen tijdens mn weeen door.. Bekijk bijlage 230855
hihi gaan we weer buiken foto's showen.. ik was van de week met het foto boek voor de meiden bezig van hun eerste jaar.. nou dat heb ik geweten.. wat een herrineringen komen er dan weer boven..
Wat een mooie buiken komen hier voorbij en zo verschillend in grootte . Ik heb buikfoto's in mijn album staan voor nieuwsgierigen. @ belle en BB af en toe gerommel maar het gaat dus nog goed fijn! @ Belle, jij wel blij met commentaar op je buik en hoe lang moet je nog vragen. Ik word er gek van . Ze stellen bij mij inmiddels vaak niet meer de vraag, maar er wordt gewoon gezegd. "Ja laatste loodjes zijn het zwaarst", "gelukkig is het bijna zover voor je" . Tsja hoe kunnen zijn dat nou weten . Als het goed is loop (hobbel/waggel) ik nog 9-10 wk rond :x. @ BB, wel leuk zijn de verrassende reacties op het nieuws dat het er twee zijn idd. Ik heb alleen niet altijd zin om die info te delen met totale wildvreemden . @ Trotter, gefeliciteerd met je tweelingzw.schap @ all, gister weer een goede echo gehad. gewicht van beide kindjes rond 1200 gram. Ze beginnen nu heel licht af te wijken van de gemiddelde eenlinggroeicurve. Maar was allemaal nog prima. Verder wel de vraag of ik had gemerkt dat ik veel was aangekomen, nou nee. Alleen mijn buik groeit, heb ik het idee. Was ook helemaal niet erg, maar was toch wel opvallend . Hoe dan ook voel me toch wel een beetje aangesproken. Misschien iets minder paaseieren snoepen . Vanaf volgende controle moet ik weer naar het grote zkh en niet de poli in de wijk omdat ze daar nauwkeuriger kunnen meten met betere echoapparatuur. Ben benieuwd of er dan ineens nog wat anders uit komt...
Prachtige buiken allemaal! En idd zo verschillend ook! Maar het belangrijkste is toch wat eruit komt Afrola: oei, is het "zo erg" dan?? Is het niet meer omdat ze bang zijn dat je veel vocht aan het vasthouden bent? En dus vanaf volgende wk N'gein. Moet je dan ook op de dinsdagen? Want wie weet komen we elkaar dan nog eens tegen. Ik moet nu wekelijks en altijd op dinsdagochtend. Wel fijne echoscopistes enzo! Ik hoop dat je een keer op het echt mooie apparaat een echo krijgt. Dat vond ik zo leuk! Dan krijg je nog even de prachtigste beelden van je kleintjes.
zit te denken om met deze foto mee te doen aan buik van de maand, maar twijfel of hij leuk genoeg is.... jullie mening???? (meer foto's in mijn album)
bb ik vind hem wel leuk, wij hadden zelf een foto op het geboorte kaartje met 2 bad eendjes erop en dan de tekst ik kwam niet in mijn ...., veel leuke reacties op gehad omdat we er dus ook echt 2 dingen op hadden maar daar is zo'n knuffel wel beetje groot voor. Weet niet hoe ik hier een foto kan plaatsen maar wel leuk als ik die buiken zo zie, mis hem soms echt wel zou zo weer willen helaas denkt papa er nog anders over. Afrola fijn dat ze goed groeien en iets afwijken van de eenling curve kan volgens mij geen kwaad.
hoi bezige bij> is toch een leuke foto.....je kunt em altijd insturen en van ons krijg je vast heel veel stemmen. wij zijn naar het cb geweest voor de eerste dktp prikken zielig zielig zielig, maar ja als ze eenmaal dan weer getroost zijn en een flesje krijgen is het weer goed. Lisa is nu 4300 gr en meike 3600 gram drinken nu beide 5 of 6 x 15o cc en kunnen als ze willen 6/7 achter elkaar slapen. Ik denk dat het heel goed gaat en nu gaan we hopen op een leuk weekend wat vorige week niet door ging. en wat een mooie foto's zag ik voorbij komen even kijken of ik nog een foto van voor bevallen kan vindenSAM_1056.jpg (35,2 KB)
Bekend plaatje Friesje CTG band om je buik, infuus in je had, wij hadden alleen 1 wiegje staan met een hemeltje waar ze allebei in gingen Fijn weekend! Bbtje, leuke foto hoor, zou hem zeker in sturen, onze stemmen heb je in iedergeval zoals je kan zien bij mijn foto van baby van de maand... heb er nog wel wat nodig geloof ik, maar ach...
Hoi Dames, Hier weer eens een berichtje van mijn kant omdat een aantal dames zich af vroegen hoe het met mij gaat. Als eerst mijn excuses dat ik niet zo veel mee schrijf maar lees wel alles mee . Hier gaat alles zijn gangetje. Vandaag weer controle gehad bij de gyn. De kleinste weegt nu ongeveer 2100 gram en ligt al met het hoofdje ingedaald en de grootste weegt nu ongeveer 2300 gram ook nog steeds met het hoofdje naar beneden. Dus we gaan voor een natuurlijke bevalling. Mocht het bij 38 weken nog niet zijn geboren dan wordt ik ingeleid. Verder gaat het met mij niet zo lekker. Heel veel last van bekkeninstabiliteit dus lig bijna de gehele dag op de bank omdat lopen erg pijnlijk is. De laatste weken last van harde buiken en sinds een dag of 3 slijmverlies en menstruatieachtige krampen onderin de buik maar alleen erg onregelmatig. De gyn zegt het kan alle kanten op. Dus we wachten rustig af en hopelijk zijn de 3 weken snel voorbij. @ nieuwe zwangeren: Van harte gefeliciteerd en geniet ervan!!!! @ de buikfoto's leuk om de verschillende buiken te zien. Bij mij zeggen heel veel mensen wat een bescheiden buikje voor een tweeling. Groetjes Debster
Haha, nou kon niet.. ik had b.i. oa en ging ook s nachts niet meer naar boven, moest er echt ieder kwartier uit om te plassen. ;p Ja naam veranderd ivm privacy. Meerlingen zijn zo speciaal. Maar vind t ook erg zwaar hoor.