Jucade: ik ben erg hard aan het denken wie jij dan bent?? Of ken je ik je (nog) niet? Maar goed, als jij om privacy redenen je naam hebt veranderd kom ik er denk ik niet achter Wel een superbuik zeg! Wow! Met welke termijn was deze foto? Had je er idd veel last van? Debster: leuk om wat van je te lezen! Maar als ik jouw berichtje zo lees klinkt het wel een beetje alsof het bij jou aan het rommelen is. Ga je mij inhalen ? Wel fijn dat ze allebei met de hoofdjes beneden liggen. Ik geloof dat er bij mij niets is ingedaald. Zou dat anders zijn omdat de onderste in stuit ligt? Voel wel heel laag voetjes, maar om dat nou indalen te noemen... Alleen bekkeninstabiliteit, gadver! Dan zijn die 2/3 weken nog zo lang... Wie weet komen ze toch wel eerder. Ik hoop het eigenlijk voor je, althans, nog even een weekje wachten of liever die 2 weekjes... Sterkte!! Hier: ik geloof dat ik vandaag een beetje teveel heb gedaan... En vanmorgen in het dorp van mijn moeder gelopen (dat is qua afstand niet ver hoor, maar wel brug op brug af) en toen vanmiddag nog een flinke wandeling op slakkentempo. Lijf doet wat zeer, maar dat lijkt mij niet zo verbazingwekkend. Toch heerlijk om op zo'n moment even alles te negeren en te genieten van het mooie weer en het buiten zijn. Ik geloof ook dat de spanning begint toe te nemen: wanneer ga ik bevallen???? En hoe zal het gaan??? Zijn de kindjes wel gezond??? Pfffff.
he meiden hier even aan het opruimen.. als er nog meiden zijn met belangstelling voor kleren maatje 68. broekjes maatjes 62 ik ben aan het opruimen haha.. ik ga de foto ook op marktplaats zetten maar goed jullie eerst maar.. heb ook nog 2 zomerpetje maatje 42 1 is met zon uitrol matje ..
Toevallig kom ik jullie forum tegen en heb een klein vraagje. Ik ben net zwanger en 17 DPO was mijn HCG-waarde 858 en 19 DPO (gister) 2426. Ik heb Puregon gespoten, dus het zouden er meer dan één kunnen zijn. Heeft iemand ervaring met HCG-waardes? Wat zeggen jullie hiervan? Ik heb bij mijn eerste twee zwangerschappen (miskramen ) op NOD getest en de testen waren heel licht en nu op een dag na NOD een mega knal test. Graag hoor ik jullie ervaringen! Dank jullie wel!!
Ploon, ik heb puregon en pregnyl gespoten, en werd zwanger van mijn tweeling. Heb jij ook pregnyl gespoten? Zo ja, hoeveel eenheden? Dit kan de test beinvloeden. 5000 eh, is na ongeveer 9 dagen volledig weg. Spannend hoor... Alle meiden, wat een mooie buiken. En wat groooot! Ik was met de tweeling echt gigagroot, was meer dan 30 kilo aangekomen terwijl ik normaal maar 50 weeg. Bijna een verdubbeling van mijzelf toen! Nu pas rond de 55 kilo, maar al wel weer een aardig buikje! En het zit nu al in de weg als ik de twins til, in bed leg etc. Meiden die bijna gaan bevallen, spannend hoor! Meeting, is er al wat afgesproken, of heb ik dat gemist. Over 15 weken ben ik uitgerekend, dus hopelijk lukt een meeting voor die tijd..
Zwaai zwaai!!Druk druk manlief word morgen 30 en hebben we een suprise feest voor georganiseerd in de kroeg van mijn ouders alles moet dus stiekem twins zijn erg huilerig...maar ik lees met jullie mee hoor!! X
ow heb net even data's voor meeting doorgedaan had ik me nog helemaal niet in verdiept im sorryyyyyyy
een vraagje wanneer ging jullie tweeling een beetje lachen? en was dit dan tegelijk of zat er wel een tijdje tussen hier L nu lekker aan het lachen als ze ontspannen is M is nog zo'n serieus poppetje met zo'n denk frons op der gezicht ze zijn nu toch al wel 9 weken
Friesje, hier waren ze een week of 12 (ongecorrigeerd). Maar denk dat je ze nog wel kunt corrigeren qua leeftijd... Onze dames waren daar erg vroeg mee! Lachen deden ze vrijwel tegelijk. Andere dingen zit hier meestal 2 weken verschil tussen...
Ik heb geen pregnyl gespoten, dus dat zit niet in mijn lichaam. Dus het is mijn eigen HCG. Iemand ervaringen met hoge HCG-waarden (zie mijn onderschrift)? @Sjaantje: veel plezier met de surprise party!!
Geen ervaring mee. Denk ook dat het niks zegt. Ik had indd dag na nod ook knaltest (zie mijn avater) maar dat was mijn eerste test die ik deed dus geen vergelijking.
Mijn test was wel een stuk feller dan toen bij mijn oudere dochters... maar geen id hoe hoog mijn hcg toen was...
Mijn HCG gehaltes ken ik niet van mijn zwangerschappen maar ik weet wel dat de testen van zowel de zwangerschap van mijn dochter als van de tweeling vroeg positief waren en eigenlijk redelijk vergelijkbaar in duidelijkheid. Het is dus echt een kwestie van afwachten, hoe vervelend ook.
Candijtje: geweldige foto's! Dat verschil in haar! Wow! En twee echt prachtige koppies. Hoe is het trouwens nu met baby van de maand?? Zei je nou dat je niet bovenaan staat?? Grrrrr....
Thx Belle! Het zijn echt 2 verschillende kindjes.... Bos met haar h`e die Gijs heb het al een keertje moeten knippen omdat het niet meer overeind wilde staan... wel met een beetje pijn in t` hart hoor... hihi... En tsja bij Lieke wil het niet echt vlotten nee... Nou ik sta nog wel bovenaan maar met heel weinig verschil... Iedereen aansporen om te stemmen dus
Zwaai alleen even voorbij!! Heb de griep gekregen:x dus met mij even wat minder, beebjes hebben nergens last van haha. Kom na het weekend even uitgebreid posten enzo, ik hoef vanaf nu ook niet meer te werken
Was toen 37 weken zwanger. Ik testte met C en D al met 3 weken positief. J wat later, toen kon ik mij nog bedwingen maar weet dus niet of t veel verschil had uitgemaakt.
Een tijdje terug vroeg iemand wanneer de etos doekjes in de reclame waren. Dat zijn ze nu. 6 voor 6,- Bij deze Ik kolf op dit moment full time. De meiden drinken slecht, waarschijnlijk door de spruw. Ik word er onrustig en een beetje boos door. Vandaar maar even rust in de tent en op deze manier voeden. Dit is goed te doen. Mijn vriendin heeft de meiden gewogen ( zij is kraamverzorgster en heeft een eigen weegschaal) Amber in 3,5 week 735gr gegroeit en Isabel 590gr. Amber is nu nog maar 45gr lichter. Bij de geboorte was dat 310gr. Met de voeding is dus niets mis. Dus super trots. Nu alleen die ellendige spruw nog... Fijne avond