Daar heb ik ook heel wat voor moeten doen....hahaha maar ik schiet wel tig foto's achter elkaar en pik de leukste eruit
jane wat een gafe foto!! hier lekker aan het fietsen met de meiden.. we hebben een 2lingfiets gekocht!
Jane: wateen geweldige foto's van je meiden!!!!!! Yippie: leuke fiets! Heerlijk gister kunnen fietsen met dit weer? Lkkr he vinden de meiden het leuk? Bb, belle, debster en alle andere zwamgere hoe gaat het?
Jane: inderdaad super foto's!! Josuus: krijg last van plaatsvervangende vermoeidheid als ik jouw berichtje lees... ha ha ha. Alles goed daar? Kun je het allemaal nog bolwerken? Yippie: dat is een fijne fiets zeg! En ziet er ook stabiel uit. Misschien wordt dat ook nog wel een idee voor hier. Twijfel soms over een fietskar. Denk dat wij er toch wel blij van worden als we kunnen blijven fietsen zo meteen. Om nou alles maar met de auto te doen... Mamav3: lief dat je naar ons vraagt! Hier gaat het wel. Ik ben een beetje dubbel: ik tel af maar wil eigenlijk ook niet voor de 37 weken bevallen. Veel harde buiken, wordt lens geschopt binnenin wat zoveel pijn kan doen!! maar verder is mijn lichaam totaal nog niet bezig met zich voor te bereiden op een eventuele bevalling.
Hoi gaat goed hoor wel last van harde buiken maar dat komt omdat ik de hele week druk ben geweest met visite en verjaardag. Verder mag ik niet klagen de meiden zijn de ene dag druk en de andere dag rustig. Zo ga me even optutten voor mijn verjaardag vrienden komen zo . Groetjes san
Hier gaat het wel. Super verkouden sinds vannacht, loop met traan ogen hihi. Erg misselijk elke ochtend sinds week 29. Harde buiken vallen mee zolang ik niks doe, maar als ik ook maar iets doe dan zijn ze dr weer snel op elkaar. Hou me dus erg rustig. Ik moet en zal de 32weken halen.... Daar leef ik nu heen, daarna elke week weer een week. Wel regelmatig ongi rugpijn wat ik donderdag bij de controle even wil aankaarten. Verder veel last van mijn rug rechts bovenin, denk door het vele zitten/liggen. Pittenzak erop helpt wel wat
Herkennen jullie dit: Dames willen alleen maar nog bij mij fles drinken.. Dus ben elke avond druk bezig met flessen.. Waardoor ik t.imo niet naar bed kan brengen.. Bij man drinken ze dus 2 slokjes en houden dan op met drinken. Als ik het dan overneem drinken ze de fles gewoon op.. Hebben jullie dat ook bij de twin?
Ja is uhier ook wel dat ze minder drinken.. Maar krijgen nu dus alleen nog avondfles. F.leur geven we al in haar kamer de fles zonder prikkels.. Dus ik zeg net tegen man fles jij haar daar dan even.. Maar bij hem drinkt ze dus echt niet!! Dus kon ik het alsnog overnemen.. En dan drinkt ze hem zonder protesteren op.. Ze willen hier dus blijkbaar echt alleen maaamaaa!
Hebben mijn jongens ook even gedaan maar aangezien ik er minimaal 1 avond per week niet ben als ze naar bed gaan moeten ze wel bij papa drinken... Ik zorgde dat ik dat ik ongeveer een kwartier voor ze de fles moest maanden en "verdween" en mijn man bleef volhouden tot de fles leeg was, als het moest klein beetje bijwarmen zelfs... Heeft een weekje geduurd haha was toen de jongens ongeveer 8/9 waren... En nu houden ze zelf hun fles vast haha nog makkelijker!
Wat een leuke foto's zie ik voorbij komen! Echt geweldig! Verder hier: drukdrukdruk, maar wel genieten! F & N zijn erg tevreden en slapen erg goed. Vandaag maar eens op 5 flessen proberen, ipv 6 want ik moet ze steeds wakker maken. Hopelijk maken ze een goeie nacht! Morgen bezoekje aan de kinderarts, ben erg benieuwd hoeveel ze wegen en wat de kinderarts van ze zegt! Die herkent ze vast niet meer terug hihi