Ja dat konden ze dus niet zien.. Of die vergroeid was of dat ze er 1 deelde.. Maar dus wel beide een duidelijke vruchtzak en navelstreng.. Ach ja de tijd zal het ons leren die van jou en linnepinneke zijn zker 1 eiig! Die foto van gymmen en wagen is het idd lastig om ze uitelkaar te houden zeg!
Misschien willen ze ooit later wel een dna test....dan weet je het zeker maar ik durf er echt mijn hand voor in het vuur te steken dat jullie dames 1 eiig zijn
Wat betreft uitscheuren / hechtingen o.i.d. Gewicht van het kindje maakt echt niet uit.... Mijn 1e was ruim 9,5 pond en die is er vaginaal uitgekomen en ik ben niet ingeknipt of uitgescheurd.... geen enkele hechting.... Ook bij de tweeling niet.... Dus heb nooit ondervonden hoe pijnlijk inknippen / scheuren en hechten is daar beneden is....(gelukkig!) Ondanks dat het hier een jongen/meisje tweeling is lijken ze ook echt niet op elkaar.... Lieke lijkt heel erg op Vera onze oudste alleen wat fijner gevormd.... Blijf het heel bijzonder vinden...
Ik ben zo benieuwd in hoeverre de kinders op elkaar lijken en op hun grote zus!! Weer te leuke foto's allemaal. En ik snap wel dat jullie twijfelen over 1 of 2-eiig, maar ze lijken zoveel op elkaar, dan kan 1-eiig toch heel goed?? Blijf het raar vinden dat de DNA test niet vanzelfsprekend wordt gedaan. Ik doe mee aan van die vragenlijsten (hoe heet dat nou ook alweer) over tweelingen. Veel meerlingouders doen dat. Hebben zij niet standaard dat ze tweelingen laten onderzoeken ofzo? Zij willen dat vast wel weten BB: zit het in je rug? Die pijn? Ik heb dat ook. Dat is een zenuw of spier die verbonden is met de ribben aan de voorzijde. Dan drukt de baby daar tegenaan. Heel vervelend is dat. Ik vraag nu elke avond aan mijn man of hij mij even wil masseren. Dat helpt wel. Maar als hij daar drukt, beweegt er één aan de voorkant Ik heb tijdens de bevalling van mijn dochter ontzettend moeten spugen. Heel naar, maar aan de andere kant ben je zo druk met de bevalling dat je alles doorstaat. Je bent zooooo sterk tijdens een bevalling, je weet niet wat je overkomt! Ik kreeg dus vervolgens een ks en moest toen nog 1x spugen op de verkoever en toen was ik er helemaal klaar mee. Zo, en nu wil ik wat eten. Maar dat wilden ze eerst niet (ja, je hebt zoveel gespuugd, bla bla bla) maar ik dacht alleen maar, kom op met dat voedsel!! Ik heb al bijna 24 uur niets fatsoenlijks gegeten. Eerst voorzichtig een yoghurtje en later een beetje spagetti. Oh, wat was dat lekker zeg!!! En nooit meer gespuugd tot aan deze zwangerschap
Mama van 3 ik zeg ook 1 eiig hoor!!!!!Zeker.... In hoeverre oudste zus op twin lijkt ik zal hier ook even spammen Jade met geboorte
Tweeling nu!!!!!!! Zo nu wel weer genoeg gespam'tMaar ik vond met geboortje Jax heel erg op Jade lijken nu lijken Skye en Jade weer meer op elkaar....
Sjaantje: hele mooie foto's!!! En idd ze hebben alle 3 echt wat van elkaar. Je kunt goed zien dat ze broer en zussen zijn!! hier een paar foto's waarop ze jonger zijn Bekijk bijlage 231713 Bekijk bijlage 231714
gewelidig dit zo te lezen.. bb: meid maak je niet te druk over de bevalling.. hier ook een dwars ligger gehad en het was de bedoeling haar gewoon vaginaal te bevallen.. dit ligt erg aan wat ze gaat doen als de 1e er uit is. hier was het zo dat V haar beentje langs haar hoofd was geschoten en ze dus in spagaat lag. daarom een ks. Jane.. ik ben dus en uit gescheurd van onder en een ks dus tja.. en ik moet zeggen het is me mee gevallen.. Merk wel dat ik me buikspieren wat meer moet plagen want heb wel een hang buik.. wat betreft 1 eiig zijn daar hier geen twijfels over .. meiden hier gisteren de 11 maanden prikken gehad gelukkig vannacht goed geslapen.. vraag je aan de mama met al een ouder kindje.. Bijt gedrag kennen jullie dat en wat deden jullie er mee. V bijt graag en vaak zonder reden.. althans die we zien dan he.
Ik heb indd gehoord dat zodra de nageboorte eruit is je van de misselijkheid af bent. Dat is denk ik ook de echte reden waarom ik het liefst nu al zou willen.... Ik spuug namelijk weer 3x op een dag... Het lijkt wel of mijn maag geen inhoud kan hebben nu. Ik heb namelijk ook helemaal geen honger. Gister is alleen middag eten (1 snee brood, kopjes soep) binnen gebleven en geen honger gehad..) Oke, ik moet mijn manlief dus even aan het werk zetten hoor ik wel! Zal het hem vanavond eens zeggen
Hoe lang heb jij in het zh moeten blijven na de bevalling? En hoe lang duurde bij jou het herstel? Daar zien manlief en ik zo tegen op.... met de bevalling zelf heb ik me niks ingelezen ofzo. Daar willen we zo blanco mogelijk ingaan en zien hoe t loopt... al denk ik er natuurlijk wel momente over na...
Bij een ks staat meestal zo 4 a 6 dagen... Daarnaast ligt het heel erg hoe jou kindjes het straks gaan doen. Kunnen ze zich zelf op temperatuur houden, drinken ze genoeg en zelfstandig enz.. Yippie: hier alleen van T als die te enthousiast wordt dat die gaat bijten.. Misschien als ze bijt.. haar weg zetten en nee We vinden het niet goed dat je bijt.. En dat blijven herhalen?
Hoi BB ik ben op donderdag bevallen en mocht zondag's al naar huis.. ik wilde zelf graag tot maandag blijven en dat mocht. maar ik was al wel 38,3 dagen zwanger. de meiden deden het goed. V is 1 dag in de couveuse geweest. Mijn herstel ging goed.. maar heb me dan ook wel aan de regels gehouden door bijv niet veel te tillen. Ik weet ik had het luxe mijn man had heel veel overuren en is 3 weken geheel thuis geweeest na de bevalling en daarna werkte hij 2 of 3 dagen. ook nog eens 3 weken.. Ik zeg je alleen lees je wel even in over pijnbestrijding daar heb je nog al wat keus in namelijk.. ik heb een pompje gehad die ik zelf moest bedienen..
Bb in het cwz bevallen dmv keizersnede met een mooi termijn vrijdag geboren en was zondag alweer thuis!!Achteraf gezien mss wel erg snel maar kheb een beetje gezeurd ik wou zo graag bij mn oudste dochtertje zijn....Maar t kan dus als de kids het goed doen al heel snel!! X
Pompje zou ik indd ook wel willen dan, hoor ik meer over! Ruggenprik lijkt me dood eng. Ze verwachten bij mij alleen wel rugweeen.... dus weet niet wat dan slimmer zou zijn.... manlief neemt pas 2 weken vrij als de kids thuis komen, de kan is er als ze vroeg geboren worden dat ik eerder moet dan hun toch?? Maar goed dan zou ik recht hebben op verzogring van kraamzorgzeiden ze. EN smiddags kan mijn moeder..... tillen doe ik nu ook niks, mag niet. Gaat best goed!
meiden ik zit met een vraag; ik spuug dus al 2 dagen alles wat erin komt uit... (drinken niet, bouillion en eten wel) Vandaag is het nog erger. Nu twijfel ik of ik hierover even het zh moet bellen, ik denk zelf dat de bovenste op mijn maag ligt ofzo en dat er gewon niks in past??? jullie ervaring, mening, tips??