Blubje, Even snel, gefeliciteerd met de geboorte van de kleintjes alsnog! Geen idee of ik je toen al gefeliciteerd heb maar vooruit wel welkom hier in ieder geval. Om een foto hier te krijgen kan je gewoon een linkje plaatsen naar bijv een fotoupload site als fotoverkleinen/photobucket/etc. Maar je kan ook via het paperclipje dat boven in staat, waar je ook lettertypes en kleurtjes kan kiezen enzo (dus niet in het snel reageren gedeelte, maar in het plaats reactie gedeelte). Klik je op het paperclipje krijg je een popupje waar je of een bestand kan zoeken op je computer, het kan uploaden en zo kan plaatsen of je plaatst bij het url balkje de url/link naar een uploadsite of de url van een ander plaatje dat je op internet gevonden hebt zegmaar ook dan klik je daarna op uploaden en kan je het plaatsen. Als je op uploaden geklikt hebt krijg je een melding dat het ge-upload (is dat een nederlands woord) is en kan je het pop up schermpje sluiten. Dan ga je vervolgens weer naar het paperclipje en wanneer je er nu op klikt staat er ook een bijlage met een nummer erbij, dat is waar je dan op moet klikken en komt er een code in je berichtje te staan, wanneer je nu je bericht plaatst staat de foto (of ander plaatje) er. Hoop dat het je zo lukt, dat je het een beetje snapt. Anders sorry! Verder aan de rest (en ook jou) nu even geen reactie! Leander en ik gaan vanavond lekker een avondje weg, dus ben er nu zo vandoor ! Fijne avond allemaal! Owja Margit, denk niet dat je dit nog leest, maar voor het geval dat je het toch leest, ik vind jullie oplossing om 1 nacht samen te blijven en 1 nacht apart te gaan een super oplossing ! Liefs, Hanneke!
@blubje; Leuk dat je je weer aansluit en fijn dat alles zo goed gaat!! Als je foto's wilt plaatsen doe je dat door onder het vak waarin je je reactie schrijft naar 'beheer bijlagen' te gaan. Dat klik je aan en dan kun je een foto uploaden. Volgens mij maar 1 foto per berichtje. Succes, ik ben erg benieuwd!!
Whaha, sorry! En het heeft waarschijnlijk niks gescheeld, haha! Alle twee op dezelfde tijd gepost, dus moet secondewerk geweest zijn ! Zo en nu ga ik echt! Even snel nog (.)(.) leeg laten drinken en dan zo weg! Opa en oma zijn met Malou en Ruben naar de speeltuin, daar 'gooien' wij de kleine zometeen volgetankt af tis nog zulk mooi weer laat ze nog maar even spelen!
Ha Blubje! Leuk dat je mee komt kletsen. Jipper, we juichen nog niet te hard om Lex' stapjes hoor. Ervaring leert dat hij een nieuw truukje meestal een paar keer laat zien, daarna een week of twee niet en daarna er met volle vaart tegenaan gaat en continue, in dit geval, los wil lopen. Daan en Luuk lopen echt nog steeds voor Midas sjeest trouwens echt de hele kamer door achter het loopkarretje. Net een oud mannetje met zijn rollator, haha. Kar, radioberoemdheid! Leuk! Ik hoop dat je er een beetje plezier hebt gehad. Hanneke, vroeg jij nou laatst naar Maddy (MC Lover)? Volgens mij schrijft ze mee met de juli 2010-mama's. Ik zag laatst dat ze al op de helft is. Margit, superkeuze om eerst zelf een nachtje te blijven slapen en de meiden daarna alleen te alten logeren. Zo zou ik het denk ik ook doen. Berry gaat zo een avondje weg met mijn vader, naar een concert van een gitarist en de jongetjes slapen. Heerlijk kansloos X-factor kijken met pennywafels en een zak chips voor de mama!!! Nu maar fingers crossed dat er geen 1 wakker wordt.
Hier hetzelfde plan, maar dan met (beetje zieke) papa erbij... God, wat ziet die Wendy van Dijk er alweer strak uit. Hoe krijgt ze het voor elkaar?
Jee joh, Blubje, wat zijn die twee van jou snel!! Daar lijken zelfs Mette en Bjarne langzaam bij. Heerlijk hoor. Wat een opluchting moet dat zijn voor je, dat je niet meer zwanger bent. En gewoon toch bijna 40 wk! Alle meiden die uit eten/logeren/niets doen gaan dit weekend: heeeeeel veel plezier, geniet er van! Ik hoop ook op mooi weer voor iedereen. Hier: De makelaar heeft de 'kopers' nog weer gesproken en die hebben nu definitief afgehaakt. Tsja. Hun verlies. Het huis staat tenslotte pas een maand te koop, komt wel goed. Ik moet mezelf helpen herinneren dat ik morgen een zonnebril moet kopen, die zon is irritant in de auto!
Hanneke: geniet ook van je avondje weg! Kar: Zozo op de radio. We hebben dus te maken met een beroemdheid Margit: Geniet van je weekend! Helena: Wat knap van lex! Blubje: Als de foto te groot is kun je hem verkleinen op FOTO VERKLEINEN: Grote foto's verkleinen, draaien, spiegelen en tekst toevoegen daarna kun je hem als het goed is wel downloaden voor hier. En welkom, fijn te horen dat het zo goed gaat. Enw at ben ik jaloers op jou nachten zeg! HieR: Ook X-factor kijken met thee en koekjes. hebben jullie nog een favoriet? Misschien heeft wendy nog wel een buikje maar wel netjes weggewerkt achter dat fladderende jurkje...
Daar heb je helemaal gelijk in... Zeg, moet jij je niet lekker op je mannetje concentreren op jullie vrije avond?
Verdorie!! Ik zat al een uur te typen en ik druk op een verkeerde knop, alles weg!! Fred is wel weer wat beter gelukkig. Maar we waren eergister naar de kinderboerderij geweest en toen we thuiskwamen zat Lucas onder de rode bultjes. De vervangend HA gebeld, want mijne was natuurlijk afwezig, en die vond het niet zo erg klinken, omdat Lucas geen koorts had en er geen last van leek te hebben. Volgende dag toch even de HA gebeld, omdat Lucas nu een grote opgezwollen vlek was. Maar nog steeds vrolijk en gewoon eten en drinken. Het bleek een allergische reactie. Waarschijnlijk voor geitjes, want die heeft ie geaaid. Was trouwens nog grappig, een schaap ging heel hard blaten waar Lucas keihard om moest huilen! Marcus vind alles fantastisch. Wij geven de jongens 's ochtends 1 portie pap met z'n tweeen, dan een flesje melk als ze gaan slapen (10.30). Om 13.00 een boterham met smeerkaas en een fruithap met z'n tweeen. Om 15.30 weer een flesje melk bij het slapen, dan 17.30 potje of bakje Olvarit, en dan bij de grote slaap (20.00) een papfles. Nu moet ik helaas gaan slapen, want morgen weer werken, maar dan kom ik morgen op jullie (opnieuw ) reageren!
@Jipper ja wendy ziet er indd alweer strak uit..maar voor haar zwangerschap vond ik haar echt te dun..in de tijd van "over de rooie" toen ze dat presenteerde zag ze er beter uit vind ik. @Blubje Ik weet ook niet of ik je al gefeliciteerd heb..maar hierbij alsnog..!!! Denk het niet..want dan had ik het wel onthouden ivm de naam Britt..mijn dochtertje heet ook zo! En zoontje Steijn.. Maar wat klinkt dat allemaal heerlijk..2 maanden oud..4 voedingen doorslapen...tjeemineee..die hebben het snel onder de knie..miss komt het wel omdat je ze gedragen hebt tot 39 weken...dat is al een prestatie op zich!! Hier: koppijn en keelpijn...denk door de overgang van koud naar toch wel iets warmer weer..veel te positief..zonder jas naar buiten etc etc. Manlief is alweer pleite..paar kleine klusjes..en dan zo weer thuis..maar dan zal hij wel weer verder gaan met het verblijf van de kippen. Va 15.00uur vanmiddag een kinderverjaardag en ik wil eigenlijk dat hij meegaat want dan kunnen de kids ook mee..alleen neem ik ze niet mee want dan gaan ze van schoot naar schoot..want op de grond worden ze waarschijnlijk platgestampt door de andere kids..en als hij niet mee wil dan moet hij op de kids passen.. Gisteravond was hij eindelijk thuis en toen nog tot laat offertes maken etc...baalde wel een beetje..maar goed het is niet anders..hij heeft een hoop in te halen..want vorig jaar tijdens onze crisis met de zwangerschap heeft hij praktisch niks gedaan en afgelopen winter ook niet.
Meiden, wat is het stil hier. Ik heb even jullie advies nodig. Weet niet of ik het eerder had vermeld maar Steijn is tijdens het avondeten altijd ( bijna altijd ) erg overstuur..sowieso gaat het voor hem niet snel genoeg..het is echt een vreetwolf..maar gister..en een andere keer deze week ook..raakte hij helemaal van slag..je hoorde hem poepies laten..en enorm bewegen/strekken met zn benen.. We zijn een beetje laks met naar de dokter gaan want dit gebeurt alleen met het avondeten dus wij dachten constant omdat het niet snel genoeg gaat voor hem. Maar gister was hij zo enorm overstuur dat hij naar adem snakte door het vele gehuil/gekrijs. Manlief denkt toch iets met zn darmen..en wil naar de obsteopaat ( ofzoiets ) Vannacht werd hij wakker huilerig en vanmorgen had hij harde keutels in zn luier..zn poep is nooit echt zacht en vaker hard.. Ook heeft hij nog steeds die uitslag op zn voorhoofd..rood en droog..zou hij bv alsnog koemelkallergie kunnen hebben??? En wat vinden jullie..sowieso huisarts of CB..CB ben ik niet zo'n fan van eigenlijk.