@Margit: van harte gefeliciteerd!!! Ik hoop dat de taart supergoed gelukt is! En wat een weer zeg voor een 1e verjaardag! Hier is het ook een beetje bewolkt, maar we hebben net wel even heerlijk gewandeld en nu ga ik even een tukkie doen!
Even klagen hoor, heerlijk weer buiten en ik ben weer eens ziek. O dat ik het er om doe. Vorig jaar door de zw de hele zomer ziekenhuis in en uit en nu 39.2 graden koorts. Gisteren hadden we bbq, ik kon ze wel weg kijken hihi. De hele nacht lopen spoken, het kwam er aan alle kanten tegelijkertijd uit. Wat kan een mens zich dan ongelukkig voelen... Vandaag hadden we feestje, gelukkig hier in het dorp. Ben maar thuisgebleven en het bed in gedoken met britt en jesper. William gebeld voor de voeding, kan ze niet eens optillen... Ben nu net beneden en manlief maar weer gebeld. De uks moesten ook mee... Zo, klaaguurtje is weer voorbij, ik ga weer verder met ziek zijn hihi
@Blubje: Balen zeg dat je ziek bent! Echt niet tof en zeker niet met dit weer! Vreselijk als het aan alle kanten eruit komt. Weet precies hoe je je voelt. Gelukkig nog niet vaak meegemaakt, maar vorig jaar wel 3 keer voedselvergiftiging gehad en dan gaat het hetzelfde.....Dweilen met de kraan open Sterkte meid en zorg goed voor jezelf!
Margit en Margit man, Gefeliciteerd met de eerste verjaardag van Merle en Linde! Hopelijk hebben jullie een heerlijke dag gehad! Karel, Jij van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan! Heel veel plezier! En fijn dat het zo super snel gegaan is! Verder laat ik het hier even bij, probeer morgen of evt vanavond later even verder te reageren, wel bijna alles gelezen. Liefs, Hanneke!
nog net op tijd: Margit, Merle en Linde, van harte gefeliciteerd!!! Karel, jij ook gefeliciteerd met je nieuwe baan! Helena, morgen de grote dag toch? Ik zal aan je denken...
Sorry sorry, vanavond echt geen tijd meer gehad! Dus kom nog heel even snel een berichtje plaatsen waarvan ik vond dat het niet samen kon met mijn andere berichtje, Helena en Helenaman, heel veel succes en sterkte voor morgen! We zullen aan jullie denken! Liefs, Hanneke!
Margit: gefeliciteerd met Merle en Linde, hopelijk hebben jullie een goede dag gehad. Kar: Sterkte met Bjarne, las weer niet veel goeds Hoop dat het snel eens allemaal mee gaat zitten voor hem en dus voor jullie! Helena: Heel veel sterkte morgen en ik duim echt keihard voor goed nieuws! Blubje: Beterschap! Karel: Heeft Sofia geprotesteerd toen Romy al haar spullen had gepakt of niet? eigenlijk best grappig Hier: Gisteren kraamfeest gehad. Was super gezellig en hebben veel leuke cadeaus gehad. Vandaag de stad in geweest en 2 baby bjorn draagzakken gekocht. Heb uiteindelijk maar 60 euro hoeven betalen want er was korting en ik had cadeaubonnen. En verder nog wat zomerkleren voor mij en Don aangeschaft was hard nodig. Nu van alle drukte erg moe, dus ga lekker slapen! Tot morgen, dan wat uitgebreider!
@Helena heel veel succes en sterkte vandaag!!! @Margit..ik had al een "alvast gefeliciteerd" bericht gestuurd..maar hierbij nogmaals...Heb je veel foto's gemaakt..ben echt nieuwsgierig..En va hoe laat tot hoe laat heb je het gevierd..Volgens mij zijn onze kids nu de volgende! Spannend! @Kar hoe gaat het met Bjarne..las op Hyves over zn oortje..daar gaan we weer....wat balen zeg!!!! Hier: lekker weekendje gehad..zaterdag uit eten geweest..helaas geen tapas bar want die was al vol..daarna film..kon mn ogen moeilijk ophouden in de bios..eten t zakte als een blok in mn maag..Daarna lekker naar huis en redelijk uitgeslapen..alhoewel wij sowieso niet mogen klagen met de kids..qua vroeg uit bed. Kids rond 1 uur opgehaald..flesje..en in bed..toen heb ik me nog even uitgeleefd in het tuincentrum en wat plantjes gekocht.. Kipjes zijn er nog niet ...en wellicht wel door mn eigen "gezeik"..want heb vd week lopen zeuren dat manlief heus wel door de weeks in de tuin kan werken maar dan liever als de kids op bed liggen zodat hij wat meer tijd met ze heeft omdat hij ook altijd werkt...en dat het kippenhok me gestolen kan worden..en dat het wat mij betreft nog een maand mag duren Maar...bij manlief is het alles of niets..zwart of wit..en geen grijs gebied..wat betekend dat er gewoon helemaal niet meer in de tuin word gewerkt ... Nou ja...als de kippen er maar zijn voordat de kids 1 worden ( 5 juni )
Hey lieve dames, Bedankt voor alle berichtjes. Heel lief. Vanmorgen werd ons vermoeden bevestigd. Het vruchtje is helaas met 6 weken en 5 dagen gestopt met groeien. Volgens de vk is het het beste dat we gewoon afwachten totdat mijn lijf het vruchtje zelf opruimt. Dit kan nog wel weken duren, maar volgens de vk rommelt het al wel wat in mijn baarmoeder. We moeten alles wat mijn lichaam afstoot opvangen in een vergiet en bewaren! Zo kunnen ze straks zien dat alles er uit is. Naar idee hè? Ik had er geen idee van dat dit moest, maar blijkbaar kun je heel ziek worden als er restjes blijven zitten. Ook moet ik me elke avonden tempen om te controleren of mijn temp onder de 38 blijft. Anders zou het kunnen wijzen op een ontsteking, net als na de ks. Vanmorgen was ik natuurlijk even verdrietig, maar ik merk dat ik erg opgeluchtg ben door de duidelijkheid die we nu hebben gekregen. Ik heb direct mijn baas gebeld en afspraken gemaakt voor de komende weken. Deze week blijf ik in ieder geval nog thuis om alles een plekje te geven.
Ow wat erg voor jullie Ik leef met jullie mee. Kan me aan de ene kant de opluchting wel indenken. Die onzekerheid is ook slopend natuurlijk... Maar ja, dat je dan nog alles moet opvangen en bewaren...pff. Goed op jezelf passen hoor, goed dat je vrij hebt genomen!! Sterkte meid!!
@ Helena: och meis, wat een verdrietig nieuws! Kan me voorstellen dat je opgelucht bent nu je eindelijk duidelijkheid hebt, want die onzekerheid lijkt me vreselijk. Maar hè, ik had echt gehoopt dat je beter nieuws zou krijgen. Heel erg veel sterkte voor jou en Helenaman! En dat je alles op moet vangen, dat wist ik ook niet. Lijkt me heftig. Dikke knuffel voor jou!
@ allen: dank voor alle verjaardagswensen voor de dreumesen Merle en Linde ! We hebben een heerlijke dag gehad gisteren, echt helemaal perfect ! 't Weer was goed, we hebben de hele middag buiten kunnen zitten, de jarige Jobjes hebben zich kostelijk vermaakt en zijn schandalig verwend. Ze hebben heerlijk van de taarten gesmikkeld (ik plaats zo wat foto's in mijn album). Merle at damesachtig kleine stukjes, maar Linde propte de taart bijna helemaal in haar mond, haha. Ze hebben er helemaal niet veel van gegeten, hoeft ook niet, maar ze vonden het helemaal geweldig. Heb af en toe wel teruggedacht aan een jaar geleden, maar de blijdschap van de 1e verjaardag overheerste. @ Ylaisa: we zijn om 14:00 uur begonnen. Idee was dat ze dan rustig hun middagslaapje konden doen (meestal van 12:00-14:00 uur), maar uiteindelijk hebben ze dat helemaal niet gedaan (denk dat ze aanvoelden dat er iets spannends zou gaan gebeuren ). Heb ze rond 16:00 uur wel even op bed gelegd, want ze waren bekaf van alle aandacht. Ze hebben een half uurtje geslapen en wilden toen weer meefeesten . Ik denk dat de laatste visite rond een uur of 7 wegging. Ik had soep gemaakt, dus heb iedereen nog voorzien van een bakje soep voordat ze naar huis gingen. Vond van 14:00-19:00 uur wel een prima tijd, was bekaf toen iedereen naar huis was . Helaas is Linde weer aan het spoken sinds 2 nachten (misschien ook wel door de verjaardag hoor, dat ze aanvoelt dat er iets aan het gebeuren is/was), dus heb vannacht van 23:30-1:30 uur met haar gezeten. Ik probeer het maar gewoon te zien als extra knuffeltijd (volgens Hannekes ideeen ) en dan is het een stuk minder erg . Maar ben wel beetje moe nu . Ik zal even wat foto's in mijn album zetten en dan ga ik hier weer verder met opruimen en schoonmaken .
Helena, heel veel sterkte en een dikke knuffel! Ik kan me de opluchting ook wel voorstellen, onzekerheid is ook niks. Lijkt me wel erg confronterend om alles op te moeten vangen nu. Sterkte nogmaals hoor......
@Helena..wat een verdrietig nieuws! Maar kan me ook voorstellen dat het nu even ook een opluchting is..en je verder kan met de volgende stap. Die vriendin van mij had dus ook precies hetzelfde..bij haar duurde het ook lang voordat het vruchtje helemaal weg was..en ging gepaard met veel buikkrampjes.. Ik wens je heel veel sterkte toe en hopelijk is het gauw voorbij! @Margit tjeetje wat een mooie foto's in je album! Wat een mooie zachte meiden..heel puur! Veel kadoos natuurlijk gehad..zaten er ook dingen bij die je eigenlijk meteen wou teruggeven ..OOk veel kleding gehad?
margit: wat een fantastische fotoos! Je kunt zien dat het een mooie en geslaagde dag was! De meiden zagen er zoiezo prachtig uit. Ik vind ze ook erg op je man lijken hoor! Ik krijg nu al zin in ons 1-jarig jubileum
Wat naar Helena. Ik wens jou en je man veel sterkte met het verwerken. Ik kan me voorstellen dat het een opluchting is om in ieder geval duidelijkheid te hebben. En ik hoop dat je snel alles kan opvangen zodat je lichaam 'schoon' is, en deze gebeurtenis kunt afsluiten en een plaatsje kunt geven. Knuffel en sterkte!