Adi: Wat vervelend, dat dat nu ineens veranderd gaat worden. Hopelijk word je na een gesprek met de leiding wel weer wat gerust gesteld. Jipper: Spannend hoor, morgen gewoon al in je nieuwe huisje trekken! Kar: Voor jou komt de koop ook al lekker dichtbij. Wel slim dta jij en Alex zelf al van te voren bedacht hebben dta beter kon ophogen ipv dat je er te laat achter komt. Helena en Krista: Mooie knullen hoor! Verkoop huis: Ons huis is zelfs onder de WOZ waarde verkocht... Helaas was er in deze tijd echt niets meer van te maken.
Krista, wat een pretletters die kerels van jou! Echt een hele leuke foto! En inderdaad, op deze foto lijken ze wel heel veel op elkaar. Adi, wat jammer dat de kindjes van groep moeten wisselen. Het lijkt me al zo moeilijk om ze daar achter te laten en nu heb je een beetje vertrouwen en verandert de boel weer. Ik hoop dat je vanmiddag antwoord krijgt op je vragen. Hanneke, ik zie je helemaal niet meer voorbij komen?! Ik hoop dat het goed met jou/jullie gaat en dat je snel weer komt schrijven. Jipper, heel veel succes met alle verhuisperikelen. Wat een heerlijk idee dat je dit weekend gewoon al verhuisd bent! Marye, we wachten eerst tot we ons huis verkocht hebben. De reden van verkoop is namelijk niet heel onoverkomelijk. Het is eigenlijk puur dat Berry en ik ons dit huis niet eigen kunnen maken. We wonen hier nu drie jaar, maar we voelen ons nog steeds niet echt thuis in dit huis. Verder zijn er wat praktische bezwaren die we nu zien. Dingen waar we niet over na hebben gedacht toen we het huis kochten, omdat we toen nog geen kinderen hadden. Maar goed, we hebben een lange adem. Huizen hier in de buurt worden op zich nog best goed verkocht. We wachten rustig af. Kar, voel je je beter nu je je medicatie wat hebt opgehoogd? Fijn dat je een nieuwe vaatwasser krijgt. Ik zou niet weten wat ik zonder zou moeten, ik haat afwassen. Hoera voor Marktplaats!! Hier echt een rotdag-nacht gehad. Eerst al de hele dag heel huilerig. Het dringt nu echt door dat er geen derde kindje gaat komen eind van dit jaar. Daar ben ik heel verdrietig om. Het was heel gewenst. Toch ben ik ook weer bang om zwanger te raken. Ben me echt kapot geschrokken. Heel lastig en dubbel. Maar goed, het zal nog wel een poosje moeilijk blijven... De nacht was al niet veel beter. Eerst al bij de jongens gaan liggen bij het naar bed brengen. Na een half uur vielen ze in slaap. Om 2.00 uur begonnen Lex te huilen en wilde niet meer slapen. Hij moest er uit. Daarna weer teruggelegd en ernaast gaan slapen, want hij wilde echt niet. Elke keer weer staan, daarna zitten, daarna viel hij met z'n neus op z'n knieën in slaap en gooide zichzelf in zijn slaap achterover Om 4.00 uur Midas wakker en toen begon de gilpartij pas echt. En die stopte pas toen ik een papflesje maakte, voor beide. Daarna uiteindelijk nog tot 8.15 geslapen, maar door die rotmatras en elke keer wakker wel moe nu. Zaterdag gaan de jongens voor het eerst uit logeren. Jaja, naar mijn ouders. We gaan het eindelijk maar eens doen. Berry en ik gaan lekker uit eten. Berry wilde eigenlijk naar een film, maar die draait pas om 21.45. Ik heb heel hard gelachen en gezegd dat als hij naar die film wil, dat hij maar alleen moet gaan. Op de helft ben ik dan al in slaap gevallen. Nu splitsen we onze date. Nu uit eten, later een keertje naar de film. Ik heb er echt zin in en....natuurlijk een nacht ononderbroken slaap!!! Tenzij mijn ouders om 4 uur 's nachts bellen dat er geen land te bezeilen is met de kerels....
Zelfs al breken ze de hele tent af, dan nog zullen ze vast niet bellen. Tenminste, zo werkt dat hier... Ga er in ieder geval heeeeeeeel erg van genieten. Jullie hebben het dubbel en dwars verdiend!!
helena, heel veel plezier! Je hebt het nu echt wel eens verdient! Jipper, sterkte met je verhuizing! Adi, wat stom dat die groep opgeheven wordt! Maar ik weet zeker dat ze ook goed verzorgd worden. Als er meer leidsters zijn, is het des te beter! Als JULLIE zelfs zeggen dat ze op elkaar lijken, kan ik het mensen op straat niet kwalijk nemen! Tjee, ik vind ze echt zó verschillend!
Wat een rust hier vandaag! Dacht eigenlijk dat de notificaties het niet deden, maar er is gewoon ECHT NIETS geschreven . @ Jipper: je bent verhuisd!!! JOEHOE!!! ! Eindelijk weg uit het oude huissie! Dat het nieuwe huis jullie maar veel moois mag brengen! @ Krista: wat een schatjes die mannen van jou! Ik vind ze ook veel op elkaar lijken... Misschien toch 1-eiig ...? @ Helena: wat naar dat je je zo rot en verdrietig voelde. Kan het me helemaal voorstellen, je bent gewoon nog heel verdrietig om een kindje dat heel welkom was. Gooi het er gewoon uit, dat helpt (in ieder geval een beetje...)! Heel veel plezier met jullie avondje zaterdag. Dat hebben jullie zeker verdiend. Geniet ervan! @ Adi: hoe was het gesprek bij het KDV? Lijkt me idd vervelend als je van groep moet wisselen. @ Karel: ben benieuwd of je eigenlijk nog bij de KA bent geweest en wat hij heeft gezegd over de ferro. En hoe was het logeerpartijtje bij je zus? Hier: twee beetje zieke en jengelige meisjes. Beiden verhoging. Ik denk doorkomende tandjes. Bij Merle zie ik een klein stukje boventand en bij Linde voel ik onder twee dikke bobbels. Tegen het eind van de dag wilden ze he-le-maal niets mee, dus hebben we ze maar om 18:30 uur de fles gegeven en in bed gelegd. Om 19:00 uur begon Linde te huilen, ik kijken en haar uit bed getild en toen spuugde ze, in drie hele grote golven, haar hele fles over mij heen uit. 't Arme meiske... (en stinkende ik ). Toen weer teruggelegd en na een half uur begonnen ze beiden te huilen. Even bij ons genomen en ze er net weer in gelegd. Ik heb zo het vermoeden dat dit een lange nacht gaat worden . Hoor ze nu weer... Tot later...
Weer even een teken van leven van mij! Door het werk etc toch overduidelijk minder/geen tijd voor dit soort dingen. 3 volle dagen gewerkt en het bevalt prima..in de zin van dat het op het werk leuk is..druk..en lekker bezig! Wel vind ik het moeilijk om thuis te komen..haasten qua eten..en zo weinig tijd met de kids. Heb echt het gevoel dat ik ze tekort doe..maar in principe is hun dagindeling hetzelfde..en spelen ze..en lekker naar buiten..maar dan met oma..dat vergeet ik nog weleens. Ik moet er wel erg aan wennen..zo weinig tijd met de kids. Ik heb wel aardig bijgelezen net..maar nog niet alles hoor. Wel even een vraag; de kids zijn 5 juni jarig en ik vraag me echt af wat nou handig is qua kadoos om te vragen. Mijn moeder wou al 2 loop schommel wagentjes halen..waarop ik zei dat ik dat niet handig vond 2 stuks..liever eentje..en dan nog iets en dan wisselen ze maar af. Maar tja ik weet eigenlijk niet wat ik moet doen. En wat moet ik aan de rest van de familie vragen..gewoon gezamelijke kadoos of voor Steijn en Britt een apart kado????
Sorry , maar lees nog wel vrijwel alles mee hoor ! Krijg het alleen gewoon niet bijgehouden op het moment en tja nouja je kent het, dan word de stap steeds groter om toch weer te reageren. Heel veel succes jullie meid, het is ook echt niet niks! En hopelijk gaat het logeren van de mannen helemaal goed, wel spannend hoor zo die eerste keer. En nog een knuffel speciaal voor jou! Ook nog een knuffel voor de rest die hem nodig heeft! Zogauw ik weer de puf heb om het een beetje bij te houden, verschijn ik wel weer ! Mochten er om een of andere reden vragen zijn aan mij, dan is de pb altijd open natuurlijk hoor voor iedereen! Want krijg zelfs niet alles bij gelezen. Gewoon een hoop drukte ook hier thuis, Leander werken, drukte met de kids, Ruben waar geen land mee te bezeilen is, etc ! Liefs, Hanneke!
Ylaisa, echt fijn dat het leuk is op je werk! Erg he, dat je je kids dan zo weinig ziet. Hier kan ik ze uit bed halen, dan moet ik naar m'n werk, en als ik thuiskom moeten ze weer naar bed Deze week werk ik dan 5 dagen van ong 12 tot 18, dat bevalt een stuk beter. Jammer alleen dat het 5 dagen zijn.. Wbt hun verjaardag.. Ik denk dat ik verschillende dingen ga vragen, ze spelen toch samen en ik vind het maar zonde als er van alles 2 zijn.. Maar een loop/schommelstoeltje is wel anders.. Wij hadden er natuurlijk 1, maar ik heb die 2e wel gemist soms, ze genoten er allebei zo van. Wat ik voor hun verjaardag wil, is zo'n driewielertje die je aan kunt passen aan hun ontwikkelingsniveau. 558047 Metalen Driewieler Smart Trike Basic Wat ze hier al hebben gekregen en ze ook echt gaaf vinden is de looptrainer van chicco: Speelgoed 670561 Chicco Baby Looptrainer Hanneke, HOI!! Sterkte met de kleintjes! Marcus is de hele dag nu langs de tafel aan het lopen en dan de hoek om naar de bank. En je hoort dus geregeld boem! Maar zo snel als ie gevallen is, staat ie ook weer op om precies hetzelfde te gaan doen!
@Krista dat fietsje zouden we eerst van mn ouders krijgen,..die roze en die geel blauwe..maar mn mams dacht dat het miss niet zo leuk was want in huis kan dat niet echt en ze zag me niet buiten met 2 kids en 2 fietstjes lopen ( waarom niet, ze zitten vast en ik kan ze voort duwen ) we krijgen dus nu die schommel/loop stoeltjes..maar wij zelf kopen wel exact diezelfde fietsjes voor ze
ha meiden, even kort want ben aan het ontbijten (hihi..ja ontbijt..lunch komt dus zo rond de avond hahah..druk druk hier) Jesse heeft nu echt een mega droge hoofdhuid. Het is nu echt schilferig. Welke creme raadde jullie ook alweer aan?? Ik heb even teruggelezen maar kon het zo gauw niet vinden en waarschijnlijk kunnen jullie zo de naam noemen Dankje! Ohja: Daan en jesse hebben helemaal uit zichzelf 8 uur doorgeslapen!! heeerlijk. Afgelopen nachten was het elke keer na een uur of 6-6.5 dat er 1 wakker werd en we moesten rekken met speentje..maar nu dus helemaal zelf We hadden de laatste fles opgehoogd naar 180cc (alleen de laatste voeding dus) en dat helpt blijkbaar
Margit: we gaan dinsdag naar de KA! Dus dan vraag ik het na Ylaissa: wat een super foto!! Is zo'n wagen handig trouwens? Jipper: hoe ging het verhuizen? kar: hoe was het om te tekenen voor het huis? Verder weet ik het niet meer laatste tijd lees ik ook wel mee, mar niet altijd puf om te reageren. Net terug van logeerpartijtje bij m'n ouders. Wel lekker hoor, maar Sofia heeft de hele nacht gehuild Bleh.... Ze slapen bij m'n ouders in een eigen kamertje en ze miste romy geloof ik heel erg... Nu plof ik neer op de bank met thee en chocolade
@Karel die wagen is heel handig, heel makkelijk inklapbaar en kan door elke winkel heen..met 1 hand te sturen ( zwenkwiel ) dus in de andere hand een boodschappenmandje op wieletjes
Hanneke, ik mistte je gewoon hoor, haha! Ik vind het altijd leuk om je reacties te lezen. Maar iedereen heeft wel eens zo'n periode dat het even niet kan en het moet wel leuk blijven. Sterkte met Ruben. Ylaisa, wat een superleuke foto. Wat zijn ze al weer groot!! 5 juni alweer 1 jaar, pfff wat gaat dat snel zeg... Lindavnr, wat zullen jullie heerlijk hebben geslapen Fijn dat het zo goed gaat. Jipper, zit je lekker in je nieuwe huis? Karel, wat sneu voor Sofia en opa en oma... Volgende keer hopelijk beter. Hier alles wel oké. Vandaag mijn abonnement voor de sportschool opgezegd. Lang tegenaan gehikt omdat ik eigenlijk vind dat ik wel moet, maar ik heb er, evenals Berry, echt geen tijd meer voor. Berry was vandaag lekker vrij, dus dan heb ik ook echt vakantie. Hij neemt me veel uit handen, zo fijn. Ik heb echt zin in morgen. We gaan lekker naar een italiaans restaurant. De jongens hebben gistermiddag vanwege de herrie van de verbouwing bij de buren even "proef"- geslapen bij mijn ouders. Dat ging prima. En...volgens mij hebben we ook ontdekt waar we de mist in gaan bij het slapen. Ik denk dat we ze elke keer te vroeg naar bed brachten. Als we ze om 19.00 uur brengen, gilt Midas alles bij elkaar en gaat Lex nog een hele poos spelen in bed. Gisteren en vandaag zijn ze om kwart voor acht gegaan en het was direct rustig. Ze hadden alleen geen zin in eten en kwamen dus om één uur voor een papfles. Die gegeven en daarna hebben ze doorgeslapen tot 7.00 uur!! Fingers crossed dat dit het is.
Helena, ja dat hebben we hier ook hoor. Zelfs een halfuurtje maakt al verschil.. Krijsen en opstaan, of gewoon meteen gaan slapen. Ik hoop zeker dat dat het is, en dat ze voortaan ook gewoon willen eten! Wat een rust voor mama zou dat zijn zeg! Zo, Lindavnr, wat een luxe zeg, nu al doorslapen!! Ik ben jaloers! Ik hoop voor je dat ze het volhouden!
Hoi!!! Even heel erg ego hoor... Ik zit nu lekker op mijn nieuwe bank in mijn nieuwe huis!! Hou het kort, want internet nog met de dongle van mijn moeder (dat tikt lekker door...). Internet is nog niet aangesloten. Hopelijk komt dat snel. Gisteren zijn we dus verhuisd. En het ging supergoed!! We hadden heel veel lieve, erg hardwerkende hulptroepen die kwamen helpen, een vrachtwagentje gehuurd en daar kon megaveel in. We konden dan ook alles in één keer overbrengen naar het nieuwe huis!! Dus vandaag zitten we er echt al heel warmpjes bij. We hoeven helemaal niet meer zoveel dozen uit te pakken. Ge-wel-dig!! Zo kunnen we zelfs gewoon een relaxt weekend ingaan. De jongens moeten wel nog erg wennen. Ze zijn de afgelopen twee dagen steeds ergens anders geweest en 's avonds waren ze compleet hyper. Daan gilde (niet huilen, echt alleen maar gillen) keihard de hele tijd. Niet echt wat we van hem kennen. Maar vanaf morgen gaat het normale leven weer beginnen, alleen dan in een ander huis. Nu drink ik nog even mijn glaasje wijn leeg en dan duik ik m'n (nieuwe!!) bedje in, want de afgelopen twee nachten heb ik erg weinig geslapen... Tot snel!!
Zoo wat goed zeg! En ongelooflijk dat alles in het busje paste... Toen wij verhuisden vanuit een 2kamerwoning, moesten we drie keer met de grootste bus, (vrachtwagen eigenlijk al!) rijden. Ja we hebben ook belachelijk veel.. Wat heerlijk dat je er al zo warmpjes bij zit, en ja ik kan het me voorstellen dat de jongens heel erg moeten wennen. Maar vanavond in hun eigen bedje helpt al denk ik. Sterkte!
Jipper geniet ervan!!! Hier zijn de kids gisteren naar opa en oma gegaan. Wij hadden gisteravond een bruiloft bij een van onze beste vrienden. Echt helemaal doorgezakt net zoals vanouds. Om 02.00uur konden ze onze 'oude' groep (incl bruidspaar) naar buiten vegen uit de feestzaal. Dit had ik echt even nodig, niet alleen het huis uit, maar weer een keertje verstand op nul en lekker gek dansen en springen en gek doen. Weer even Adi zijn ipv mama Vandaag heb ik me echt kapot gewerkt. Ben de hele dag met mijn zusje wezen winkelen voor haar nieuw huisje. En VEEL dingen gesjouwd en verhuisd enz. Ben echt helemaal gaar. Kids komen morgen thuis... ik mis ze verschrikkelijk.. kan haast niet wachten.. maar ga nu even een nachtje goed slapen hopelijk. O ja, een kennis van ons is 2,5 maand geleden bevallen, een 'gemiddelde' baby.. Maar deze weegt nu al 8 kilo!!! (dus meer dan Melisa en Aldin !!) Ik kon het haast niet geloven.
Zwaai zwaai naar iedereen. Helena, Nou, dat zou wat zijn als dat de oplossing is zeg! Hopelijk is het vanavond goed gegaan en blijft het vannacht goed gaan! Adi, Fijn dat het heerlijk was om even idd gewoon Adi te zijn en wat minder mama ! Hopelijk is het snel morgen en heb je de kleintjes weer heerlijk bij je! Ylaissa, Wauw meid wat een prachtig koppel die twee van jullie! Gave wagen trouwens ook, meteen even op google gekeken wat het voor een was, haha, nog nooit gezien eigenlijk ! Jipper, Super dat jullie lekker in jullie nieuwe huisje zitten nu! Gefeliciteerd ! Hopelijk slapen jullie allemaal heerlijk vannacht! Krista, Oei, dat lijkt me idd ook niet fijn, kids uit bed halen, ochtendritueel, wegbrengen, werken, ophalen, weer naar bed doen. Fijn dat deze week je tijden wat anders zijn! En al aan het stappen langs de tafel? Wow, knap hoor ! Verder, tja weet het al niet meer en heb ook alleen sinds gister bijgelezen weer en gereageerd, oeps! Tot de volgende keer! Fijn weekend in ieder geval! Liefs, Hanneke!