Tweeling mama's!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Karel1978, 24 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeetje

jeetje Actief lid

4 apr 2007
    251
    0
    0
    Lindavnr, vrijdag de operatie dus alweer. Ik ga aan jullie denken hoor! Weet je al hoelang Daan dan ongeveer moet blijven of hangt dat van zijn herstel af? En dan over een maand of 3 zijn stoma eraf, dat zou wel een hoop gepriegel voor jullie schelen. Ik heb echt bewondering voor hoe je er mee omgaat hoor!

Marye, en als je nu gewoon eens uitprobeerd om hem idd te laten slapen, gewoon kijken wanneer hij wakker wordt? Misschien kun je de voedingen overdag iets dichter op elkaar laten komen zodat hij een goede bodem heeft........mocht hij 's nachts wakker worden kun je er de volgende dag altijd weer voor kiezen om hem wel weer wakker te maken.

Ylaisa, veel te laat :), maar alsnog van harte met de 1ste verjaardag van Britt en Steijn! Jullie hebben vast een geweldige dag gehad met dat lekkere weer.

Linda, was jij nou ook jarig zaterdag? :) Jij ook van harte! Voelt raar he, als je kindjes gaan wennen op het kdv? Maar ze gaan het vast heel goed doen daar!

Jipper naar hoor, zo'n baaldag. En natuurlijk gaat dat altijd gelijk op met een baaldag van de kinderen ;). Dat een soort van jaloers zijn op een zwangere kan ik me wel voorstellen. Ik was laatst op kraamvisite bij een vriendin, haar dochtertje was toen 5 weken oud en echt nog ieniemienie. Ik ging daar ook zowat zitten huilen. Persoonlijk heb ik er wel moeite mee dat we dit nooit meer mee gaan maken, 3 kinderen vinden we echt genoeg (we wilden er eigenlijk 2) maar toch diep in mijn hart zou ik best nog een keer zwanger willen woden.

Helena, fijn dat het werken weer goed bevalt maar wat naar dat je zo'n last hebt van je menstruatie. Je hebt ook zoveel bloed verloren toen natuurlijk. Hoe gaat het verder met je?

Hanneke, heerlijk hoor, dat jullie het op die manier konden opvangen toch?
    We hebben Thijs wel gelijk op de wachtlijst geplaatst om bij Bas en Daan op de groep te komen als daar plaats is maar de wachtlijst zit al weer potdicht helaas. Was echt een eenmalige wachtlijstopschoning vanwege de opening van dat andere kdv. Maar deze groepen werken wel veel samen omdat het beide verticale groepen zijn en beiden van 7 tot 19 uur open dus ik denk dat ze elkaar daar toch ook veel zullen zien.

hier: Bij Daan komt een 2de tandje door en bij Thijs de 1ste en ipv dunne poep hebben ze keiharde poep. Allebei niet fijn natuurlijk. Ze zitten zichzelf behoorlijk in de weg en het zijn dan ook onrustige nachten voor ons allemaal. Bas ligt heerlijk te slapen nu, die is van het weekend met zijn oom en tante naar de dierentuin geweest en is nu aan het bijkomen. Wij hebben van het weekend geklust, de buitenboel moet namelijk nog geverfd worden. Niet echt ideaal om te verfen met de volle zon erop maar het moest toch echt gebeuren en omdat Bas er het weekend niet was hebben we die kans maar gepakt. Vandaag voor mij een makkelijk dagje ondanks dat T en D niet erg in hun hummetje zijn want VL komt al om half zes thuis. Ookal scheelt het maar anderhalf uur, als hij wat eerder thuis komt dan 19.00 maakt dat echt een wereld van verschil, voelt als weekend dan.
    Raar gedroomd trouwens...ik droomde dat mijn zus met vakantie ging, eigenlijk was het een hele normale droom maar dat was dus tergelijkertijd het rare want mijn zus is 3,5 jaar geleden overleden. Ze zou as woensdag jarig zijn dus misschien dat ik er daarom wat meer mee bezig ben.

Ik zie dat jullie (bijna) allemaal hele actieve hyvers zijn :D. Ik vind het altijd wel leuk om foto's te kijken bij een ander maar veel meer doe ik eigenlijk niet. Maar volgens mij mis ik een hele hoop......;). Ik zal eens proberen om de www's eens wat meer te gaan volgen....

2. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Ohh, leuk hoor dat de kinderen kunnen kruipen, maar ik loop de hele dag erachteraan te rennen!! En dan ook nog achter de hond aan, want die pakt steeds het speelgoed van de kinderen af ;)

zo ff klagen ;)

Jeetje: gewoon op home klikken van hyves, dan zie je alle www's van iedereen ;) Hoef je niet iedereen af te gaan :)

ik had het nog niet gezegd, maar echt fijn dat je weer vrolijker en opgewekt klinkt!

3. Helena1977

Helena1977 Bekend lid

7 jun 2009
    514
    0
    0
    Sinds hyves is het hier maar rustig zeg.
    Hanneke, hoe is het met jou?

4. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Ja, het is hier inderdaad behoorlijk rustig. Zullen we hyves maar weer afschaffen dan? Wel zo sociaal t.o.v. de niet-hyvers... ;)

5. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    haha hyves afschaffen? nee, vind het eigenlijk erg leuk en ook makkelijker.
    en voor grote verhalen of vragen kom ik hier weer terug :)
    op zich prima toch :)

6. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Ohw...toch niet dan? ;):p

Hebben jullie al gestemd? En wat is het geworden? (Of mag ik dat niet vragen? :))
    Ik ga vanmiddag, als de jongens hebben geslapen. Ik denk dat ik er ondertussen uit ben... ;)

7. adi

adi Niet meer actief

Wat rustig hier zeg.. op zich jammer... vind het hier veel overzichtelijker dan op Hyves.

Sorry dat ik niet op iedereen ga reageren, loop dan behoorlijk achter op de feiten.

Jipper, wij gaan vanmiddag stemmen, ik weet het echt niet. Ik zal maar eerlijk zijn. Ben altijd een CDA-er geweest, maar nu weet ik het dus echt niet meer. Volgens de stemwijzer moet ik op Rita Verdonk stemmen ;) (dus niet ;))

Linda, heel veel succes met de operatie vrijdag? Hoe lang moet ie in het zkh blijven? Ik hoop dat het oprekken goed zal gaan.

HIer is het behoorlijk druk en heftig. Aldin kruipt nu als een speer, maar daar is ie al op uitgekeken, meneer wil gaan lopen. NU probeert ie zich op te trekken aan de tafel, maar heeft die draai met de benen nog niet door. Dan wordt ie boos en moet ik hem tegen de tafel zetten en dan gaat ie langs de tafel stappen. En wij moeten de ganse dag met hem rondlopen, ppffff

De meiden kruipen ook bijna :)

8. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Stemmen: Ik ga vvd stemmen. denk ik. Hihi, elke keer als ik eruit ben, kom ik weer iets tegen dat ik denk..hmm.. is dat wel goed.
    Heb 3 verschillende stemwijzers gedaan en op de eerste plaats komt steeds de pvv. :( en 2e plaats vaak TON. maja, dat wil ik allebei niet stemmen, haha.
    Ik heb vorige keer SP gestemd.. maar hun programma vind ik niks dit jaar.

Maar mn vriend had wel een goeie; ik ben tegen de km-heffing..maar de pvda is daarvoor.
    Maar als de pvda al in het kabinet komt, komt daar zeer waarschijnlijk ook wel vvd of pvv bij. En die gaan echt niet akkoord met de km-heffing.. dus dan is dat probleem ook weer opgelost.
    En verder hebben hun wel veel punten waar ik het mee eens ben.

TON heb ik even gekeken op de website, maar nee, echt belachelijk. ook hoe ze hun standpunten omschrijven, moet je dit zien:

Kinderbijslag

Is niets anders dan een opvoedingsbijdrage. Ouders die kinderen niet (goed) opvoeden raken hun kinderbijslag kwijt. Kinderbijslag wordt alleen verstrekt voor in Nederland wonende kinderen.

De overheid heeft geen taak in het stimuleren van familie-uitbreiding: de kinderbijslag voor meer dan drie kinderen wordt vanaf nu afgeschaft.

Geen export van kinderbijslag buiten de EU.

Belachelijk!.
    En nja, de pvv..Ik vind wilders vaak zo kinderachtig, tijdens debatten enzo.. en ook zijn overdreven gedoe over buitenlanders, dat hoeft van mij ook allemaal niet.

Dus sja.. ik dacht vvd..maar misschien pvda.. ik ga er nog over nadenken vanmiddag ;)

9. adi

adi Niet meer actief

Opvoedingsbijdrage hihihihi... 'Zegt uw kind nog steeds geen aub en dankjewel? Sorry, deze maand geen kinderbijslag voor u!'

10. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hahah ja echt stom he! Ook dat "de overheid geen taak heeft bij het stimuleren van familie uitbreiding"

11. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    @Adi; Superleuk dat Aldin zo graag nieuwe dingen doet, maar ik kan me voorstellen dat je er doodmoe van wordt. Niet in de laatste plaats omdat je nog twee kindjes hebt die aandacht vragen. Hopen dat hij het snel doorheeft, waardoor de frustratie afneemt, hoewel...dan moet je er misschien juist nog meer achteraan zitten... ;)

@lindavnr; Sja, dat stemmen hè? Ik ben al een paar jaar lid van de SP. En daarom voel ik me eigenlijk een beetje verplicht om op hen te stemmen. Ik ben het voor het grootste deel eens met hun standpunten, hoewel ik misschien wat milder ben. Uit de kieswijzer komt steeds PvdA en ik twijfel of ik daar dan maar op zal gaan stemmen. Die maken in ieder geval een grotere kans om in een coalitie terecht te komen. Maar met wie dan? Als ze weer met bijvoorbeeld CDA en VVD uitkomen, of nog erger PVV, dan worden ze wellicht erg naar rechts getrokken... Moeilijk moeilijk...
    De jongens zullen zo wel wakker worden, dan laad ik ze in de kinderwagen en ga ik op zoek naar het stemlokaal... :D:D

12. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hihi van mij mag de pvda juist uitkomen met de vvd, zodat ze wat nar rechts gaan :).
    Een mengeling van die 2 partijen zou ik ideaal vinden :).

13. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Whahaha!! :D:D

14. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    @lindavnr; Het kan mij juist niet links genoeg. Ik zou het liefst een kabinet zien met PvdA, SP, GroenLinks en dan bijvoorbeeld CU of D66. Maar dat zal wel te ver gezocht zijn. Toch vind ik dat Nederland véél socialer moet worden.

(Mogen dit soort discussies eigenlijk wel op het forum...? ;))

15. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hihi, nee, mag eigenlijk niet...:)

16. Habibas

Habibas Actief lid

26 aug 2009
    374
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Adi: grappig, ben ook altijd CDA-er geweest (nou ja, eigenlijk mijn moeder en om haar te steunen:)). Dit keer voor het eerst op PvdA gestemd. Moeders niet blij, hihi!

Het is wel heel erg lastig en ik denk dat ieder kabinet dat gevormd wordt toch gaat vallen in deze moeilijke tijd. Ze kunnen het nooit goed doen als ze 27 miljard moeten bezuinigen, dus......;)
    Ik hoop niet dat VVD de grootste wordt, want das de enige partij die de PVV niet uitsluit en als de PVV in het kabinet komt, dat zou ik echt vreselijk vinden.....

Succes iedereen die nog zwevend is en wel gaat stemmen!!

17. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Ik vind het altijd zo lastig dat stemmen, want je weet nooit wat ze gaan doen als het kabinet eenmal gevormd is.
    Zo vertrouw ik de vvd al HELEMAAL niet!! Balkenende ook niet, en over Wilders wil ik het al helemaal niet hebben ;)

Ik heb D66 gestemd. Wilde ook op PVDA stemmen, maar ik denk dat het goed is als de d66 erbij komt.

Nu maar duimen dat we niet zo'n witte clown of een lelijke vrijgezel als premier krijgen :D

18. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Wat leuk, beetje politiek erbij :)

Ik ben lid van D66, en vroeger, voor de zwangerschap, ben ik ook heel actief geweest daarmee. Ook fractiemedewerker geweest en zo. Maar ben er nu wel een beetje uit. De kids nemen te veel tijd in beslag ;)

19. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    hier ook d66

20. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819