Tweeling mama's!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Karel1978, 24 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. adi

adi Niet meer actief

Proficiaat met hun vermaandag :D:D:D:D!!!

En wat zijn ze gegroeid inderdaad!!! Die kindjes van tegenwoordig gaan als een speer :D. Ter vergelijking: Melisa is 7 maanden ouder en maar 5cm langer :p

2. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @adi, wat wat een goede stappen vandaag allemaal zeg! en het klinkt super die baan, zoiets zoek ik ook, qua tijden en dichtbij huis :) zag vandaag weer een vacature, wel 32-40 uur maar misschien valt er over 28-32 te praten, wel super dichtbij, denk wel dat ik ga schrijven, even goed inlezen.

@marije: jeetje wat een kanjers van jou zeg! en die pepijn! hier zijn ze volgens mij niet zo vlotjes qua buik liggen e.d. evy kraait wel de hele boel bij elkaar, dat is wel heel grappig. maar sinds ik me druk maakte dat zij nooit lachte en inmiddels uiteraard wel, laat ik alles maar op ons afkomen, alles komt vanzelf.

wat fijn even geen prikjes, wist ik van te voren helemaal niet dat ze zo vaak en iedere maand ingeent worden, wij de 16e juli. zeiden ze nog iets over bijvoeden?

3. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Adi: Goed dta je sollicitatiegesprek zo lekker verliep! Hopelijk kunnen jullie eruit komen met elkaar. En wat goed dat je bij de HA bent geweest!Hoop dta die momenten voor jezelf gaan helpen om het allemaal een stuk makkelijker te maken.
    Melisa was bij de geboorte natuurlijk ook een heel stukje kleiner en ze hebben een veel moeilijkere start gehad. Dat scheelt denk ik ook wel heel erg. En van mij mochten ze wel wat langer klein blijven hoor!

Linda: Ze vond het verstandig dat ik al was begonnen met bijvoeden. dit vooral omdat Pepijn al 5* 180+6 extra krijgt en ik dat niet meer mocht ophogen.En ik kon daar gewoon mee doorgaan totdat ze 1 zo'n potje per dag aten.(ik geef ze nu maar een kwart potje, gewoon voor de smaak) Rond de 6 maanden kan dan die fles van etenstijd vervallen en eten ze 1 zp'n potje of natuurlijk net zoveel zelf gemaakt en daarna yoghurt? Maar tegen die tijd zal ik me daar wel eens in verdiepen.

Habibas: Hoe beviel je soort van vrije dag vandaag? Fijne vakantie!

4. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht

Marije: dat vervallen van de fles gaat vanzelf. Je merkt dat ze steeds meer groente gaan eten, en dan drinken ze ineens minder van de fles. Dan vervalt er ineens een fles, en kun je de overige flessen weer wat verdelen over de dag. Je kunt ook beginnen met 'smorgens wat yoghurt te geven, of van vers fruit met wat yoghurt een smoothie van maken en dat in een tuitfles geven...

Het gaat eigenlijk allemaal vanzelf. Hier was het wel zo, dat als ze eenmaal goed groente eten, dat dan de rest heeeel snel gaat!!!

5. Habibas

Habibas Actief lid

26 aug 2009
    374
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry meisjes, geen tijd om te reageren. Heel druk met inpakken. Wilde alleen even laten weten dat ik er komende week dus niet ben. Lekker met vakantie!!!

Succes allemaal met werken, bijkomen van prikjes en geniet van jullie kids!!

Tot over een week!

PS. hier zijn ze bijgekomen hoor van de prikjes. Nynke dronk vandaag zowaar een paar x 200cc

6. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Luca,
    Oeps nu ben ik betrapt :p, ik weet welk topic jij gelezen hebt, echt schandalig he :) zag het gister ook idd! Maar vind het toch wel een 'troost' dat er tussen mij en de hoogste in de lijst nog HEEL veel berichtjes zitten :p! Maar is wel beschamend om jezelf op die eerste pagina te zien staan hoor :) :$! Fijn dat ze zo goed gegroeid zijn joh! Haast net zo zwaar/groot als Benthe :). Super dat ze verder gewoon zijn goedgekeurd, behalve het aandachtspuntje van de achterhoofdjes dan. Hopelijk hebben ze verder niet te veel last van de vaccinaties verder! Sterkte!

Adi,
    Goed en fijn dat je bij de huisarts geweest bent en er dus even over gepraat hebt. En ook nog een goed gesprek gehad met de sollicitatie, das ook fijn. Die gedachte gang met je oude werk en je nieuwe werk snap ik idd wel, das idd een lastige.

Marye,
    Ook bij jullie zijn de kids dus flink gegroeid, super! Goed van Pepijn dat hij zich nu kan omdraaien :D! Knappert ;)!

Habibas,
    Hele fijne vakantie meid! Geniet van de vrije dagen en geniet jullie gezinnetje! Klein hongerlapje dus die Nynke van jullie, een paar keer 200cc drinken :D!

Hier weinig veranderingen voor Malou en Ruben, maar vooruit, op deze leeftijd zijn er natuurlijk ook weinig dingen natuurlijk ;)! Met Benthe ging het vandaag wel weer iets beter. Is vanmorgen weer vrijwel de hele ochtend wakker geweest, heeft een paar hapjes van een croissantje gegeten (het eerste in 2 weken dat ze gegeten heeft :$), maar verder nog wel veel geslapen hoor, ow en ze is rond 18.00 even een uurtje of anderhalf weer wakker geweest en heeft een beetje wat 'gespeeld'.

Liefs, Hanneke.

7. KristaB

KristaB Actief lid

27 jan 2009
    475
    0
    0
    Den Haag
    Lindavnr, ik hoop dat het al wat beter met Daan gaat?

Helena, wat sneu, weer een ziekte! Gaat het al wat beter?

Habibas, goed dat Bente op het onderste lijntje van de curve beland is! Dat betekent dat ze beter groeit dan volgens een curve :D

Ylaisa, zijn jouw apies al zo groot dat ze in kermisattracties kunnen! Wow!

Natuurlijk voel je je even schuldig als je je kindjes alleen gaat laten! Maar ze zijn al wat groter! En als ik me herinner hoe geweldig ik het altijd bij mijn oma vond. En jij bent zo'n toegewijde moeder, dat je eindelijk na meer dan een jaar het zeker ook verdient! Wij gaan het hopelijk binnenkort ook een nachtje proberen. Ik denk dat het raar is, omdat je je kindjes mist, maar ook hartstikke fijn, omdat je eindelijk niet zachtjes hoeft te doen, niet op tijd naar bed hoeft en lekker uit kan slapen!

Adi, knappe Aldin en Melisa!!!

Niet raar hoor dat je overspannen bent! Het was eerder raar dat je het niet was :)
    Kunnen jullie niet een hulp in de huishouding nemen? Dat die de rotklusjes als wassen en stofzuigen doet?
    Jullie werken allebei (meer dan) fulltime toch? En daarbij heb je nu je kindjes die volgens mij weer in een sprongetje zitten. Dat hadden die van mij tot vorige week en dat was slopend! En je hebt er niet 1 maar 3! Het is niet makkelijk. Je kan altijd met je HA gaan praten, maar sowieso wat minder hooi op je vork nemen, (=wat minder perfect zijn ;)) zal al heel veel schelen denk ik. Is je werk nog wel fijn?

Ik had het ook, maar ik had natuurlijk rotwerk, een man die nooit opruimde terwijl hij altijd thuis was enz.. Maar nu de kindjes weer leuk zijn, lacht het leven alweer meer, en geen stress meer van werk..

Haha Jeetje, je hebt helemaal gelijk! Dat lijkt mij zeker een eeuwigheid sinds 2007 BV en zwanger zijn.. Ik ben blij dat ik geen gedoe meer aan m'n lichaam heb, dus respect hoor!

Ik kan me ook echt niet voorstellen hoe vrouwen dat vroeger overleefden..

Wat een heerlijk hollands welvaren jouw mannetjes :D

8. KristaB

KristaB Actief lid

27 jan 2009
    475
    0
    0
    Den Haag
    Hey leuk dat je mee komt lezen!
    Hoe en wat is een onderverdeling? Ik vind ZP ook zooo onoverzichtelijk, dat ik nog net de notificatie heb gevonden maar dat was het dan ook..

Adi, ja nu lees ik idd over Aldin en z'n geschreeuw! Ik denk idd dat ie in het sprongetje zit! En helaas is het een lange! Wat Karel ook al schreef, ik denk dat het frustratie is. En volgens mij helpt straffen niet, waarom zou hij eigenlijk gestraft moeten worden. Het is onplezierig maar niet echt stout. Wij gingen terugschreeuwen, en dat vonden ze leuk, waardoor ze niet meer in hun frustratiestemming zitten. Misschien afleiden met ander speelgoed met geluid?

Hanneke, het zit Benthe niet mee he? Die is echt goed ziek :(
    Sterkte met jullie! En wat een leukerd die Ruben! Op dat soort voorvallen verheug ik me echt :)

En je maakt me wel heel benieuwd welke topic jij en Luca hebben gelezen!

Lindavnr, jeeeee! Wat een knappe Daan zeg. Wat goed! Geniet maar weer veel van hem :)

Adi, goed nieuws over die nieuwe baan!! 28 uur zou veel beter zijn :) En ik hoop dat het wat wordt, zodat je lekker vrij kan nemen!!

Nu even ego! Marcus begint kruipen op handen en knieen te leren :) Nog even en hij kan eerder lopen dan kruipen! Ze vliegen al de hele kamer door, en ze kunnen zichzelf optrekken/duwen tot staan aan een bewegend object, zoals hun loopautootje, of mama's benen.

Sprongetje lijkt minder, ze slapen weer rustiger, niet meer de hele dag gejammer.

M'n schoonouders hebben zelf 2 campingbedjes gekocht! Dan kunnen ze daar ook slapen overdag, dat was tot voor kort een probleem, en m'n schoonvader lijkt het wel leuk als ze daar komen logeren. Schoonmoeder ook wel, maar die heeft een slijmbeursontsteking in haar heup en nog steeds heel veel last van de aanrijding van bijna een jaar geleden.

9. adi

adi Niet meer actief

Krista, leuk he dat optrekken! Hier doen Aldin en Melisa niks anders de laatste dagen. Melisa slaat kruipen ook over denk ik. Ze tijgert nu vooruit en gaat zich meteen optrekken aan het eerste wat ze tegenkomt.

Dat gegil van Aldin is inderdaad ook frustratie. En natuurlijk is het niet te straffen, ik merk wel dat ie dan even de rust nodig heeft. Of een ander trucje dat we nu door hebben, als ie begint te gillen gaan we met onze hand op zijn mondje klappen, dan krijgt ie zo'n indianen-roep, weet je wel? Hij ligt dan meteen in een deuk, en ik ook :)

Krista, wij hebben al hulp in huis, voor het schoonmaken dan. Want daar kom ik al helemaal niet aan toe. De was moet ik dan zelf doen. Maar het is meer dat ik de hele dag door aan het opruimen ben, het is anders echt een enorme bende hier. Alleen maar het opmaken van 4 bedden, verzamelen van vieze was en beddengoed, bad poetsen elke ochtend, de keuken dat een bende is, de woonkamer alsof een atombom ontploft is enz.. En dan aan het werk daarna...
    Maar soms heb ik het gevoel dat ik meer aan het zeuren ben. Ik ken een vrouw met een drieling en nog drie kinderen meer, en ze gebruikt voor al haar kinderen wasbare luiers die ze elke dag wast, strijkt en opvouwt. Wat heb ik dan te klagen?

10. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Krista,
    Haha, nou hier ook een behoorlijke tijd zwanger en bv, maar ik moet er toch ook niet aan denken hoe vrouwen dat vroeger deden met 14 kinderen ofzo...zou gillend gek worden denk ik! Dankje voor de beterschapswensen, idd behoorlijk zieke meid. Eigenlijk nog nooit ziek geweest, maar nu ze ziek is doet ze het maar meteen 'goed'.

Leuk en super goed van Marcus dat hij lekker begint te kruipen :D! En idd misschien ook wel lopen over een tijdje idd ipv 'echt' kruipen ;). Fijn dat ze zichzelf lekker ontwikkelen met gaan proberen te gaan staan en overal op te klimmen. Altijd weer leuk zulke dingen ;)! Erg handig dat je schoonouders zelf campingbedjes hebben gekocht, leuk als ze daar een keer kunnen slapen idd. Vervelend dat je schoonmoeder nog zo een last heeft van een aanrijding van al een jaar terug, dat zoeits zo lang kan duren he, sterkte in ieder geval voor haar.

En jullie krijgen vast ook zulke 'streken' als Ruben nu had idd :D! Overigens word er nog altijd elk slaapje met dat beest geslapen :p!

Dit topic hebben wij gelezen -> http://www.zwangerschapspagina.nl/over-deze-site/214461-leden-actieve-leden.html -> en dan deze link -> http://www.zwangerschapspagina.nl/members/list/?order=DESC&sort=posts&pp=30 -> haha, eigenlijk moet ik het niet zeggen he :p!

Adi,
    Leuk dat Aldin en Melisa ook lekker aan het optrekken zijn enzo. Lekker druk aan het ontwikkelen dus :D! Jullie andere meid alweer helemaal opgeknapt van de ooronsteking hoop ik. En zo niet, dan nogmaals beterschap! Fijn dat jullie lekker een hulp hebben die je helpt met het schoonmaken/houden van het huis. Lekker toch dat de dingen die zij doet jij niet hoeft te doen en die tijd kan besteden aan andere dingen. En je mag toch zeker gewoon zeuren, dat een ander het nou anders doet en het lijkt alsof het haar gemakkelijker af gaat doet er niks toe, bij jou gaat het gewoon even niet zo lekker, vooral voor jezelf. Hopelijk gaat dat nsel wat beter en tot die tijd gewoon lekker soms klagen ;).

Hopelijk is de gil-fase van jullie Aldin toch snel over, lijkt me niet echt fijn idd als er zoveel gegilt word steeds. En idd de indianen roep oplossing vind ik wel een goede ;). Maar toch mag ie best eens stoppen he ;).

Hier alles nog steeds allemaal een beetje hetzelfde! Benthe lijkt langzaamaan een beetje op te knappen maar houd niet over. Malou gaat eindelijk weer een beetje op de wc plassen (dat is toen ze niet thuis was een beetje in het honderd gelopen, maar geeft verder niet). Ruben heeft daar nog altijd geen intresse in, die gooit op het moment liever met alles wat hij maar denk dat ie mee kan gooien :p. Verder gaat het met die twee dus helemaal super :D!

Liefs, Hanneke!

11. ylaisa271982

ylaisa271982 Actief lid

8 mei 2007
    393
    0
    0
    Ach! Net een heel verhaal getypt..alles weg! Opnieuw!

@Krista..jouw jongens lopen wel gelijk met die van ons..Steijn kruipt nu sinds enkele weken ook op zn knieeen en trekt zich dan aaan van alles op..ook aan mij..en ook als hij verdrietig is..heel lief is dat! En Britt sleept zich nog als een invalide in het rond..heel jammer want slijtagepercentage aan haar shirts en broek is enorm..wel staat ze al in de box en bank en bed..dus miss slaat ze het kruipen wel over.

HIer: Lekker weekend gehad...druk..maar wel gezellig! En vanmorgen ontbijt op bed gemaakt voor ml terwijl de kids ad pap zaten..papa had de hele dag zn shirt aan die de kids met textielverf hadden beklad en ik met textielstift de tekst wij "hartje"papa en papa is the best! Later tekeningen voor opa gemaakt..en later op de dag naar mn ouders en patatjes eten ( va morgen maar weer streng zijn..toch weer een halve kilo eraf afgelopen week :D )
    Buggies met koppelstukken zijn binnen, wandelt prima..even wennen..maar gaat zelfs goed met de hond, je kan gewoon achter 1 buggy lopen want de ander gaat toch wel mee..ml mag morgen de supermarkt uittesten...en indien dat te doen is dat verkopen we de oude wagen.
    Vanavond ook alvast begin gemaakt aan het sorteren van kleding vd kids wat ze niet meer aankunnen..daarna pakketjes maken op maat en op marktplaats daar laat ik ze een maand staan en anders kringloop ofzo.
    Alle oude kleertjes etc ligt nu op de logeerkamer, maar we willen langzamerhand dat kamertje opruimen want we willen denk toch de kids een eigen kamer geven binnen een half jaar tot een jaar..want ze maken en houden elkaar wakker..slapen nog maar 1 uur op de dag..met als gevolg dat wij gedonder hebben aan het eind vd dag met jammerende kindjes..
    Wanneer willen jullie de kindjes een aparte kamer geven??

En hoe was jullie vaderdag??

12. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    @Hanneke; Vervelend dat Benthe nog steeds niet helemaal is opgeknapt. Hopelijk gaat het de komende dagen steeds beter. Arm meisje... :(
    Hoe gaat het verder met jou zelf? Voel jij je alweer iets beter na alle buikpijn steeds?

@Ylaisa; Voorlopig blijven onze jongens gewoon gezellig op 1 kamer slapen. Ze slapen goed en houden of maken elkaar niet echt wakker, dus wij hebben niet hetzelfde probleem als jullie. Als jullie denken dat het beter is om ze een eigen kamer te geven dan moet je dat gewoon lekker doen toch?

@de rest; Hoe is het met jullie allemaal? Ook een druk weekend gehad? Voor sommigen de eerste vaderdag? Hoe zijn de cadeautjes ontvangen?
    Hier heeft papa een broodtrommel met een foto van de jongens gekregen en een leuke tas om de broodtrommel in te vervoeren. Dat ziet er beter uit dan een plastic Intertoystasje en plastic broodzakjes... ;):D Nu kan hij weer fatsoenlijk voor de dag komen!!

Zo, ik ga wat restanten van het weekend opruimen e.d. Heb totaal geen zin, maar het moet gebeuren... ;) De jongens slapen vandaag maar weer 2 keer, want die zijn helemaal op na een weekendje drukte.

13. adi

adi Niet meer actief

He, Jipper, leuk kado voor vaderdag zeg! Hier heeft papa een pet met 'Cool daddy' erop gekregen, een polo van mama, en kadotje van het KDV van kinderen. Ze hadden verkeersborden met 'Pas op liefste papa aan boord' gemaakt en daar handafdrukken van kindjes erop gedrukt. Erg leuk :)... Hij was ook helemaal ontroerd.
    Wij ook een leuke weekend gehad. Even heel hard afkloppen, maar afgelopen week sliepen ze alle drie helemaal door (zul je zien dat het vanaf vannacht anders zal gaan ;)), dus zijn wij ook behoorlijk uitgerust.

Hanneke, ik wou gisteren nog vragen hoe het met Malou en de wc gaat ;), maar ik lees nu dat ze het weer heeft opgepakt. En Ruben zal zelf wel bepalen wanneer die er aan toe is. Is het bij jullie ook dat Ruber drukker is dan Malou? Zou dat toch aan het geslacht liggen?
    Ik denk nu soms dat ik toch blij ben dat ik 2 meiden heb en 1 jongen, want met 3 jongens zou ik gek worden denk ik (heel erg om dit te denken eigenlijk :( ). maar het hoeft helelmaal niet natuurlijk, het ligt toch aan de karakter.

Jipper, wat fijn zeg dat ze bij jullie nog steeds 2x overdag slapen ;)... En een leuk weekend achter de rug zo te horen. Hoe gaat het in het nieuw huisje?

Aldin en Melisa hebben het optrekken helemaal ontdekt. Ze vinden het geweldig om te doen. En volgens mij wordt Aldin echt een aap, hij probeert nu al om helemaal op de bank te klimmen, met zn 73cm ;). En Melisa vindt het leuk om langs de bank te lopen, maar ze vergeet soms in welke volgorde ze de beentjes moet verzetten en koekelt dan om ;)
    Diyana is nog steeds erg rustig en stil, en ze weigert haar avondeten.. dat vind ik het ergste. Ze eet/drinkt alleen vloeibare spul. Melk, yoghurt, pap enz. Boterham gaat ook met moeite erin. Ik denk dat het weer een sprongetje is, of dat de boventandjes doorheen komen. Ze zit soms een beetje in de verte te kijken in haar gedachten, en dan moeten we haar echt recht aankijken en dat is ze weer 'bij' en gaat dan lachen. Ik krijg dan de neiging om haar dan extra aandacht te geven, juist omdat ze er niet om vraagt. De andere twee hebben op het moment niet echt behoefte om op schoot te zitten namelijk ;)

14. Helena1977

Helena1977 Bekend lid

7 jun 2009
    514
    0
    0
    Hanneke, wat sneu dat het nog steeds niet helemaal goed gaat met Benthe. Ik hoop dat ze snel weer hele croissantjes naar binnen kan werken ;). En goed dat Malou het plassen op de wc weer heeft opgepakt. Knap van haar!

Ylaisa, we hebben Lex en Midas met een maand of 11 ook uit elkaar gelegd. Ze maakten/hielden elkaar ook wakker. We merkten na een poosje dat het eigenlijk helemaal niet beter ging toen ze uit elkaar lagen. Ze begonnen zelfs onrustiger te slapen. Toen weer bij elkaar gelegd en dat ging eigenlijk heel goed. Ze worden nu niet meer wakker van elkaar. Ik vermoed dat het gewoon een fase is waar ze even door moeten, maar je kunt het natuurlijk altijd proberen.

Adi, wat een tegenstellingen bij jullie. Twee drukke, beweeglijke kindjes en 1 hele rustige, stille dame.

Jipper, gaat oké hier hoor! Geen vaderdagkadootjes gegeven want de papa was met moederdag zo lief om te besluiten dat hij er niks aan deed. Dan krijgt ie zelf ook mooi niks :). Wel getekend en gevingerverfd voor de opa's. En welke opa is er nou niet blij met een lekker biertje met een paar mooie tekeningen eraan!!

Krista, wat knap van Marcus! Dan zal Lucas de kunst wel snel afkijken bij z'n broertje. Superhandig, die bedjes bij je schoonouders. Mijn ouders en mijn schoonouders hebben er allebei 1 en wij hebben er 1. Dus wij delen de lasten, haha.

Hier alles oké. Lex en Midas zijn dit weekend meegeweest naar een wokrestaurant. Ze vonden de gewokte kip met groente en rijst heel lekker! En de toetjes... de stukjes patat uit het buffet, stukjes spek en de kroepoek...echt een stelletje vreetzakjes die twee.
    En heerlijk dat we ze gewoon mee kunnen nemen.
    Vandaag zijn mijn ouders teruggekomen na een rondreis van 4 weken door Amerika. Ik ben echt blij dat ze er weer zijn, heb ze heel erg gemist. Vanavond gaan we met mijn broertje en zijn vriendin lekker goumetten bij mijn ouders. Nu nog ff een bosje bloemen halen. Later!!!

15. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Hallo allemaal,

ik word steeds nieuwsgieriger naar jullie verhalen over kruipen, eten, tandjes, etc. ik merk echt dat het nu allemaal zo snel gaat, hoewel we het hier nog houden bij 5 simpele flessen melk en veel gekraai en getrappel ;);).

Hier op Ivo's eerste vaderdag, sliepen de kindjes als cadeautje tot kwart voor acht, dus een uur langer :):) alleen hadden we er niet veel profijt van want papa&mama waren een beetje brak van een verjaardagsfeestje bij de buurvrouw...

Verder het e.a. gebeurd:

wennen kdv: ging redelijk goed, ze vonden het tevreden kindjes alleen hadden ze de pech dat er net een brandoefening kwam, kindjes in evacuatiebedjes hihi, maar dat vonden ze niet zo leuk. Wel huilde Timo toen Ivo ze weer kwam halen en hij huilt eigenlijk bijna nooit... maarja we zullen zien dinsdag.

Verder was Evy het weekend erg onhandelbaar dus we doen het echt heel rustig aan. Of het komt door de drukke week of een sprongetje, nou ze ligt vandaag in ieder geval bijna constant knock out. Wat dat betreft is bij ons het dametje het bewerkelijkst hoor!

Het werken ging goed maar kan me dus slecht concentreren en 's ochtends weg gaan vind ik wel heel moeilijk. Morgen weer, en dus voor de 1e keer KDV :( de rest van de week is Ivo vrij dat is wel heel fijn.

16. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Even snel hier:

Ben heel druk met de meiden, want die kruipen me de hele kamer door! Ook trekken ze zich op, maar lopen dan de kans dat ze hard vallen en dan heb ik weer gehuil...pff het is heel leuk, maar ook een heleboel werk!

De fysio is geweest en ze zijn helemaal "bij" We hoeven dus niet meer te corrigeren qua leeftijd!! :D

Vaderdag was leuk. ik heb 2 taartjes gemaakt die erg lekker waren. De meiden hadden allebei een stropdas gemaakt...stuk stof aan elastiek en dan geverft :) Erg leuk..Joel moest er de hele dag mee lopen haha...

Linda: ik denk dat het gehuil en slapen echt door de indrukken komen hoor van het KDV! Dat gaat wel weer over... Hier gaan ze nu 4 dagen en in het weekend slapen ze ook heel veel! Wij hebben de indruk dat ze echt bij moeten komen :)

Voor de rest..sorry :) ik weet het niet meer....

17. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Linda: Ze hebben echt pech als ze meteen in zo'n brandoefening komen. Maar het gaat vast allemaal goed morgen. Wle lekker dat Ivo deze week zoveel vrij is!

Hanneke: Fijn dat het alweer iets beter gaat met Benthe. En Malou weer oefenen op de wc.. Er zit dus weer een stijgende lijn in bij jullie?

Ylaisa: Ben benieuwd of het ml goed is bevallen in de supermarkt :) Fijn dat de vaderdagcadeaus in de smaak vielen!

Helena: Echt leuk dat je met de jongens uit eten kunt! Veel plezier met gourmetten!

Hier: Het gaat hier echt lekker de kids hebben nog 4 1/2 fles en eten ider nu een half potje groenten,Bij dat potje drinken ze dus die halve fles :) al wil ik het na de verhuizing toch vers gaan aanbieden.
    Don is 2 weken vrij om te klussen, daardoor helpt hij nu lekker idere ochtend met de eerste fles en kunnen we even als gezinnetje samen opstaan. Wat vind ik dat toch heerlijk!

18. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Fijn he marije! als we het samen doen vind ik het ook zo relax!

Fijn dat de kindjes het zo lekker doen, als ik nu terug kijk naar die eerste weken dan is het al zo'n verschil he!

19. ylaisa271982

ylaisa271982 Actief lid

8 mei 2007
    393
    0
    0
    @Helena
    Nou ik doe het bij nader inzien toch niet dat apart slapen..het gaat eigenlijk alleen om de middagslaapjes..en 's nachts gaat het prima..maar ze hebben zoveel lol samen dat ik het gewoon sneu vind

Even snel: buggies drama! Kan niet de supermarkt in..dus donderdag worden deze opgehaald en krijg ik geld terug! Dan maar voorlopig de tandem wagen weer.. het gaat er eigenlijk alleen om dat ze elkaar pesten in de wagen..nou dan bind ik die handjes wel vast :D

20. adi

adi Niet meer actief

Hoi meiden, even ego:

gisteren hier 11-maanden prik gehad, en ze zijn de hele dag en nacht jengelig en jankerig geweest, echt verschrikkelijk :(
    Aldin en Melisa hadden verhoging, en Aldin heeft letterlijk de hele nacht gehuild, we kregen hem met geen mogelijkheid stil. Ik ben dus nu dood en dood moe, en moet de hele dag nog werken :(

Deel Deze Pagina