Ylaisa: Balen dat het niet lekker ging met de buggy. Idd die handjes maar vastbinden dan! Adi: Wat ontzettend balen!Heel veel sterkte vandaag en hopelijk zijn ze vanavond en vannacht weer beter in hun doen. Hier: Moest naar de kinderarts met Pepijn, controle voor de eczeem. Na een week hormoonzalf te hebben gebruikt en daarna niet meer, maar egwoon alle tips van de moeders te gebruiken. Is het zo goed als weg. Hij heeft nog een paar mini plekjes, maar met gewoon vet houden verdwijnt dat wel weer. En dus hoeft ook Pepijn niet meer terug naar de kinderarts!
@arye: wat goed zeg, mag ik een samenvatting van alle tips hier morgen naar ha met timo vanwege exceem...
ik zal nog even kort verslag doen van het kdv: het ging best wel goed, ze hadden goed gedronken en timo sliep ook voldoende alleen evy had niet meer geslapen na haar laatste fles en die was dus helemaal kapot 's avonds, ik gaf haar een fles en vervolgens werd ze helemaal hysterisch, uiteindelijk in bed gelegd met een halve fles dus en ze was bijna gelijk k.o. Was wel zielig toen ik binnen kwam, hoorde ik zo'n zielig huiltje uit een bedje komen dat in de hoek stond........ timo ging goed, hij was druk met rondkijken naar alles wat er gebeurde alleen schrikt hij dus heel erg van hard geluid en moet dan soms ook huilen, aaaaarrrrcccchhhh als ik het opschrijf vind ik het helemaal niet goed gaan! Volgende week dinsdag weer en op woensdag is ivo weer vrij, de week erna dus voorlopig di en woe.
De eerste KDV-dag dus erop zitten!! Natuurlijk vind je het moeilijk en het gaat nooit vanaf de eerste dag helemaal soepel. Timo zal wel wennen aan die geluiden. Kun je het voorstellen hoe het voor een kindje is dat nooit een ander babytje heeft gezien of horen huilen, die schrikken zich helemaal ter pletter. Wat dat betreft vind ik dat een meerling in voordeel is op het KDV, ze zijn toch wel wat gewend En hopelijk gaat Evy goed slapen uiteindelijk. Hier is het Aldin nog steeds niet gelukt. Maar hij heeft ze daar zover gedreven dat ie een slaapkamer voor zichzelf heeft gekregen en nu slaapt ie als een roosje Slimme vent
Ylaissa, Wat balen van die buggy's zeg! Maarja als je er nog niet een winkel mee in kan dan heb je er weinig aan natuurlijk! Wel goede service dat je ze terug kan laten nemen en het geld terug krijgt. Eigen kamertje is ook al niet meer nodig lees ik maar wij hebben Malou en Ruben met ong 6 maanden ieder een eigen kamertje gegeven. Vonden wij fijner, Ruben had nl vaak 2 nachtvoedingen en Malou maar 1 nachtvoeding. Maar die 2 van R waren op andere tijden dan die ene van M. Kortom wij vonden het gewoon vervelend dat we ze in hun slaap moesten storen omdat de ander gehaald werd. Maar ook vonden wij het niet fijn dat ze elkaar wakker zouden maken misschien. Verder hadden we ze toch ieder een eigen kamertje gegeven, omdat we sowieso ieder kindje een eigen kamertje willen geven . Jipper, Kijk papa daar kan dus idd weer fatsoenlijk voor de dag komen op het werk ! En natuurlijk pronken met jullie mannetjes ! Met mijzelf gaat het een beetje mwah. Buikpijn is toen wel weer gewoon weg gegaan na een tijd, weet niet of ik dat nog gemeld had toen, maar geeft ook niet verder. Maar op het moment (eigenlijk vanaf dat B ziek geworden is) slaap ik echt heel erg slecht, maar oke, maak me druk om dingen en teveel zorgen om dingen, dus dan krijg je dat, maar handig is het niet. Hoest met jullie verder? Alles goed hoop ik ? Adi, Ja Ruben is wel wat drukker idd, maar het kan juist ook zo zijn dat hij heel rustig is en dat Malou compleet hyper is, haha. Of het aan het geslacht ligt, tja zou misschien best kunnen, testosteron gehalte te hoog dan krijg je dat machogedrag he haha! Sterkte met ze hangerige kids nu zo na de vaccinaties. Wat ik me bedacht, is het voor jullie niet misschien een idee om de vaccinaties te spreiden? Dus vandaag Aldin, over 2 weken Melisa en weer 2 weken later Diyana, dan heb je zegmaar niet dat ze allemaal zo een last hebben en hangerig/huilerig zijn, maar is het meer verdeeld en heb je meer aandacht voor de ene huilerige/ziekige/hangerige. Lijkt mij fijner dan alle drie tegelijk . Moet zeggen dat ze hier eigenlijk nooit last hebben gehad van de vaccinaties, maar anders had ik dat in overweging genomen . Helena, Super dat alles goed gaat bij julie! En Lex en Midas dus heerlijk gegeten in het restaurant, klinkt goed! Echt lekker he dat dat gewoon kan ! Heel veel mensen snappen dat niet, maar ik zie ook echt gewoon het probleem niet hoor ! Lekker laten eten die mannen! Nou kan me voorstellen dat je blij bent dat je ouders weer thuis zijn hoor! Inmiddels lijkt het natuurlijk alsof ze nooit zijn weggeweest ? Karel, Fijn dat de meiden beide kruipen nu hoor ! Kan je er lekker achteraan ! Haha! De fysio was dus helemaal tevreden, dat is erg fijn natuurlijk en de meiden mooi 'bijgetrokken' dus, ook super natuurlijk! Marye, Lekker zeg dat papa 2 weekjes 'vrij' is, kunnen jullie idd lekker smorgens alles samen doen. Fijn dat het verder ook gewoon lekker gaat met de kids! Super dat Pepijn ook niet meer terug hoeft naar de kinderarts en dat de eczeem mooi weg blijft. Linda, Hopelijk zal Evy snel een beetje wennen aan het kdv, en zal ze dus ook lekkerder gaan slapen daar. Vervelend natuurlijk dat ze zo een 'last' had savonds thuis, maar vooruit, het is natuurlijk een hele verandering, kan best eventjes duren voor het helemaal goed gaat. Timo dus een beetje schrikachtig van harde, vreemde, maar misschien vooral onverwachte geluiden. Hopelijk zal hij daar ook snel aan wennen. Maar dat ze lekker gedronken hebben, en zich eigenlijk prima vermaakt hebben, dat vind ik al zeker heel erg goed! Iedereen nogmaals bedankt voor de beterschaps en sterkte wensen voor Benthe. De laatste dagen gaat het toch wel weer een stuk beter. Wel langzaam aan gegaan en het is nog zeker niet zoals het was, maar toch. Zo eet ze weer een beetje sinds zondag, ze heeft ze zondag avond rijst met tandoriesaus op, maandag heeft ze een halve croissant op en in de middag een berg vers geplukte aardbeien op(gevreten), gister heeft ze wat broccolie op en 100cc sinsasappelsap en vandaag zelfs al 2 croissantjes . Kortom eten doet ze weer, al is het nog niet veel (en wil ze alleen maar croissans). Maar ze is ook wel steeds wat meer wakker en we hebben haar gister en vanmorgen voor het eerst in een hele tijd weer horen lachen en giebelen, dus das ook heel erg fijn. En ook bedankt natuurlijk voor de lieve berichtjes over de wcplassende Malou . Zeker knap van haar ook vind ik. Maar als ik dat dan zo zeg, voel ik me meteen bezwaard tegenover Ruben, net alsof ik op hem niet trots ben ofzo . Leuk hoor mama zijn van meerdere kindjes , haha! Met 'maar' 1 kindje is dat misschien wel minder. Maar oke, neem aan dat jullie toch wel snappen dat hij echt niet minder is dan zijn zus ! Liefs, Hanneke!
Die Benthe weet dus wel wat ze lekker vindt .. alleen maar croisants eten.. gekke meid.. zo krijgt ze iig genoeg calorïeën binnen, en na die zieke periode mag dat natuurlijk even En natuurlijk ben je trots op Ruben, ze volgen toch een eigen lijntje in de ontwikkeling. Hij is eigenwijs genoeg om te bepalen wanneer die op de wc gaat plassen, of misschien straks in de zomer de plantjes in de tuin 'besproeieren' Hier hebben ze alle vorige prikken verspreid gehad. De meisjes altijd tegelijk (hebben over het algemeen nooit last van gehad tot nu toe) en Aldin een week later. Het kwam omdat hij in die tijd veel last had van reflux, en als ie op de dag van de prikjes niet lekker was liet ik hem gewoon niet prikken. Nu dus wel tegelijk, en ze hadden ineens alle drie last ervan. Heel gek. maar wel verschillend, Diyana alleen in de middag, zij heeft wel super geslapen. Melisa had om middennacht verhoging, een zetpilletje gegeven en toen sliep ze tot 5 uur. Maar Aldin was dus van middennacht tot 4uur wakker , en was alleen tevreden als ik met hem rondliep. Pas om 4 uur wou die iets drinken en ging toen weer slapen klaag klaag klaag.. sorry 8)
Adi, Nou hoop eigenlijk niet dat ie plantjes gaat sproeien ! Dat mag ie van mij als ie 18 is goed? Haha! Maar idd, hij doet gewoon iets nog niet dat zijn zus al wel doet, en mag ik dus zeker trots zijn op haar zonder hem weg te cijferen ofzo. Op hem ben ik bijv weer super trots dat ie zo lief dat lelijke oranje beest hebben wilde en netjes weer zelf aangaf naar bed te willen ! Haha, nee flauw, maar vooruit. En idd na zieke periode mag dat wel, en ze kan sowieso wel wat gewicht gebruiken, spek heeft ze genoeg, maar die grammen mogen er wel iets bij. Blijven gewoon een beetje aanbieden, en hopen maar dat ze ook weer 'normale' dingen gaat eten. Aha, eigenlijk dus pas de eerste keer dat ze alle drie tegelijk de vaccinaties kregen. En dan meteen ook gewoon alle drie last ervan. Hele avond/nacht zo een beetje bezig geweest dus. Das niet fijn! Zelf niet kunnen slapen is niet fijn, maar niet kunnen slapen omdat je kindjes zo naar zijn is nog minder fijn. Hopelijk vannacht een rustigere nacht voor jullie. Of zal ik maar komen? Ik lig toch vrijwel de hele nacht wakker, haha kunnen jullie slapen !
Wat is dat toch met de maart-tweeling-kindjes en eczeem! Hier ook al naar de huisarts geweest ivm eczeem, maar het was nog zo'n lichte vorm dat een hormonenzalfje niet nodig was. Gewoon alle 3 de maart tweelingen eczeem problemen... We smeren nu elke ochtend la roche posay - lipikar baume (heb ik heel veel goede dingen over gelezen hier op 't forum..zou een wondermiddel moeten zijn ) en 's avonds vaseline om het goed vet te houden. Tis nu stukken minder, al is de huid nog wel droog soms.
Hoi Hoi, over een klein maandje zijn hier een heleboel kindjes jarig (ik tel zo uit mijn hoofd 9!!!) Ik heb al een hele vragenlijst in mijn hoofd : - kan iemand mij helpen aan een leuke thema (die niet standaard is). Ik laat een taart maken, in een vorm van een puzzel uit drie stukken. Dus 1 taart, maar die we uit elkaar kunnen halen om drie taarten te worden. Het achterliggende idee is de 3-eenheid van de kindjes. Maar ja verder, welke thema? Ik wil geen tekenfilm of zo, vind ik niet zo origineel.. - Uitnodigingen, hebben jullie nog leuke voorbeelden? - Tracaties voor KDV, ook weer leuke ideeën iemand? - Wat moet ik ze aantrekken? enz enz enz hihihih
Gewoon een hele dag geklets gemist omdat ik geen notificaties kreeg! Vond het al zo verdacht rustig! Even een paar kleine reacties @ Linda: hier waren ze de eerste dag op het KDV ook erg schrikachtig, als er een ander kindje ging huilen moesten zij ook huilen van schrik (en dat terwijl ze s-nachts gewoon door elkaars gehuil heen slapen ). Op dag 2 ging het al een stuk beter en nu hebben ze er helemaal geen last meer van. Denk dat het bij jullie ook een kwestie van wennen is. @ Hanneke: fijn dat het met Benthe alweer iets beter gaat. Lekker croissantjes blijven geven . @ Adi: leuk, leuk, leuk, bijna de 1e verjaardag! Je hebt grootse plannen! Thema: misschien de 3 musketiers? Of Kwik, Kwek en Kwak (is wel tekenfilm, maar niet zo voor de hand liggend als Dora of Spongebob ofzo). Of zoek je iets heel anders? @ Karel: hebben je meiden alweer iets beter geslapen vannacht? Hoe is de stand met tandjes nu? Even snel ego: maandag naar de KA geweest met de meiden. Ze was heel tevreden, maar wil toch dat we naar de kinderdiëtist gaan voor hun gewicht (zie mijn banner). Ze zijn beiden wel iets meer naar de curve gegroeid, maar blijven aan de dunne kant. Het is niet zorgwekkend ofzo, ze groeien in de lengte goed en dat is het belangrijkst, maar ze wil toch graag dat we daar eens gaan praten voor advies. Heb de KA verteld wat ik ze per dag te eten geef en volgens haar was dat echt een prima eetpatroon (moet zeggen dat ze ontzettend beweeglijk zijn, dus kan me voorstellen dat ze ook heel veel energie verbranden op een dag. Ze hebben iig genoeg energie om de hele dag te klauteren, dus ik neem aan dat ze voldoende te eten krijgen Heb ook het idee dat ik ze de hele dag aan het volstouwen ben... ). Eens kijken wat de diëtist ervan zegt. We hebben 8 juli een afspraak. Bij de KA hoeven we over een half jaar pas weer terug te komen ! Is voor het eerst dat er zoveel maanden tussen zitten, dus dat is goed nieuws ! En verder: heb ik een nieuwe baan (dit is niet voor op Hyves, want vertel het pas op mijn werk als ik het contract getekend heb!!!)! Ga half augustus beginnen. Wil eigenlijk 1 aug mijn laatste werkdag hebben bij mijn huidige baan en dan nog twee weken vakantie voor ik 17 aug begin met mijn nieuwe baan! Ben er helemaal blij mee! t Is een baan voor 2 jaar, voor 24 uur per week. Helemaal prima, want heb toch besloten dat ik zeker de komende 2 jaar niet meer dan 24 uur wil werken. Nu nog op mijn werk vertellen dat ik weg ga Nu nog maar even weer aan het werk Moet zeggen dat weten dat je weggaat niet echt motiverend is. Ach, heb over 2 dagen toch 2 weken vakantie. (Hmm, realiseer me net dat ik dan na mijn vakantie eigenlijk nog maar 3 weken de tijd heb om mijn werk hier af te maken en over te dragen ). Aan het werk dan maar ! Tot later!
Margit PROFICIAAT!!!! Klinkt geweldig die nieuwe baan, en een nieuwe start geeft al heel veel energie! HIer ook spannend, ik heb vanmiddag de arbeidsvoorwaardengesprek bij die ene firma waar ik op gesprek was, ik ben heel positief, zij ook, dus ben benieuwd En de meiden naar de diëtist, tja, kwaad kan het niet. Maar ze volgen waarschijnlijk hun eigen curve. En als ze goed, genoeg en gezond eten, wat kun je nog meer doen? Geef jij ze nu bijv koemelk of die groeimelk? Ze zeggen dat kindjes daar ook flink van groeien. ps: Melisa is afgelopen 2 maanden helemaal niet gegroeid in de lengte, ze is nog steeds een ukkie van 69cm, en ik vind het ook zorgelijk. .maar ben ook de enige, dus wacht rustig af...
@ Adi: succes vanmiddag! Hopelijk heb jij vandaag ook goed banennieuws! Melk: ik geef ze nu nog Nutrilon 3. Was advies van de KA (of CB, weet ik even niet meer) om daarmee door te gaan tot ze 1,5 zijn. Daarna ga ik groeimelk geven (maar eigenlijk vooral omdat ik daar 20 dozen van heb staan die ik een tijdje geleden gewonnen heb . Nu hopen dat ze het lusten... ). Maar ik vind het ook hoor: volgens mij (en volgens de KA) eten ze goed, gezond en genoeg en ze zijn tevreden, dus wat kan ik dan nog meer doen (kan ze moeilijk iedere ochtend slagroom gaan voeren )? Ben dus benieuwd naar het advies van de diëtist. Moet zeggen: Gijs was vroeger ook heel dun en van mijn moederskant is iedereen ook een bonestaak, dus misschien hebben ze deze slanke lijn gewoon geërfd? Melissa: kan me voorstellen dat je je een beetje zorgen maakt over de groei, maar aan de andere kant: ik weet niet hoe het werkt met dat groeien. Gaat dat langzaam aan één stuk door of gaat dat in groeispurts? Misschien heeft ze nu even stil gestaan en komt er straks weer een groeispurt aan???
Margit wat super zeg, van harte! Tja uit je verhaal te lezen gaat het dus gewoon heel goed met je meiden. waarom ze je dan toch doorsturen... maar goed als je er voor jezelf maar achter staat en wie weet krijg je gewoon wat extra tips. Ik merk dat veel meiden hier met dezelfde ndingen bezig zijn, solliciteren (me2) huizen (me2) leuk hoor! @Adi: dat idee van kwik kwek en kwak vind ik wel erg leuk maar misschien heb je dat al te veel gehoord, zelf vind ik jungle erg leuk omdat het bij meisjes en jongens past, hier is hun kamer ook een beetje zo maar misschien bedoel je dat niet zo. Je andere vragen, daar ben ik ook nog niet zo in thuis en kleding, tja nieuwe kleding zou ik zeggen eventueel iets wat goed bij elkaar past of wat terugkomt in de kledingstukken. Hier gister een groot meningsverschil: ik sneed thuis het onderwerp ostheopaat aan voor Evy, maar manlief vond het ene belachelijk idee. tja zelf heb ik dus soms het gevoel dat ze dus misschien ergens last van heeft waardoor ze dus huilt tijdens het drinken en boos wordt want buiten de fles heeft ze daar nooit last van. Ik lees op zp veel mensen die met dergelijke dingen naar een ostheopaat gaan. Manlief is van mening dat we niet naar iets op zoek moeten gaan omdat ze het verder heel goed doet en heel vrolijk is en graag speelt en kletst, lacht etc. De huisarts bevestigde dit vandaag want we waren daar even. Hij had ook zoiets van dat sommige kinderen nou eenmaal niet graag eten. Zelf vind ik het wel iets te makkelijk maar goed het feit dat ze het verder heel goed doet... gister was ze ook weer kwaad en toen heb ik haar in de wipstoel gezet en de voeding met een lepel gegeven, vanwege de nutrilon is het tenslotte net pap, nou net een vogeltje! Ze snapte het direct en vond het erg leuk en helemaal op dus ik denk dat ze de fles gewoon te kinderachtig vind . Nee eerlijk gezegd denk ik dat het nog steeds met de reflux te maken heeft en dat er dus iets niet helemaal goed is maar goed maar weer even aankijken. We gaan wel proberen te stoppen met de zantac, ben benieuwd. We waren bij de huisarts voor Timo, hij heeft wat exceem maar de arts vond het niet heftig genoeg voor een hormoonzalf en dacht ook niet aan koemelkallergie dus ik blijf vaseline smeren.
Linda, waarom willen jullie stoppen met zantac als ze nog zoveel klachten heeft? Klachten die jij beschrijft horen precies bij reflux namelijk. Meiden, ik wilde het eerst niet vertellen, maar doe het toch even. Op het CB hebben ze me behoorlijk schrik aangejaagd mbt Melisa. Zij heeft sinds ong. 2 maanden een bultje op de zijkant van haar hoofd. Eerst leek het alsof ze ergens tegenaan heeft gestoot, maar het gaat niet weg. En het is ook hard, voelt aan als bot. Het lijkt net een klein knikkertje onder haar huid. De CB-arts begon over de sluiting van schedelnaden en dat er iets misschien niet goed ging. Hij vond het verstandig dat we een echo maken van haar hoofd. Ik heb vandaag onze KA aan de lijn gehad, en zij vond het onzinverhaal. 2 maanden terug heeft zij Melisa nagekeken en toen was er niks aan de hand. Ook het feit dat Melisa al 2 maanden niet is gegroeid vond ze niet zorgelijk. Ik moest maar even naar de HA om die bult na te laten kijken, en als hij het zorgelijk vond, dan komen we wel bij haar. Nou, onze HA weet meestal amper iets van kinderen. Ik ga daar altijd alleen om een doorverwijzing te vragen. En voel me voor het eerst sinds 11 mnd afgepoeierd door onze KA. Het is echt een kinderarts die heel voorzichtig is en alles goed nakijkt. Moet ik me nou geen zorgen maken omdat de KA het een onzinverhaal vond? Ik ga morgen wel naar de HA met Melisa. Haar fontanel is overigens nog open, heb gisteren nog gechekt zelf ppffff... waar komt dit ineens vandaan? Lees nu allemaal enge verhalen over schedelnaden op internet, maar Melisa heeft helemaal geen scheef hoofd of zo....
Ik heb hier een boekje met leuke taarten. Er staat er 1 in van een liefheerstbeest. Je kunt dan 2 keer een vleugel en een hoofd. Dan heb je 3 delen... Uitnodigingen. wij maken hem gewoon via de hema. leuke foto met kader en uitprinten maar. We sturen hem zoiezo naar naaste familie en meer niet. Margit had een mooie uitnodiging! traktaties.... hier krijgen we vaak een nijntje biscuit met strik en balon, maar er zijn zoveel leuke sites te vinden! Op hyves zit ook iemand met traktaties ...ik ben vriendjes met haar... kleding: ik trek ze een leuk jurkje aan... Update hier: Romy heeft 1 tand!! Eindelijk..... nu vraag ik me af; hoe zit dat met poetsen? Is dat in het begin gewoon een beetje spelen? Of hoe doen jullie dat??
@Adi; Wat een naar verhaal!! Misschien toch verstandig om morgen even naar de HA te gaan. Maar laat je niet te snel bang maken hoor!! Als straks ook de HA zegt dat er niets aan de hand is zou ik daar maar op proberen te vertrouwen. En als je het idee hebt dat er toch echt iets anders aan de hand is, gewoon nog een keer aan de bel trekken bij de KA. Sterkte!! Je idee van de taart is wel heel erg gaaf! Mooi symbolisch, echt knap bedacht. Een thema is wel wat lastiger. Het klinkt misschien een beetje onaardig, maar zou je je wel zoveel werk op de hals halen? Het is natuurlijk heel erg bijzonder, de eerste verjaardag. En het moet een mooie dag worden. Maar je kindjes zelf krijgen er niet zo heel veel van mee kan ik je vertellen. Dus misschien kun je beter met een themafeestje wachten tot ze ouder zijn. Dan hebben zij er ook meer aan. @Linda; Jammer dat je vriend er zo anders over denkt dan jij. Je leest inderdaad vaak positieve verhalen over osteopathie en reflux. Als dat laatst geconstateerd is bij Evy, waarom zou een osteopaat haar dan niet eens kunnen bekijken of haar klachten daarmee te maken hebben? Maar goed, ik moet me daar ook eigenlijk niet mee bemoeien... @Margit; Supernieuws over je nieuwe werk. Gefeliciteerd!!! Dat zal wel een lekker gevoel zijn! Nu kun je rustig je vakantie in! Geniet ervan! Wat een weertje nu hè? Kunnen jullie een beetje genieten van het mooie zomerweer? En de kids? Ik hoop dat het de hele zomer zo blijft (met af en toe een buitje 's nachts voor de tuin... )! Hier; Ik ben net even snel de stad doorgerend om wat zomerkleren te kopen, want ik heb echt niets fatsoenlijks meer. Maar dat had ik beter niet kunnen doen, want het was behoorlijk frustrerend... Nu moet ik wel ongi worden en met dit weer hou ik dan meestal wat vocht vast, maar toch... Van 't weekend pak ik het hardlopen weer op en alle lekkere dingen blijven voorlopig ook netjes in de kast... Met de jongens gaat het super. Het zijn zulke heerlijke ventjes. Hoewel ze nu echt wel richting het peuterpuberen gaan. Af en toe hebben ze buien, dan kan ik ze wel achter het behang plakken. Niets is dan goed, om de kleinste dingen gaan ze huilen (en dat kunnen ze dan makkelijk 20 minuten vasthouden), ruzie maken om speelgoed (met bijten en slaan erbij), enz., enz. Maar even later komen ze dan weer heerlijk knuffelen, dus lang boos blijven of überhaupt boos worden lukt dan niet echt. En volgens mij krijgen ze dat ook al door... Zo rommelen we een beetje aan!
adi: dat bultje kan ook een talgophoping zijn, of misschien wat wild vlees ofzo. Dat wordt ook hard.... Ik zou niet meteen het ergste denken Bij de meiden is de fontanel trouwens ook nog open hoor. Dat is pas na 1 jaar geloof ik dat het dicht groeit...vind het zelf eng, wnat als ze ademen zie je het helemaal op en neer gaan
Adi: Hopelijk weet de HA wat het is! En anders idd toch maar weer naar de kinderarts. Wel balen dat je het gevoel hebt dat je een beetje wordt afgescheept...Creatief ben ik nietecht, dus een thema voor de taart weet ik eigenlijk niet. Al vind ik het idee van 3 stukken al erg mooi bedacht.Misschien kun je elk taartje matchen aan een eigenschap ofzo die typisch bij 1 van de kinderen hoort? En qua kleren, ik zou ze alle3 wat anders aantrekken. Maar dna bijvoorbeeld bij allemaal de kleur groen laten terugkomen. Of een andere kleur natuurlijk... Margit: Wat super fijn een nieuwe baan! GEFELICITEERD!! Linda: Ook al eczeem. Gelukkig is het bij Timo dus nog niet zo ver gekomen. Lekker weg met die hormonen. En about dat huis: hebben jullie al echt iets op het oog? Of zijn jullie aan het rondneuzen? hebben jullie nu een koophuis? Zo ja, ga je dat eerst verkopen en dan het volgende beslissen of..? Als je het niet wil vertellen dan niet natuurlijk he Karel: die tandenvraag is een goede. Florine heeft 3 tandjes door en de 4e is aan het doorkomen. Maar heb ze nog neit gepoetst... dus ben wel benieuwd...Heb trouwens geprobeerd een foto te maken, van de eerste is het gelukt, maar nu werkt ze niet meer mee Jipper: Fijn dta het bij jullie zo goed gaat. Wel balen dat het shoppen niet naar je zin ging! Maar komt vast goed als je je aan je voornemens houdt... Hier: Wat een drama! florine heeft d'r spreidbroekje en heeft nu door dat ze niet meer lekker kan trappelen, niet op haar zij kan slapen en niet kan draaien. En is dus zeer gefrustreerd en huilt al de hele dag. Behalve als we aan het wandelen waren, dus ik heb 3 uur gewandeld vandaag. Verder hebben ze last van de warmte denk ik, ze eten heel slecht, melk hoefden ze al helemaal niet. Maar heb gelukkig een potje fruit bij allebei naar binnen gekregen en gewoon water.... En net in bad gedaan en daarna ging het weer een stuk beter. En we hebben ook goed nieuws:Op de bovenverdieping ligt het laminaat!!!!!!!!!! Nog een week en dan gaan we eindelijk over. 9 maanden klussen is echt te lang...