Op hyves al gereageerd, maar hier ook nog even. Wat superknap van Daan! Zoveel aangekomen in de periode dat hij geopereerd is, wow!! Het is echt een wonderkindje!
@ Linda: haha jij mag 'm ook! Wij geven comfort voeding aan Jesse.. en dat klontert enorm omdat het al dikke voeding van zn eigen is. Maar idd die speen vol met rijstebloem en regelmatig verstopt... met als resultaat een zeer gefrustreerde en piepende Jesse . Zoiets zal het bij Timo ook wel zijn geweest . Maar wij doen: 70 cc gekookt water, daarin het melkpoeder en rijstebloem, dan goed schudden en dan het koud water (110 cc) erbij. Daan heeft Nutrilon standaard en daar maken we gewoon eerst de fles klaar en dan de rijstebloem erbij en flink schudden en daar zitten geen klontjes in. Met welke speen geef je de pap trouwens?
Wat een gaaaaf ding Adi!! Erg leuk!!! @ iedereen: hihi dankje, ben ook enorm trots op Daan.. hij zit gewoon met zn gewicht iets boven de gemiddelde curvelijn!!!
ok thnx, deed ik eerder ook altijd met de voeding voor evy, eerst alleen met warm water en dan aanlengen. ik heb in ieder geval een grotere fles gekocht (difrax) zodat ik ook even met een vork kan roeren want zo doe ik het meestal, ik gebruikte de m-speen dat ging wel goed toen ik 'm weer ontstopt had hihi, eerst warm water dus en beter roeren/schudden.
die fles voor 350ml ofzo? zat ik ook al voor te kijken want de fles zit nu bomvol met die rijstebloem erbij. hier ook de m speen 123 speen krijgen ze het niet uit.
Dag meiden, kom even snel hallo zeggen. We zijn gisteravond teruggekomen van een midweekje in een huisje op de Veluwe met de meiskes. 't Was echt super! We hebben gefietst, gezwommen (voor het eerst!), zijn naar de dierentuin geweest en hebben pannekoeken gegeten. 't Is zo leuk om te zien hoe groot de kleine dames al worden. Waren in de dierentuin ook echt aan het wijzen naar vanalles. Zijn vandaag nog aan het nagenieten. In mijn fotoalbum een paar foto's. Verder zelf wel een wat emotionele dag achter de rug. Het is vandaag precies een jaar geleden dat M&L, na 10 weken, thuis kwamen uit het zkh en we ze 4 uur later weer terug moesten brengen omdat Linde koorts had en uiteindelijk een virale hersenvliesontsteking bleek te hebben. Blijkbaar toch nog een stuk verwerking dat moet gebeuren. Heb m'n tranen maar lekker laten lopen en beide dames nog wat meer geknuffeld. Hoop dat iedereen de warme dagen goed door is gekomen! Kom snel weer op (bijna ) iedereen reageren. Morgen is Gijs jarig, dus ik ga de cadeautjes even inpakken!
ik kan me dat ook nog goed herrinneren ik vond het ook zo erg voor jullie! Laat maar lekker gaan die tranen hoor... heel begrijpelijk! Fijne dag morgen!! Geniet nog even van je vakantiegevoel
Thanks, zal ik doen! We hebben nog een week vakantie, dus het vakantiegevoel blijft sowieso nog even ! Tip voor jou nog trouwens: ik heb bij de HEMA een soort van hoofddoekjes gekocht voor de meiden (zie mijn fotoalbum) en die laten ze netjes op hun hoofd zitten! Werkt dus super met dit warme weer.
Ik herrinner het me ook nog heel erg goed... Pfff, dat was heftig!! Laat inderdaad maar lekker gaan die tranen!! *knuffel* En alvast gefeliciteerd met Gijs natuurlijk!!
Heftige dag vandaag dus margit. Kan me helemaal voorstellen dat alle gevoelens weer even terug kwamen. Ik heb zelf toen ik 3 was ook hersenvliesontsteking gehad. Weet ik niets meer van hoor, maar goed, de verhalen die je er over hoort van je ouders, dat je bijna dood was, da's toch wel erg vreemd en raar..
Margit, wat moet dat zwaar voor jullie geweest zijn. Helemaal begrijpelijk dat een gedeelte van de verwerking nog later komt. Laat die tranen maar gaan, is inderdaad goed om verder te verwerken! Veel sterkte en knuffel!
Adi, wat een geweldig huisje!Fijn een dakje erop, dan hou e ze een beete uit de zon, super! Lindavnr; Goed zeg van Daan! Toch maar even mooi gegroeid! Margit, jeej meis. Ik heb dat vorig jaar niet meegekregen. Maar het lijkt me zo vreselijk. Begrijpelijk dat het gevoel van toen, teug komt. Laat die tranen maar rollen. Sanne had gisteren in de wipstoel gepoept.Ik pakte haar eruit....nou ik zat helemaal onder de poep...en veeeeeel!! Ze poepen hier nu zo'n 3 keer per dag. Door de warmte denk ik. Het was hier gisteren 37 graden!! Echt niet leuk meer Nu wordt het 33 graden, nog steeds warm. Du ik ga nu mijn boodschappen doen met de kids fijne dag xx
Margit, ik kan het me goed voorstellen! Dat was ook echt een hele heftige periode. Blij dat ze naar huis mochten, weg uit dat "stomme" ziekenhuis en je kon zo weer terug. Pfffff. Gelukkig maar dat het toen allemaal zo goed is afgelopen. Ze zien er nu allebei heel gezond en goed uit! Nog gefeliciteerd met Gijs trouwens. Leuk feestje gehad? Nikkie, hier ook regelmatig dat soort poepfiasco's gehad Een keer toen we op een terrasje zaten zag ik opeens bij Lex een vlekje op zijn broek. Bleek hij uiteindelijk ook helemaal onder de poep te zitten. Maar snel naar huis gelopen toen.... Gisteravond feestje gehad van mijn schoonouders. Was erg gezellig. Lex en Midas zijn even mee geweest. Ze hadden slecht geslapen die middag dus tegen een uur of half acht was de pijp leeg en zijn mijn ouders ze komen halen. Om 22.00 belde ik mijn ouders en hoorde ik Lex nog hysterich huilen. De laatste drie avonden huilt hij alleen maar hysterisch als we hem in bed leggen. Overdag gaat het beter, maar ook niet echt van harte. Misschien de warmte, misschien bang (de eerste avond dat het gebeurde was omdat een van mijn &*%#@- buren het nodig vond om om half negen 's avonds nog een boor in de buitenmuur te zetten en Lex is zowiezo al geen fan van boren. Hij sliep toen net en is zich een ongeluk geschrokken), maar wat ik eerder vermoed is dat hij weer in een ontwikkelingsfase zit. Hij gaat zo hard! Midas ook hoor, maar die gaat de laatste tijd weer wat geleidelijker. Ze probernen nu allebei visje, visje in het water te zingen. Heel schattig. Midas probeert het echt na te zingen wat meer klinkt als "sisje, sisje ata" en Lex zingt altijd "Sisje...papa, oké, ja. "Kortom, alle woordjes die hij kent achter elkaar, haha!
@Helena: aha dat soort taferelen gaan dus wel even door, nou ik hoop dat het niet meer lang duurt @Linda: uit de 123 kregen ze het ook niet, zonde he al die spenen die je koopt, de L was weer te groot ggggggrrrrrrr @Margit: ik kan me heel goed voorstellen dat je het nog niet goed hebt kunnen verwerken, op dat moment gebeurd er zoveel en daarna gata de trein ook gewoon maar door, knuffel je meisje maar extra! @marye: hoe is het nu met het broekje van florine? @Nikkie: bleh dat had ik afgelopen week ook in de wipstoel en zo'n verhaal op terras, hier kunnen ze er regelmatig ook wat van. Hier weer gedoe met het drinken van evy, maar ik zit ook te denken aan een sprongetje oid, ze kon nog steeds niet op haar buik liggen en sinds eergister, ineens als we haar op haar buik leggen, hoofd omhoog, vanuit buik en rug gaat ze op haar zij liggen en probeert ze te rollen en in haar bedje schuifd ze het hele bedje door, nu in de warmte ligt ze alleen met romper in bed en ik vind haar 'sochtends altijd ergens onderin in een hoek. Een week geleden deed ze nog niks behalve trappelen...