Habibas, wat balen zeg. Gelukkig krijg je het weekend hulp, toch? Enneh, als je bang bent voor uitdroging kun je gewoon wat ORS geven. Totdat ze weer wat minder diaree heeft. Deed ik altijd wel en dat gaf me een beter gevoel. (ja, ik weer met m'n ORS. Misschien nemen ze daar nog pr-mensen aan ) Margit, hier haal ik ze uit elkaar als het uit de klauwen loopt. Als er geslagen, schopt en gekrabt wordt vind ik het tijd om ik te grijpen . En die "mythe" dat tweelingen altijd lief voor elkaar zjn...is hier echt niet zo hoor. Ik weet niet wie dat heeft bedacht. Wat wel zo is, is dat ze veel van elkaar kunnen hebben en het samen ook snel weer goed maken met een knuffel of een kusje. Luca, wat een verhaal over je zwangerschap. Kan me voorstellen dat je opziet tegen een tweede zwangerschap. Ik moet zeggen dat zwanger zijn ook niet mijn hobby is. Ik weet waar ik het voor doe, maar die roze wolk heb ik nooit echt ervaren. Net ff met de kerels naar Prenatal geweest. De inzetjes voor de kinderstoel waren kapot, dus we hebben nu nieuwe. Ik ben nu echt verrot, dus slechte moeder als ik ben, stop ik mijn kinderen zo lekker met een papfles in bed (hebben daarstraks wel allebei een klein krentebolletje gehad hoor, dus zo slecht ben ik ook weer niet ) en ga zelf ook lekker slapen. vanmiddag moeten de grote boodschappen nog gedaan worden, dus heb mijn energie dan wel weer nodig.
@Habibas; Sterkte meis, wat is dat rot zeg!! Maar misschien toch ter geruststelling even naar de HA bellen? Dan ga je lekkerder het weekend in lijkt me. Hou je taai hoor!! @Margit; Aan de box had ik echt nog niet gedacht. Zo ver ben ik dus nog helemaal niet ofzo... Of misschien komt het doordat dat ding al zo lang werkloos in de kamer stond dat ik niet eens meer wist wat de functie ervan nu eigenlijk is!! Maar Mattijs heeft 'em gisteren braaf op zolder gezet, dus hij is zo weer gepakt! Wat je schrijft over een tweeling die altijd lief voor elkaar is, helaas, dat is dus inderdaad niet zo. Hoewel ik echt niet te klagen heb, want meestal zijn ze wel erg lief samen. Heel herkenbaar trouwens dat ze elkaar mama niet gunnen. Daan neemt dan expres heel mijn schoot in beslag, slaat z'n armen om m'n nek en zorgt ervoor dat Luuk totaal geen kans krijgt om ook op schoot te klimmen... Nou ja, zo leren ze delen zullen we maar zeggen... @Luca; Zo zwaar als jij je zwangerschap hebt ervaren heb ik dat gelukkig niet, maar ik herken wel iets in je verhaal. Ik vond het zwanger zijn ook echt niet zo heel leuk. Zeker in het begin vond ik het heel zwaar door alle veranderingen in m'n lichaam (ik reageer ook nogal sterk op hormonen). Bovendien was ik zo onzeker en bang dat er iets mis zou gaan, dat ik totaal niet kon genieten. En toen ik eindelijk een beetje begon te genieten werden ze al geboren... Toch zie ik nu niet tegen een nieuwe zwangerschap op. Ik heb me juist voorgenomen er extra van te gaan genieten (hoewel de onzekerheid en angst best de kop op zullen steken). Daarom hoop ik ook dat ik dit keer meteen onder medische begeleiding kom, dat geeft toch iets meer zekerheid. Zo, ik heb hier weer even 'Jippertijd', dus daar ga ik even van genieten!! Hoewel, het bestaat nu nog vooral uit wassen voor de vakantie, maar dat is wel een heel leuk vooruitzicht!! Fijne dag allemaal!
@Helena; Groot gelijk heb je hoor!! Helemaal geen slechte moeder!! Nu doe je dat toch voor het kleintje in je buik? Die heeft jouw rust hard nodig!! Sterkte verder vandaag!
@ Luca: wat heftig joh! Kan me voorstellen dat je dan niet echt met een fijn gevoel terugkijkt op je zwangerschap en vooruitkijkt naar een volgende zwangerschap. Gelukkig zijn je mannetjes nog geen één, dus voorlopig is het nog niet zo ver . Lekker genieten van die ventjes en een goede band met ze opbouwen! @ Helena: soms moet je het gewoon niet te moeilijk maken voor jezelf hoor. Af en toe met een papfles naar bed moet kunnen! @ Habibas: hoe is het nu met Bente en met jou? En last but not least: @ dreumesmama Adi: gefeliciteerd met de 1e verjaardag van Aldin, Diyana en Melisa!!!! Maak er een mooie dag van (vier je het vandaag of dit weekend?) en ik ben benieuwd naar de taartfoto's! Wat is nou eigenlijk het thema van de verjaardag geworden? En heb je een foto van De Taart? En voor ik het morgen vergeet: @ bijna-dreumesmama Karel: gefeliciteerd met de 1e verjaardag van Romy & Sofia! Een hele fijne dag morgen en ook bij jou ben ik benieuwd naar de taartfoto's (en de foto van De Taart natuurlijk! Je hebt zoveel geoefend, ben nu wel heel benieuwd hoe de echte taart eruit komt te zien!). @ Hier: joepie, weekend! Heb echt weinig meer te doen op mijn werk, dus verveel me een beetje. Morgen komt mijn broertje en ga ik high tea-en met vriendinnen. Leuk dagje dus! Iedereen alvast een fijn weekend gewenst!
Wat erg... Is dat vandaag...? Sorry Adi, dat heb ik niet opgeslagen... Dus alsnog: Lieve Adi, Aldin, Diyana en Melisa, van harte gefeliciteerd met jullie eerste verjaardag!!! Maak er vandaag (of op iedere andere dag dat jullie het vieren) een mooie dag van!!
Oeps, ik denk dat ik jullie banners te lang niet goed heb gezien!!! Adi, gefeliciteerd met de eerste verjaardag van jouw drie dreumesjes, Aldin, Diyana en Melisa!!! @Karel: jou feliciteer ik morgen @Jipper: ik hoop dat het jou deze keer lukt om te gaan genieten. Ze zeggen dat zwangerschappen onderling heel erg kunnen verschillen, dus fingers crossed En naar verwachting is het er eentje en niet twee, dus de helft van de hormonen @Margit: Veel plezier morgen! En de binding gaat nu helemaal goed hoor, hij begon alleen echt bij de geboorte en niet daarvoor al. @Helena: goede moeder juist, zoals jipper ook zei, deze rust hou je voor je kleintje in jouw buik!
Adi gefeliciteerd met de eerste verjaardag van Aldin, Diyana en Melisa hoop dat je ondanks de emoties toch een mooie dag hebt met je kanjers geniet ervan
Adi gefeliciteerd!! Ik hoop dat jullie een gezellige dag gehad hebben. Ze zullen nu al wel bijna in dromenland zijn denk ik of niet?
en nog even, ben uitgenodigd voor een 2e gesprek, yes, yes, yes!!! ik weet nog niet wanneer, hoor ik nog. en nu dus eerst vakantie!!! morgen pakken en zondag vertrekken, zaterdag de 7e ben ik weer van de partij eerst dus 5 dagen zuid duitsland en dan een week naar CP in Frankrijk, ben heel benieuwd, maar heb er enorm zin in!!!
getsie...weer geen email als notificatie gehad en wat wordt er dan veel geschreven! Allereerst: Adi: Van harte met jullie kids!!! Ben zo benieuwd naar hoe de dag is geweest??!!! Hoe voel je je er zelf onder?? Heb hier al wat tranen gelaten hoor...samen met m'n moeder Morgen zijn wij aan de beurt!!! jipper: Jaaah! Ik las het nieuws van het groene licht!!Spannend!!! Wanneer gaan jullie echt aan de slag Je kunt gewoon het ziekenhuis bellen zonder de HA hoor...die wordt vanzelf wel ingelicht Ik vind het zo leuk voor je!! Ben er zelf nog helemaal niet aan toe. Als ik weer denk aan de slapeloze nachten heb ik al meteen zoiets van...nee laat maar... Maar misschien dat het hier nog komt... Verder weet ik het niet meer 't was zo veel!! ga nu lekker slapen en van morgen genieten! De taarten liggen al klaar in de koelkast
Meiden bedankt voor de felicitaties, maar het feest is morgen. Vandaag een leuke dag gehad met zn 5en, wezen wandelen en shoppen, morgen groot feest en ook fotos natuurlijk.overigens moet t besef nog komen hoor, nu stilte voor de storm denk ik We zochten toen n thema voor de taart en uitnodigingen (die zien jullie wel op de fotos), het feest heeft geen thema. De meiden gingen pas om 22uur slapen,waren helemaal hyper. Ik kom zondag uitgebreid reageren Karel, jij alvast van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je 2 dreumesen!!! Maak maar n prachtige dag van! Dikke knuf!
Adi ook vanuit een nu rustig huis van harte gefeliciteerd met je 3 kids! Hoop dat je een topdag hebt! Linda gefeliciteerd met 2e gesprek en een heel fijne vakantie!! Bedankt allemaal voor de lieve woorden! Het is best redelijk gegaan, vanaf 15u was mijn vriendin er en dan gaat de tijd lekker snel. Bente nog wel koorts en diarree maar niet meer gespuugd en goed gedronken! Nog 6 dagen... Nu lekker slapen in een wel heel leeg bed, raar hoor. Welterusten
Adi, gefeliciteerd met de verjaardag van Aldin, Diyana en Melisa!! Hele fijne dag vandaag, hopelijk met heel veel kadootjes voor de feestvarkentjes en veel genieten voor de papa en mama! Karel, gefeliciteerd met de verjaardag van Romy en Sofia! Ook een hele leuke dag gewenst voor jullie. Het is wel echt een mijpaal, het babytijdperk afsluiten.... Linda, wat spannend, een tweede gesprek! Ben je toch beter over gekomen dan je zelf had verwacht . Hele fijne vakantie! Habibas, hier ook een leeg bed. Ik merk dat ik veel lichter slaap als Berry er niet is. Ook omdat ik bang ben dat ik anders door de kinderen heen slaap. maar goed, slapen ze een keer fatsoenlijk door...lig ik weer wakker . Haha, dank jullie wel op mijn papflessen van gisteren. Ter compensatie ben ik gisteren lekker met de jongens naar mijn ouders gegaan in plaats van boodschappen doen. Kregen ze heerlijk veel aandacht en patatjes!
Karel: gefeliciteerd met Romy en Sofia, maak er een topdag van!! Adi: heel veel plezier vandaag! @ego: goede avond en nacht gehad! Nynke 13.5 uur geslapen en Bente 12 uur!! Vandaag Bente geen koorts meer, maar nog wel veel slaap! Fijn weekend!