Met 14 maanden, dus waarschijnlijk is het dan. Wij moeten natuurlijk ook rond die tijd... Heb er zo geeeen zin in Karel, vanavond hebben we jouw tip opgevolg. De meiden tegelijk in bed gelegd, goed ingestopt, fles in bed gegeven (melisa houdt hem zelf vast, diyana niet), en zijn toen weggegaan. Tot nu toe hebben we ze niet gehoord. Bij Aldin hetzelfde gedaan, en hij huilde daarna 3 min. Heb hem toen zijn speen gegeven, en ik hoor hem ook niet meer. Dus hopelijk gaat het werken... nu het spoken 's nachts nog
hai lieve lieve meiden!! mijn verontschuldigingen dat ik zooooo lang niet hier ben geweest!!! Ik heb het de laatste periode zo druk gehad en ook niet altijd heel makkelijk dat ik gewoon geen puf had om hier bij te lezen en te schrijven. Sorry! Gelukkig blijf ik via hyves wel aardig op de hoogte van de meesten van jullie en de kids, dat werkt net ff makkelijker voor me. (voor degenen die mij nog niet op hyves hebben, je kunt me vinden onder Noor Lust) Ik heb geen tijd om alles terug te lezen, maar hoop dat het allemaal goed gaat met jullie! Ik heb inmiddels van mijn vakantie kunnen genieten en dat was broodnodig en heerlijk! Ik hoop hier weer wat mee te kunnen gaan kletsen! Adi: ook jij nog van harte gefeliciteerd met je drie kanjers!! Liefs!!
Luca, heb je stukje ook met tranen in mijn ogen zitten lezen. Ik wil je heel veel sterkte wensen.....pfff wat moet dat moeilijk zijn..... Noor, leuk dat je er weer bent! Hoe gaat het met je? En inmiddels al weer vriendjes gesloten met de belastingdienst . Hanneke, sterkte. Helena, ben benieuwd of je gevoel klopt. Nog een weekje wachten ongeveer toch? Hier, de ziekenboeg blijft helaas doorgaan. Nu hebben Thijs en Daan waterpokken. Thijs een beetje en Daan zit echt helemaal onder en is er ook echt wel ziek van. Bas was er 2 weken geleden echt heel ziek van, had ook ontstoken oogjes en een ontstoken keel erbij ook en een week hoge koorts. Ik hoop niet dat Thijs en Daan er zo ziek van worden maar Daan heeft net ook al overgegeven. Ik vind het zo sneu. Ze zijn nu alles bij elkaar al iets van 5 weken om de beurt ziek trouwens. En even heel egoistisch: ze kunnen daardoor ook niet naar het kdv natuurlijk. Ik was zo blij dat ze eindelijk terecht konden en ik even bij kon komen voor ik weer aan het werk moet......ik had die tijd ook echt wel nodig eigenlijk, en nu dan weer zo weinig slaap. Maargoed, voor de jongens het rotste natuurlijk. Afgelopen maandag waren Thijs en Daan trouwens precies zo oud als dat Bas was toen ik van hun zwanger werd, achteraf was dat wel erg snel. Nou, ik ga nog even kijken of ik nog wat foto's op hyves kan zetten, de laatste die ik geplaatst heb waren van net na de geboorte van Thijs en Daan.
ps krista, jouw jongens zijn zondag jarig toch? Hoe ga jij het vieren? En heb je al een besluit genomen over de ad? Reageerde jij er zo heftig op vroeger joh? Na 1 keer vergeten? Sterkte in ieder geval. Over sex, wij hebben een nieuwe regel ingesteld. Als we in bed liggen gaan we minstens 5 minuten zoenen. Ik had namelijk ook nooit meer zin en vond het allemaal maar gedoe. En van knuffelen kwam het ook al niet meer omdat ik het dan lullig vond om hem daarna af te wijzen...Nu we de nieuwe regel hebben komt de sex weer op gang want je hebt nu eenmaal wel iets nodig om weer in the mood te komen. Die 5 minutenregel is echt wel prettig want je begint zeg maar met tegenzin, maar ach, 5 minuten is te overzien en daarna merk ik dat ik toch ook wel behoefte krijg. En komt het er niet van heb je toch weer even intiem gezoend, waar je relatie ook al op vooruit kan gaan merk ik. Nou, hyven zit er niet meer in, ondertussen is er boven iemand losgebarsten, en als hij weer in slaap is wil ik nog even een wijntje drinken met mijn mannetje...
@Margit: Ik hoop dat jouw meiden snel opknappen! Fijn dat jij/je meiden lekker wat complimentjes kregen @Adi: Lijkt erop dat er inmiddels wat opvoeding bij komt kijken. Ik hoop dat het spoken snel wat minder wordt zodat jij en Adiman wat slaap kunnen inhalen! @Oudere tweeling-mama's: Wanneer begint de opvoeding eigenlijk te spelen? Hoe merkten jullie dit? @Karel: Als je dat idee van 'liefst nu ook nog een jongetje' niet kunt loslaten, gaan jullie dan niet voor een derde? Ik wil namelijk nog best graag de kans op een meisje (Anders heb ik over een paar jaar geen vrouwelijke directe familie meer, en ik ben regelmatig die platvloerse mannen zat... ), maar als de derde een jongetje wordt hou ik toch wel van hem. @Noor: leuk dat ik je hier ook weer zie . @Jeetje: rot dat je al zo lang met een ziekenboeg zit en natuurlijk ook voor jouw jongetjes. Veel sterkte en beterschap. Een goed idee om gewoon 5 minuten 'verplicht' te zoenen. Je komt toch elke dag even tot elkaar, en leeft zo niet langs elkaar heen uit drukte en vermoeidheid. Het is eigenlijk hetzelfde principe wat ik hier een aantal jaar geleden in het leven heb geroepen (vaste baan hakte er toen ook al in qua vermoeidheid, zeker als je nog studenten uren aanhoudt), alleen dan met seks. Er 'moet' hier ook elke avond wat gebeuren, en dat blijft goed gaan . Wanneer begint jouw werk nou (weer?). Ik ben even kwijt wat je gaat doen, voor zover ik dat heb geweten . En ben je er ook weer klaar voor (je had het een paar maanden geleden wat moeilijker), ondanks dat je het niet zo rustig hebt gehad de laatste weken door zieke kindjes? @Hier: het alleen zijn met de kindjes valt me eigenlijk steeds makkelijker . Rafael heeft sinds vandaag een tandje en dat was in tegenstelling tot de tandjes van zijn broertje, een verrassing . Maar ik kan Lucaman af en toe zijn nek omdraaien. Het is zo ergerlijk dat je merkt dat hij op zijn werk zo sociaal en positief doet en erg hard rent om het iedereen naar de zin te maken. Komt hij thuis, gaat op de bank zitten en meteen klagen dat hij moe is en gewoon geen moeite doen om sympathiek te doen tegen mij. En enig sociaal besef zit er ook niet in. Hij heeft dit gehele jaar dus nog niet 1 keer gevraagd hoe ik me voel wat betreft mijn moeder. Nou ja, ik wist dat hij extreem sociaal wenselijk was tegen de buitenwereld voordat ik met hem trouwde, en laks als je dichtbij staat. Maar het voelt niet fijn als je je soms een te lage prioriteit voelt bij je eigen man. Wel fijn om hier even te spuien
Adi, Sorry beetje laat antwoord alweer, maar nee heeft niet met de buikpijn te maken waarvoor ik opgenomen word weer. Maar heeft met andere dingen te maken. Verder las ik geloof ik over wat zieke kindjes en wat mama's met ook wat probleempjes/problemen. Heel veel beterschap voor allemaal en succes en sterkte! Hopelijk allemaal snel weer de oude! En tja verder weet ik het gewoon al niet meer, heeft ook vrij weinig nut dat ik het probeer, want lukt me toch niet. Sorry . Dikke knuffel, Hanneke!
Lieve Krista en kristaman, ik ben een dagje te vroeg, maar vooruit ik weet niet of ik hier morgen nog zal komen kijken en heb ook geen idee wanneer ik weer thuis zal zijn, dus liever een dagje te vroeg dan veel te laat, voor jullie en de kinderen alvast een heel fijne dag gewenst morgen! Gefeliciteerd met de eerste verjaardag van Marcus $ Lucas! Liefs, Hanneke & Kids!
Adi: fijn dat het heeft gewerkt!! Hopelijk blijft het goed gaan, zodat jullie weer je rust krijgen!! Spoken gebeurt hier door Sofia erg veel, maar dat heeft te maken met tandenpijn. Nu geven we een paracetamolletje en lijkt het beter te gaan.... Luca: Tuurlijk zou ik mega veel van een derde kindje houden, als het een meisje zou zijn, maar nu is de wens voor een jongetje meer aanwezig dan de wens voor een derde kindje...snap je? En wij zijn daar best principieel in, dat zolang dat gevoel de boventoon voert, we er niet aan beginnen. Maar buiten dat...Ik moet er echt nog niet aan denken... Hanneke: heel veel sterkte hoor!! Margit: Gaat het bij jou al wat beter met de meiden? Ow..vandaag een nieuwe keuken gekocht En mijn eerste kus van Sofia gekregen...!!!Zo schattig!! Ben helemaal trots
Hanneke, een hele dikke knuffel meid! Ik denk aan je! Hopelijk gaat het beter als je eenmaal opgemen bent. Sterkte! Karel, gefeliciteerd met de nieuwe keuken! En met de eerste kus! Lijkt me zo geweldig, ik krijg nog steeds alleen van die grote zever/aflik zoenen van de kids Krista, heel veel plezier morgen! Ik kom morgen wel feliciteren Hier: ons huis staat nu op Funda!!!
Krista van harte gefeliciteerd met de 1e verjaardag van je Kanjers. ik hoop dat jullie een mooie en leuke dag hebben Hanneke heel erg veel sterkte en succes hoop dat je snel opknapt Adi spannend hoor je huis te koop gezet hebben jullie al iets anders gevonden of wachten jullie tot jullie huis verkocht is? Karel heerlijk he dat geknuffel....Mijn oudste kust me de hele dag door heerlijk is dat Hier Luuk en Sanne lachen nu met geluid HEERLIJK!!!!!! mijn oudste zoontje heeft dat nooit gedaan brabbelen ook niet dus is nu dubbel en dwars genieten voor ons Al 2 nachten hebben ze doorgeslapen... gisteren tot 7 uur en vandaag tot 6 uur hoop dat dit lekker zo blijft Ik ga nu mn laaste 2 weken van verlof in en dan weer aan de slag pfff zie er erg tegenop om mn kinderen alledrie naar de opas te brengen. Ik ben niet zo makkelijk met die dingen uit handen te geven dus zal me wel heel moeilijk af gaan denk ik zo
Krista, gefeliciteerd met de eerste verjaardag van jouw dreumesjes Marcus en Lucas!! Ik hoop dat jullie een heel fijne dag zullen hebben! (Karel, wat lief, een eerste kusje Ik kan niet wachten tot dat hier ook gebeurt!)
Luca In mama's melk hebben we altijd zin Onze fles gaat er ook goed in Sinds kort krijgen we ook groente en fruit Dat duwen we met een vies gezichtje ons mondje weer uit wat een geweldig rijmpje hihihihi hoe verzin je het zo..helemaal leuk!!!!
@Silvia: hihi, dank je Ik zat deze week een hapje te geven en het hapje zorgde voor veel troep, op de slabbetjes, kleertjes, mijn kleren en ja, in mijn haar (Tristan had zitten trappelen en op gegeven moment goed gemikt tegen mijn kopje met fruit). Dus ik werd er een beetje melig van en zat hun vieze gezichtjes te bekijken en van het een kwam het ander Geniet van het lachen van je kindjes! En breng je hen over twee weken dan naar een gastouder? Kan me voorstellen dat je het er eigenlijk nu al moeilijk mee hebt, ging jouw oudste zoontje daar al naar toe? @Adi: spannend, je huis op Funda! Hebben jullie zelf al wat op het oog?
Krista, van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je twee kanjers!!!! Maak maar een geweldige dag van!!! ps: wie zegt dat de kindjes pas vanaf 2,5jaar MET elkaar kunnen spelen. Die van mij zaten vanochtend toch echt vertoppetje te spelen met elkaar .... de tranen sprongen in mijn ogen
@Luca Nee mijn kinderen gaan naar de oppas... oma neemt de tweeling voor haar rekening en mijn schoonzus neemt Mathijs Ik ga halve dagen werken zometeen Ik heb tijdens Mathijs zijn zwangerschap bi gekregen en dus tot nu toe thuis in de ziektewet gezeten door deze zwangerschap en goede therapie kan ik nu eindelijk weer aan de slag wel lekker om weer onder de mensen te komen maar om mn kinderen weg te brengen vind ik minder hihihi is maar goed dat ik maar halve dagen ga werken....
@Krista; Gefeliciteerd met de 1e verjaardag van Marcus en Lucas!!! Maak er een mooie dag van!! @Adi; Wat super zeg, jullie huis op Funda. Spannend!! @Karel; Gaaf, een nieuwe keuken!! Ben heel benieuwd hoe het straks wordt. Dan moet je zeker foto's spammen!! En wat heerlijk dat gezoen van je kindjes hè? Geniet er lekker van. @Hanneke; Veel sterkte meis!! Hopelijk knap je snel weer op!! *dikke knuffel* @de rest; Hoop dat het allemaal goed gaat!! Ik ga weer verder genieten van m'n vakantie!! (Willen jullie de zon even deze kant opsturen?)
Krista, van harte met de verjaardag van Lucas en Marcus!!!! Ik hoop dat jullie een hele leuke dag hebben gehad met heel veel kadootjes en taartjes.
Hey meiden. ik kom volgende week weer even verder mee schrijven hoor. Ik heb slaapdienst gehad en ben verrot. Even lekker kansloos beauty's en nerds kijken
Hoi meiden, ik kom ook weer heel even langs...... @Krista: van harte met Marcus en Lucas!! Hopelijk hebben jullie een superleuke dag gehad!! @Hanneke: sterkte meid! @Luca: balen zeg van Lucaman..........kom maar spuien hier hoor! @Jeetje: klinkt heel pittig wat je allemaal meemaakt, hou je taai! En de rest heb ik heel slecht bijgelezen, sorry!! Vooral even ego: Mijn lief is vrijdag weer thuisgekomen. De week is een behoorlijke hel geweest. Iedere nacht de meiden moeten voeden. Mijn schoonmoeder was heel lief, maar ik kon gewoon mezelf niet zijn (mijn probleem) en soms deed ze dingen die ik liever niet had......best vermoeiend! Bente heeft al 1.5 week verhoging/koorts, maar lijkt er behalve een verkoudheid niet echt ziek onder, heel raar.... Ik ben echt zo gaar, niet normaal gewoon! En morgen gewoon weer aan het werk. Bente blijft thuis bij VL en Nynke naar KDV. Toen VL thuiskwam vertelde hij dat hij komende zondag weer voor 3 dagen naar de USA moet, grrrrrr:x Maar ja, het is goed voor zijn carrière.... Dan ga ik het wel proberen helemaal alleen te doen, als Bente maar beter is! Nou, ik ga even van de rust in huis genieten, voor de time being.....