Tweeling mama's!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Karel1978, 24 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    :D:D:D zal die raar opgekeken hebben hahahahaha.
    mn man is niet van het camperen hoor maar ja we hebben nu zo'n groot gezin dat we wel iets moeten vliegreizen zijn nu niet meer betaalbaar voor ons dus lekker een kindvriendelijke camping in nl opzoeken voor de eerste keer om te proberen :Dheb gekeken bij het prinsemeer das heel mooi voor kinderen van alle leeftijden
    en we hebben er nogal wat 1 van 11 1 van 7 1 van 2 en de tweeling van 11 weken dus we kunnen de lol op ;)

2. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    ja misschien willen wij ook een keer gaan proberen volgend jaar, met hemelvaart ofzo, kunnen we tips uitwisselen :) nou ik ga wassen ppppppppffffffffffffffff

3. KristaB

KristaB Actief lid

27 jan 2009
    475
    0
    0
    Den Haag
    Hoi meiden,
    ik kan niet alles bijlezen hoor!

De verjaardag was supergeslaagd! Bijna iedereen was gekomen en iedereen had zich aan de duplo-code gehouden. Echt zóveel, en slechts 2 dingen dubbel! Papa en mama vonden het nog leuker dan de jongens :D

Gister lekker naar Blijdorp geweest (thanks to Eneco), maar bah wat druk. De beesten vonden het ook niks, want ze waren bijna allemaal verstopt :( Bij de wasbeer zei Marcus: "aai aai" :D

Adi, die fase hadden we ook, ik denk dat het toch een sprongetje is, dat ze alles willen ontdekken en niet in bed willen liggen. Het is hier al bijna niet meer! Maar wat wordt je daar wanhopig van he!

En Helena, weer een tweeling misschien??!! Poe!!!

4. KristaB

KristaB Actief lid

27 jan 2009
    475
    0
    0
    Den Haag

Yess!! Ik ben echt blij voor jullie! Jullie zijn zo geod bezig en Daan is zo knap, echt fijn dat jullie tegemoet gekomen wordt!!

5. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Hallootjes!! Ik ben ook weer (helemaal) terug... :D Heb de afgelopen weken wel wat meegelezen, maar niet alles, dus ik zal er vandaag of morgen eens voor gaan zitten... ;)
    We hebben veel geweldige foto's van de jongens, dus die zal ik snel op Hyves zetten! :D

6. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Linda: Fijn dat de vakantie zo leuk was. En je zo heerlijk met je man hebt kunnen praten en nu dus stappen gaat ondernemen om het voor jullie weer allemaal een stuk leuker te maken. Komt vast helemaal goed!

Lindavnr: Ook hier nog gefeliciteerd met het goede nieuws. Super spannend zal het zijn, maar we gaan natuurlijk keihard duimen voor Daan en dit komt natuurlijk ook goed!

Jipper: Welkom terug! Heb foto's gezien op hyves, zag er echt helemaal super uit!!

Krista: Wat balen dat het zo druk was en alle beesten waren verstopt...Maar hopelijk toch wel een leuk dagje geweest :)

7. Helena1977

Helena1977 Bekend lid

7 jun 2009
    514
    0
    0
    Lindavnr, wat fantastisch dat Daan al zo snel geopereerd kan worden! Goed dat je zo assertief bent geweest.

Jipper, welcome back!

Linda, leuk dat je een fijne vakantie hebt gehad. Is altijd fijn om even weer wat meer tijd voor elkaar te hebben.

Krista, gaaf zo veel duplo! Ik zie jou en Fred al heel enthousiast kadootjes uitpakken :D

Silvia, heerlijk zo'n uitgebreid gezin. Inderdaad heel leuk voor op de camping. Ik weet dat mijn ouders op de camping echt tot rust kwamen. Ze hadden daar echt geen kind aan ons. Wij ging trouwens toen vaak naar de Beerze Bulten. Schijnt nu nog steeds een superleuke camping te zijn.

Hier alles oké. Jochies liggen lekker te slapen. Ik heb vandaag weer eens gewerkt, het derde weekend achter elkaar. Volgend weekend ben ik gelukkig weer eens vrij.
    Geen gekke dingen, behalve dat L&M erachter zijn gekomen dat de poef waar ze altijd op klimmen een deksel heeft die open kan. En daar zit dan allemaal babyspeelgoed in en als je dat eruit haalt...kun je zelf lekker in de poef gaan zitten.

8. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Helena: heb je morgen de echo? Dan wil ik je alvast heel veel succes toewensen! Morgen zien jullie dan jullie nieuwe spruit (en) ;)

9. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Hey lieve meisjes hier!

Ik wilde jullie nog even bedanken voor alle lieve berichtjes, want volgens mij had ik dat nog niet gedaan. Maar ben vrijdag tegen de avond weer thuis gekomen, het hele weekend nu thuis en vanaf morgen ga ik in dagbehandeling, ben ik dus overdag in het ziekenhuis en ga ik tegen de avond weer naar huis, lekker thuis slapen en de volgende dag weer terug.

Eigenlijk maar weinig terug gelezen, teveel onrust, sorry.

Wat ik wel mee heb gekregen, was dat de kleine vent van Lindavnr hoogst waarschijnlijk al heel snel weer zal worden geopereerd, heel veel sterkte en succes voor jullie! En Helena, jij morgen een echo begreep ik, spannend! Zeker ook spannend omdat ik een beetje mee kreeg dat je zelf wel het idee hebt dat het er weleens weer twee zouden kunnen zijn, heel veel succes morgen! Tja en moet dus zeggen dat dit alles is wat ik heb onthouden, best erg...sorry...

Liefs, Hanneke.

10. KristaB

KristaB Actief lid

27 jan 2009
    475
    0
    0
    Den Haag
    Hahaha wat slim!! Ik geniet van zulke dingen :D

Hanneke, sterkte! Ik heb even gemist wat er met je is, maar als ik tijd heb ga ik het even terugzoeken.

Ik ben vandaag zo heerlijk naar een vriendin geweest! Ik kwam helemaal herboren terug! Ik kon gewoon even Krista zijn en even uit huis! Perfect!

En ik droomde vannacht dat ik zwanger was! Maar dat kwam vast door die documentaire van gisteravond :)

11. adi

adi Niet meer actief

Hallo allemaal *zwaai*, even heel snel:

Helena, heel veel succes morgen, ik zal aan jullie denken. Hoe laat heb je de echo? Laat je ons snel iets weten? Ik vind het zo spannend!!!

Lindavdr: wow wat geweldig dat jullie ventje sneller geopereerd kan worden. Het bewijst wel hoe goed hij (en jullie) het doet! Spannend!

Hanneke, meis heeeeel veel beterschap en rust de komende tijd. Ik denk aan je!!!

12. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Helena heel veel succes vandaag met de echo spannend hoor...denk dat we allemaal wel heel erg benieud zijn na de uitslag 1 of 2 knipperlichtjes hahahahaha

13. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Helena: Heel veel succes en plezier vandaag bij de echo!!!!

Hier: De kinderen zijn na 2 weken aanmodderen weer allebei in een goed humeur. Wat het nou geweest is? Ik geniet iig weer heerlijk van ze. Deze week is mijn laatste echt vrije week. Volgende week moet ik echt alles gaan voorbereiden,nog even alle doktersafspraken van de kinderen af lopen. Pfff vind het allemaal wel spannend, maar heb er ook super veel zin in om weer aan het werk te gaan!

14. Pippie1976

Pippie1976 Bekend lid

8 nov 2008
    798
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ Helena: succes vandaag! Hoop dat alles goed is en dat jullie 1 of 2 hele mooie hartjes zien kloppen!

@ de rest: zwaai zwaai! Kom later meer kletsen. Eerst de meisjes fruithapje geven. Waren vandaag al om 6:00 uur wakker...

15. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    dankjewel voor jullie reacties meiden :).

@ helena: Heel veel plezier en succes dadelijk met de echo. Spannend zeg...weet gelijk weer hoe spannend die eerste echo was. die eerste woorden: 'kijk, hier is het hartje' oefff....zo fijn! (gevolgd door: hee! nog een hartje! ;) hihi)
    Ben super benieuwd!

16. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Helena: succes vandaag! Ben benieuwd hoor, vertel je straks hoe het ging? :)

Lindavnr: wat een goed nieuws! Wat moet het over een tijdje toch fijn zijn als alles achter de rug is! :)
    Als jullie straks de laatste operatie gehad hebben en Daan helemaal hersteld is, werkt alles in zijn lichaam dan als 'normaal'? Zijn darmstelsel bedoel ik dan.
    (Sorry als ik het stom verwoord :))

Hanneke: knuffel! Fijn dat je weer thuis slaapt en ik hoop dat je je snel beter voelt weer!

Marye: Fijn dat de kids weer goed in hun vel zitten!

17. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    @Helena; Een spannende dag vandaag!! Laat je snel iets weten? Veel plezier in ieder geval!!

@Lindavnr; Echt super dat Daan al zo snel geholpen gaat worden!! Vandaag horen jullie de definitieve datum, toch? Veel sterkte alvast!!

@Hanneke; Fijn om weer even een teken van leven van je langs te zien komen. Veel sterkte met alles en hou je taai!!

@Marye; Erg fijn dat je kleintjes weer wat beter in hun hum zijn. Hopelijk houden ze het zo! Geniet lekker!

@Krista; Mooi dat de jongens een leuke verjaardag hebben gehad. Wie speelt er nu het meest met de Duplo? Zij of jij? ;)

@de rest; Ik weet het niet meer, maar voor iedereen gewoon even *zwaai, zwaai*!

Ego; De jongens hebben in de vakantie zo enorm veel geleerd. Het is bijna niet te geloven. Vooral qua spraak is er een wereld voor ze (en ons dus ook) open gegaan. Ze begrijpen superveel en reageren ook op het juiste moment met de juiste woorden. Zo knap!! Nu is het baby-achtige wat ze nog hadden er wel helemaal af hoor!! Hun woordenschat is vooral uitgebreid met 'waterdingen', zoals 'krab' en 'meeuw', maar het Veerse Meer is nog steeds 'badje'... ;):D
    Verder fantaseren we hier vrolijk verder over de uitbreiding van ons gezinnetje. We gaan er trouwens gewoon helemaal voor ondertussen. M'n liefje had geen zin in geklooi met rubbertjes, dus weg met die dingen (is zijn beslissing geweest!! :D)! Zijn letterlijke woorden waren: 'Als het komt, dan komt het.' We zien het dus wel! Erg spannend, maar wel heel erg leuk!!

18. adi

adi Niet meer actief

Hoi hoi allemaal,,,

even snel een vraagje over iets waarmee ik een beetje zit. Vanaf wanneer gingen jullie kindjes echt begrijpen wat je zegt en wat je vraagt?

De kindjes van ongeveer dezelfde leeftijd om ons heen zijn daar al zo ver in. Ons buurjongetje begrijpt echt alles wat mama zegt, zelfs waar zijn veters zitten en als ze vraagt dat ie kledingstukken aan moet geven weet ie precies wat een broek en wat een trui is.

Ik maak me een beetje zorgen dat die van ons echt amper iets begrijpen als we iets benoemen (of het lijkt dan zo). Ze snappen het wel als we zeggen dat we gaan drinken of eten, en Aldin luistert wel als we NEE zeggen, en als ik vraag of ze me datgene wat ze in de hand hebben willen aangeven lukt dat ook wel.

Maar voor de rest gaat hier nog geen lichtje branden. Als ik vraag 'waar is de beer?' kijken ze me een beetje schaapachtig aan.

Is dat normaal, of moet ik hiervoor wel corrigeren?

19. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Maak je nog maar geen zorgen hoor!! Tot een paar maanden terug keken de jongens nog naar mijn vinger als ik iets aanwees... ;) Ik denk dat ik ongeveer een half jaar geleden pas het idee kreeg dat ze begrepen wat ik bedoelde. Misschien moet je inderdaad wel corrigeren, dat weet ik niet. Maar als je gaat vergelijken met andere kinderen is er altijd wel iets wat jouw kindjes nog niet kunnen. Ze ontwikkelen zich hardstikke goed, dus nogmaals, maak je maar geen zorgen!!

20. Pippie1976

Pippie1976 Bekend lid

8 nov 2008
    798
    0
    0
    Zuid-Holland
    Kom weer vanaf hier meeschrijven, geen puf om helemaal terug te lezen!

@ Jipper: wat leuk dat je boys zoveel hebben geleerd in de vakantie! Ze worden echt al groot (maar ze zijn natuurlijk ook al bijna 2!). En wat spannend dat jullie er nu helemaal voor gaan! Die VL van jou zeg! Dat ie nu gewoon helemaal om is! Vind het zoooo spannend voor jullie! Heb je al een gesprek met de gyn gepland eigenlijk?

@ Hanneke: fijn om even wat van je te horen! Heel veel sterkte en ik hoop dat je snel weer fulltime lekker bij je gezinnetje kunt zijn!

@ Marye: mooi dat de kindjes weer gezelliger zijn! Houden zo! Moest jij nou binnenkort ook weer beginnen met werken? En wat doe je met opvang?

@ Lindavnr: ik heb per ongeluk met 2 verschillende mailadressen gestemd op je kanjers en nu ben ik geblokkeerd :). Hoop dat je daardoor niet in de problemen raakt met de wedstrijd. Kan nu dus ook niet meer op je stemmen (ik denk ik biecht het maar eerlijk op... ;)). En wat SUPER dat Daan al zo snel geopereerd gaat worden!

@ Krista: heerlijk he, af en toe even een dagje 'Krista' zijn en niet mama! Dan kun je daarna weer veel meer aan! Hoe is het met solliciteren eigenlijk?

@ Adi: lukt het al om een beetje te genieten van je vakantie? Wanneer gaan jullie samen een weekendje weg? En weet je al waarheen?

@ Helena: EN????

@ hier: al een paar weken een beetje een dipje. Weet niet waarom, maar kan even heel weinig hebben van de meiden (beetje wat Karel een tijdje geleden had). Word echt helemaal gek als ze huilen en jengelen. En daar voel ik me dan weer schuldig om, want ze waren ook gewoon ziek de afgelopen week (van de BMR-vaccinatie), dus ze kunnen er ook niet echt wat aan doen. Gelukkig donderdag een dagje voor mezelf gehad, dat was wel erg fijn, maar ik merk dat ik nog steeds een beetje op het randje loop. Meisjes zijn vandaag ook weer niet helemaal lekker (in ieder geval Linde, die is hangerig, huilerig en heeft 38.7 koorts) en dan vind ik het zware dagen zo in mijn eentje. Zie er echt tegenop om de hele dag met ze alleen te zijn en kijk er dan gewoon naar uit dat het middagslaapjestijd is :). Iemand tips hoe ik hier weer uit kan komen? Wil gewoon genieten van ze, maar af en toe voelt het gewoon allemaal als zo zwaar en veeleisend... Hè, als ik dit zo teruglees moet ik er gewoon van huilen :(.

Deel Deze Pagina