Habibas, heerlijke foto's!!! Hier ook met worteltjes begonnen, heerlijke foto's Helena, kunnen die zittingen in de wasmachine dan? Maar dat past toch nooit? Dubbele zittingen, met de hele handel om de lig-gedeelte van te maken erbij. Het is echt huge! En van dat tentenstof. Heeft iemand van jullie ooit de zittingen van de tweelingwagen gewassen dan?
Lindavnr, heel veel sterkte, succes, en een dikke knuffel voor jou! Habibas, wat een schattige foto's. Jipper, hier hetzelfde probleem met schoonmoeder. Met Thijs en Daan maakt het nog niet zo veel uit, maar met Bas gaat ze heel vaak tegen onze regels in. Laatst hadden we wat problemen met eten met hem en uiteindelijk ging het goed, kwam zij net binnen en begon zich er enorm mee te bemoeien. Toen vroegen wij of ze even binnen kon wachten (we zaten buiten te eten). Zegt zei: waarom, ik vind het wel gezellig zo.....ik kook dan echt van binnen en moet echt mijn best doen om niet heel onredelijk te worden. Maar eigenlijk met alles zegt ze: ja maar ik mag dat want ik ben oma......en dat wij vervolgens met de gebakken peren zitten trekt zij zich echt niks van aan. Waar hij van ons niet mee mag spelen geeft zij als eerste als ze binnenkomt zeg maar. En expres dingen zeggen die wij niet willen zeggen omdat hij het gelijk herhaalt. En dan achter elkaar door herhalen en naar mij kijken om te zien hoe erg het mij irriteerd. Ik heb er ook wel eens over na gedacht om haar gewoon niet meer te laten oppassen maar aan de andere kant is het ook weer zo'n lief mens die altijd voor ons klaar staat en gewoon echt heel leuk is met de kinderen. Ik vind het echt moeilijk om daar een evenwicht in te vinden.... ` de rest zwaai zwaai . Hier: nog steeds zware nachten. Ik weet niet wat het is met Bas, tegenwoordig wordt hij elke nacht wel een aantal keer gillend wakker en gaat dan echt niet meer zomaar slapen. We hebben ook een keer geprobeerd om daar te gaan slapen zoals Helena dat heeft gedaan maar dat heeft juist het effect dat hij nog meer wakker is. Hij heeft altijd wel een periode van moeilijk slapen nadat hij ziek geweest is maar het is nu wel heel erg. En overdag is hij daardoor niet te pruimen, erg moeilijk........ Wel erg leuk: van het weekend moest ik werken en daarna door naar een kraamfeest. Toen ik thuis kwam was Matthijs al aan het eten met de jongens, en ik moet zeggen, wat een geweldige thuiskomst. Vier stralende koppies op rij! Heerlijk. Dat maakt werken toch wel leuk: het thuiskomen We blijven trouwens twijfelen of ze 1 of 2 eiig zijn. Ze verschillen wel, maar ze lijken ook wel weer zo op elkaar dat je af en toe even goed moet kijken wie wie is. Daan kreeg laatst een beetje krullen dus wij erover uit dat ze dan 2 eiig zijn. Vervolgens kreeg Thijs ze ook.... Steeds als ze verschillen gaan vertonen trekt het een week later weer bij......
Zag mooie foto's voorbij komen.. heerlijk he de eerste hapjes hihihihi. Hier heb ik nu toch al stiekem rijstebloem toegevoegd aan de laatste fles.. nu ik weer aan het werk ben trek ik het niet om en 1 of 2 keer uit te moeten in de nacht...tot nu toe gaat het goed en slapen ze van 22.00 tot een uur of 5...nog wel vroeg maar ja beter dan een paar keer per nacht hihihi. Goh wat viel me dat tegen zeg de eerste werkdag.. moest zo mn schatjes bij oma achterlaten dat vond ik niet grappig... mn schoonmoeder had een fout gemaakt met de flesvoeding dus de kids hadden honger en huilden dus redelijk veel.. vandaag alles dubbel uitgelegd en nu was het helemaal goed gegaan dus slapen de kinderen ook lekker. Net heerlijk gedouched met zijn allen.. Ik weet niet of jullie dat ook hebben maar ik geniet daar zo ontzettend van dan kleine lichaampje tegen het mijne aan lekker onder de warme straal heerlijk Lindavnr Heel erg veel sterkte met deze moeilijke dagen ik hoop dat Daan er zo weinig mogelijk last van heeft. Helena hoe gaat het met je buikje? wanneer had je nu weer de 2e echo? zo benieuwd of er toch stiekem geen 2 hartjes aan het kloppen zijn de rest allemaal een fijne avond nog
Adi, van onze urban jungle kun je de zittingen loshalen. Het zijn twee losse zittingen, anders kun je ze ook niet afzonderlijk van elkaar verstellen Er zitten drukkknopen aan en aan de onderkant zit er een ijzeren beugeltje voor de rug vast in het frame. Als je die eruit haalt en eventueel ook het harde kunststof-gedeelte kun je ze gewoon wassen. Jeetje, heftig hoor met Bas. Bij ons werkt het matrasje ook niet altijd. Soms gaan ze je dan de hele tijd proberen aan te raken omdat ze willen spelen . Hier twee zieke jongetjes. Midas heel verkouden en 38.6 en Lex alleen 38.5. Zetpil erin gedaan en nu maar hopen dat ze een beetje goed willen slapen.
Silvia, wat dapper dat je nu al weer aan het werk bent! Kan me goed voorstellen dat het je tegenviel. Ze zijn ook nog maar zo jong....en dan voor jou al zo lang geleden, 2,5 jaar ofzo toch? Gaan ze alle 3 naar je schoonmoeder?
Jeetje: Wat balen van Bas, hopelijk wordt het snel beter! Silvia: Balen dat het niet zo goed ging bij oma, gelukkig is dat nu verholpen! Lijkt me wel spannend om weer te werken. Habibas: Leuke foto's! Hier: 6 maanden vandaag!! Goedgekeurd bij CB, mogen een boterhammetje gaan geven zeiden ze! Morgen een foto laten maken van Florine haar heupen en dan naar de orthopeed om te horen hoe we nu verder gaan. Super spannend!
@Jeetje: klinkt heftig hoor! Hopelijk wil Bas snel weer 's nachts slapen, zou voor jullie wel heel fijn zijn. Hier is het al bijna 4 weken 's nachts wakker worden, idd sinds ze ziek zijn geweest. Ik hoop echt dat dat hier ook snel verdwijnt. Sterkte meid! @Silvia: logisch dat je moet wennen na al die tijd! Ben je weer een beetje bijgekomen? Wanneer moet je weer? @Adi: is je UJ al droog? Hope so!
Jeetje: Is Bas zo aan het dromen misschien? Nachtmerries?? Wel heftig hoor.... pff, sterkte ermee!! Lindavnr: heel veel succes vandaag!!! Jullie zullen nu wel in het zkh zijn...sterkte! Ik denk aan jullie!! Welk merk luiers gebruiken jullie? Wij gebruikten altijd de luiers vande AH, super goedkoop! Een voordeelpak kostte maar 9.99, maar ze hebben de prijs flink opgeschroefd en heeft het dus geen zin meer om die te kopen. Welke gebruiken jullie?
@Karel: wij gebruiken Pampers.... wel duur, maar ook heel vaak in de aanbieding bij AH, Etos, Kruidvat etc. 3 voor prijs van 2 en dan is het wel erg aantrekkelijk. De baby-dry vind ik het fijnst, maar active fit is ook prima. Op KDV krijgen ze de luiers van Kruidvat, maar die vind ik erg dik en stug.
oke...ik wist niet meer of je aldi of lidl had...ga ik die ook eens proberen... Pampers hebben we eigenlijk alleen gebruikt toen de meiden nog zo heel klein waren, maar nu eigenlijk niet meer....
Luiers van het kruitvat gebruik ik voor alle drie de kids... in het begin heb ik pampers gebruikt maar ja er gaan er zoveel doorheen hier dat dat niet te betalen is hihihi. @Werken ik werk 5 halve dagen nu 20 uur dus. heb een hoop vrije dagen nog die ik eerst opmaak dus op contract werk ik 40 uur nog momenteel. als mn dagen op zijn gaan ik op contract 20 uur werken verdeeld over 4 dagen zodat ik 1 dag bij de kinderen ben. Mijn man laat nu berekenen hoe hij uitkomt met zijn salaris als hij ook een papadag neemt elke week dan hoeven de kids maar 3 dagen naar de oppas. De twee kleintjes gaan naar mn schoonmoeder en de oudste gaat naar mijn schoonzus, vanaf oktober mag hij ook 2 halve dagen naar de psz.... Lindavnr hoe gaat het nu????? Jeetje beterschap met Bas sorry als ik iemand vergeten ben
Ik weet niet hoe het komt, maar het lukt me niet meer om alles bij te houden... @Jeetje; Wat vreselijk vervelend dat Bas zo slecht slaapt. Hopelijk komt er heel snel een moment dat hij het trucje weer doorkrijgt!! Wel fijn om te lezen dat je verder weer een beetje opgeknapt bent. Dat was een paar maanden geleden natuurlijk wel anders. Hopelijk zorgt het werken, ondanks de stress daar, ervoor dat je weer zoveel mogelijk de oude wordt! @Lindavnr; Ik volg jullie via Hyves en de berichten klinken tot nu toe positief. Super!! @Adi; Wat ontzettend k%$#% van jullie kinderwagen. Is 'ie ondertussen alweer een beetje droog? Ik hoop het! @all; Bedankt voor jullie reacties op mijn vraag. Ik heb het er nog eens met Mattijs over gehad en hij was het toch wel met me eens (ook dankzij jullie argumenten). Hij heeft beloofd dat dit verhaal nog een staartje zal krijgen en dat hij zijn ouders erop aan zal spreken... Verder weinig nieuws. We genieten nog van de laatste week vakantie met z'n viertjes. Volgende week sta ik er weer alleen voor... En het einde van mijn vakantie komt ook weer in zicht. Kan niet zeggen dat ik er al erg veel zin in heb. Daarom nog maar eens extra genieten van deze dagen!!
Wij gebruiken Pampers, altijd in de aanbieding, dus dan betaal ik iets van 6 voor een pak en dan valt het reuze mee. Wij hebben een keer de kruidvat luiers geprobeerd (zo'n proef verpakking). Volgens mij zijn die luiers gemaakt voor wat dikkere kontjes dan wat we hier hebben , want ze waren echt veel te breed.
@all: beetje bijgelezen maar nogal moe na twee dagen werken dus ik plof zo op de bank, hier weinig bijzonders alleen haalde ik gister de kinderen door elkaar hihi, kennelijk lijken ze toch ook wel op elkaar, ze lagen in de kinderwagen 's avonds (we waren op visiste) het was schemerig en er was er 1tje aan het mopperen in zijn/haar slaap dus ik aaide Evy even over haar bolletje maar keek even raar toen ik de jongenskleertjes zag onder de dekens hihi jullie hebben dit misschien wel vaker maar hier gebeurd dat niet heel vaak, vond het wel grappig
Even snel ego: Na mijn geklaag begint het hier toch een beetje te dagen qua taal. - Aldin weet wat een auto is, en kan het ook zeggen .. Ik vraag aan hem: Aldin waar is de auto? Dan gaat ie zoeken, ziet waar zijn speelgoed auto staat in de kamer, kruipt ernaar toe, pakt hem op en zegt 'Ajjtoo' zooo trots - en ik denk dat ze ook beginnen te begrijpen als we zeggen 'ga zitten' of 'doe maar dicht', en dat soort dingen