Fijn dat jouw kindjes toch al langzaam een beetje Nederlands leren spreken Adi (want dat is het!). Lijkt me erg leuk als dat hier ook gaat gebeuren Hier ben ik niet echt bij met lezen Ik ga het maar weer eens oppakken . Hier alles zijn gangetje, en Rafael zegt sinds een week Mama (wel veel geoefen met Mmm Memm Ma Ma Mama en weer MMMa MMMa etc. en hij zegt het meer om aandacht te krijgen voor als hij iets wil/nodig heeft dan dat hij echt beseft dat ik mama ben, denk ik, maar toch )
@Jipper: herkenbaar probleem hoor! Ik ben blij dat Matthijs het nu toch meer met jou eens is. @Jeetje: Sterkte met en voor Bas en ik hoop dat jullie allemaal snel weer kunnen doorslapen. @Linda: Hihi, nee, ik heb mijn ukkies nog niet door elkaar gehaald , maar dat gebeurt ook niet zo snel. Ze verschillen enorm van elkaar en het gewicht loopt ook behoorlijk uiteen. @Lindavnr: Ook hier veel sterkte voor jouw kleine Daan!! Ook een knuffel voor jou, ik ben blij dat het de laatste operatie is geweest voor jullie! @Hanneke: hoe gaat het nu met je? Ik hoop dat de dagbehandeling werkt en dat je je snel beter voelt. @hier: Heb een tijdje weinig puf gehad in schrijven. Ben toe aan een aantal dagen weg en de zorg voor de kindjes verdelen met Lucaman. Ben wel blij met de vooruitgang van de kindjes de laatste tijd. Ze zijn op en top actief met rollen en dollen in de box en babygyms en het is natuurlijk geweldig als je boven de was aan het opruimen bent en je hoort beneden: mmm MMEM MMMAMA!!! Wat is jullie ervaring: als eentje ermee begint, pakt de ander het dan snel op?
Ik was even voor iets anders komen spieken hier op zwp en wilde even hallo zeggen! Alles goed met iedereen? Alles goed hier, verhuisd inmiddels en al goed aan het wennen. Met Mette en Bjarne gaat alles goed; het wordt wel weer even wat drukker merk ik nu ze allebei bewegen en vaak ook ieder een andere kant op gaan.. Maar ze zijn vrolijk, eten en slapen goed (over 't algemeen dan, dat slapen ) en de ontwikkeling gaat ook prima. 1 én 2 sept. moet Bjarne weer naar de KNO-arts, in Maastricht deze keer. Is maar goed ook want volgens mij hoort hij weer iets minder goed. We wachten af. Ik mis jullie toch wel als ik zo even hier lees.. dus wie weet kom ik binnenkort weer mee kletsen. Als dat nog mag, natuurlijk.
tuurlijk!!! Adi: wat ontzettend goed!! Echt knap!! Hier is dat nog niet zover, maar de meiden kunnen wel goed aangeven wat ze (vooral niet) willen Verder heeft Romy voor eerst helemaal alleen gestaan, dus los!! goed he! Ben helemaal trots Linda: goh ben blij te lezen dat ik niet de enige ben Haal ze ook door elkaar hoor! SZker als ze ingepakt zijn ofzo Verder geen nieuws hier... Doei!!
Op hyves staat veel. De operatie is wel goed gegaan, maar Daan is nog niet goed opgeknapt geloof ik. Hij heeft nog pijn en drinkt nog niet goed....
ok dank je wel.. ik heb haar niet op hyves dus ik kan dat niet zien of heeft ze een verslag bij een tweelinghyve???
nee ze schrijft wat www's over hoe het gaat. Ik lees net dat hij een klysma heeft gehad, dat hij weer poept en ook drinkt en dat het dus ietsje beter gaat nu!
hihhihi ik had het al gezien op twitter daar volg ik hun al die tijd al maar had er even zo snel niet aan gedacht om daar even te gaan kijken maar toch bedankt voor de update
@Adi: oh wat klinkt dat leuk zeg! Wat een knappe kerel die Aldin @Linda: ik haal de meiden soms door elkaar, maar ook bij ons een groot verschil ik gewicht en de aardbeienvlekjes die het toch wel makkelijk maken meestal @Luca: wow, al mama zeggen!! Tof zeg! Ik zal hier ook eens hard gaan oefenen, want de papa oefent ook al, maar ik wil hem natuurlijk wel voor zijn Heb je een paar daagjes weg in het vooruitzicht of moet je nog een tijdje doorbikkelen? Sterkte hoor @Kar: altijd welkom hoor! Fijn dat de verhuizing goed gegaan is en dat Mette en Bjarne het zo goed doen!
Hier gaat het best goed! VL is weer helemaal beter, dus kan weer volop meedraaien, heel fijn! De meisjes hebben van de week allebei de andere kant opgerold dan ze al eens gedaan hadden, op 1 dag. Erg leuk! Nu is het weer rustig, ze hebben er meestal geen zin in..... En de worteltjes zijn bij Nynke helemaal hot, ze vindt het heerlijk! Bente vindt het drie keer niets...hopelijk komt dat als we het gewoon blijven aanbieden. Het doorslapen is wel nog een probleem, maar we hopen dat daar dit weekend wat verbetering in komt, nu alles in huis weer rustig is.... Oja, nog een vraagje: gaat iemand van jullie naar het tweelingenweekend in de Eemhof? Wij wel! Zou leuk zijn om jullie daar eens tegen te komen!
@Kar: we hebben jou ook gemist hoor! Fijn dat de verhuizing achter de rug is en dat alles goed gaat. En succes met Bjarne! @Habibas: Ja, gelukkig wel, vakantie over een week Ik stond er ook van te kijken hoor, nu al Mama. Maar hij zegt het meer om aandacht te krijgen in het algemeen dan om mij te roepen hoor (En toch is het zooo leuk ) Net weer: Mmam mama mamamam Wat fijn dat alles weer goed gaat in huize Habibas Blijft je man voorlopig in NL? En wat leuk dat ze beginnen te rollen!
Kar: Wat leuk weer iets van je te horen al blijf ik wel op de hoogte via hyves. Fijn om te horen dat het met Mettte en Bjarne ook goed gaat! ben wel benieuwd wat de KNO arts gaat zeggen. Linda: haha ook hier wel een keer verwarring hoor. Alleen bij mij was het zo. Ik liep met Pepijn en Don met Florine, zeg ik tegen Pepijn. Wat doet papa toch gek he met je broer. Oh nee... Zus Luca: Dat lijkt me wel grappig ookal doen ze het nog niet bewust. Habibas: Hopelijk gaan de meiden snel weer doorslapen, het lijkt me zo zwaar die gebroken nachten. Hier: Met P&F gaat het ook goed, al hebben ze vandaag een jengeldag. Ze eten echt fantastisch goed, maakt niet uit wat ik ze aanbied, ze eten het gewoon op. Nu begonnen met een boterham en ze eten zo allebei een halve boterham op. De eerste dag alleen nog niet, toen verslikten ze zich nog iets. Maar dat gaan nu na 3 dagen al helemaal super. Florine haar spreidbroek moet wel nog 3 maanden aan, het bot van de heupkom groeit nog niet zoals het zou moeten. Voor de zekerheid zijn de foto's ook doorgestuurd naar het Sophia.
Luca, hier werd ook al snel mamamamam gezegd, maar daarna kwam al snel papa, zoals iedereen nu te pas en te onpas genoemd wordt. Ze weten trouwens wel heel goed dat ik mama ben hoor, want bij nood roepen ze me gewoon Maar wel echt schattig hè dat die kleintjes dat al zo snel doorhebben. Marye, gaaf dat je kindjes zo lekker eten. Hopen dat ze dat lekker zo houden. Ik las al van Florine's heupjes op Hyves. Jammer dat het nog even duurt maar zoals ik daar ook al schreef, volgens mij slaat zij zich er prima doorheen Habibas, we hebben er nog wel aangedacht om te gaan, maar het kwam ons niet zo goed uit dat tweelingenweekend. Veel plezier en fijn ook dat je vriend weer lekker meedraait. Scheelt toch weer hè. Adi, Silvia, Margit, Karel, Jipper, Hanneke, Jeetje, Krista, Kar eh enneh wie ik allemaal vergeten ben. Hoe gaat het met jullie?
Hallo allemaal, Fijn weekend gehad? Marye: wat super zeg dat het zo goed gaat wel vervelend dat het dus nog even duurt met Florine, heeft ze last van dat broekje? Ze kijkt wel erg blij op de foto's! Luca: gaaf mama, wil ik ook horen Habibas: nee wij gana niet net naar cp geweest, dat zwemmen vonden wij trouwens een mega onderneming haha dus ook maar 1x gedaan, wel relax daar hoor! Hier 1 nachtje wezen logeren bij vrienden wat een ramp haha maar wel lekker ge bbq en lekker rose gedronken die kinderen vinden die campingbedden tien keer niks, Evy is zo wild zodat ze als een stuiterbal door dat bed hupst. Komend weekend lang weekend met familie, zie er als een berg tegenop... Hier nog wat aan het klooien met de voeding van Timo, hij is naar 4 flessen van 210/7 waravan twee met pap en een stuk fruit maar groente wil hij dus niet en het lijkt alsof hij honger heeft... hinj gaat straks over naar voeding nr 2, misschien dat ik morgen het cb even bel voor advies
@Linda: wat een onderneming he, uit logeren..... Wij hebben 2 Deryan tentjes gekocht, ben heel benieuwd of ze dat leuk zullen vinden. Evy is dus een beetje te bewegelijk... En die flessen van Timo, lastig! Wij zijn weer van 4 naar 5 flessen, omdat ze het leuk vonden om om 3.30u een volledige fles leeg te drinken. We kunnen nu gelukkig alweer 3 nachten doorslapen. Hier is broccoli helemaal in. Bente had binnen 15 minuten een half versgemaakt potje achter de kiezen! Fruit krijgen ze volgende week. Onze meisjes zijn alweer 5 maanden oud!! Wat gaat het toch snel! En we hebben zo'n heerlijk weekend met ze gehad. Lekker thuis, wandelen en naar de kermis, waar ze hun ogen uitkeken. 2x geBBQd, zondag lekker frietje gegeten op het terras, helemaal goed!
Nog even een vraagje: hoe snel mogen de kindjes over naar een heel potje groente of fruit? Hier krijgen ze sinds 1 week groenten en nu een half potje....
@habibas, ik hou de hoeveelheden van een potje aan, Evy eet ook een half potje maar Timo inmiddels een hele met een hele liga, maar ik maak nu het fruit zelf want volgens mij vinden ze dat lekkerder, is ook iets grover, banaan, appel en peer geef ik nu Groente stelt hier niks voor, ik heb wat door elkaar gegeven vers en potje, Evy eet het aardig, 50 gram ofzo, maar Timo vind het niks, heb nu kleine blokjes ingevroren, ijsblokjeshouder, om hem zo even een week hetzelfde te geven en dan dus maar een paar happen. Die 5e fles is er dus bij Timo ook af, wel zijn flessen nu opgehoogd maar het is deze week nog even aankijken. Vanacht werd hij niet wakker maar overdag is hij volgens mij wat hongerig vandara nu de hele pot fruit met liga, en nu ook 's ochtends pap. Hoeveel scheppen pap doen jullie? ik doe 's avonds 2 (beide) en 's ochtends ook (alleen Timo) doet iemand 3 scheppen?