Tweeling mama's!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Karel1978, 24 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Habibas: Hier aten ze al heel snel 1 zo'n potje hoor. Nu een maand verder eten ze 125 gram fruit en 150/200 gram groenten+aardappels+vlees.

Linda: Hier altijd 3 scheppen pap voor de nacht. 'smorgens geen pap meer.

2. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Meiden.... 13 maanden sprong...wat een klote sprong zeg :( Het is hier al 3 dagen gehuil in huis... gadverdakke....
    Kan iemand me vertellen dat deze sprong toch echt heel snel voorbij is! :$;)
    Vannacht waren ze klaar wakker...hebben we van 12 - 1 zitten spelen en een lol dat ze hadden :(... hopelijk is dat vannacht niet zo...

Groente:
    Ze gingen hier ook wel snel over op een heel potje... Het is gewoon even uitproberen denk ik... Als ze genoeg hebben geven ze het wel aan...

Linda: het logeren was geen succes? Liggen de kids dan wel samen? Hier hebben we namelijk gemerkt dat als ze niet bij elkaar liggen, of dat ze elkaar niet kunnen zien dat het echt drama is... Of denk je dat het echt door de bedjes kwam...

3. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Wat is het trouwens rustig hier de laatste tijd. Heeft iedereen het momenteel zo druk? Gaat het wel goed met iedereen?

4. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Hallo...

Hier gaat het goed maar heb het ontzettend druk nu ik weer werk hihihihi
    heb de middagen wel vrij maar dan ben ik druk met de alle drie de kids en het huishouden.... heb net nog even een strijk weggewerkt en heb het nu ook wel gehad ben kapot.
    Luuk en Sanne slapen nu de meeste tijd door (vanacht kwam Luuk ineens om half vijf om een fles:(:$)
    ik ben begonnen met rijstebloem te geven in de laatste fles...
    en nu slapen ze dus door ik geef ze 2 schepjes (maatschepjes van de melk) op 200 ml en dan 3 schepjes jbpm erbij..

Zaterdag de eerste maillotjes gehaald voor Sanne :) smelt helemaal als ze die aan heeft hihihihi ben helemaal verliefd op mn dochter...
    Natuurlijk ook op mn zonen maar dacht altijd dat ik een echte jongensmama was omdat ik niet van dat gefriemel en gefreubel hou normaal maar nu............... helemaal verliefd op mn meisje met haarbandjes in het haar jurkjes aan etc etc hihihi..

hoe gaat het met de rest van de kinderen??? en de moeders natuurlijk ;)

5. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Ik lees braaf mee, maar heb de puf niet om te reageren... Hyves gooit misschien ook wat roet in het eten? ;)
    Het gaat wel goed hoor, ben alleen heel erg moe. Met jou (en de rest) alles goed?

Met de jongens gaat het super!! We zijn iedere dag weer verbaasd over alles wat ze kunnen. Het is nu een stel papegaaien... Ze zeggen alles na. En dan vaak nog meteen goed ook. Alleen de -r- is moeilijk. Een broodje is bijvoorbeeld 'blootje'... :D (En ik kan het niet laten om nu ook steeds te zeggen; 'Kom, we gaan een blootje eten.' :D Ben die fase nooit ontgroeid... ;))

6. Helena1977

Helena1977 Bekend lid

7 jun 2009
    514
    0
    0
    Hey dames,

Habibas, klinkt goed jouw weekend! Onze jongens zaten ook vrij snel op een heel potje. Wij hebben het wel opgebouwd, elke dag een beetje meer gegeven.

Silvia, wat leuk dat je je ontpopt tot een echte meisjesmama! Ik kan me er helemaal iets bij voorstellen.

Karel, met de 13 maanden sprong hebben wij toen de matras op de slaapkamer van Lex en Midas gelegd :D. Een vreselijk vervelende sprong, want eerst ging Lex er drie weken door en was niet te genieten en sliep slecht, op de tweede week van Lex begon Midas :)
    Daarna gingen ze allebei wel losse stapjes zetten.

Jipper, wat lachen hè dat papagaaien. Lex probeert me echt alles na te zeggen. Vandaag zei ik dat ik even aardappeltjes ging schillen. Hij stond bij het hekje in de het woord te oefenen: Paaapappetjes, Aaapappetjes. Haha, zo schattig is dat! Enneh, de dochter van mijn vriendin zei ook altijd blootje en daar moest ik ook altijd heel hard om lachen (en ja, ook elke keer weer). Kan niet wachten tot ze dat hier gaan zeggen. Midas zit trouwens in de korte woordjes fase. Vooral Nee, Aan en Uit zijn favoriet.

Linda, wat balen dat het logeren niet lekker ging. Ik vind die matrasjes van kampeerbedjes ondingen. Ik neem meestal de matrasjes van de jongens gewoon mee. Dan slapen ze prima. Misschien dat je een slaapzakje kunt proberen en dan onder de matras slaan. Dan kan Evy niet zo door het bedje rollen :)

Hier gaat het op zich oké. Zaterdag het haar van de jongetjes geknipt. Twee mooie krulletjes bewaard :D.
    Ze doen het allebei goed, maar de laatste dagen, nadat ze ziek zijn geweest, zitten ze nog niet echt goed in hun vel. Vooral Midas, maar ik vermoed dat hij hoektandjes gaat krijgen.
    Met mij gaat het ook wel oké. Ik ben alleen mijn werk gewoon helemaal zat. Heb ik altijd even na de zomer, want vakantievervanging is bij ons nooit goed geregeld en de roosters zijn een drama. Tel daar wat stomme hormonen bij op en ik zit weer aan het plafond.
    Daarnaast heb ik sinds gisteren erg veel last van mijn onderrug. Ik kan me herinneren van de zwangerschap van Lex en Midas dat ik daar ook snel last van had. Zij groeiden ook eerst naar binnen en er zit geloof ik een band aan je stuitje vast. Veel last van gehad, nu weer, zal het morgen even aankaarten met de vk.
    Ja, want morgen krijgen we weer een echo!! Heel spannend vind ik, maar ook wel weer heel erg leuk.

7. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    haha, nou dat klinkt niet echt bemoedigend :);) Ff doorbijten dus....

8. adi

adi Niet meer actief

Hallo meiden, het was echt rustig hier de laatste tijd dat ik al niet meer kwam kijken :(

Maar wil iedereen even een knuffel geven en even zwaaien :)

Karel, klinkt heftig dat sprongetje, hier moet het denk ik nog komen.

Potjes: hier hebben wij een hele tijd geen grote eters gehad. Volgens mij is Aldin de enige die ooit zo'n 200gram potje op had. Meestal kregen ze hier 2 potjes met zn 3-en. En dat pas na 8 maanden of zo. Daarvoor altijd een half potje groente. Fruit ging iets beter.
    Nu ze met de pot mee eten gaat het veel beter, ik merk dat ze het ook echt lekker en leuk vinden. Het is een belevenis op zich zeg maar :)

Hier is het even rustig, Nog een weekje en mag ik ook weer aan het werk. KOmende vrijdag zijn wij 5 jaar getrouwd en gaan we een weekendje naar een kuuroord ;). Ons lekker laten verwennen in de thermen en een 4 sterren hotel incl massages, heb er al zin in :)

O, en Aldin is helemaal in zijn 'praat-fase'. Hij begint nu echt dingen te begrijpen en met 'woorden' en zijn wijsvinger duidelijk te maken wat ie wil. Hij is dol op zijn 'avtoo's' (auto's). En hij noemt zichzelf 'Aaaldo' (een afkorting van Aldin?)
    Het geweldige is hoe serieus en trots hij kijkt als ie weer wat roept, echt geweldig. We zijn nu echt aan het genieten. De meiden zijn veel meer motorisch bezig en zitten in een hele andere ontwikkelingsfase (ontleden van speelgoed, dingen 'ordenen' enz)

Slapen gaat hier zo/zo. Zo af en toe gaan ze heel erg spoken, en willen ineens een nachtfles. We hebben nu een campingbedje staan in de logeerkamer, en als de dames erg druk zijn gaat er eentje daar slapen. Ik merk dat ze dan wel meteen in slaap vallen en ze slapen veel langer als ze apart liggen. Daarom krijgen ze straks in het nieuwe huis ieder een eigen kamer. We willen ze eigen helemaal niet uit elkaar halen, maar we moeten kijken wat het beste werkt, en wat voor hun het beste is.

Hoe gaat het met de rest?

9. Pippie1976

Pippie1976 Bekend lid

8 nov 2008
    798
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dag meiden, kom even heel snel langszwaaien *zwaai zwaai*. Beetje druk hier inderdaad. Deze week tweede week van nieuwe baan, is leuk, maar kost wel veel energie. En we zitten zonder computer, dus ZP-en is wat lastig (heb wel iPhone, dus kan wel lezen, maar lange verhalen typen is wat lastig). Hopelijk komt onze nieuwe laptop snel en kan ik gauw weer meekletsen!

Maar wat ik eigenlijk wilde zeggen: ik bedenk me net dat Lindavnr nu, met Daan in het zkh, helemaal geen oproepjes meer kan doen voor de Baby van de Maand-verkiezing (waar ze zo enthousiast mee bezig was). En ik zie dat Daan en Jesse inmiddels 300 stemmen achterstaan op de nummer 1 :$. Zullen we met ons allen ons best doen om ze weer naar nummer 1 te krijgen? Dat zou toch wel heel leuk zijn voor ze! Ik heb het al even op Hyves gegooid, misschien kunnen jullie dat ook allemaal doen? De link is Baby van de maand - Babyenkind.nl.

Zo, nu weer aan het werk :)!

10. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Bedankt dat je de link doorstuurt...i kwas hem kwijt :(
    Meiden kom op! Allemaal stemmen!! Leuk cadeau als Daan uit het ziekenhuis komt toch?!

11. Habibas

Habibas Actief lid

26 aug 2009
    374
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb gestemd!! Zou inderdaad wel heel tof zijn als het lukt om ze weer op1 te krijgen! Maar kan me ook niet voorstellen dat ze het juryoordeel niet winnen, die foto is super!

@all: bedankt voor de reacties op de hoeveel eten. Ze eten nu allebei zo'n half klein potje, maar ik denk dat ze wel een hele lusten, als ze niet te moe zijn....

@Lindavnr: wij doen 's avonds 3 eetlepels (met klein kopje erop) rijstebloem erin. Daar doen ze het goed op, alleen merk dat ze 's ochtends weinig trek hebben als ze wakker worden, dus misschien is 2 wel beter....

@Marije: wat heb jij goede eters zeg! Wij gaan komend weekend 's morgens ook met fruit beginnen.

Sterkte met de sprong Karel!

@Jipper: fijn dat het zo goed met de jongens gaat! Heb je de fietskar?

@Helena: wat balen dat je zo'n last hebt van je rug.....misschien nu al naar de fysio om erger te voorkomen? Veel plezier bij de echo! Of heb je hem al gehad? En?

@Adi: fijn dat het zo goed gaat en heel veel plezier van het weekend! Klinkt heerlijk!!

Wij hebben net de fietskar binnen, we hebben een nieuwe croozer kid for 2 gekocht en het is echt een superding. Alleen is hij een beetje breed, dus past niet door de deur, maar je kunt hem inklappen, dus dan past het wel ;)

En ik heb 2 foto's van de meiden op canvas besteld, die komen ook vandaag! Spannend! En mijn lief heeft van een houten babygym een 2-persoons gym gemaakt, echt heel handig! Dan kunnen de meiden er samen onder liggen op hun XXL speelkleed! :D:D Foto volgt nog!

Ah, de meiden zijn wakker, hebben lekker 2 uurtjes geslapen!

DOEI!

12. Helena1977

Helena1977 Bekend lid

7 jun 2009
    514
    0
    0
    Hey allemaal,
    De echo was goed gisteren. Zwaaiende armpjes en beentjes :D. Kindje lag precies op schema.
    Rugpijn kwam even door een verkeerde houding in bed en door m'n slippers, haha. Gaat nu al weer veel beter.

Heb trouwens even gestemd voor Linda. Als ik er aan denk doe ik vanmiddag nog een keer.

13. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht

haha die gekke slippers ook ;) Fijn dat het allemaal goed is he!! Heb je het grote nieuws eigenlijk al wereldkundig gemaakt??

Ik stem ook flink op Lindavnr, maar ze komt nog flink wat stemmen te kort, en ik kan per computer maar 1 stem in 24 uur doen, ook al heb ik 3 email accounts :(

14. Habibas

Habibas Actief lid

26 aug 2009
    374
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn Helena!! Allemaal goed nieuws dus! Geniet er maar lekker van!

@stemmen: tja, ik heb misschien wel 4 accounts, stom dat je maar 1x vanaf 1 computer mag. Morgen dan maar 2x stemmen vanaf werk en thuis :)

15. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Helena: Super fijn dat de echo goed was! En het is er dus echt maar 1. Nou ik hoop dat je nu wel echt durft te gaan genieten. En voorlopig dan maar geen slippers meer aan ;)

Habibas: Zag de foto's van de Canvas op hyves, erg leuk zeg!

Margit: Balen dat je geen pc hebt momenteel, hopelijk vindt je straks wel weer de tijd op je nieuwe laptop om weer gezellig mee te kletsen :)

Adi: Vervelend dat je ze misschien uit elkaar moet gaan halen , omdat het slapen anders niet lekker gaat. Is toch jammer lijkt mij. En die praatfase van Aldin klinkt helemaal super. Lijkt me echt genieten!
    En lekker hoor een weekendje naar een kuuroord , kun je even lekker opladen.

Silvia: Fijn dat je zo kunt genieten van het rommelen met je meid ;) En fijn dat ze nu goed doorslapen met de rijstebloem op die paar keer na dan :)

Hier: We hebben 2 kittens!!! Ben er echt super blij mee, ze moeten nog een beetje wennen, maar dat komt vast wel goed.
    Morgen weer werken, dus ben aan het proberen het huis nog een beetje op orde te krijgen vandaag en nog even lekker van de kinderen te genieten, helaas hebben die niet zo'n super humeurtje vandaag.

16. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    @Helena; Super dat alles goed is!! Geniet er lekker van!

17. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    ha meiden!

Wat lief van jullie, stemmen regelen!!! Schatten! :)
    Inhalen gaat niet lukken ben ik bang, we zien het dus wel! :D

Veel belangrijker: Wij zijn weer thuissss!! joehoehoeee
    Ben zo blij, want was echt klaar met daar zijn.
    En de kids en Arno ook. Dus gelukkig weer home sweet home!

18. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    welkom thuis!!!

19. adi

adi Niet meer actief

Linda welkom thuis! Hoe is de operatie gegaan? En hoe gaat het met Daan?

20. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Linda wat fijn dat Daan vandaag al naar huis mocht....
    Ik hoop dat alles goed met hem gaat en dat zijn wond snel mag genezen....
    hebben jullie vandaag ook al thuiszorg??

Deel Deze Pagina